Maar waar staat datquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In het engels:
Tools - Trust center
In Outlook zelf, in de menu balkquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar waar staat dat
Waar moet ik het zoeken? Via linksonder start? Of via configuratiescherm of wat?
maar das dan toch gewoon opties > veiligheidscentrum?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, maar office verandert niet mee met de taal van Windows, pauper Office
download anders Thunderbird, gratis, en zelfs voor ouderen simpel te begrijpen en gebruikenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:54 schreef Greys het volgende:
Oke, nou het probleem is gevonden... er staat helemaal geen Outlook op die computer
Dus ik vroeg me af hoe ze dan in godsnaam mailen (de verkoper heeft dit allemaal geinstalleerd voor ze....) en er staat op het bureaublad een Windows Live Mail icoon. Ze doen alle mail dus via Windows Live Mail.
Gekeken in alle programma's, maar er staat dus wel een soort Office op, maar helemaal geen Outlook. Pfff.
Het zou kunnen, ik gebruik sowieso geen Outlook thuis, en op mn werk issie in t Engels, en 2003, dus heul geen Trust Center e.d.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar das dan toch gewoon opties > veiligheidscentrum?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:54 schreef Greys het volgende:
Oke, nou het probleem is gevonden... er staat helemaal geen Outlook op die computer
Dus ik vroeg me af hoe ze dan in godsnaam mailen (de verkoper heeft dit allemaal geinstalleerd voor ze....) en er staat op het bureaublad een Windows Live Mail icoon. Ze doen alle mail dus via Windows Live Mail.
Gekeken in alle programma's, maar er staat dus wel een soort Office op, maar helemaal geen Outlook. Pfff.
Ah ok, dat verandert de boel wel ja. Geen idee hoe die meuk werktquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:54 schreef Greys het volgende:
Mijn ouders ontvangen ook weleens zoiets, tis wel een beetje meuk hoor, het is dan weer onwijs lastig als ontvanger om die foto's los op te slaan e.d.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Maar via windows live mail in zo'n album versturen is ook wel te doen toch?
Oh geen idee, ik stuur altijd alleen maarquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mijn ouders ontvangen ook weleens zoiets, tis wel een beetje meuk hoor, het is dan weer onwijs lastig als ontvanger om die foto's los op te slaan e.d.
Hij blijft leukquote:
Warm Kitty, little ball of furquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja
Ik heb vandaag mijn Soft Kitty T-shirt aan
COOL!quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja
Ik heb vandaag mijn Soft Kitty T-shirt aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |