HUUUUUU! Plukkieskammerts!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. wordt ook al grijs en ik vind het hem niet misstaan.
Een vriend van ons wordt echter kaal en die kamt z'n dunne plukkie steeds verder naar voren om het te verdoezelen.
Nog ff en het is Boldy Man![]()
Kaal hou ik niet van
Ik vind kaalheid niet eens misstaan bij de juiste persoonquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja niks, eigenlijk boeit 't me vrij weinig. Kaal worden zou ik dan 'erger' vinden denk ik, maar ook daar zou ik nou niet heel erg wakker van kunnen liggen denk ik.
Begrijpelijk...quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. En ik ben echt in een kutstemming ook.
Ik had mijn eerste grijze haar op mijn 25ste. Zwaar geschokt toen ik 'm bovenop mijn kop recht overeind zag staan. Inmiddels ben ik bijna helemaal grijs en ik vind het geweldigquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Een vriend van ons wordt echter kaal en die kamt z'n dunne plukkie steeds verder naar voren om het te verdoezelen.
Kaal hou ik niet van
Vin Dieselquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind kaalheid niet eens misstaan bij de juiste persoon
Bij mannen die het niet staat heb ik sowieso mijn twijfels of het met haar wel wat zou zijn.
Oh dat vind ik dan vaak ook zo stom staan, dat plukjes/lokken haar er overheen kammen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kaal hou ik niet van
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:19 schreef Harajuku. het volgende:
Qweaaaaaaaa, ik hoop dat het snel beter gaat.
En ik maar denken dat jij je haar verfde.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had mijn eerste grijze haar op mijn 25ste. Zwaar geschokt toen ik 'm bovenop mijn kop recht overeind zag staan. Inmiddels ben ik bijna helemaal grijs en ik vind het geweldig
Je kunt het vaak van te voren al zien idd; van die inhammen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat vind ik dan vaak ook zo stom staan, dat plukjes/lokken haar er overheen kammen.
Ik denk dat met haar me ook beter staat, maar als je kaal wordt, wordt je kaal. Ik zou er echt niet wakker van liggen en het dan gewoon kort scheren ofzo.
Maar goed, das voor mij ook best makkelijk lullen omdat ik wel gewoon een flinke bos haar heb, en t nog geen tekenen van terugtrekking vertoond.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind kaalheid niet eens misstaan bij de juiste persoon
Bij mannen die het niet staat heb ik sowieso mijn twijfels of het met haar wel wat zou zijn.
Surequote:Op woensdag 18 januari 2012 23:21 schreef Cat22 het volgende:
En ik maar denken dat jij je haar verfde.
Eerstequote:Op woensdag 18 januari 2012 23:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zijn dat voorbeelden van t eerste of t tweede
Timothy Olyphant
Oh dat lijkt me veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ergerquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Och, ik hoorde dat ik grijs werd
Zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
1 verdwaalde haar ofzo, meteen er uit getrokken natuurlijk.
Ik zou heel raar opkijken als er ineens een hoogblonde of knalrode Elies aan kwamquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sure
MammaB zegt regelmatig dat ik dat eens zou moeten doen. Maar ik wil het niet; vind het grijs gewoon leuk
Het staat je ook leuk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sure
MammaB zegt regelmatig dat ik dat eens zou moeten doen. Maar ik wil het niet; vind het grijs gewoon leuk
Volgens mij moet Q eerst doodgaan, wil ze niet komenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:22 schreef Loveless85 het volgende:
Gaat dat nog door, met Q d'r toestand enzo, eigenlijk?
Vooralsnog gewoon welquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:22 schreef Loveless85 het volgende:
Zolang wij geen nee horen is het een YES!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga wel stappen hoor, dat was wel duidelijk volgens mij?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang wij geen nee horen is het een YES!![]()
Dus je kunt niet heftig op stap.
Beeeeeeeeeest!quote:
Het is echt zo'n 'met mate' liedje, dan blijft het zo mooiquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Beeeeeeeeeest!
You've got to be the beeeeeeeest!
You've got to change the woooorld and uuuuuuuse this chaaaaance to be heard!
You're time is noooow
Ik zei toch heftig.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga wel stappen hoor, dat was wel duidelijk volgens mij?![]()
Maar in ieder geval wel dusdanig dat ik de volgende dag weer kan rijden
Mefjoe is eerst druk met papa spelen volgens mijquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is echt zo'n 'met mate' liedje, dan blijft het zo mooi![]()
Hebben die nog een tour in het verschiet staan of zo eigenlijk?
Dat zou nog wel geniaal zijn, als die nog toegevoegd werden aan Rock am Ring
Mwah, dat vind ik met veel Muse liedjes eigenlijk zo, maar deze is ook gewoon de album-versie erg goed te pruimen. Verder vind ik van een hoop het eigenlijk live een stuk interessanter. Maar het is ook gewoon een van de beste live bands die ik ook gezien heb. Samen met de Foo Fighters denk ikquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mefjoe is eerst druk met papa spelen volgens mij![]()
B&H vind ik op cd weinig aan, maar live knalt ie echt zo heerlijk![]()
Mijn haar is iets van 12 jaar op rij geblondeerd geweest. Bij elke knipbeurt een klein beetje; gewoon met de kwast of met de kam. De meeste mensen wisten niet eens dat het niet helemaal mijn eigen kleur was. Toen we in 2003 naar hier verhuisden, ben ik ermee gestopt en is het langzaam echt grijs aan het wordenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou heel raar opkijken als er ineens een hoogblonde of knalrode Elies aan kwam
Ze gaan alle kanten op, behalve de juistequote:Op woensdag 18 januari 2012 23:22 schreef Cat22 het volgende:
Het staat je ook leuk.![]()
![]()
Het zijn wel vreemde dingen he, die grijze haren. Ik krijg er steeds meer en ze doen ontzettend hun best om op te vallen door rechtop te gaan staan.
Demente dingen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn haar is iets van 12 jaar op rij geblondeerd geweest. Bij elke knipbeurt een klein beetje; gewoon met de kwast of met de kam. De meeste mensen wisten niet eens dat het niet helemaal mijn eigen kleur was. Toen we in 2003 naar hier verhuisden, ben ik ermee gestopt en is het langzaam echt grijs aan het worden
[..]
Ze gaan alle kanten op, behalve de juiste
Beetje. Maar dat is meer omdat de verpleging ook in zag dat die niet echt verder kan zo en er een aantekening overmaakt en ik het morgen bij de arts moet aankaarten. Anders moet ze me maar overdragen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Begrijpelijk...
Ben je inmiddels wel weer een beetje rustig?
Door die meesterlijke gitaarintro's.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, dat vind ik met veel Muse liedjes eigenlijk zo, maar deze is ook gewoon de album-versie erg goed te pruimen. Verder vind ik van een hoop het eigenlijk live een stuk interessanter. Maar het is ook gewoon een van de beste live bands die ik ook gezien heb. Samen met de Foo Fighters denk ikMaar dan is Muse stiekem toch net een tikkie beter.
En iets als Metallica of Maiden is ook wel goed, maar die hebben vaker meer gewoon van die bombastische shows met mega podia en vuur en vlammen enzo. Maar puur qua muziek en opbouw/beleving is Muse toch ongeevenaard
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:19 schreef Harajuku. het volgende:
Qweaaaaaaaa, ik hoop dat het snel beter gaat.
Wat mis je dan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beetje. Maar dat is meer omdat de verpleging ook in zag dat die niet echt verder kan zo en er een aantekening overmaakt en ik het morgen bij de arts moet aankaarten. Anders moet ze me maar overdragen.
Serieus ook, op vakantie? Ik ga het NIET doen.
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beetje. Maar dat is meer omdat de verpleging ook in zag dat die niet echt verder kan zo en er een aantekening overmaakt en ik het morgen bij de arts moet aankaarten. Anders moet ze me maar overdragen.
Ja, terwijl het daardoor wel weer podiumtijgerts worden ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Door die meesterlijke gitaarintro's.
Zo heerlijk![]()
En ze staan er puur als muzikant, niet als podiumtijgerts
Maar is het niet verstandig om jezelf gewoon ff bij kop en kont te pakken? Na deze nog twee nachtjes en dan kan je naar huis. Dat ga je wel redden hoor; gewoon blijven ademhalenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:30 schreef Qwea het volgende:
Die had ik niet gemist, maar heeft Q vakantieplannnen?quote:
Dat ze nu zoveel heimwee heeft dat ze nooit mee rop vakantie wilquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:32 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ik snap ook het vakantie deel ff niet?
Wmb wel. Of ik moet niet mogen/kei erge pijn hebben... Maar beide lijkt me onwaarschijnlijk. En stel, dan gaan jullie zonder mij en appen mij live verslag.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ze wilde graag naar Turkije oid, maar kan stiekem niet zonder haar huisje en hondjequote:Op woensdag 18 januari 2012 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die had ik niet gemist, maar heeft Q vakantieplannnen?![]()
Zkh is in ieder geval GEEN vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |