Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Dan krijgen we dus weer zo'n ravioli met champignonsfoto?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:00 schreef Oognip het volgende:
Ik zal het laten wetenEventueel kan ik er een foto bij doen van de vibo en het eindproduct?
Jep. Dat was hier best een succes he, zo'n foto?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan krijgen we dus weer zo'n ravioli met champignonsfoto?
Ik heb hier wel bier (no shit!)quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:18 schreef Muis006 het volgende: [..] Mag je alcohol? Niet om te ontsmetten
![]()
Je had wèl shit!quote:
Het is altijd wel ergens half 12 geweestquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:03 schreef Bamba het volgende:
Wat een praat hier...En het is nog niet eens half 12
quote:
Na half 12 mag toch pas gepraat worden over seks? Misschien kunnen we dan een leuke combinatie maken -> Poepseksquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:03 schreef Bamba het volgende:
Wat een praat hier...En het is nog niet eens half 12
Ja das een mooie combi.. Geen poep/plas seks.. Of zal t dan te gek worden?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Na half 12 mag toch pas gepraat worden over seks? Misschien kunnen we dan een leuke combinatie maken -> Poepseks
Nou als je het lief vraagt stuurt Qwea vast wel een beetje shit op hoor , altijd behulpzaam die Qquote:
Kan op zich goed samen gaan, alles wat je ondergepoept hebt kun je zo met de hogedrukreiniger (plasbuis) schoon spuitenquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja das een mooie combi.. Geen poep/plas seks.. Of zal t dan te gek worden?
Welja, de zuster maakt er wel een mooi pakketje vanquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:05 schreef indaha het volgende:
Nou als je het lief vraagt stuurt Qwea vast wel een beetje shit op hoor , altijd behulpzaam die Q
Wel een beetje uitkijken voor het spetteren dan hoor.. Want dat is vies.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kan op zich goed samen gaan, alles wat je ondergepoept hebt kun je zo met de hogedrukreiniger (plasbuis) schoon spuiten
Nou, dit wil je niet. Goorste shit van allemaalquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou als je het lief vraagt stuurt Qwea vast wel een beetje shit op hoor , altijd behulpzaam die Q
Hoiquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:13 schreef Samzz het volgende:
Er ging een belletje dat zei 'sekspraat in F&F'. Dus hoi.
Je vervalt in herhalingquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:15 schreef Qwea het volgende:
Ooh man, die nutri drinkvolgens de voedingsassistente zitten er eiwitten in... Wat mijn wond helpt. Maar het is goor hoor.
Dat is idd niet te zuipenquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:15 schreef Qwea het volgende:
Ooh man, die nutri drinkvolgens de voedingsassistente zitten er eiwitten in... Wat mijn wond helpt. Maar het is goor hoor.
Laat ze het dan op je wond gooienquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:15 schreef Qwea het volgende:
He! 't Is wel haar verjaardag ja?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je vervalt in herhalingBlijkbaar ook slecht voor je hersens
fixedquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
He! 't Is wel haar nepverjaardag ja?
Wie maakt de grootste drol van de sc?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:19 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga een prijsvraag verzinnen. De prijs weet ik al
Ik heb er vanmiddag een nummertje 4 uitgeperstquote:
Ik denk deZwabberquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wie maakt de grootste drol van de sc?
Honing helpt ookquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:21 schreef Qwea het volgende:
Ik wist ook heel niet dat eiwitten hielpen tegen een wondinfectie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd om te eten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:21 schreef Qwea het volgende:
Bronquote:Functies van eiwit
Weefsels in het lichaam zijn opgebouwd uit cellen. Alle cellen bevatten eiwit, bijvoorbeeld spieren en organen, het zenuwstelsel, de botten en het bloed. Een volwassene bestaat gemiddeld voor 12 kilo uit eiwit. Het lichaam bouwt dit eiwit op uit aminozuren. Vooral bij kinderen wordt veel weefsel opgebouwd. Maar ook in de zwangerschap en bij het aanmaken van borstvoeding.
Er is ook eiwit nodig voor bestaande cellen. Die vernieuwen zich namelijk steeds. Daarbij breekt het lichaam eiwit af om dit door nieuw eiwit te vervangen. Bij een volwassene is dat per dag zo’n 200 tot 300 gram. Zo verwijdert het lichaam onder andere beschadigd eiwit, dat tot een verstoorde celfunctie en celgroei zou kunnen leiden. Bij (brand)wonden is extra eiwit nodig om de weefsels te herstellen.
Ik zou in elk geval blij zijn dat ze niet voorstellen in een emmer bleek te gaan zittenquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:21 schreef Qwea het volgende:
Auwquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou in elk geval blij zijn dat ze niet voorstellen in een emmer bleek te gaan zitten![]()
Oeh lekkerquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:21 schreef Rewimo het volgende:
Pah, ik ga 's morgens 3x achter elkaar![]()
Echt waar, leve de maagverkleining
quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou in elk geval blij zijn dat ze niet voorstellen in een emmer bleek te gaan zitten![]()
Lekker is niet een woord dat ik ervoor zou kiezenquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Honing helpt ook.
Ik denk dat mijn arts me slaat als ik er honing op doeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd om te eten.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Wat een kut vibo heb jij dan...quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:10 schreef Oognip het volgende:
Nou ik moet een nieuwe vibohet is maar voor de helft gelukt
quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat een kut vibo heb jij dan...
Thnx.a kon het niet vinden. Net overlegt met de voedingsassistente... We gaan poeder door mn eten flikkeren om eiwitten aan te maken. Dan maar goor vreten.quote:
Kan je erbij dan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn arts me slaat als ik er honing op doe
Van dat poeder proef je vrijwel niksquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thnx.a kon het niet vinden. Net overlegt met de voedingsassistente... We gaan poeder door mn eten flikkeren om eiwitten aan te maken. Dan maar goor vreten.
Respifor is hetquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Van dat poeder proef je vrijwel niks
Tenminste, het poeder dat ik had (fantomalt) niet.
Kwestie van tubigrip uit doen en pleisters eraf halenquote:
Kom ik binnen nu en 30 min achterquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, sorrymaar misschien proef je dat ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |