quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:19 schreef Morretje het volgende:
[..]De allerleukste kinderschoenen deel 10.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diaan, jammer dat ze zwart zijn, vind bruine leuker voor m'n meisje.
heb nog geen pmquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Haha wat een soap wordt het zo!
Jammer sc,dattie te groot is. Gelukkig zijn er gegadigden genoeg....
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:12 schreef pessie het volgende:
[..]Ik weet eigenlijk niet wat normaal is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lennon heeft inmiddels maat 25 en is bijna 3.
Make love, not war ☮
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:19 schreef Morretje het volgende:
[..]Jammer.. van mij zul je trouwens nooit iets bruins vwb kleding/schoenen aantreffen. Dat koop ik niet. Vind ik zelf niet mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diaan, jammer dat ze zwart zijn, vind bruine leuker voor m'n meisje.![]()
Make love, not war ☮
Hier alle specs Trui !quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:30 schreef trui het volgende:
waarom heb je zo snel alweer een nieuwe gekocht rijstebuiltje?
en hoeveel zoom zit erop?
Mijn bigfoot had maat 22 schoentjes als eerste schoentjes en die liep met z'n eerste verjaardagquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Weet je dat ik echt geen flauw idee heb wat klein/groot is voor z'n leeftijd?Qua gewicht/lengte zit ie exact op de middelijn en dat is eigenlijk het enige wat ik kan checken...
Verkochtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:44 schreef ymme het volgende:
Vingino winter jas maat 2 (92)
In zeer goede staat!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraagprijs: 25 euro.
Aan een koordje toevallig? Hebbie foto? En dan wacht ik heel even met het geld voor de shirtjes overmaken...quote:
helemaal over dit berichtje heen gelezen maar Mrien had al gepmt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:59 schreef Kleurdoos het volgende:
dat jurkje van Zara vind ik ook fantastisch trouwens! maar hoe groot valt ie dan SC?
anders wil ik hem wel na jou Mrien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |