Ik ben bang dat ik hier niet aan durf te beginnenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan vrijwel alles uitschakelen, misschien alleen die Exchange addin niet, maar ik denk niet dat je vader mail via Exchange ophaalt.
http://www.teamviewer.comquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Kweenie? Is dat voor een leek makkelijk te installeren?
(En voor mij om dan uit te voeren?)
Die heeft voorlopig wel even iets anders aan zijn hoofd met Q en Boequote:Op woensdag 18 januari 2012 20:26 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dus komt Mo er regelmatig langs (omdat die toch heel NoordHolland doorkruist naar z'n werk) en die schijnt ook wel wat met computers te kunnen
Nee hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:29 schreef tombolafan het volgende:
Ik wil best een keer langsrijden hoor, als er dan hier online-backup zit
Nee idd, hij doet het nu geloof ik al een paar weken op die manier, maar als hij dan naar onze familie in Z-Afrika 40 foto's wil verzenden moet ie dat in 10 mailtjes doen ofzo. Dus het kan wel, maar hij is nogal gehecht aan zijn oude XP manierquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
Anders gewoon nieuw mailtje openen, en daar de foto's inslepen, kan met meerdere tegelijk. Denk dat je het dan wellicht omzeilt, maar dan worden ze dus niet verkleind volgens mij
Tis best simpel hoor, probeer dan ff een screenshotje te maken ofzo. Of start zelf daarna die quick support dat iemand weer jouw PC kan overnemen terwijl jij die van je vader over hebt genomenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor
Dan rijd ik er uiteraard zelf een keer langs. Maar ik ben er net geweest, dus da's een beetje jammer
Ik ga dat TeamViewer proberenThanks! Dit wordt lachen
Als ik dat All In One installeer dan wijst het daarna ook vanzelf waar ik dan die twee nrs moet invoeren?
Hoe is het met je smeerpijpen?quote:
Ja nou das t probleem niet, maar tis meer dat als je niet mee kan kijken het nogal lastig is aan te geven wat en waar hij moet klikken, en je dan dus nog het gevaar hebt dat er verkeerd geklikt wordt en alles weg isquote:
Jep. Je hebt links in beeld de nummers van je eigen pc (die je dus niet hoeft te gebruiken, want hij heeft geen toegang nodig), rechts voer je het ID in, kies je bediening op afstand, verbinden met partner, er popt dan een schermpje op, daar voer je het wachtwoord in, klaar.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor
Dan rijd ik er uiteraard zelf een keer langs. Maar ik ben er net geweest, dus da's een beetje jammer
Ik ga dat TeamViewer proberenThanks! Dit wordt lachen
Als ik dat All In One installeer dan wijst het daarna ook vanzelf waar ik dan die twee nrs moet invoeren?
Issie wel gevonden nu?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maandagmorgen om 9:30 gaan ze hakken
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nopequote:
Dat zou mooi uitkomenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]Dadelijk halen ze nog het lijk van de vorige rioolmeneer boven!
Pfff wat een gedoe johquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope
Ze kunnen niet vinden waar dit deel van de afvoer het huis verlaat, dus gaan ze van binnenuit kijken waar het heen gaat. En indien mogelijk: van binnenuit doorspuiten én indien mogelijk / nodig: omleiden via de achtertuin.
Pffffffffffff wat een gedoequote:Op woensdag 18 januari 2012 20:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog even en je hebt een compleet militair oefenterrein met schuttersputjes en zoquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:38 schreef ElisaB het volgende:
Nope
Ze kunnen niet vinden waar dit deel van de afvoer het huis verlaat, dus gaan ze van binnenuit kijken waar het heen gaat. En indien mogelijk: van binnenuit doorspuiten én indien mogelijk / nodig: omleiden via de achtertuin.
Beter dan de sportschool hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:43 schreef Rewimo het volgende:
Nog even en je hebt een compleet militair oefenterrein met schuttersputjes en zo
In het engels:quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:45 schreef Greys het volgende:
Ll, ik zit in zijn computer en hij krijgt idd een Windows Live geleuter dan als hij gaat mailen op die manier. Hoe kom ik in dat scherm dat jij hierboven plaatste ook alweer, met al die dingen die ik kon stoppen aan addins?
Maar waar staat datquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In het engels:
Tools - Trust center
In Outlook zelf, in de menu balkquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar waar staat dat
Waar moet ik het zoeken? Via linksonder start? Of via configuratiescherm of wat?
maar das dan toch gewoon opties > veiligheidscentrum?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, maar office verandert niet mee met de taal van Windows, pauper Office
download anders Thunderbird, gratis, en zelfs voor ouderen simpel te begrijpen en gebruikenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:54 schreef Greys het volgende:
Oke, nou het probleem is gevonden... er staat helemaal geen Outlook op die computer
Dus ik vroeg me af hoe ze dan in godsnaam mailen (de verkoper heeft dit allemaal geinstalleerd voor ze....) en er staat op het bureaublad een Windows Live Mail icoon. Ze doen alle mail dus via Windows Live Mail.
Gekeken in alle programma's, maar er staat dus wel een soort Office op, maar helemaal geen Outlook. Pfff.
Het zou kunnen, ik gebruik sowieso geen Outlook thuis, en op mn werk issie in t Engels, en 2003, dus heul geen Trust Center e.d.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar das dan toch gewoon opties > veiligheidscentrum?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:54 schreef Greys het volgende:
Oke, nou het probleem is gevonden... er staat helemaal geen Outlook op die computer
Dus ik vroeg me af hoe ze dan in godsnaam mailen (de verkoper heeft dit allemaal geinstalleerd voor ze....) en er staat op het bureaublad een Windows Live Mail icoon. Ze doen alle mail dus via Windows Live Mail.
Gekeken in alle programma's, maar er staat dus wel een soort Office op, maar helemaal geen Outlook. Pfff.
Ah ok, dat verandert de boel wel ja. Geen idee hoe die meuk werktquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:54 schreef Greys het volgende:
Mijn ouders ontvangen ook weleens zoiets, tis wel een beetje meuk hoor, het is dan weer onwijs lastig als ontvanger om die foto's los op te slaan e.d.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Maar via windows live mail in zo'n album versturen is ook wel te doen toch?
Oh geen idee, ik stuur altijd alleen maarquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mijn ouders ontvangen ook weleens zoiets, tis wel een beetje meuk hoor, het is dan weer onwijs lastig als ontvanger om die foto's los op te slaan e.d.
Hij blijft leukquote:
Warm Kitty, little ball of furquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja
Ik heb vandaag mijn Soft Kitty T-shirt aan
COOL!quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja
Ik heb vandaag mijn Soft Kitty T-shirt aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |