wat een hypocriete lul is dat zegquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:53 schreef giessss het volgende:
Kan iemand die bakkes van jort even dicht ducktapen
Maar dan zonder geld?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
Ah Klöpping, de nieuwe Gates. Of Jobs. Of Zuckerberg.
quote:
Wannabeequote:Op woensdag 18 januari 2012 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
Ah Klöpping, de nieuwe Gates. Of Jobs. Of Zuckerberg.
Die is meer voor een goed gesprek volgens mij. Nou ja, dat doet ze de volgende ochtend maar met haar moeder.quote:
DWDD. Vara, al een jaar of 10 geloof ik.quote:
quote:
Dacht ik ook.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:58 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik dacht dat Alexander in DWDD zat vanwege wikipedia. Maar niet dus :S
Is al genoeg over geluld in het journaalquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:58 schreef Specularium het volgende:
Gaan ze nu gewoon geen aandacht besteden aan Wiki en SOPA?
Ja voor de huis tuin en keukeninwonerquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
Dit is toch een soort reissite? Of is dat weer te simpel.
Alsof Henk en Ingrid dat kijken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:59 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Is al genoeg over geluld in het journaal
Dan was het nog nuttig geweest en relevantquote:
Vrouwen??quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja voor de huis tuin en keukeninwoner
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:00 schreef marcodej het volgende:
Wat een onzin. Je kan toch gewoon aanbellen bij je buren en vragen of je hun zaag mag lenen?
Wel iets voor de gemiddelde FOK!ker dusquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:00 schreef marcodej het volgende:
Wat een onzin. Je kan toch gewoon aanbellen bij je buren en vragen of je hun zaag mag lenen?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:00 schreef marcodej het volgende:
Mensen vinden het eng om live en in het echt met anderen te praten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:00 schreef marcodej het volgende:
Ze hadden het natuurlijk over SOPA moeten hebben i.p.v. dit geneuzel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:58 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik dacht dat Alexander in DWDD zat vanwege wikipedia. Maar niet dus :S
peerby.comquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:01 schreef Stiggie het volgende:
Pirly? Perly? Pirlie? Pierlie? .... handig zo'n naam.... kan hem niet vinden
Dat is zo 1995.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:00 schreef marcodej het volgende:
101%quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:02 schreef Norrage het volgende:
Hoe veel homo zal die Alexander zijn?
En toch had-ie gelijk!quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:04 schreef King_Merc het volgende:
Ik denk een zonnebril..
Ba dumm Tsss!
Ik zag haar scooter.quote:
Ik half en je hebt niks gemist.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:10 schreef SwiffMeister het volgende:
Hier versta je toch niks van?
Ik kan niet eens verstaan of het engels, nederlands of zuid afrikaans is :S
nou beter luisteron.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:10 schreef SwiffMeister het volgende:
Hier versta je toch niks van?
Ik kan niet eens verstaan of het engels, nederlands of zuid afrikaans is :S
Fysiek ontzettend zwaar en gevaarlijk. Juist een sport voor echte kerels.quote:
HEE!quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
Wat een mooi glad hoofd heeft Umberto weer.
Geen idee, ik luister nooit naar hem. Kijken is al genoeg voor mij.quote:
`Gilettequote:Op woensdag 18 januari 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
Wat een mooi glad hoofd heeft Umberto weer.
Goh, zou het?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:14 schreef MilaNL het volgende:
En een hoop primitiever dan wij ook nog.
Humberto Tan die niks kan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:13 schreef hexje het volgende:
Shit ik wilde Maxim ontlopen maar Humberto is er ook.
Ze deden wel alles draadloos, hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:14 schreef MilaNL het volgende:
De Maya's waren helemaal niet prachtig. En een hoop primitiever dan wij ook nog.
Sinds het op Wiki staat:quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
sinds wanneer zijn maya's de oude Mexicanen?
Niet haten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:16 schreef hexje het volgende:
Verkapte ik reis over de wereld praatjes van Humberto.
Helemaal als er negers zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Een mooi wit strand is mooier zonder mensen erop net als the great barrier reef.
Zover ik weet ligt hun vroegere centrum in Peru hoor, maar misschien waren de grenzen toentertijd alles en doelen ze daarop.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sinds het op Wiki staat:
De Maya's (Yucateeks Maya: maaya'ob, Spaans: mayas) zijn een volk in het zuiden van Mexico
rembo & remboquote:
En waar moet ik rembo&rembo van kennen?quote:
Kom op zeg. Meen je dit? Villa Achterwerk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
En waar moet ik rembo&rembo van kennen?
Ik ben ouder dan 10 ik kijk geen rembo&rembo"e:Op woensdag 18 januari 2012 20:20 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Kom op zeg. Meen je dit? Villa Achterwerk.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:21 schreef Dale. het volgende:
Wtf is een waterval![]()
google levert niks op
Ik ken het ook niet, ver na mijn tijd denk ik.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]jij had thuis geen publieke omroep
Je was in 1992 ook ouder dan 10.... dan snap ik hetquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan 10 ik kijk geen rembo&rembo&
Vroeger.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan 10 ik kijk geen rembo&rembo&
Dat denk ik dan ook, kindertelevisie van begin jaren 90quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet, ver na mijn tijd denk ik.
2011:quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet, ver na mijn tijd denk ik.
Ik heb het gegoogled en echt geen idee.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]jij had thuis geen publieke omroep
Ja heel ver na mijn tijdquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat denk ik dan ook, kindertelevisie van begin jaren 90
Nopequote:Op woensdag 18 januari 2012 20:22 schreef hexje het volgende:
En wat hebben vrouwen hieraan??Mogen wij geen happy end.
Toen was ik 7quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je was in 1992 ook ouder dan 10.... dan snap ik het
Rembo & Rembo is een absurdistisch kinderprogramma van Theo Wesselo en Maxim Hartman. Het programma werd van 1987 tot 1995 uitgezonden door de VPRO bij Villa Achterwerk. De bijbehorende slogan was: "Rembo & Rembo; bovenmaatse humor van de 1 na bovenste plank".quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
hebben vrouwen daar iets wat "gewatervalt" kan worden?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:22 schreef hexje het volgende:
En wat hebben vrouwen hieraan??Mogen wij geen happy end.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Rembo & Rembo is een absurdistisch kinderprogramma van Theo Wesselo en Maxim Hartman. Het programma werd van 1987 tot 1995 uitgezonden door de VPRO bij Villa Achterwerk. De bijbehorende slogan was: "Rembo & Rembo; bovenmaatse humor van de 1 na bovenste plank".
Zijn JA HOOR! reportages voor een kinderprogramma zijn ook mooi. Geen idee welke het was maar staan allemaal op Youtube.quote:
Kennelijk. Ik keek toen alleen baar power rangers, samurai pizza cats en cow&chicken...Of was dat alweer later?:Pquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Rembo & Rembo is een absurdistisch kinderprogramma van Theo Wesselo en Maxim Hartman. Het programma werd van 1987 tot 1995 uitgezonden door de VPRO bij Villa Achterwerk. De bijbehorende slogan was: "Rembo & Rembo; bovenmaatse humor van de 1 na bovenste plank".
Dragonball Z?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kennelijk. Ik keek toen alleen baar power rangers, samurai pizza cats en cow&chicken...
Die zijn echt fucking grappig inderdaad.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn JA HOOR! reportages voor een kinderprogramma zijn ook mooi. Geen idee welke het was maar staan allemaal op Youtube.
Had je eerder of later kinderen moeten nemen. Dan had je mee kunnen kijkenquote:
Toen was ik 15 denk ikquote:
Je slaat heel snel op de ballen van een man.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:25 schreef FreckleSs het volgende:
Wilt iemand ff uitleggen hoe die waterval gaat, heb het net gemist
Ben je in een erg gelovig gezin opgegroeid?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb het gegoogled en echt geen idee.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:26 schreef hexje het volgende:
[..]
Je slaat heel snel op de ballen van een man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Hmmmmmquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:27 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wow, ben je al zo oud? Ik dacht dat je van mijn (21) leeftijd was.
Sipke weet wel betere methodes voor een hele goede happy end. Prostaat melken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:23 schreef DrDentz het volgende:
Die andere rembo is ook geniaal, wat een helden verzorgden vroeger onze kindertelevisie. Ik zie Sipke Jan Bousema zo'n verhaal niet vertellen.
Zou hij al aan seks toe zijn gekomen dan? Hij ziet er zo lief en onschuldig uit.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:30 schreef hexje het volgende:
[..]
Sipke weet wel betere methodes voor een hele goede happy end. Prostaat melken.
"wilt"quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:25 schreef FreckleSs het volgende:
Wilt iemand ff uitleggen hoe die waterval gaat, heb het net gemist
Thanks... en dat is lekker?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:26 schreef hexje het volgende:
[..]
Je slaat heel snel op de ballen van een man.
dat is commercieel en later inderdaad, publieke omroep ftwquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kennelijk. Ik keek toen alleen baar power rangers, samurai pizza cats en cow&chicken...Of was dat alweer later?:P
Ok leuk om te weten.. maar als de wereld echt vergaat gaan we ons daar natuurlijk echt niet mee bezig houdenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je de techniek beheerst wel.
Iets leren beheersen waar je je medemens mee kunt verblijden is opzich wel een goede doelstelling in het laatste jaar van je leven. Het hoeft niet allemaal egoistisch tezijn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:40 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Ok leuk om te weten.. maar als de wereld echt vergaat gaan we ons daar natuurlijk echt niet mee bezig houden
Juist welquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:40 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Ok leuk om te weten.. maar als de wereld echt vergaat gaan we ons daar natuurlijk echt niet mee bezig houden
Het is al een dagtaak om vrouwen uberhaupt een orgasme te bezorgen, laat staan zoiets.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:48 schreef FreckleSs het volgende:
Mogen jullie eerst eens vrouwen massaal laten squirten, vrouwen hebben ook niet zo lang genoten van seksuele vrijheid als mannendus over egoisme gesproken
Vrouwen krijgen mannen als Maxim op TV, daar waar wij mannen het met komisch talent als Claudia de Breij moeten doen. Alleen Maxim zou je al genoeg met zijn woorden moeten kunnen bevredigen, en zoiets kleins dan niet over hebben voor de mannen op deze wereld met nog een paar maanden te gaan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:48 schreef FreckleSs het volgende:
Mogen jullie eerst eens vrouwen massaal laten squirten, vrouwen hebben ook niet zo lang genoten van seksuele vrijheid als mannendus over egoisme gesproken
Daarom, het is al oneerlijk verdeeltquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is al een dagtaak om vrouwen uberhaupt een orgasme te bezorgen, laat staan zoiets.
Dat hangt van de vrouw afquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is al een dagtaak om vrouwen uberhaupt een orgasme te bezorgen, laat staan zoiets.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen mannen als Maxim op TV, daar waar wij mannen het met komisch talent als Claudia de Breij moeten doen. Alleen Maxim zou je al genoeg met zijn woorden moeten kunnen bevredigen, en zoiets kleins dan niet over hebben voor de mannen op deze wereld met nog een paar maanden te gaan.
Maxim is een HELD!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:55 schreef FreckleSs het volgende:
[..]Maxim vind ik echt vreselijk, ik weet precies hoe ik hem zou ''watervallen'', dan zou hij willen dat het einde nabij is. Claudia de Breij is tenminste lesbie, heb je verder geen last van.
Je hebt ook zon filmpje over dat ie een voorbehoedsmiddeltje wil kopen. Wordt naar een automaat gestuurd, maar die werkt niet. Gaat ie klagen 'ik loop er maar aan te trekken en te rukken maar er komt niets uit!'quote:
Is het ook, maar was ook wel een sketch die vaker terugkwam, en elke keer weer liet hij zich expres afpersen zolang hij maar achter hem aankwamquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind die Koffiekoppen een beetje flauw, al zal het in 1987 wel een dijenkletser geweest zijn.
twitter:caricevhouten twitterde op donderdag 19-01-2012 om 13:31:45I'm going to have someone massage the shit outta me reageer retweet
twitter:maximhartman twitterde op donderdag 19-01-2012 om 13:42:04@dijkshoorn @caricevhouten Ken je de waterval Carice? reageer retweet
quote:20.000 kinderen bij Ajax-AZ
Vandaag speelden Ajax en AZ in een met 20.000 kinderen gevulde ArenA wie in de kwartfinale van de KNVB-beker tegen de amateurs van GVVV mag uitkomen. Beide clubs stonden vorige maand ook al tegenover elkaar. Het duel werd toen gestaakt omdat AZ zich niet meer veilig voelde, nadat een fan van Ajax AZ-doelman Esteban had aangevallen. Ajax leidde voor het incident met 1-0, maar de Nederlandse voetbalbond oordeelde dat de wedstrijd volledig bij een stand van 0-0 moet worden overgespeeld. Te gast zijn 12 jonge Ajax supporters en 12 jonge AZ supporters. Hoe hebben zij de wedstrijd beleefd?
quote:Zussen op het witte doek
Volgende week donderdag (26 januari) gaat de Nederlandse film 'Black Out' in première. In deze film spelen Katja en Birgit Schuurman voor het eerst samen in een film. De film is geregisseerd door Arne Toonen, de man van Birgit Schuurman. De film gaat - in een notendop - over een ex-crimineel die wakker wordt naast een onherkenbaar lijk. Bijkomend probleem is dat hij een black out heeft en ook nog eens wordt beschuldigd van het achterover drukken van kilo's cocaïne. Binnen 24 uur moet hij alles oplossen. De zussen Schuurman spelen een bijrol. Ook zijn er rollen weggelegd voor Kempi en Alex van Warmerdam. Birgit en Katja Schuurman en Arne Toonen zijn te gast.
En Beau is tafeldame.quote:Kraantje Pappie
Kraantje Pappie (Alex van der Zouwen=Kraan) is samen met dj's Fiddox en Friss - met op zijn plaat 'Crane' beats van Noisia - bezig met een klim naar de top! Hij maakt zeer energieke hiphop met een vleug dubstep. Kraan woont en werkt vanuit Groningen. Voordat hij zich helemaal toelegde op de muziek werd ie in 2004 en 2005 judokampioen (in de klasse tot 20 jaar). Kraan raadt ons aan: vrouwen en kinderen eerst en leg die valhelm klaar, want ‘Crane’ is daar.
Laat je tieten zien, Caricequote:Op donderdag 19 januari 2012 15:58 schreef TUFKAL het volgende:
twitter:caricevhouten twitterde op donderdag 19-01-2012 om 13:31:45I'm going to have someone massage the shit outta me reageer retweet
twitter:maximhartman twitterde op donderdag 19-01-2012 om 13:42:04@dijkshoorn @caricevhouten Ken je de waterval Carice? reageer retweet
Wat een lap tekst over Beau zonder het woord 'flop' ergens te noemen. Knap.quote:Beau van Erven Dorens
Beau van Erven Dorens is regelmatig tafelheer in DWDD. De alleskunner - want schrijver, acteur, tv-presentator en voormalig radiopresentator - stapte in 2009 van RTL over naar SBS, waar hij 'Hole in the Wall' ging presenteren. Bij RTL presenteerde hij onder anderen: 'Het zesde zintuig', 'Dancing with the Stars', 'Deal or no Deal' en 'RTL Boulevard'. In het najaar van 2011 zal hij bij SBS6 ‘Het Beste Idee van Nederland’ presenteren. Van Erven Dorens boekte ook als producent succes. Met het programma ‘The Phone’ won hij in 2009 een Emmy Award in de categorie "Non-scripted entertainment".
Kraantje Pappie, nu dan toch eindelijkquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
[..]
En Beau is tafeldame.
De allesflopper was een betere term geweest.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat een lap tekst over Beau zonder het woord 'flop' ergens te noemen. Knap.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:26 schreef Stofje het volgende:
Beau is, ondanks z'n flops, wel een held.
quote:
Ik heb geen kraantje gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |