Dat twitteraccount is in elk geval wel haar eigen account, want daar is ook naar verwezen door het Songfestival account.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:05 schreef grazz het volgende:
https://twitter.com/raffaelapaton
Ik weet niet waar ze mee bezig is/zijn, maar check eens haar zogenaamde officiële website
Nou noemde ze haar tante Ruth Jacott laatst in een interview al haar 'uncle' en spelde ze de naam van haar dochter ook ietwat apart, maar deze verkeerde website op je eigen account promoten valt ook wel weer in de categorie 'oeps'quote:ABOUT ME
Here I am living across the street from Bad Boy Entertainment and down the block from Universal Records all while surrounded by the bright lights of Broadway! Pinch me! Is this real? Of course this is real. This is where I've always dreamed I would be and now I am working, composing and recording my music with the amazing music producers, Frank and Christian Berman on my first EP: Anger in Me, Against the World, Thunder, and So What.
twitter:ESF_FOK twitterde op woensdag 18-01-2012 om 19:31:58Nationaal #Songfestival finaliste Raffaëla gebruikt website andere (buitenlandse) zangeres: NSF finaliste Raffaëla gebruikt website buitenlandse zangeres? #GevalletjeOeps? reageer retweet
Wordt nog een leuke promotie campagne voor Raffaela en Nederland.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:35 schreef indaha het volgende:
Ik hoop dat zij niet onze inzending wordt
Rechts reageert ze op jouw tweet, nogal arrogantquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:40 schreef Greys het volgende:
Dit is haar eigen website...
http://www.rafmusic.nl/website/
Maar die ziet er niet echt actueel uit. Nul songfestival nieuws, of kijk ik er overheen?
Verkeerde timingquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Rechts reageert ze op jouw tweet, nogal arrogant
Ineens is het gefixed, want www.raffaelamusic.nl verwijst nu ineens wel naar die andere websitequote:Op woensdag 18 januari 2012 19:45 schreef tombolafan het volgende:
maar ze ijlt, want ze heeft het ook echt echt echt helemaal fout zelfs
Awwquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ineens is het gefixed, want www.raffaelamusic.nl verwijst nu ineens wel naar die andere website
Graag gedaan Raf, geen dank
Ze moet wel een beetje tegen een prikje als dit kunnen idd, als ze aan zoiets gaat meedoenquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:47 schreef grazz het volgende:
[..]
AwwNah, wie weet bedankt ze je nog op de 26e >> Op de foto met Raffaela?
twitter:raffaelapaton twitterde op woensdag 18-01-2012 om 19:40:43@ESF_FOK Je had het ook ff kunnen zeggen hoor:-) Foutje met .com en .nl #vergissenismenselijk Wie geen fouten maakt mag gelijk reageren;) reageer retweet
Ja hartstikke leuk allemaal, maar toen Tombo en ik .nl probeerden ipv .com werkte het ook nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
twitter:raffaelapaton twitterde op woensdag 18-01-2012 om 19:40:43@ESF_FOK Je had het ook ff kunnen zeggen hoor:-) Foutje met .com en .nl #vergissenismenselijk Wie geen fouten maakt mag gelijk reageren;) reageer retweet
En terecht, had ik ook gedaan als ik haar wasquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze zal wel snel iemand gebeld hebben om het te fixen.
Nou, ergens lijkt me dat uiterst vermakelijkquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:35 schreef indaha het volgende:
Ik hoop dat zij niet onze inzending wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |