Die heb ik. Ergens!! Moet ik gaan zoeken voor je?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:02 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Hey, dat is nieuw! Wel handig ja. Beetje aan de prijs, maar een mooie oplossing.
Mocht niemand er hier nog een over hebben, dan moet ik dat maar eens gaan doen.
Heb je een foto?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere heb ik net gezien.
Je MAG zoeken voor me. Zou geweldig zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die heb ik. Ergens!! Moet ik gaan zoeken voor je?
Maak ik dinsdag okay? Morgen is lennon jarig, dus druk. Ze liggen nu op zijn kamer...quote:
Volgens mij issie van Name-it en hoorde hij bij een panda joggingjajse. Maat 56 in elk geval.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:34 schreef mikoxx het volgende:
Bodpa, wat is dat precies voor broekje?
Ja, mij wel denk ikquote:Op maandag 23 januari 2012 19:36 schreef het-is-mij het volgende:
Kan ik hier nog iemand blij maken met een beursgids 2012 v# negen maanden beurs?allerlei kortings dingen zitten erin
Leuk! Wat had je ook alweer?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:57 schreef becky27 het volgende:
Ik sla 86 over, daar zit ze nu in, dus we moeten voor 92.
Ssserpente, heb nog niet gereageerd maar bedankt voor de toffe kleertjes! Zag binnenkort eens een foto posten van mijn mop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |