Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Dan krijgen we dus weer zo'n ravioli met champignonsfoto?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:00 schreef Oognip het volgende:
Ik zal het laten wetenEventueel kan ik er een foto bij doen van de vibo en het eindproduct?
Jep. Dat was hier best een succes he, zo'n foto?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan krijgen we dus weer zo'n ravioli met champignonsfoto?
Ik heb hier wel bier (no shit!)quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:18 schreef Muis006 het volgende: [..] Mag je alcohol? Niet om te ontsmetten
![]()
Je had wèl shit!quote:
Het is altijd wel ergens half 12 geweestquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:03 schreef Bamba het volgende:
Wat een praat hier...En het is nog niet eens half 12
quote:
Na half 12 mag toch pas gepraat worden over seks? Misschien kunnen we dan een leuke combinatie maken -> Poepseksquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:03 schreef Bamba het volgende:
Wat een praat hier...En het is nog niet eens half 12
Ja das een mooie combi.. Geen poep/plas seks.. Of zal t dan te gek worden?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Na half 12 mag toch pas gepraat worden over seks? Misschien kunnen we dan een leuke combinatie maken -> Poepseks
Nou als je het lief vraagt stuurt Qwea vast wel een beetje shit op hoor , altijd behulpzaam die Qquote:
Kan op zich goed samen gaan, alles wat je ondergepoept hebt kun je zo met de hogedrukreiniger (plasbuis) schoon spuitenquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja das een mooie combi.. Geen poep/plas seks.. Of zal t dan te gek worden?
Welja, de zuster maakt er wel een mooi pakketje vanquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:05 schreef indaha het volgende:
Nou als je het lief vraagt stuurt Qwea vast wel een beetje shit op hoor , altijd behulpzaam die Q
Wel een beetje uitkijken voor het spetteren dan hoor.. Want dat is vies.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kan op zich goed samen gaan, alles wat je ondergepoept hebt kun je zo met de hogedrukreiniger (plasbuis) schoon spuiten
Nou, dit wil je niet. Goorste shit van allemaalquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou als je het lief vraagt stuurt Qwea vast wel een beetje shit op hoor , altijd behulpzaam die Q
Hoiquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:13 schreef Samzz het volgende:
Er ging een belletje dat zei 'sekspraat in F&F'. Dus hoi.
Je vervalt in herhalingquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:15 schreef Qwea het volgende:
Ooh man, die nutri drinkvolgens de voedingsassistente zitten er eiwitten in... Wat mijn wond helpt. Maar het is goor hoor.
Dat is idd niet te zuipenquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:15 schreef Qwea het volgende:
Ooh man, die nutri drinkvolgens de voedingsassistente zitten er eiwitten in... Wat mijn wond helpt. Maar het is goor hoor.
Laat ze het dan op je wond gooienquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:15 schreef Qwea het volgende:
He! 't Is wel haar verjaardag ja?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je vervalt in herhalingBlijkbaar ook slecht voor je hersens
fixedquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
He! 't Is wel haar nepverjaardag ja?
Wie maakt de grootste drol van de sc?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:19 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga een prijsvraag verzinnen. De prijs weet ik al
Ik heb er vanmiddag een nummertje 4 uitgeperstquote:
Ik denk deZwabberquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wie maakt de grootste drol van de sc?
Honing helpt ookquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:21 schreef Qwea het volgende:
Ik wist ook heel niet dat eiwitten hielpen tegen een wondinfectie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd om te eten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:21 schreef Qwea het volgende:
Bronquote:Functies van eiwit
Weefsels in het lichaam zijn opgebouwd uit cellen. Alle cellen bevatten eiwit, bijvoorbeeld spieren en organen, het zenuwstelsel, de botten en het bloed. Een volwassene bestaat gemiddeld voor 12 kilo uit eiwit. Het lichaam bouwt dit eiwit op uit aminozuren. Vooral bij kinderen wordt veel weefsel opgebouwd. Maar ook in de zwangerschap en bij het aanmaken van borstvoeding.
Er is ook eiwit nodig voor bestaande cellen. Die vernieuwen zich namelijk steeds. Daarbij breekt het lichaam eiwit af om dit door nieuw eiwit te vervangen. Bij een volwassene is dat per dag zo’n 200 tot 300 gram. Zo verwijdert het lichaam onder andere beschadigd eiwit, dat tot een verstoorde celfunctie en celgroei zou kunnen leiden. Bij (brand)wonden is extra eiwit nodig om de weefsels te herstellen.
Ik zou in elk geval blij zijn dat ze niet voorstellen in een emmer bleek te gaan zittenquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:21 schreef Qwea het volgende:
Auwquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou in elk geval blij zijn dat ze niet voorstellen in een emmer bleek te gaan zitten![]()
Oeh lekkerquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:21 schreef Rewimo het volgende:
Pah, ik ga 's morgens 3x achter elkaar![]()
Echt waar, leve de maagverkleining
quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou in elk geval blij zijn dat ze niet voorstellen in een emmer bleek te gaan zitten![]()
Lekker is niet een woord dat ik ervoor zou kiezenquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Honing helpt ook.
Ik denk dat mijn arts me slaat als ik er honing op doeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd om te eten.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Wat een kut vibo heb jij dan...quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:10 schreef Oognip het volgende:
Nou ik moet een nieuwe vibohet is maar voor de helft gelukt
quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat een kut vibo heb jij dan...
Thnx.a kon het niet vinden. Net overlegt met de voedingsassistente... We gaan poeder door mn eten flikkeren om eiwitten aan te maken. Dan maar goor vreten.quote:
Kan je erbij dan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn arts me slaat als ik er honing op doe
Van dat poeder proef je vrijwel niksquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thnx.a kon het niet vinden. Net overlegt met de voedingsassistente... We gaan poeder door mn eten flikkeren om eiwitten aan te maken. Dan maar goor vreten.
Respifor is hetquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Van dat poeder proef je vrijwel niks
Tenminste, het poeder dat ik had (fantomalt) niet.
Kwestie van tubigrip uit doen en pleisters eraf halenquote:
Kom ik binnen nu en 30 min achterquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, sorrymaar misschien proef je dat ook niet.
Welk vochtquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:39 schreef Qwea het volgende:
En ik moet elke 2u mijn tenen naar me toe trekken en afduwen zachtjes, 10x, mijn knie in drukken en op tillen en mijn billen samen knijpen. Ook beide 10x. Zo kan het vocht worden afgevoerd door de spieren.
Die in mijn enkelquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Welk vocht
Q, zeg me dat je de nachtzuster gaat vragen om de batterijen in je vibrator te zetten
Die is leuk!!quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:41 schreef Greys het volgende:
Kijk, vond een klein pillendoosje bij de apotheek, voor het tandje van Bink om te bewaren
[ afbeelding ]
En heb nog een andere voor het plukje haar.
Aaaahw.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:41 schreef Greys het volgende:
Kijk, vond een klein pillendoosje bij de apotheek, voor het tandje van Bink om te bewaren
[ afbeelding ]
Ik heb hem al wel laten zien aan drquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, en dat tweede deel van mijn post
sinds mn ongeluk, en dan vooral in de tijden dat ik teveel moet op t werk bvquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Yns, hoe lang heb je dat eigenlijk al, dat je zomaar in slaap valt zonder dat je moe bent?
Ach wat leukquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:41 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
dies leuk!quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:41 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Zien er wel lekker uitquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:45 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
mn taartjes zijn qua vorm mislukt
O, wat een leukerdje, helemaal goedquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:41 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
En dan echt zo *ploef* en slapen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
sinds mn ongeluk, en dan vooral in de tijden dat ik teveel moet op t werk bv
Ja ik vond hem ook schattig, thanks!quote:
Oh maar ze zien er wel lekker uit evengoedquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:45 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou er geen moeite mee hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:45 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Oh eten.. doe is niet probeer te dieeetenquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:45 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt. Avond welquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wedden dat je de nachtzuster nog niet gezien hebt?
Ik kan niet voor Ynske spreken, maar ik heb eens iemand ontmoet met narcolepsie en die voelde de slaapaanval opkomen, dus die kan bijv. de auto nog langs de kant van de weg zetten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan echt zo *ploef* en slapen?
Heb je het wel alleen thuis?
(Ik bedoel, het lijkt me nogal gevaarlijk bv in de auto)
[..]
Ja ik vond hem ook schattig, thanks!
[..]
Oh maar ze zien er wel lekker uit evengoed
Hadden ze moeten rijzen en bol moeten worden ofzo?![]()
Wat heb je gegeten? Ik neem aan brood, daar kan toch niet zo veel mee mis gaan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:50 schreef Qwea het volgende:
Yuk. Ziekenhuis voedsel is niet lekker hoor.
nee heb t alleen thuis, op de bank/bedquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan echt zo *ploef* en slapen?
Heb je het wel alleen thuis?
(Ik bedoel, het lijkt me nogal gevaarlijk bv in de auto)
[..]
nee ze zijn uitgezakt, had ze alleen in de papieren vormpjes in de koeling om op te stijven, maar daar waren ze niet stevig genoeg voorquote:Ja ik vond hem ook schattig, thanks!
[..]
Oh maar ze zien er wel lekker uit evengoed
Hadden ze moeten rijzen en bol moeten worden ofzo?![]()
Ja dat lijkt me idd een lastige, op het werk!quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee heb t alleen thuis, op de bank/bed
als ik geconcentreerd ben (in de auto of achter de pc) heb ik t niet, maar bv tv aan waarbij ik niet echt hoef op te letten dan gebeurt t wel. vooral als ik lekker zit bv.
Fysio gaf vanmorgen ook aan dat t vanuit mn nek kan komen. dus meer rustmomenten inbouwen door de dag heen. hoe op t werk, dat is me nog een vraag
Wel al stiekem geproefd?quote:nee ze zijn uitgezakt, had ze alleen in de papieren vormpjes in de koeling om op te stijven, maar daar waren ze niet stevig genoeg voor
daarom nu met papieren nog maar in die van plastiek gezet om op te stijven
Oh da's dan wel zo 'prettig' ja.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kan niet voor Ynske spreken, maar ik heb eens iemand ontmoet met narcolepsie en die voelde de slaapaanval opkomen, dus die kan bijv. de auto nog langs de kant van de weg zetten.
is iets om te proberen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me idd een lastige, op het werk!
En iets van preparaten waar je meer energie van krijgt oid, zou dat nog wat doen denk je?
(Ik roep maar iets hoor)
[..]
de vorige keer waren ze erg lekker en machtig gewordenquote:Wel al stiekem geproefd?
Ik had ooit pepernoten gebakken, daar had ik teveel suiker in gedaan () en die waren helemaal uitgelopen op de bakplaat. Dus dat waren kletskoppen geworden zeg maar ipv pepernoten maar ze waren evengoed lekker!
Dat doen ze ook als je het te erg hebtquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's dan wel zo 'prettig' ja.
Want ik kan me voorstellen dat ze anders je rijbewijs afnemen en dat lijkt me echt hel.
dat is t hier gelukkig nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's dan wel zo 'prettig' ja.
Want ik kan me voorstellen dat ze anders je rijbewijs afnemen en dat lijkt me echt hel.
It´s been 19 hours, and I can still smell the fresh board. The letters had never been used, the shuffle was never touched. Wordfeud was called the game of dreams. And it was, it really was.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hallooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Warme hap.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten? Ik neem aan brood, daar kan toch niet zo veel mee mis gaan?
Het eten bij mij in het ziekenhuis is wel lekker met een beetje zout tenminste
witte chocolaquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is dat witte dat bovenop ligt, Yns? Ik dacht even aan spaghetti, maar dat zal wel niet
Oooooh. Lekkerquote:
Mag je niet gewoon lekker veel kwark? Kwarkquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Warme hap.
Waspeen, aardappelpuree, gehaktbal en als toetje vla met extra energie en eiwit
Ik heb een leven, jaquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
It´s been 19 hours, and I can still smell the fresh board. The letters had never been used, the shuffle was never touched. Wordfeud was called the game of dreams. And it was, it really was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik las tubgirlquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kwestie van tubigrip uit doen en pleisters eraf halen
Ik heb:quote:
Ik ben contentquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb:
Een prima netvlies.![]()
Helder hoornvlies.![]()
Schitterende oogzenuw.
Perfecte oogdruk.![]()
Links.![]()
Rechts is zooi met troebel hoornvlies wat vocht vasthoudt en oogdruk die tegen de bovengrens aanzit, maar dat wisten we al.
Percy moet een brilleke!quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben content : Y
Percy is met pappa wezen wandelen, komt weer binnen, stormt de kamer in, vliegt naar de bank, miscalculeert de hoogte van zijn sprong, en knalt head-first tegen de zitting aan
Trusoptquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:20 schreef Cat22 het volgende:
En best of all: ik was 5 minuten nadat mijn afspraak zou zijn al klaar!En toen had ik 10 minuten dokter gehad en 5 minuten onderzoek. Goddank hoefde ik niet de standaard molen in met
gezichtsveldonderzoeken
![]()
![]()
Al vond ze wel dat ik vier keer per dag ontstekingsremmers moest druppelen door mijn bandagelens maar dat vond ik niet.Gaat al jaren goed zo en ik trek wel zo'n pipet open en druppel trouw een paar dagen als het ontsteekt. [/eigenwijs]
Trusopt heb ik jaren geleden gehad. En Chlooramfenicol is vast ook al eens langsgekomen in mijn carriére.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Trusopt? Chlooramfenicol
?
Allebei gehadmet trusopt moest ik stoppen omdat het mijn oogboldruk verhoogde geloof ik. En da's niet wenselijk als je een gat in je oog hebt
Awquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:28 schreef Qwea het volgende:
Ik zie zoooo ontzettend tegen de nacht aan en dat ik hier nog zeker tot zaterdag moet blijven. Pffffff. Morgen maar eens met de arts praten of het echt niet anders kan.
Hoe gaat het nu qua pijn? Beter te doen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:28 schreef Qwea het volgende:
Ik zie zoooo ontzettend tegen de nacht aan en dat ik hier nog zeker tot zaterdag moet blijven. Pffffff. Morgen maar eens met de arts praten of het echt niet anders kan.
Awquote:
+1quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:30 schreef Muis006 het volgende:
Aww Qik zou willen dat ik wat kon doen.
Trafloxal heb ik in gelvorm, moet ik s avonds indoen als ik ga slapen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Trusopt heb ik jaren geleden gehad. En Chlooramfenicol is vast ook al eens langsgekomen in mijn carriére.En Cosopt (kreeg ik hoofdpijn van) en nog wat andere steriodenzooi. Nu heb ik Trafloxal. In van die conserveermiddelvrije pipetjes. Die je maar één keer mag gebruiken. En dus vier keer per dag zouden moeten. En ik per doosje van 30 aangeleverd krijg. Neuh, ik ga niet elke week bij de apotheek staan.
![]()
Hogere oogdruk in combo met gat in je oog isnie hendig.
Ben je al van het infuus af dan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:33 schreef Qwea het volgende:
Ik heb al 2 nachten niet geslapen, maar heb ook onwijs heimwee. Ik ga morgen wel zeggen dat dit echt niet kan. Desnoods kom ik het wel 3x pw laten zien ofzo.
Kewl.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Trafloxal heb ik in gelvorm, moet ik s avonds indoen als ik ga slapen.
Medicine buddies
Heb nog ab, maar dat kan ook per pilvorm, want als ik zaterdag wel weg mag moet ik ook verder per pil. Dus ik ga morgen zeggen dat ik het wel heel goed in de gaten ga houden... Maar dat ik echt weg wil.quote:
Ik ben bang dat dat niet zo strookt met het rust nemen met je poot.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:33 schreef Qwea het volgende:
Ik heb al 2 nachten niet geslapen, maar heb ook onwijs heimwee. Ik ga morgen wel zeggen dat dit echt niet kan. Desnoods kom ik het wel 3x pw laten zien ofzo.
Niet doen Q!quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:36 schreef Qwea het volgende:
Ik was gisteren in staat mezelf te ontslaan
Thuis blijf ik wel gewoon zitten. Ik ga het echt aangeven morgen. Dit is echt kut gewoon.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat niet zo strookt met het rust nemen met je poot.Ook al loop je niet, het is evnegoed beweging en belasting en thuis ga je dan wsch ook meer doen dan goed voor je is.
Ik ging op een gegeven moment in 2 weken door een doosje van die dingen heenquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kewl.![]()
Mij is vandaag 'een bandagelens ingezet'. Had me het ding maar meegegeven, had ik het zelf wel gedaan. Heb hem er vanmorgen ook uitgehaald.Maar ik heb wel meteen een reserve exemplaar geroggeld, de mijne waren op.
![]()
eigen bijdrage voor dit jaar.
Ja maar je snapt het niet. Het is echt erg. Ik ben kotsmisselijk vd spanning ookquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet doen Q!Dit zeg je omdat het nu beter gaat, twee dagen geleden lag je bij wijze van spreken op je knietjes om opgenomen te worden, zo slecht ging het. Hoe nog effe vol, daar heb je op de lange duur veel meer profijt van. [/bemoeial die zelf ook eigenwijs is :@ ]
Maar als je het een paar keer moet laten zien moet je telkens die reis ondernemen. Onderschat dat niet he? En hoe ga jij de hele dag zitten als je in je eentje bent? Je zult toch moeten eten/drinken/toiletteren?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thuis blijf ik wel gewoon zitten. Ik ga het echt aangeven morgen. Dit is echt kut gewoon.
Maar dan moet je wel iemand regelen die voor je zorgt als je thuis bent want je mag dan in principe helemaal niets.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thuis blijf ik wel gewoon zitten. Ik ga het echt aangeven morgen. Dit is echt kut gewoon.
Klopt. Je speelt niet tegen mijquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:37 schreef Barbaaf het volgende:
En ik sta hopeloos achter bij alle potjes webfeud waar ik aan meedoe
Ik snap het wel hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar je snapt het niet. Het is echt erg. Ik ben kotsmisselijk vd spanning ook
Plassen moet ik hier ook met krukken. Drinken staat standaard in de vensterbank en mo kan wel een broodje klaarleggen in een zakje op tafel. Dat is serieus het probleem niet. Dat lukte vorige week ook prima.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar als je het een paar keer moet laten zien moet je telkens die reis ondernemen. Onderschat dat niet he? En hoe ga jij de hele dag zitten als je in je eentje bent? Je zult toch moeten eten/drinken/toiletteren?
Heb je er nog liggen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ging op een gegeven moment in 2 weken door een doosje van die dingen heen
Volgens mij vindt mijn apotheker me irritant
Prima, bel ik mijn moeder desnoods.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel iemand regelen die voor je zorgt als je thuis bent want je mag dan in principe helemaal niets.
Jawel hoor, maar we hebben net gegeten en nu is het dutjestijdquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt. Je speelt niet tegen mij
Ik heb meneer Indaha uitgedaagd en toen kon ik in mijn eerste beurt alle letters kwijtNu weet ik niet of hij nog tegen me wil spelen...
Nog 3quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je er nog liggen?Ik mail gewoon naar mijn mannetje en dan stuurt hij er eentje op.
![]()
Hopelijk kom je nu wat minder vaak bij de apotheek.
Ik ga het serieus aankaarten morgen. Zo'n arts moet dat toch ook snappen. En hier doen ze ook niet meer dan rust en ab geven.quote:
Ik ga eens kijken of ik ze kan gebruiken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nog 3
Air optix night&day
Hebben?
Hmm inleveren is misschien wel zo eerlijk jaquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of ik ze kan gebruiken.Maar als je ze echtechtecht niet meer nodig hebt en niet kunt inleveren (want die krengen zijn duuuur) dan houd ik me aanbevolen. Zonde als ze anders liggen te verstoffen.
Geaccepteerd. Morgen hoef ik al niet te werken dus ik ga lekker zat worden, kijken hoe creatief ik dan nog benquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar we hebben net gegeten en nu is het dutjestijd![]()
En ik wil wel tegen je spelen en ook tegen Baaf( want daar moet ik eens van zien te winnen)
Zou ik wel naar kijken hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hmm inleveren is misschien wel zo eerlijk ja
/geweten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |