wat een hypocriete lul is dat zegquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:53 schreef giessss het volgende:
Kan iemand die bakkes van jort even dicht ducktapen
Maar dan zonder geld?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
Ah Klöpping, de nieuwe Gates. Of Jobs. Of Zuckerberg.
quote:
Wannabeequote:Op woensdag 18 januari 2012 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
Ah Klöpping, de nieuwe Gates. Of Jobs. Of Zuckerberg.
Die is meer voor een goed gesprek volgens mij. Nou ja, dat doet ze de volgende ochtend maar met haar moeder.quote:
DWDD. Vara, al een jaar of 10 geloof ik.quote:
quote:
Dacht ik ook.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:58 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik dacht dat Alexander in DWDD zat vanwege wikipedia. Maar niet dus :S
Is al genoeg over geluld in het journaalquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:58 schreef Specularium het volgende:
Gaan ze nu gewoon geen aandacht besteden aan Wiki en SOPA?
Ja voor de huis tuin en keukeninwonerquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
Dit is toch een soort reissite? Of is dat weer te simpel.
Alsof Henk en Ingrid dat kijken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:59 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Is al genoeg over geluld in het journaal
Dan was het nog nuttig geweest en relevantquote:
Vrouwen??quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja voor de huis tuin en keukeninwoner
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:00 schreef marcodej het volgende:
Wat een onzin. Je kan toch gewoon aanbellen bij je buren en vragen of je hun zaag mag lenen?
Wel iets voor de gemiddelde FOK!ker dusquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:00 schreef marcodej het volgende:
Wat een onzin. Je kan toch gewoon aanbellen bij je buren en vragen of je hun zaag mag lenen?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:00 schreef marcodej het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |