Het donkerblauwe truitje is weg idd, maar de rest is voor jou!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:34 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ik wel, als je 't nog hebt!
Ik zou wel willen:
-Grijze legging/maillot zonder voetjes
-Rood Wibratruitje
-Donkerblauw truitje met stippeltjes (of wilde Fannetje die?)
-Spijkertuinjurkje Hema
Lente droeg die bodywarmer juist toen ie eigenlijk te klein was. Sloot ie mooier aan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:31 schreef kaatjejannie het volgende:
Ssserpente, is dat paarse vestje er nog? En hoe valt die bodywarmer? Echt als 80 of wat groter?
ja!!! leuk! mahre vind dat super, dus wil echt een soort van verkleedkist/mand gaan maken!quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:57 schreef trui het volgende:
ik heb nog een grote zak met verkleedkleren die hier te klein geworden zijn, met van alles! iemand interesse? dan zal ik es wat op de foto gaan zetten (niet eerder dan vrijdag).
Tuurlijk! Pm je adres even.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:59 schreef kaatjejannie het volgende:
Zou ik die 2 dan mogen Ssserpente?
Wat fijn! Zag het er nog een beetje fatsoenlijk uit? En welk broekje had je ook alweer? Dat haremspijkerbroekje?quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:03 schreef Morretje het volgende:
Serpente, het pakje wordt net afgeleverd hier!
Isabel ging meteen met dat streepjesvest er vandoor, en ik ben vliefd op het broekje![]()
Dank je wel! (pm van gisteravond nog gezien?)
Oh, en beterschap natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |