Ok, maar das toch compleet iets andersquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat ze nu zoveel heimwee heeft dat ze nooit mee rop vakantie wil
Zo denk ik ook eigenlijk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar is het niet verstandig om jezelf gewoon ff bij kop en kont te pakken? Na deze nog twee nachtjes en dan kan je naar huis. Dat ga je wel redden hoor; gewoon blijven ademhalen
Je bent er gewoon. punt. Al moeten we daar een ziekenhuisbed voor je neerzetten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wmb wel. Of ik moet niet mogen/kei erge pijn hebben... Maar beide lijkt me onwaarschijnlijk. En stel, dan gaan jullie zonder mij en appen mij live verslag.
Ja maar dat ziet ze nu vast niet inquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok, maar das toch compleet iets anders
Dat is dus niet zeker. En serieus, vraag mo maar hoe erg het is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar is het niet verstandig om jezelf gewoon ff bij kop en kont te pakken? Na deze nog twee nachtjes en dan kan je naar huis. Dat ga je wel redden hoor; gewoon blijven ademhalen
Ow, dat trekt wel weer bij.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat ze nu zoveel heimwee heeft dat ze nooit mee rop vakantie wil
Ik ben na een vakantie ook altijd erg blij dat ik weer naar m'n eigen huis en poessies ga, terwijl meneer I. altijd direct gilt "volgend jaar gaan we langer hoor!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zijn daar vast (lounge)banken voor Qquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent er gewoon. punt. Al moeten we daar een ziekenhuisbed voor je neerzetten.
Dat regelt Tombo dan wel![]()
Neequote:Op woensdag 18 januari 2012 23:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maarja, tis geen exacte wetenschap natuurlijk, het hangt af van hoe alles geneest en dergelijke lijkt me?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is dus niet zeker. En serieus, vraag mo maar hoe erg het is.
2 nachtjes zou ik misschien ergens net trekken. Maar die onzekerheid dat we dat niet zeker weten is ook killing.
Dat hadden we niet door johquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neewat dacht je dat ik in centre parcs had?
Ik wou net zeggen ja, ik dacht dat dat na center parcs al wel duidelijk wasquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kun je het niet per nacht of 2 nachten bekijken? Dan lijkt het niet zo eindeloos. Twee nachtjes is zo voorbij. Zeker als je ons kunt sms-en en whatsappen of mailen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is dus niet zeker. En serieus, vraag mo maar hoe erg het is.
2 nachtjes zou ik misschien ergens net trekken. Maar die onzekerheid dat we dat niet zeker weten is ook killing.
Ja als je er niet van houdt moet je t niet doe nnatuurlijk. Mara persoonlijk vind ik t echt wat andersquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, en als je echt doodziek bent of vergaat van de pijn onderga je het allemaal wel braaf...quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maarja, tis geen exacte wetenschap natuurlijk, het hangt af van hoe alles geneest en dergelijke lijkt me?
Maar logisch hoor, dat je nu even niet zo klinisch en praktisch kan denken. Ik ben ook geen type om stil te zitten/liggen, dus ik zou ook echt gek worden denk ik, de tijd kruipt dan echt voorbij...
zquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat mis je dan?
Mo of BoeBoe of meer het "je eigen ding kunnen doen"?
En idd, ga dan gewoon lekker een paar keer uit eten in je vakantie of een dagje weg, ook leuk![]()
Center Parcs is geen vakantie, dat is survivalquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dat zeg ik, die 2 zijn niet zeker. Ik trek het serieus niet hoor. Ik ben kotsmisselijk van de spanning enzulks.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:37 schreef Muis006 het volgende:
Q, in het ziekenhuis liggen is ronduit kut, ik weet er alles van. Maar in mijn ervaring is die periode dmv de weg van de minste weerstand (ook mentaal) het snelst voorbij.
Dus misschien is het geen gek idee om die twee nachten nog vol te maken en in de tussentijd te proberen je gedachten te verzetten.
Als je dan weer thuiskomt, kan je vooruit kijken.
Als je de hele dag ook maar ligt te liggen en af en toe es dommelt is het ook wel logisch dat een echte lekkere doorslaapnacht lastig is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Center Parcs is geen vakantie, dat is survival
Maar niet/slecht slapen is echt heel slecht voor je, dus ik snap het wel als je daar weg wilt
Nou ja, thuis slaap ik ook wel eens slecht. Het is gewoon een combi. Slecht slapen, vertrouwde omgeving weg, mo en boe weg, ectquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Center Parcs is geen vakantie, dat is survival
Maar niet/slecht slapen is echt heel slecht voor je, dus ik snap het wel als je daar weg wilt
Dan maar ff aan de benzo's oid; oxazepammetje of 3?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dat zeg ik, die 2 zijn niet zeker. Ik trek het serieus niet hoor. Ik ben kotsmisselijk van de spanning enzulks.
Maar daar hebben ze toch wel iets voor? een kalmerings/slaapmiddel? Want er is toch niet echt een andere optie dan het uit te zitten? Anders ben je wel thuis maar loop je wellicht weer weken/maanden te rommelen ermee, dat lijkt me ook niks.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dat zeg ik, die 2 zijn niet zeker. Ik trek het serieus niet hoor. Ik ben kotsmisselijk van de spanning enzulks.
Maar liefje, als je alll die energie die je nu in je kopzorgen steekt, eens in positieve gedachten en je genezing steekt, zul je zien dat het sneller beter gaat.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb nu zopiclone. Geen idee of het wat is. Ga het zo nemen. En dommelen? Was het maar zo. Van de morfine viel ik ff 5min wrg ofzo, maar echt dommelen niet. Ik heb vannacht 1 u geslapen en gisteren geen. Overdag ook niks. Ik zie gewoon ook fucking dubbelquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je de hele dag ook maar ligt te liggen en af en toe es dommelt is het ook wel logisch dat een echte lekkere doorslaapnacht lastig is.
Maar daar is best eea voor te krijgen
En dat is ronduit kut.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, thuis slaap ik ook wel eens slecht. Het is gewoon een combi. Slecht slapen, vertrouwde omgeving weg, mo en boe weg, ect
Ja, maar als ik die knop kon omzetten had ik heg gedaan. Dat kan ik dus niet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar liefje, als je alll die energie die je nu in je kopzorgen steekt, eens in positieve gedachten en je genezing steekt, zul je zien dat het sneller beter gaat.
Die 2 nachten is geen garantie, dat klopt, maar door je zorgen te maken verander je daar niets aan.
Zopiclon is een soort benzo en idd een slaapmiddel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb nu zopiclone. Geen idee of het wat is. Ga het zo nemen. En dommelen? Was het maar zo. Van de morfine viel ik ff 5min wrg ofzo, maar echt dommelen niet. Ik heb vannacht 1 u geslapen en gisteren geen. Overdag ook niks. Ik zie gewoon ook fucking dubbel
Maar kan je dan niet iets anders/sterkers vragen, en gewoon ff telefoon/laptop weg (dat zal ook niet bevorderlijk zijn voor in slaap vallen of iets als hoofdpijn of dubbel zien), en gewoon ff de strijd laten voor wat 't is, en niet druk maken over of het 1, 2 of 3 nachtjes zijn, of je de sushi wel haalt, etc. etc.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb nu zopiclone. Geen idee of het wat is. Ga het zo nemen. En dommelen? Was het maar zo. Van de morfine viel ik ff 5min wrg ofzo, maar echt dommelen niet. Ik heb vannacht 1 u geslapen en gisteren geen. Overdag ook niks. Ik zie gewoon ook fucking dubbel
Ik zou er niet te hard vanuit gaan dat dit thuis allemaal in één klap is opgelost eigenlijk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. En als zij zegt dat het ook echt niet kan moetn we kijken of ze me niet over kan dragen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat is ronduit kut.
Maar soms moet het (je weet toch nog hoe ellendig je thuis zat van het weekend en zowat smeekte om opgenomen te worden?). Er zijn meds die je de scherpe kantjes er vanaf kunnen halen.
Want - hard gezegd- dat je nu geestelijk niet goed in je velletje zit is een stuk minder dodelijk dan dat je lichaam allerlei rare dingen doet.
Nee maar dan zit je wel thuis, vertrouwd, met man en hondquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou er niet te hard vanuit gaan dat dit thuis allemaal in één klap is opgelost eigenlijk.En dat zou dubbel zonde zijn. Zit je thuis (niet optimaal) én evengoed ellendig.
Naar een ziekenhuis dichterbij huis bedoel je?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. En als zij zegt dat het ook echt niet kan moetn we kijken of ze me niet over kan dragen.
Wedje maken? Zodra ik thuis ben, slaap ik als een os. Dit is nou al de 3de x dat ik het heb in al die jaren. Eenmaal thuis is alles goed.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou er niet te hard vanuit gaan dat dit thuis allemaal in één klap is opgelost eigenlijk.En dat zou dubbel zonde zijn. Zit je thuis (niet optimaal) én evengoed ellendig.
Over dragen naar een ziekenhuis bij je in de buurt bedoel je?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. En als zij zegt dat het ook echt niet kan moetn we kijken of ze me niet over kan dragen.
Ja en dan? De man moet (uiteindelijk) ook weer werken, het huis moet schoongemaakt, de hond verzorgd, gevoerd, uitgelaten? En daar kan je niet 'even' zo om een pilletje of spuitje extra vragen als je er doorheen zit?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee maar dan zit je wel thuis, vertrouwd, met man en hondIk zou het ook wel weten
Ja. Alsnog kut hoor, maar net iets minder kutter.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Naar een ziekenhuis dichterbij huis bedoel je?
Wij hebben ook makkelijk praten. Want we liggen er niet. Maar ik zou het Q zo gunnen dat ze zichzelf weer even in de hand zou krijgen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:34 schreef Cat22 het volgende:
Zo denk ik ook eigenlijk.Even doorbijten, meer dan de helft zit er nu op en zulks. Maar da's makkelijk praten aan de zijlijn. Als je niet kunt slapen en niet van je kamer kan is de wereld heel klein en vervelend.
Lig je niet meer in quarantaine dan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Alsnog kut hoor, maar net iets minder kutter.
Nee maar die hond/huishouden wordt nu ook geregeld en haar moeder zou misschien kunnen komen. Dus als het kan (als de dokters vinden dat het kan!!!) zou ik het doen. Je herstelt 100x beter als je geestelijk een beetje redelijk bent volgens mijquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en dan? De man moet (uiteindelijk) ook weer werken, het huis moet schoongemaakt, de hond verzorgd, gevoerd, uitgelaten? En daar kan je niet 'even' zo om een pilletje of spuitje extra vragen als je er doorheen zit?
Spreek je uit ervaring? Want dan is het een optie.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Alsnog kut hoor, maar net iets minder kutter.
Je snapt het niet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en dan? De man moet (uiteindelijk) ook weer werken, het huis moet schoongemaakt, de hond verzorgd, gevoerd, uitgelaten? En daar kan je niet 'even' zo om een pilletje of spuitje extra vragen als je er doorheen zit?
Ja dit is denk ik wel gewoon de waarheid. Het is kut, onwijs kut. Maar hoe vaak is het thuis niet dat je je ook gewoon af zit te vragen of het goed gaat, foto's maken, advies vragen, HAP bellen, langs HAP. Ik kan me niet echt voorstellen dat je daar rust van krijgt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hebben ook makkelijk praten. Want we liggen er niet. Maar ik zou het Q zo gunnen dat ze zichzelf weer even in de hand zou krijgen.
Q, dear, die poot moet rust, want dit kan zo ook niet. En hoe je het ook wendt of keert: thuis krijgt die poot minder rust. Thuis ga je je weer afvragen of je de HAP zal bellen, of zal wachten tot je weer naar Sneek kunt. Ook daar verveel je je de tyfus en ben je sjaggo.
Raap jezelf bij elkaar. Er is niets aan de hand. Je ligt op een prima plek en je hebt het nodig. Geen paniek!
Nog 13 minuten en dan mag je overmorgen naar huis
Prob
Maar wat maakt een overplaatsing dan voor verschil? Want daar ben je nog niet in je vertrouwde omgeving. Geen kritiek hoor, gewoon nieuwsgierig.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je snapt het niet.
Het gaat er niet om dat mo moet werken. Het gaat erom dat ik uit mijn vertrouwde omgeving gerukt ben. En ik ben blijkbaar zo gestoord en autistisch dat ik dat niet kan handlen.
Mo is overdag ook niet thuis. Baloe hebben we oppas voor en het huis moet mo nu ook doen. Het gaat erom dat ik in een wildvreemde omgeving ben. Weg vN het vertrouwde.
Dat is iig dichter bij Mo, en als naar huis ECHT niet kan zou ik dat ook willenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar wat maakt een overplaatsing dan voor verschil? Want daar ben je nog niet in je vertrouwde omgeving. Geen kritiek hoor, gewoon nieuwsgierig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |