Heb je een foto? Ik heb mogelijk interessequote:Op woensdag 25 januari 2012 11:33 schreef Sjeen het volgende:
Wegens eruitgegroeid kind heb ik een Bobike stoeltje voor achterop de fiets over. Zeer compleet met groen kussentje, twee setjes voetsteunen (kuipjes en stangetjes, beide origineel Bobike), montagebeugel en hangslotje.
Dat staat er toch?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:56 schreef Elmo76 het volgende:
Ssserpente, zijn die 'kettingen' op het zwarte truitje goud -of zilverkleurig?!
Ennuh, dat bovenste broekje is van de wibra!![]()
quote:
Hier ook interesse! Al weet ik niet of het verstuurd kan worden, want volgens mij woon je niet in de buurt, Sjeen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:33 schreef Sjeen het volgende:
Wegens eruitgegroeid kind heb ik een Bobike stoeltje voor achterop de fiets over. Zeer compleet met groen kussentje, twee setjes voetsteunen (kuipjes en stangetjes, beide origineel Bobike), montagebeugel en hangslotje.
Versturen is een optie, dit zal makkelijker zijn dan het autostoeltje en dat is ook geluktquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:16 schreef oeke het volgende:
[..]
Hier ook interesse! Al weet ik niet of het verstuurd kan worden, want volgens mij woon je niet in de buurt, Sjeen.
ik heb die liggen, nog helemaal nieuw. Volgens mij wel maat 62. wil je die hebben?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:20 schreef Zoë23 het volgende:
Heeft iemand toevallig een rompertje/shirtje/broekje en/of mutsje van de Hema met kleine poesjes erop? Die ze nu in de winkel hebben zijn met boerderij?diertjes
http://www.hema.nl/winkel(...)ompertje-lange-mouw-(33361700)
(krijg de link niet echt goed op de iPad sorry)
vorig jaar geloof ik hadden ze met poesjes.
Maat 56 of 86 maakt niet zoveel uit
Goedzo! Staat haar leukquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:17 schreef Reilain het volgende:
Oona was vandaag in fok!-outfit:
[ afbeelding ]Ben alleen ff kwijt bij wie het shirt vandaan kwam... & Raissa ik ben erg blij met de broek!
Deze bedoel je? (rechts onderin)quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:20 schreef Zoë23 het volgende:
Heeft iemand toevallig een rompertje/shirtje/broekje en/of mutsje van de Hema met kleine poesjes erop? Die ze nu in de winkel hebben zijn met boerderij?diertjes
45 cm is toch echt wel te kort, helaas. Dus het jurkje laat ik dan maar schieten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:11 schreef Ssserpente het volgende:
Het jurkje is van schouder tot onderkant 45 cm, Miss.![]()
En de rest (en Benetton ipv Mexx) ligt klaar.
Nee hoor, die vond ik net nog.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:02 schreef Cathmar het volgende:
Heb ik dat bolerootje van de We gewoon gemist?
Jammer...
Dit setje?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:20 schreef Zoë23 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |