Okay.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
De spijkerbroek mag naar een ander kindje diaan. Wat vraag je voor de blauwe dekenhoes?
Okay is goed. Hij is wel erg fijn moet ik zeggen.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hmm ik denk er even over, het is nl eigenlijk niet nodig maar hij is zo leuk.
Als je hem in tussentijd kunt verkopen gewoon doen.
Nee, dit is een wat smallere broek vind ik.quote:
Maat 22 volgens mij. Maar kan ook 21 zijn, bedenk ik me nu.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:14 schreef flugeltje het volgende:
Diaan welke maat hebben de laarsjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Gerberaatje op 17-01-2012 15:33:23 ]
Geweldig! Waar woon je?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:04 schreef Lenaatje het volgende:
Ik heb nog een hangkastje te koop voor in een baby kamer (echt met pijn in mijn hart..)
Het is een hangkast en heeft boven en onder een roede.
[ afbeelding ]
Voor 12,50 mag ie opgehaald worden!
Jammer!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:37 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Jammer, beetje te ver weg. Maar die kast ben je zo kwijt, dat weet ik zeker!
Te klein voor hier dus, jammer ze zijn erg gaaf....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, dit is een wat smallere broek vind ik.
[..]
Maat 22 volgens mij. Maar kan ook 21 zijn, bedenk ik me nu.
Jammer.... Heeft Willem al zo'n grote maat??quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Te klein voor hier dus, jammer ze zijn erg gaaf....
Ze zijn zwart. Ik wil er graag ¤ 15,= voor excl. verzendkosten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:29 schreef Morretje het volgende:
Diaan, zijn de laarsjes zwart of donkerbruin? Kan het niet goed zien..
En wat vraag je er voor?
Flugel! Zijn Willems pootjes nu echt groter dan die van mijn meisje, die zo om en nabij een half jaar ouder is?
Ssserpente, was je nog bij de brievenbus geweest?![]()
Karin, dank je voor het shirtje, hij is aangekomen![]()
Zo verleidelijk... nee nee nee, nog eventjes niet. Ik weet niet of Rosanne in de zomer nog maatje 92 draagt, ze zit nu nog zo mooi in 86 en het zou zonde zijn als ze de rokjes en hemdjes niet aan kan, omdat ik ze persé in het verkeerde seizoen mijn slag moet slaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
oeps
alles is maat 92 en de laarsjes maat 22
herkenbaar, alleen blijk jij er iets beter over na te denken als ikquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:10 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Zo verleidelijk... nee nee nee, nog eventjes niet. Ik weet niet of Rosanne in de zomer nog maatje 92 draagt, ze zit nu nog zo mooi in 86 en het zou zonde zijn als ze de rokjes en hemdjes niet aan kan, omdat ik ze persé in het verkeerde seizoen mijn slag moet slaan.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jammer.... Heeft Willem al zo'n grote maat??
Willem zit in 22 nu, heb nu net alvast een nieuw paar maatje 23 gekocht voor de volgende fase. Z'n slofjes maat 22 zijn al aan de krappe kant aan het worden...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:29 schreef Morretje het volgende:
Diaan, zijn de laarsjes zwart of donkerbruin? Kan het niet goed zien..
En wat vraag je er voor?
Flugel! Zijn Willems pootjes nu echt groter dan die van mijn meisje, die zo om en nabij een half jaar ouder is?
Ssserpente, was je nog bij de brievenbus geweest?![]()
Karin, dank je voor het shirtje, hij is aangekomen![]()
Okay. Grote voetjes. of het lijkt maar zo omdat Lennon kleine voetjes heeft.. hmmquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[..]
Willem zit in 22 nu, heb nu net alvast een nieuw paar maatje 23 gekocht voor de volgende fase. Z'n slofjes maat 22 zijn al aan de krappe kant aan het worden...
Ik wil hemquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:00 schreef SacreCoeur het volgende:
Die zit in 98/104 soms 110
De jurk is 4/5 jr dat is maat 104/110
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[..]
Willem zit in 22 nu, heb nu net alvast een nieuw paar maatje 23 gekocht voor de volgende fase. Z'n slofjes maat 22 zijn al aan de krappe kant aan het worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:12 schreef pessie het volgende:
[..]Floris.groeit net in 22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
21 past ook nog, maar t volgende paar staat wel al klaar voor m
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:12 schreef pessie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diaan, jammer dat ze zwart zijn, vind bruine leuker voor m'n meisje.I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
Weet je dat ik echt geen flauw idee heb wat klein/groot is voor z'n leeftijd?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Grote voetjes. of het lijkt maar zo omdat Lennon kleine voetjes heeft.. hmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |