Die heb ik. Ergens!! Moet ik gaan zoeken voor je?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:02 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Hey, dat is nieuw! Wel handig ja. Beetje aan de prijs, maar een mooie oplossing.
Mocht niemand er hier nog een over hebben, dan moet ik dat maar eens gaan doen.
Heb je een foto?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere heb ik net gezien.
Je MAG zoeken voor me. Zou geweldig zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die heb ik. Ergens!! Moet ik gaan zoeken voor je?
Maak ik dinsdag okay? Morgen is lennon jarig, dus druk. Ze liggen nu op zijn kamer...quote:
Volgens mij issie van Name-it en hoorde hij bij een panda joggingjajse. Maat 56 in elk geval.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:34 schreef mikoxx het volgende:
Bodpa, wat is dat precies voor broekje?
Ja, mij wel denk ikquote:Op maandag 23 januari 2012 19:36 schreef het-is-mij het volgende:
Kan ik hier nog iemand blij maken met een beursgids 2012 v# negen maanden beurs?allerlei kortings dingen zitten erin
Leuk! Wat had je ook alweer?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:57 schreef becky27 het volgende:
Ik sla 86 over, daar zit ze nu in, dus we moeten voor 92.
Ssserpente, heb nog niet gereageerd maar bedankt voor de toffe kleertjes! Zag binnenkort eens een foto posten van mijn mop.
Even F5-en, voor mini...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:29 schreef Ssserpente het volgende:
Zomerkleertjes maat 86 worden geupload.
Dat ken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:17 schreef Cathmar het volgende:
Leuk Ssserpente:
Mag ik het Noppies shirtje (roze/blauw) (edit: valt dit klein? ben bang dat het dan niet meer past in de zomer...)
de eager beaver blauwe polo
het Dirkje jurkje
Is ie nog niet binnen dan?! Vrijdag op de post gegaan!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:24 schreef Morretje het volgende:
Leuk spul weer Serpente!
Mag ik mijn lopende bestelling nog aanvullen?![]()
Zo ja, dan wil Isabel graag het rode shirtje van de wibra, en het rode shirtje van de hema
Neequote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:26 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Is ie nog niet binnen dan?! Vrijdag op de post gegaan!
Ja die! (sorry Mignonne en Lenaatje)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:32 schreef Ssserpente het volgende:
Bedoel je deze
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
Morretje?
Zijn die dode linkjes tussenin ook nog kleertjes?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:35 schreef Lenaatje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=http://www.mijnalbum.nl/Foto-PNBZPG37-D.jpg[/[img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-PNBZPG37-D.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag ik dit?
Bedoel je enkel deze?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:47 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Zijn die dode linkjes tussenin ook nog kleertjes?
Komt eraan! Rood shirtje is al naar Morretje.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:31 schreef mignonne het volgende:
Ssserpentos, mag ik dezos?
[ afbeelding ]
En hoe valt deze? groot, klein, als 92 gewoon? Ik twijfel erover voor mn grote...
[ afbeelding ]
Die vallen gewoon zoals ze horen te vallen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:38 schreef Reilain het volgende:
Sssserpente... leuk spul weer
Mag ik dit:
DBSD Shirt 92
H&M roze/paarse hempje 86/92
Hoe vallen de 2 leggings? Roze 86 en paarse 92??
en als het er in de vlop bij past het stippenshirt van H&M 86/92?
Drie kwart.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:41 schreef Reilain het volgende:
Zijn het trouwens lange of 3kwart leggings Ssserpente?
Zit in een envelop.quote:
De maillot met of zonder stippen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:50 schreef Fannetje het volgende:
Ik wil iig het regenjasje en het bovenste blauwe shirte en de grijze maillot.
Dan ga ik nu even verder kijken
O shit, één pm was niet voor jou bedoeld. Even uitzoeken welke.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:54 schreef Lenaatje het volgende:
Sserpentuh stoppuh.....!!!!!! Wat heb je een boel leuks. Ennuh heb ik misgegrepen bij het rood met witte hartjes shirt?![]()
En krijg je nu allebei de bedragen in de 2 pmetjes of de hoogste, ik ben niet heel helder meer vandaag.....
Oke! Dank. Helemaal blij.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:00 schreef Ssserpente het volgende:
De eerste is de goeie, Lena. ¤10,75 dus.Sorry!
Kijk maar! En dat rode shirtje is idd al voor Morretje.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:00 schreef Lenaatje het volgende:
Oh oke! ik snapte het al niet. nu heb ik mijn dag niet en ben ik suf en moe enzo dus .... haha ik zie het morgen wel, ga lekker slapie doen nu. Als de ING zijn zaakjes morgen voor elkaar heeft ga ik het overmaken!
Ik denk in twee. Dat jasje wordt lastig vrees ik. Én ik ben nogal huiverig om er een (te) grote en dikke envelop van te maken. het pakje van Morretje voldeed bijv. 'niet helemaal' aan de maximale afmetingen. Het proppen heeft me mn nagelriemen gekost en het is nog steeds niet binnen. Vrijdag op de post gedaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:55 schreef Fannetje het volgende:
Mét. Die andere vind ik geen maillot, die heeft geen voetjes
En daar hou ik het bij. Past dat in een envelop?
Ik heb ook nog wel met mouwen.. maar dat is een maat 110. Ik dacht dat die te groot was. Lennon heeft die maar een paar keer aan gehad... hij wil nu niet meer in slaapzak.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Diaan ik sla even over want ik zoek slaapzakken met mouwen maar bedankt voor de foto's.
Nee hoor dat heeft de voorkeur zelfs. Hij draagt nu ook wel 86/104 slaapzakken. Dan hebben we tenminste nog wat groeiruimtequote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel met mouwen.. maar dat is een maat 110. Ik dacht dat die te groot was. Lennon heeft die maar een paar keer aan gehad... hij wil nu niet meer in slaapzak.
Ik wel, als je 't nog hebt!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:43 schreef Ssserpente het volgende:
Iemand nog interesse in de vorige collectie?
Nu wel! Was al naar bed op tijd!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:12 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb je adres nog niet, Lenaatje!
Het donkerblauwe truitje is weg idd, maar de rest is voor jou!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:34 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ik wel, als je 't nog hebt!
Ik zou wel willen:
-Grijze legging/maillot zonder voetjes
-Rood Wibratruitje
-Donkerblauw truitje met stippeltjes (of wilde Fannetje die?)
-Spijkertuinjurkje Hema
Lente droeg die bodywarmer juist toen ie eigenlijk te klein was. Sloot ie mooier aan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:31 schreef kaatjejannie het volgende:
Ssserpente, is dat paarse vestje er nog? En hoe valt die bodywarmer? Echt als 80 of wat groter?
ja!!! leuk! mahre vind dat super, dus wil echt een soort van verkleedkist/mand gaan maken!quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:57 schreef trui het volgende:
ik heb nog een grote zak met verkleedkleren die hier te klein geworden zijn, met van alles! iemand interesse? dan zal ik es wat op de foto gaan zetten (niet eerder dan vrijdag).
Tuurlijk! Pm je adres even.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:59 schreef kaatjejannie het volgende:
Zou ik die 2 dan mogen Ssserpente?
Wat fijn! Zag het er nog een beetje fatsoenlijk uit? En welk broekje had je ook alweer? Dat haremspijkerbroekje?quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:03 schreef Morretje het volgende:
Serpente, het pakje wordt net afgeleverd hier!
Isabel ging meteen met dat streepjesvest er vandoor, en ik ben vliefd op het broekje![]()
Dank je wel! (pm van gisteravond nog gezien?)
Oh, en beterschap natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |