Zou ik wel naar kijken hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hmm inleveren is misschien wel zo eerlijk ja
/geweten
Ach neem der vast eentje, dan heb ik meer kansquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Geaccepteerd. Morgen hoef ik al niet te werken dus ik ga lekker zat worden, kijken hoe creatief ik dan nog benvoor Qwea
Ik ga eerst eens voor eten zorgen, ben dus ff afkquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach neem der vast eentje, dan heb ik meer kans
oh hai, ik heb geen ideequote:Op woensdag 18 januari 2012 19:49 schreef Loveless85 het volgende:
Stealing second after second just coz I know I can
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach neem der vast eentje, dan heb ik meer kans
Ik overleg morgen even et mijn artsquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou ik wel naar kijken hoor.Ik hoef ze niet meer te betalen, zit nu al over mijn max heen en krijg ze allemaal vergoed. Maar vaak is het zo dat ze dan toch weggegooid moeten worden want 'gebruikt'. En in dat geval vind ik het zonde en verspilling.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:53 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens, heeft er iemand hier Windows 7?
En zo ja, mag ik dan even iets vragen namens mijn vader die ergens niet uit komt?
Ja he dat zijn de leukste potjes, had ik daarstraks met Rewimo ook .quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Het was wel spannend tot het laatst.
Op welke vraag is dit een ja?quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:53 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens, heeft er iemand hier Windows 7?
En zo ja, mag ik dan even iets vragen namens mijn vader die ergens niet uit komt?
Nee ze bedoelt dat zij dat ook wil zeggenquote:
Altijdquote:
Oh Tombo wat ken je me goedquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee ze bedoelt dat zij dat ook wil zeggen
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik overleg morgen even et mijn artsof hij ze nog kan gebruiken. Anders stuur ik ze op.
Oooooooh. Dank voor de vertalingquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee ze bedoelt dat zij dat ook wil zeggen
Zeeeeeegquote:
I know the things i lovequote:
Je kan gewoon attachen in het conceptmailtje. Als 7 tgelijk dan niet werkt kan je 1 voor 1 doen. Duurt wat langer maar soit.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:58 schreef Greys het volgende:
Oke nou, here goes![]()
Mijn vader kon ik Windows XP altijd in 'mijn documenten' gewoon een stuk of 7 foto's selecteren (tegelijk) en dan met rechtsmuisknop kiezen voor 'verzenden via e-mail'. En dan verkleinden ze automatisch als het grote pics waren.
Als hij dat nu in Windows 7 wil doen, dan gaat de computer iets roepen over 'wil je een album maken'. En volgens hem kan hij dan geen NEE zeggen ergensKortom, dan wordt er een online albumpje ergens gemaakt met die 7 foto's er in en dan stuur je de link dus per mail, ipv de foto's zelf. Maar dat wil ie niet.
Jip en Janneke taal please?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:59 schreef Loveless85 het volgende:
Greys, je hebt nu gewoon boven in de balk 'email' staan
Maar dan verkleint ie ze niet automatisch. (Toch?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je kan gewoon attachen in het conceptmailtje. Als 7 tgelijk dan niet werkt kan je 1 voor 1 doen. Duurt wat langer maar soit.
Ah en zit daar dan ook een stapje 'automatisch verkleinen' onder ofzo?quote:
Mwah, tranen zitten nog hoogquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Zeeeeeeg![]()
Hoe is het met jou? Beetje bijgekomen?
Je kan de foto's selecteren, dan kiezen voor 'kopieren naar' en dan de optie 'emailgeadresseerde' kiezen. Hij opent dan je mailprogramma met de foto's in de bijlage en als onderwerp 'E-mail verzenden: naamvanfoto1, naamvanfoto2, enz.' Hoef je alleen de geadresseerde nog in te vullen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:58 schreef Greys het volgende:
Oke nou, here goes![]()
Mijn vader kon ik Windows XP altijd in 'mijn documenten' gewoon een stuk of 7 foto's selecteren (tegelijk) en dan met rechtsmuisknop kiezen voor 'verzenden via e-mail'. En dan verkleinden ze automatisch als het grote pics waren.
Als hij dat nu in Windows 7 wil doen, dan gaat de computer iets roepen over 'wil je een album maken'. En volgens hem kan hij dan geen NEE zeggen ergensKortom, dan wordt er een online albumpje ergens gemaakt met die 7 foto's er in en dan stuur je de link dus per mail, ipv de foto's zelf. Maar dat wil ie niet.
Geen flauw idee, bedoel je onderin het mailtje? Dacht het wel, maar ik mail niet vaak foto's.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan verkleint ie ze niet automatisch. (Toch?)
En dat vond hij juist zo handig aan die andere methode
lol je was tzelfde aan t doen als ikquote:
ja dan krijg je een popup met hoe groot je de foto's wilt bijsluitenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah en zit daar dan ook een stapje 'automatisch verkleinen' onder ofzo?
ja, daarna volgt dit scherm:quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah en zit daar dan ook een stapje 'automatisch verkleinen' onder ofzo?
En dat wat jij zegt werkt precies hetzelfde als via die balk die Ll bedoelt?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je kan de foto's selecteren, dan kiezen voor 'kopieren naar' en dan de optie 'emailgeadresseerde' kiezen. Hij opent dan je mailprogramma met de foto's in de bijlage en als onderwerp 'E-mail verzenden: naamvanfoto1, naamvanfoto2, enz.' Hoef je alleen de geadresseerde nog in te vullen.
En ik mis de belangrijkste tussenstap: je kan daar ook het formaat opgeven...
Jepquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat wat jij zegt werkt precies hetzelfde als via die balk die Ll bedoelt?
Ik vraag me dan serieus af wat hij aanklikt om dat geneuzel van dat album te krijgen![]()
Tis iets anders, en standaard is in W7 de balk met 'bestand' er in verborgen, als het goed is staat die balk met 'email' er in als default aanquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat wat jij zegt werkt precies hetzelfde als via die balk die Ll bedoelt?
Ik vraag me dan serieus af wat hij aanklikt om dat geneuzel van dat album te krijgen![]()
Het kan zelfs via het bureaubladquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:06 schreef Greys het volgende:
Oh nog één vraag... Ll, dat scherm wat jij laat zien met die balk bovenin, daar staat libraries enzo
Maar da's dus gewoon Mijn Documenten enzo?Of moet je perse via verkenner ofzo?
/n00b
Ja maar op zijn bureaublad ziet ie die balk niet met 'email' er boven, toch?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het kan zelfs via het bureaublad
Werkt precies hetzelfde, het is alleen zo dat je in W7 meerdere locaties onder je 'Mijn documenten' of 'Mijn Afbeeldingen' kan hebben, vandaar dat het een library heet. Maar is in principe hetzelfde. Maakt ook niet uit hoe je er heen gaat, zodra je dingen selecteert staat die email optie erquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:06 schreef Greys het volgende:
Oh nog één vraag... Ll, dat scherm wat jij laat zien met die balk bovenin, daar staat libraries enzo
Maar da's dus gewoon Mijn Documenten enzo?Of moet je perse via verkenner ofzo?
/n00b
het makkelijkst is idd in de mijn documenten > afbeeldingenmapquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar op zijn bureaublad ziet ie die balk niet met 'email' er boven, toch?
Nee maar daar kan je dan dus 'rechtermuis -> verzenden naar' doenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar op zijn bureaublad ziet ie die balk niet met 'email' er boven, toch?
Meid, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:08 schreef Oognip het volgende:
Ik heb in wordfeud 'bef' gelegd voor 117 punten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |