Okay.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
De spijkerbroek mag naar een ander kindje diaan. Wat vraag je voor de blauwe dekenhoes?
Okay is goed. Hij is wel erg fijn moet ik zeggen.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hmm ik denk er even over, het is nl eigenlijk niet nodig maar hij is zo leuk.
Als je hem in tussentijd kunt verkopen gewoon doen.
Nee, dit is een wat smallere broek vind ik.quote:
Maat 22 volgens mij. Maar kan ook 21 zijn, bedenk ik me nu.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:14 schreef flugeltje het volgende:
Diaan welke maat hebben de laarsjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Gerberaatje op 17-01-2012 15:33:23 ]
Geweldig! Waar woon je?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:04 schreef Lenaatje het volgende:
Ik heb nog een hangkastje te koop voor in een baby kamer (echt met pijn in mijn hart..)
Het is een hangkast en heeft boven en onder een roede.
[ afbeelding ]
Voor 12,50 mag ie opgehaald worden!
Jammer!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:37 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Jammer, beetje te ver weg. Maar die kast ben je zo kwijt, dat weet ik zeker!
Te klein voor hier dus, jammer ze zijn erg gaaf....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, dit is een wat smallere broek vind ik.
[..]
Maat 22 volgens mij. Maar kan ook 21 zijn, bedenk ik me nu.
Jammer.... Heeft Willem al zo'n grote maat??quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Te klein voor hier dus, jammer ze zijn erg gaaf....
Ze zijn zwart. Ik wil er graag ¤ 15,= voor excl. verzendkosten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:29 schreef Morretje het volgende:
Diaan, zijn de laarsjes zwart of donkerbruin? Kan het niet goed zien..
En wat vraag je er voor?
Flugel! Zijn Willems pootjes nu echt groter dan die van mijn meisje, die zo om en nabij een half jaar ouder is?
Ssserpente, was je nog bij de brievenbus geweest?![]()
Karin, dank je voor het shirtje, hij is aangekomen![]()
Zo verleidelijk... nee nee nee, nog eventjes niet. Ik weet niet of Rosanne in de zomer nog maatje 92 draagt, ze zit nu nog zo mooi in 86 en het zou zonde zijn als ze de rokjes en hemdjes niet aan kan, omdat ik ze persé in het verkeerde seizoen mijn slag moet slaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
oeps
alles is maat 92 en de laarsjes maat 22
herkenbaar, alleen blijk jij er iets beter over na te denken als ikquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:10 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Zo verleidelijk... nee nee nee, nog eventjes niet. Ik weet niet of Rosanne in de zomer nog maatje 92 draagt, ze zit nu nog zo mooi in 86 en het zou zonde zijn als ze de rokjes en hemdjes niet aan kan, omdat ik ze persé in het verkeerde seizoen mijn slag moet slaan.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jammer.... Heeft Willem al zo'n grote maat??
Willem zit in 22 nu, heb nu net alvast een nieuw paar maatje 23 gekocht voor de volgende fase. Z'n slofjes maat 22 zijn al aan de krappe kant aan het worden...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:29 schreef Morretje het volgende:
Diaan, zijn de laarsjes zwart of donkerbruin? Kan het niet goed zien..
En wat vraag je er voor?
Flugel! Zijn Willems pootjes nu echt groter dan die van mijn meisje, die zo om en nabij een half jaar ouder is?
Ssserpente, was je nog bij de brievenbus geweest?![]()
Karin, dank je voor het shirtje, hij is aangekomen![]()
Okay. Grote voetjes. of het lijkt maar zo omdat Lennon kleine voetjes heeft.. hmmquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[..]
Willem zit in 22 nu, heb nu net alvast een nieuw paar maatje 23 gekocht voor de volgende fase. Z'n slofjes maat 22 zijn al aan de krappe kant aan het worden...
Ik wil hemquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:00 schreef SacreCoeur het volgende:
Die zit in 98/104 soms 110
De jurk is 4/5 jr dat is maat 104/110
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[..]
Willem zit in 22 nu, heb nu net alvast een nieuw paar maatje 23 gekocht voor de volgende fase. Z'n slofjes maat 22 zijn al aan de krappe kant aan het worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:12 schreef pessie het volgende:
[..]Floris.groeit net in 22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
21 past ook nog, maar t volgende paar staat wel al klaar voor m
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diaan, jammer dat ze zwart zijn, vind bruine leuker voor m'n meisje.I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
Weet je dat ik echt geen flauw idee heb wat klein/groot is voor z'n leeftijd?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Grote voetjes. of het lijkt maar zo omdat Lennon kleine voetjes heeft.. hmm
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:19 schreef Morretje het volgende:
[..]De allerleukste kinderschoenen deel 10.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diaan, jammer dat ze zwart zijn, vind bruine leuker voor m'n meisje.
heb nog geen pmquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Haha wat een soap wordt het zo!
Jammer sc,dattie te groot is. Gelukkig zijn er gegadigden genoeg....
[..]Ik weet eigenlijk niet wat normaal is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lennon heeft inmiddels maat 25 en is bijna 3.
Make love, not war ☮
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:19 schreef Morretje het volgende:
[..]Jammer.. van mij zul je trouwens nooit iets bruins vwb kleding/schoenen aantreffen. Dat koop ik niet. Vind ik zelf niet mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diaan, jammer dat ze zwart zijn, vind bruine leuker voor m'n meisje.![]()
Make love, not war ☮
Hier alle specs Trui !quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:30 schreef trui het volgende:
waarom heb je zo snel alweer een nieuwe gekocht rijstebuiltje?
en hoeveel zoom zit erop?
Mijn bigfoot had maat 22 schoentjes als eerste schoentjes en die liep met z'n eerste verjaardagquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Weet je dat ik echt geen flauw idee heb wat klein/groot is voor z'n leeftijd?Qua gewicht/lengte zit ie exact op de middelijn en dat is eigenlijk het enige wat ik kan checken...
Verkochtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:44 schreef ymme het volgende:
Vingino winter jas maat 2 (92)
In zeer goede staat!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraagprijs: 25 euro.
Aan een koordje toevallig? Hebbie foto? En dan wacht ik heel even met het geld voor de shirtjes overmaken...quote:
helemaal over dit berichtje heen gelezen maar Mrien had al gepmt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:59 schreef Kleurdoos het volgende:
dat jurkje van Zara vind ik ook fantastisch trouwens! maar hoe groot valt ie dan SC?
anders wil ik hem wel na jou Mrien?
volgens mij heb ik er 1 liggen. jongens ik kijk straks even voor jequote:Op donderdag 19 januari 2012 22:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Karin ik wil ze graag overnemen![]()
Iemand nog een winterslaapzak maat 86/104 of van 100cm in de aanbieding toevallig?
Volgens mij heb ik er nog eentje liggen. Ik zal vanavond/morgen even kijken. Nu aan het werk.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:47 schreef Aoraki het volgende:
Heeft iemand nog een winterslaapzak mt 68/80 liggen? (voor een jongen, dus liefst niet roze...)
Thanks! Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er nog eentje liggen. Ik zal vanavond/morgen even kijken. Nu aan het werk.
Ik heb ook nog een grijze liggen in grote maat. Lennon wil hem niet meer aan. Die ligt nu werkloos te liggen...
Oh fijn! Ik geef mijn emailadres wel even via PM. Dan kan ze contact opnemen als ze er behoefte aan heeft.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:47 schreef trui het volgende:
livelink, ik heb haar net gesproken en ze is zeker geïnteresseerd!
Nieuw kastje voor Lientje, ik zal het kinderkamertopic nog even vol spammen als ie er staat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:04 schreef Lenaatje het volgende:
Ik heb nog een hangkastje te koop voor in een baby kamer (echt met pijn in mijn hart..)
Het is een hangkast en heeft boven en onder een roede.
[ afbeelding ]
Voor 12,50 mag ie opgehaald worden!
Oh, dat is balen! Ik kreeg hem twee jaar geleden nog wel, vanuit Breda.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 08:55 schreef Kuukske het volgende:
Even ter info Randall: bij Careyn kreeg ik geen konijntje bij de intake. Althans, in Breda niet. Geven ze ze eigenlijk überhaupt nog wel uit?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 08:18 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nieuw kastje voor Lientje, ik zal het kinderkamertopic nog even vol spammen als ie er staat.
Je kan hem kopen op de website. http://www.careynkraamzorg.nl/nl/nederlands/producten-diensten/webwinkel/tuttelkonijn.htmlquote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:49 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Oh, dat is balen! Ik kreeg hem twee jaar geleden nog wel, vanuit Breda.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:58 schreef Troeta het volgende:
[..]
Je kan hem kopen op de website. http://www.careynkraamzorg.nl/nl/nederlands/producten-diensten/webwinkel/tuttelkonijn.html
Hey, dat is nieuw! Wel handig ja. Beetje aan de prijs, maar een mooie oplossing.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:58 schreef Troeta het volgende:
[..]
Je kan hem kopen op de website. http://www.careynkraamzorg.nl/nl/nederlands/producten-diensten/webwinkel/tuttelkonijn.html
Had je al gekeken?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er nog eentje liggen. Ik zal vanavond/morgen even kijken. Nu aan het werk.
Ik heb ook nog een grijze liggen in grote maat. Lennon wil hem niet meer aan. Die ligt nu werkloos te liggen...
Ik heb net even gekeken, maar had alleen nog een zomerslapzak maat 68/80 liggen. Ik had wel een maatje groter. Nog 4 of 5 zelfs. Ik wil de kleinste weleens voor je opmeten... Er stond geen maat in namelijk.quote:
Ik heb er meerdere heb ik net gezien.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Karin ik wil ze graag overnemen![]()
Iemand nog een winterslaapzak maat 86/104 of van 100cm in de aanbieding toevallig?
Die heb ik. Ergens!! Moet ik gaan zoeken voor je?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:02 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Hey, dat is nieuw! Wel handig ja. Beetje aan de prijs, maar een mooie oplossing.
Mocht niemand er hier nog een over hebben, dan moet ik dat maar eens gaan doen.
Heb je een foto?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere heb ik net gezien.
Je MAG zoeken voor me. Zou geweldig zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die heb ik. Ergens!! Moet ik gaan zoeken voor je?
Maak ik dinsdag okay? Morgen is lennon jarig, dus druk. Ze liggen nu op zijn kamer...quote:
Volgens mij issie van Name-it en hoorde hij bij een panda joggingjajse. Maat 56 in elk geval.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:34 schreef mikoxx het volgende:
Bodpa, wat is dat precies voor broekje?
Ja, mij wel denk ikquote:Op maandag 23 januari 2012 19:36 schreef het-is-mij het volgende:
Kan ik hier nog iemand blij maken met een beursgids 2012 v# negen maanden beurs?allerlei kortings dingen zitten erin
Leuk! Wat had je ook alweer?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:57 schreef becky27 het volgende:
Ik sla 86 over, daar zit ze nu in, dus we moeten voor 92.
Ssserpente, heb nog niet gereageerd maar bedankt voor de toffe kleertjes! Zag binnenkort eens een foto posten van mijn mop.
Even F5-en, voor mini...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:29 schreef Ssserpente het volgende:
Zomerkleertjes maat 86 worden geupload.
Dat ken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:17 schreef Cathmar het volgende:
Leuk Ssserpente:
Mag ik het Noppies shirtje (roze/blauw) (edit: valt dit klein? ben bang dat het dan niet meer past in de zomer...)
de eager beaver blauwe polo
het Dirkje jurkje
Is ie nog niet binnen dan?! Vrijdag op de post gegaan!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:24 schreef Morretje het volgende:
Leuk spul weer Serpente!
Mag ik mijn lopende bestelling nog aanvullen?![]()
Zo ja, dan wil Isabel graag het rode shirtje van de wibra, en het rode shirtje van de hema
Neequote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:26 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Is ie nog niet binnen dan?! Vrijdag op de post gegaan!
Ja die! (sorry Mignonne en Lenaatje)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:32 schreef Ssserpente het volgende:
Bedoel je deze
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
Morretje?
Zijn die dode linkjes tussenin ook nog kleertjes?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:35 schreef Lenaatje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=http://www.mijnalbum.nl/Foto-PNBZPG37-D.jpg[/[img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-PNBZPG37-D.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag ik dit?
Bedoel je enkel deze?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:47 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Zijn die dode linkjes tussenin ook nog kleertjes?
Komt eraan! Rood shirtje is al naar Morretje.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:31 schreef mignonne het volgende:
Ssserpentos, mag ik dezos?
[ afbeelding ]
En hoe valt deze? groot, klein, als 92 gewoon? Ik twijfel erover voor mn grote...
[ afbeelding ]
Die vallen gewoon zoals ze horen te vallen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:38 schreef Reilain het volgende:
Sssserpente... leuk spul weer
Mag ik dit:
DBSD Shirt 92
H&M roze/paarse hempje 86/92
Hoe vallen de 2 leggings? Roze 86 en paarse 92??
en als het er in de vlop bij past het stippenshirt van H&M 86/92?
Drie kwart.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:41 schreef Reilain het volgende:
Zijn het trouwens lange of 3kwart leggings Ssserpente?
Zit in een envelop.quote:
De maillot met of zonder stippen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:50 schreef Fannetje het volgende:
Ik wil iig het regenjasje en het bovenste blauwe shirte en de grijze maillot.
Dan ga ik nu even verder kijken
O shit, één pm was niet voor jou bedoeld. Even uitzoeken welke.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:54 schreef Lenaatje het volgende:
Sserpentuh stoppuh.....!!!!!! Wat heb je een boel leuks. Ennuh heb ik misgegrepen bij het rood met witte hartjes shirt?![]()
En krijg je nu allebei de bedragen in de 2 pmetjes of de hoogste, ik ben niet heel helder meer vandaag.....
Oke! Dank. Helemaal blij.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:00 schreef Ssserpente het volgende:
De eerste is de goeie, Lena. ¤10,75 dus.Sorry!
Kijk maar! En dat rode shirtje is idd al voor Morretje.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:00 schreef Lenaatje het volgende:
Oh oke! ik snapte het al niet. nu heb ik mijn dag niet en ben ik suf en moe enzo dus .... haha ik zie het morgen wel, ga lekker slapie doen nu. Als de ING zijn zaakjes morgen voor elkaar heeft ga ik het overmaken!
Ik denk in twee. Dat jasje wordt lastig vrees ik. Én ik ben nogal huiverig om er een (te) grote en dikke envelop van te maken. het pakje van Morretje voldeed bijv. 'niet helemaal' aan de maximale afmetingen. Het proppen heeft me mn nagelriemen gekost en het is nog steeds niet binnen. Vrijdag op de post gedaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:55 schreef Fannetje het volgende:
Mét. Die andere vind ik geen maillot, die heeft geen voetjes
En daar hou ik het bij. Past dat in een envelop?
Ik heb ook nog wel met mouwen.. maar dat is een maat 110. Ik dacht dat die te groot was. Lennon heeft die maar een paar keer aan gehad... hij wil nu niet meer in slaapzak.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Diaan ik sla even over want ik zoek slaapzakken met mouwen maar bedankt voor de foto's.
Nee hoor dat heeft de voorkeur zelfs. Hij draagt nu ook wel 86/104 slaapzakken. Dan hebben we tenminste nog wat groeiruimtequote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel met mouwen.. maar dat is een maat 110. Ik dacht dat die te groot was. Lennon heeft die maar een paar keer aan gehad... hij wil nu niet meer in slaapzak.
Ik wel, als je 't nog hebt!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:43 schreef Ssserpente het volgende:
Iemand nog interesse in de vorige collectie?
Nu wel! Was al naar bed op tijd!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:12 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb je adres nog niet, Lenaatje!
Het donkerblauwe truitje is weg idd, maar de rest is voor jou!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:34 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ik wel, als je 't nog hebt!
Ik zou wel willen:
-Grijze legging/maillot zonder voetjes
-Rood Wibratruitje
-Donkerblauw truitje met stippeltjes (of wilde Fannetje die?)
-Spijkertuinjurkje Hema
Lente droeg die bodywarmer juist toen ie eigenlijk te klein was. Sloot ie mooier aan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:31 schreef kaatjejannie het volgende:
Ssserpente, is dat paarse vestje er nog? En hoe valt die bodywarmer? Echt als 80 of wat groter?
ja!!! leuk! mahre vind dat super, dus wil echt een soort van verkleedkist/mand gaan maken!quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:57 schreef trui het volgende:
ik heb nog een grote zak met verkleedkleren die hier te klein geworden zijn, met van alles! iemand interesse? dan zal ik es wat op de foto gaan zetten (niet eerder dan vrijdag).
Tuurlijk! Pm je adres even.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:59 schreef kaatjejannie het volgende:
Zou ik die 2 dan mogen Ssserpente?
Wat fijn! Zag het er nog een beetje fatsoenlijk uit? En welk broekje had je ook alweer? Dat haremspijkerbroekje?quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:03 schreef Morretje het volgende:
Serpente, het pakje wordt net afgeleverd hier!
Isabel ging meteen met dat streepjesvest er vandoor, en ik ben vliefd op het broekje![]()
Dank je wel! (pm van gisteravond nog gezien?)
Oh, en beterschap natuurlijk!
Heb je een foto? Ik heb mogelijk interessequote:Op woensdag 25 januari 2012 11:33 schreef Sjeen het volgende:
Wegens eruitgegroeid kind heb ik een Bobike stoeltje voor achterop de fiets over. Zeer compleet met groen kussentje, twee setjes voetsteunen (kuipjes en stangetjes, beide origineel Bobike), montagebeugel en hangslotje.
Dat staat er toch?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:56 schreef Elmo76 het volgende:
Ssserpente, zijn die 'kettingen' op het zwarte truitje goud -of zilverkleurig?!
Ennuh, dat bovenste broekje is van de wibra!![]()
quote:
Hier ook interesse! Al weet ik niet of het verstuurd kan worden, want volgens mij woon je niet in de buurt, Sjeen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:33 schreef Sjeen het volgende:
Wegens eruitgegroeid kind heb ik een Bobike stoeltje voor achterop de fiets over. Zeer compleet met groen kussentje, twee setjes voetsteunen (kuipjes en stangetjes, beide origineel Bobike), montagebeugel en hangslotje.
Versturen is een optie, dit zal makkelijker zijn dan het autostoeltje en dat is ook geluktquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:16 schreef oeke het volgende:
[..]
Hier ook interesse! Al weet ik niet of het verstuurd kan worden, want volgens mij woon je niet in de buurt, Sjeen.
ik heb die liggen, nog helemaal nieuw. Volgens mij wel maat 62. wil je die hebben?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:20 schreef Zoë23 het volgende:
Heeft iemand toevallig een rompertje/shirtje/broekje en/of mutsje van de Hema met kleine poesjes erop? Die ze nu in de winkel hebben zijn met boerderij?diertjes
http://www.hema.nl/winkel(...)ompertje-lange-mouw-(33361700)
(krijg de link niet echt goed op de iPad sorry)
vorig jaar geloof ik hadden ze met poesjes.
Maat 56 of 86 maakt niet zoveel uit
Goedzo! Staat haar leukquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:17 schreef Reilain het volgende:
Oona was vandaag in fok!-outfit:
[ afbeelding ]Ben alleen ff kwijt bij wie het shirt vandaan kwam... & Raissa ik ben erg blij met de broek!
Deze bedoel je? (rechts onderin)quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:20 schreef Zoë23 het volgende:
Heeft iemand toevallig een rompertje/shirtje/broekje en/of mutsje van de Hema met kleine poesjes erop? Die ze nu in de winkel hebben zijn met boerderij?diertjes
45 cm is toch echt wel te kort, helaas. Dus het jurkje laat ik dan maar schieten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:11 schreef Ssserpente het volgende:
Het jurkje is van schouder tot onderkant 45 cm, Miss.![]()
En de rest (en Benetton ipv Mexx) ligt klaar.
Nee hoor, die vond ik net nog.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:02 schreef Cathmar het volgende:
Heb ik dat bolerootje van de We gewoon gemist?
Jammer...
Dit setje?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:20 schreef Zoë23 het volgende:
welke heb je van We?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb nog een stuk of 6 spijkerbroeken in maat 92 liggen.
Van Hema, We en H&M.
Is er interesse? Anders kan ik me het werk besparen
Ja hoor, kom maar door!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Van Hema, We en H&M.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Van Hema, We en H&M.
van Eva via haar moeder (ik dus)quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:17 schreef Reilain het volgende:
Oona was vandaag in fok!-outfit:
[ afbeelding ]Ben alleen ff kwijt bij wie het shirt vandaan kwam... & Raissa ik ben erg blij met de broek!
OK. het is wel wat syntetisch spul, vind ik (beetje plakkerig effect). en ik was de broek nog even voor ik 'm je toestuur. Ik PM je wel even voor de gegevens.quote:
Haha, het gaat bij mij echt niet goed, hèquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:31 schreef trui het volgende:
[..]
ach, vandaag had de post toch niet meer gered.
Sjips te laatquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:18 schreef miss_sly het volgende:
Ik vond bij de grote opruiming van de zolde een tas met kleertjes. Hele leuke lente/zomerkleertjes voor een meisje. Verschillende merken zoals IKKS, Oilily, Imps en Elfs, maar ook Zara en veel DPAM. Allemaal te klen voor Senna, want vooral maat 80, enkele 74, enkele 86. Voornamelijk wit, veel roze, maar niét heel zoet. Broekjes, jurkjes, rompers en leuke vestjes.
Ik Heb niet zo'n zin om het allemaal op de foto te zetten, dus heeft iemand interesse in een doos met al deze kleertjes voor 15 euro incl verzenden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |