Ik heb:quote:
Ik ben contentquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb:
Een prima netvlies.![]()
Helder hoornvlies.![]()
Schitterende oogzenuw.
Perfecte oogdruk.![]()
Links.![]()
Rechts is zooi met troebel hoornvlies wat vocht vasthoudt en oogdruk die tegen de bovengrens aanzit, maar dat wisten we al.
Percy moet een brilleke!quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben content : Y
Percy is met pappa wezen wandelen, komt weer binnen, stormt de kamer in, vliegt naar de bank, miscalculeert de hoogte van zijn sprong, en knalt head-first tegen de zitting aan
Trusoptquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:20 schreef Cat22 het volgende:
En best of all: ik was 5 minuten nadat mijn afspraak zou zijn al klaar!En toen had ik 10 minuten dokter gehad en 5 minuten onderzoek. Goddank hoefde ik niet de standaard molen in met
gezichtsveldonderzoeken
![]()
![]()
Al vond ze wel dat ik vier keer per dag ontstekingsremmers moest druppelen door mijn bandagelens maar dat vond ik niet.Gaat al jaren goed zo en ik trek wel zo'n pipet open en druppel trouw een paar dagen als het ontsteekt. [/eigenwijs]
Trusopt heb ik jaren geleden gehad. En Chlooramfenicol is vast ook al eens langsgekomen in mijn carriére.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Trusopt? Chlooramfenicol
?
Allebei gehadmet trusopt moest ik stoppen omdat het mijn oogboldruk verhoogde geloof ik. En da's niet wenselijk als je een gat in je oog hebt
Awquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:28 schreef Qwea het volgende:
Ik zie zoooo ontzettend tegen de nacht aan en dat ik hier nog zeker tot zaterdag moet blijven. Pffffff. Morgen maar eens met de arts praten of het echt niet anders kan.
Hoe gaat het nu qua pijn? Beter te doen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:28 schreef Qwea het volgende:
Ik zie zoooo ontzettend tegen de nacht aan en dat ik hier nog zeker tot zaterdag moet blijven. Pffffff. Morgen maar eens met de arts praten of het echt niet anders kan.
Awquote:
+1quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:30 schreef Muis006 het volgende:
Aww Qik zou willen dat ik wat kon doen.
Trafloxal heb ik in gelvorm, moet ik s avonds indoen als ik ga slapen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Trusopt heb ik jaren geleden gehad. En Chlooramfenicol is vast ook al eens langsgekomen in mijn carriére.En Cosopt (kreeg ik hoofdpijn van) en nog wat andere steriodenzooi. Nu heb ik Trafloxal. In van die conserveermiddelvrije pipetjes. Die je maar één keer mag gebruiken. En dus vier keer per dag zouden moeten. En ik per doosje van 30 aangeleverd krijg. Neuh, ik ga niet elke week bij de apotheek staan.
![]()
Hogere oogdruk in combo met gat in je oog isnie hendig.
Ben je al van het infuus af dan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:33 schreef Qwea het volgende:
Ik heb al 2 nachten niet geslapen, maar heb ook onwijs heimwee. Ik ga morgen wel zeggen dat dit echt niet kan. Desnoods kom ik het wel 3x pw laten zien ofzo.
Kewl.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Trafloxal heb ik in gelvorm, moet ik s avonds indoen als ik ga slapen.
Medicine buddies
Heb nog ab, maar dat kan ook per pilvorm, want als ik zaterdag wel weg mag moet ik ook verder per pil. Dus ik ga morgen zeggen dat ik het wel heel goed in de gaten ga houden... Maar dat ik echt weg wil.quote:
Ik ben bang dat dat niet zo strookt met het rust nemen met je poot.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:33 schreef Qwea het volgende:
Ik heb al 2 nachten niet geslapen, maar heb ook onwijs heimwee. Ik ga morgen wel zeggen dat dit echt niet kan. Desnoods kom ik het wel 3x pw laten zien ofzo.
Niet doen Q!quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:36 schreef Qwea het volgende:
Ik was gisteren in staat mezelf te ontslaan
Thuis blijf ik wel gewoon zitten. Ik ga het echt aangeven morgen. Dit is echt kut gewoon.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat niet zo strookt met het rust nemen met je poot.Ook al loop je niet, het is evnegoed beweging en belasting en thuis ga je dan wsch ook meer doen dan goed voor je is.
Ik ging op een gegeven moment in 2 weken door een doosje van die dingen heenquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kewl.![]()
Mij is vandaag 'een bandagelens ingezet'. Had me het ding maar meegegeven, had ik het zelf wel gedaan. Heb hem er vanmorgen ook uitgehaald.Maar ik heb wel meteen een reserve exemplaar geroggeld, de mijne waren op.
![]()
eigen bijdrage voor dit jaar.
Ja maar je snapt het niet. Het is echt erg. Ik ben kotsmisselijk vd spanning ookquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet doen Q!Dit zeg je omdat het nu beter gaat, twee dagen geleden lag je bij wijze van spreken op je knietjes om opgenomen te worden, zo slecht ging het. Hoe nog effe vol, daar heb je op de lange duur veel meer profijt van. [/bemoeial die zelf ook eigenwijs is :@ ]
Maar als je het een paar keer moet laten zien moet je telkens die reis ondernemen. Onderschat dat niet he? En hoe ga jij de hele dag zitten als je in je eentje bent? Je zult toch moeten eten/drinken/toiletteren?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thuis blijf ik wel gewoon zitten. Ik ga het echt aangeven morgen. Dit is echt kut gewoon.
Maar dan moet je wel iemand regelen die voor je zorgt als je thuis bent want je mag dan in principe helemaal niets.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thuis blijf ik wel gewoon zitten. Ik ga het echt aangeven morgen. Dit is echt kut gewoon.
Klopt. Je speelt niet tegen mijquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:37 schreef Barbaaf het volgende:
En ik sta hopeloos achter bij alle potjes webfeud waar ik aan meedoe
Ik snap het wel hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar je snapt het niet. Het is echt erg. Ik ben kotsmisselijk vd spanning ook
Plassen moet ik hier ook met krukken. Drinken staat standaard in de vensterbank en mo kan wel een broodje klaarleggen in een zakje op tafel. Dat is serieus het probleem niet. Dat lukte vorige week ook prima.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar als je het een paar keer moet laten zien moet je telkens die reis ondernemen. Onderschat dat niet he? En hoe ga jij de hele dag zitten als je in je eentje bent? Je zult toch moeten eten/drinken/toiletteren?
Heb je er nog liggen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ging op een gegeven moment in 2 weken door een doosje van die dingen heen
Volgens mij vindt mijn apotheker me irritant
Prima, bel ik mijn moeder desnoods.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel iemand regelen die voor je zorgt als je thuis bent want je mag dan in principe helemaal niets.
Jawel hoor, maar we hebben net gegeten en nu is het dutjestijdquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt. Je speelt niet tegen mij
Ik heb meneer Indaha uitgedaagd en toen kon ik in mijn eerste beurt alle letters kwijtNu weet ik niet of hij nog tegen me wil spelen...
Nog 3quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je er nog liggen?Ik mail gewoon naar mijn mannetje en dan stuurt hij er eentje op.
![]()
Hopelijk kom je nu wat minder vaak bij de apotheek.
Ik ga het serieus aankaarten morgen. Zo'n arts moet dat toch ook snappen. En hier doen ze ook niet meer dan rust en ab geven.quote:
Ik ga eens kijken of ik ze kan gebruiken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nog 3
Air optix night&day
Hebben?
Hmm inleveren is misschien wel zo eerlijk jaquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of ik ze kan gebruiken.Maar als je ze echtechtecht niet meer nodig hebt en niet kunt inleveren (want die krengen zijn duuuur) dan houd ik me aanbevolen. Zonde als ze anders liggen te verstoffen.
Geaccepteerd. Morgen hoef ik al niet te werken dus ik ga lekker zat worden, kijken hoe creatief ik dan nog benquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar we hebben net gegeten en nu is het dutjestijd![]()
En ik wil wel tegen je spelen en ook tegen Baaf( want daar moet ik eens van zien te winnen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |