En helemaal waar.quote:
Wat is er zo goed aan?quote:
Volgens mij zijn ze bezig.. ik zie swz- mensen in de straatquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:01 schreef wc-eendjuh het volgende:
[..]
Ze komen onze muur betimmeren! Dus voor mij een goede morgen.
Mensen als jij maken dit topic zo'n bron van gezelligheidquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn weer duizenden onschuldigen geslacht vannacht.
"stop volgen" is voor elke gebruiker aanwezigquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen als jij maken dit topic zo'n bron van gezelligheid
Ja ze stonden vanochtend met 9 auto's van SWZ in de straat haha.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:27 schreef Radobe het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze bezig.. ik zie swz- mensen in de straat
Ook de gaskachel? Is voor mij onbegonnen werk hoor hahaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:04 schreef stbabylon het volgende:
Pff, energiewacht, echte bazen fixen zelf hun CV(toevallig gisteren gedaan)
Als het probleem zonder al te veel technische kennis van het binnenwerk is te fixen wel ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:07 schreef wc-eendjuh het volgende:
[..]
Ook de gaskachel? Is voor mij onbegonnen werk hoor haha
ja energiewacht was voor mij! En in dezelfde straat ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:01 schreef wc-eendjuh het volgende:
[..]
Ja ze stonden vanochtend met 9 auto's van SWZ in de straat haha.
Was de energiewacht voor jou dan? Woon je in dezelfde straat?
Er mogen wel wat meer schopjes gegeven worden hier, dooie hier bende sinds de toffe mensen straffen kregen van de fascisten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:01 schreef Geerd het volgende:
Schopje?Morgen nog even werken zaterdag weer wat klussen, boven alles al flink schoongemaakt alle laatste stof van de verbouwing.
Hopen dat volgende maand de plinten klaar zijn, schilderen vloer der in boven vloerbedekking huissie "af|"
Echt, dit was vroeger een enorm snellopend topic, breng het terug.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Er mogen wel wat meer schopjes gegeven worden hier, dooie hier bende sinds de toffe mensen straffen kregen van de fascisten.
Anders PM je WEST en Sylvana ff.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Echt, dit was vroeger een enorm snellopend topic, breng het terug.
ik hou niet van salades
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutzooi, we gingen voor auditieve syfilis. Terug naar de onheilige schrijftafel dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 07:10 schreef stbabylon het volgende:
Sorry, wat zei je? Ik heb ooraids gekregen na het luisteren van het Regulier album.
Zwollenaren of Blauwvingers (geuzennaam).quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:52 schreef Iwanius het volgende:
Morgen 'zwollies' ( of hoe heten mensen uit Zwolle?)
Al veel schaatsers bij jullie die op de sloten actief zijn?
Ik ben wel gewoon thuis, heb echt helemaal niets gehoord.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:19 schreef Kekaa het volgende:
Huh, ben je niet thuis?
Heb em wel gehoord... Wel zachter.
Hier op het werk ook niets gehoord, terwijl ik hem normaal wel hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:26 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ben wel gewoon thuis, heb echt helemaal niets gehoord.
Dat kun je niet zo omdraaien, ze kunnen ook prima bezig zijn om binnen te vallen als hij wel loeitquote:Op maandag 6 februari 2012 15:03 schreef Croli het volgende:
Ik was buiten en heb m zekers wel gehoord. Nog geen duitsers in aantocht dus.
Yep, maar alleen in de winter en als het ijs dik genoeg is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:12 schreef -Mo- het volgende:
Kan je een rondje Wezenlandenpark schaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |