SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie is de mol na aflevering 2?
• Liesbeth
• Marit
• Hadewych
• Frits
• Maarten
• Anne-Marie
• Tim
• William
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet."Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
Komt omdat het zo kort duurt, en wanneer die ringen worden uitgereikt / wanneer de stemming plaatsvindt, staat WIDM zo'n beetje onderaan het lijstje van de meest actuele programma's. Je bent de meeste dingen al weer kwijt van die paar weken, terwijl de andere programma's het hele jaar door gaan, of pas net voor de stemming stopten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:15 schreef tochweerhenk het volgende:
Ongelofelijk eigenlijk dat widm nog nooit die ring heeft gewonnen. Zoveel prachtige seizoenen en dan winnen bijvoorbeeld de TV kantine en Voetbal International.
Daar zal het deels ook wel aan liggen ja. Maar toch krijgen ze keer op keer weer een nominatie, alleen wordt dat nooit doorgezet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:23 schreef tochweerhenk het volgende:
Zou het ook niet aan het seizoen liggen? Als je kijkt naar vorig jaar bijvoorbeeld had ik niet terecht gevonden als ze hadden gewonnen, maar er zijn genoeg seizoenen die het wel verdienden.
Ik denk dat de meeste mensen daar ook op beoordelen, en niet op het format zelf. Daarom is het lastig voor zon programma om te winnen.
Dat zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:25 schreef tochweerhenk het volgende:
Nee klopt, terwijl ze het zo verdienen.
Dat las ik laatst ook op wiki, ongelofelijk eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat zekerZo'n uniek concept, en het draait tegenwoordig alleen nog maar in Nederland.
Nu ja, de formule is misschien in de andere landen uiteindelijk gewoon op, wat hier ook wel een beetje aan het gebeuren is vind ik. Het is nu toch voor veel mensen de tactiek om zoveel mogelijk te mollen om op die manier zelf verdacht te worden, maar dan houdt het mollen voor de mol zelf wel een beetje op.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:32 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat las ik laatst ook op wiki, ongelofelijk eigenlijk.
Ja daar heb je gelijk in. Erger ik me de laatste 3 seizoen ook wel aan. Als je een goede mol hebt wordt dat misschien nog wel overschaduwd, maar zoveel goede mollen hebben we nog niet gehad.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:55 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Nu ja, de formule is misschien in de andere landen uiteindelijk gewoon op, wat hier ook wel een beetje aan het gebeuren is vind ik. Het is nu toch voor veel mensen de tactiek om zoveel mogelijk te mollen om op die manier zelf verdacht te worden, maar dan houdt het mollen voor de mol zelf wel een beetje op.
Zie Patrick die in de laatste aflevering iets te vaak 'toen deed ik maar even niets' zei (met primaire dank aan Art), en Kim het seizoen er voor die ook niet enorm veel hoefde te doen.
In dit seizoen valt het misschien nog mee, maar ik kijk een beetje vrezend naar William die ook de potentie wel heeft om zich in een Art te ontwikkelen.
Dat was gewoon het beleid van Woestijnvis. Die doen volgens mij normaal maar 2 seizoenen per programma. Bij widm 3 vanwege de populariteit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:35 schreef Hendrikpostbez het volgende:
In Belgie stopte het al na drie seizoenen.
Wel jammer eigenlijk, ik denk dat de Belgische serie nu echt goed zou zijn geweest.quote:Het beleid van productiemaatschappij Woestijnvis is om elk nieuw programma hooguit twee seizoenen uit te zenden. Het programma was echter uitzonderlijk populair. Zo keken 1,9 miljoen mensen naar de finale-aflevering van de tweede reeks[1]. Voor De Mol werd een eenmalige uitzondering gemaakt. Woestijnvis zal echter geen nieuwe reeksen van De Mol maken.
Bron: Wikipedia.
Dat zou onzin zijn. Net alsof ze nu expres falen (van sommige twijfel ik, maar toch)quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:10 schreef okiokinl het volgende:
ze zouden voor een goed doel moeten verdienen, eigenlijk. dan kan je het niet maken om geld te verspelen.
Of onbekende Nederlanders die wel geld nodig hebben.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:10 schreef okiokinl het volgende:
ze zouden voor een goed doel moeten verdienen, eigenlijk. dan kan je het niet maken om geld te verspelen.
Dat expres falen van in ieder geval 1 persoon is toch juist de hele bedoeling van het programma...?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat zou onzin zijn. Net alsof ze nu expres falen (van sommige twijfel ik, maar toch)
Ik heb niet alle seizoenen gezien alleen de laatste paar geloof ik. Maar het begint me nu ook een beetje tegen te vallen doordat iedereen zich een bepaalde rol aan neemt en aan het mollen is waardoor bij het terugblikken altijd blijkt dat de mol zoveel niet heeft hoeven doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:58 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in. Erger ik me de laatste 3 seizoen ook wel aan. Als je een goede mol hebt wordt dat misschien nog wel overschaduwd, maar zoveel goede mollen hebben we nog niet gehad.
George was seizoen 3. Ik vond persoonlijk seizoen 7 heel leuk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:57 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Ik heb niet alle seizoenen gezien alleen de laatste paar geloof ik. Maar het begint me nu ook een beetje tegen te vallen doordat iedereen zich een bepaalde rol aan neemt en aan het mollen is waardoor bij het terugblikken altijd blijkt dat de mol zoveel niet heeft hoeven doen.
Als ik soms verhalen lees van eerdere seizoenen dan leken die me veel leuker. Ik lees regelmatig akties van george waarvan ik denk, dat is mollen. Ik geloof dat ie tijdens een spel op het terras is gaan zitten? Of geld weg gooien, dat soort dingen, dat is achteraf leuk om te zien dat dat is gebeurt!!
Dat heb ik de laatste jaren echt meer gezien, of ik kan het me niet herinneren en dat zou juist wel het mooie zijn.
Ik denk dat ik de eerdere seizoenen eens gan kijken. Welk seizoen zat George? Of een ander top seizoen wat jullie me aanraden?
Ik vond het wel een raar stukje.quote:
Lolquote:
Niks.quote:
Weinig.quote:
Ik heb de afgelopen weken seizoen 8 teruggekeken, ik werd er zelfs emotioneel van.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:57 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Ik heb niet alle seizoenen gezien alleen de laatste paar geloof ik. Maar het begint me nu ook een beetje tegen te vallen doordat iedereen zich een bepaalde rol aan neemt en aan het mollen is waardoor bij het terugblikken altijd blijkt dat de mol zoveel niet heeft hoeven doen.
Als ik soms verhalen lees van eerdere seizoenen dan leken die me veel leuker. Ik lees regelmatig akties van george waarvan ik denk, dat is mollen. Ik geloof dat ie tijdens een spel op het terras is gaan zitten? Of geld weg gooien, dat soort dingen, dat is achteraf leuk om te zien dat dat is gebeurt!!
Dat heb ik de laatste jaren echt meer gezien, of ik kan het me niet herinneren en dat zou juist wel het mooie zijn.
Ik denk dat ik de eerdere seizoenen eens gan kijken. Welk seizoen zat George? Of een ander top seizoen wat jullie me aanraden?
Hadewych kan zeker de mol zijn, Maarten denk ik niet. Liesbeth lijkt me juist NIET de mol.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:56 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
De kandidaten waarvan ik hoop dat ze ver zullen komen zijn Maarten en Hadewych. Probleem is echter dat geen van beide de mol is, dus ze kunnen er elke week uitvliegen. Plus het feit dat ze allebei op Tim lijken te zitten, wat een verkeerde tunnelvisie kan opleveren.
Ben benieuwd of ik het nog intens blijf volgen als ze snel uit het spel zijn (vorig jaar, na de eliminatie van zowel Pepijn als Anna was de interesse ook een beetje weg).
Verder hoop ik wel dat er in ieder geval een vrouw in de finale zit (Marit maakt de meeste kans), want op basis van de prono´s lijkt het erop alsof we heel veel vrouwelijke eliminaties gaan krijgen achter elkaar. Had van tevoren al voorspelt dat de mannen dit maal de overhand zouden hebben, maar je kunt het ook overdrijven.
Mijn mol en mijn back-up mol zijn niet gewijzigd sinds vorige week, het zijn de twee eenzame strijders in de groep (Liesbeth en Tim). de koppelvorming (Hadewych/Marit, Frits/Anne-Marie, William/Maarten) is zeer interessant te noemen.
Is echt niet erg hoor, juist grappig want je merkt veel meer dingen op en je leert te zien wat mollen doen. En je geniet altijd van opdrachten en kandidaten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:11 schreef Gnieperd het volgende:
Ik wil het seizoen terugkijken met George als mol maar dan weet ik al wie de mol is en dan vind ik het niet meer leuk
Persoonlijk vond ik dat seizoen 8 gered werd door de mol, want ik denk dat de meeste mensen zich de andere kandidaten amper kunnen herinneren (en dat hele gedoe met die gekleurde topito´s was ook een beetje raar).quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:11 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weken seizoen 8 teruggekeken, ik werd er zelfs emotioneel van.
Prachtige kandidaten, hele leuke opdrachten (vooral de laatste), en een verrassende mol.Was in Mexico. Mooi einde ook met de Maya's. Aanrader. Ook seizoen 6 was een mooie.
Ik bedoel eigenlijk seizoen 5, Marc-Marie.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:16 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik dat seizoen 8 gered werd door de mol, want ik denk dat de meeste mensen zich de andere kandidaten amper kunnen herinneren (en dat hele gedoe met die gekleurde topito´s was ook een beetje raar).
Seizoen 6 had gewoon een irritante mol en dat kan mij echt mateloos irriteren (het hele verhaal van Frederique was dan wel weer mooi).
Hopelijk heeft het huidige seizoen een verrassende mol (iedereen behalve Frits, Tim of Liesbeth).
Nah hij is wel een goede vent.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:36 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
die joris verpestte juist het hele idee van het spel, bleh
Heb net de eerste twee afleveringen van dat jaar teruggekeken op wie is de mol gemist.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:12 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Is echt niet erg hoor, juist grappig want je merkt veel meer dingen op en je leert te zien wat mollen doen. En je geniet altijd van opdrachten en kandidaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neil LOVES Carrots!
Inderdaad, dat was ook een leuk seizoen met leuke deelnemersquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:11 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weken seizoen 8 teruggekeken, ik werd er zelfs emotioneel van.
Prachtige kandidaten, hele leuke opdrachten (vooral de laatste), en een verrassende mol.Was in Mexico. Mooi einde ook met de Maya's. Aanrader. Ook seizoen 6 was een mooie.
Lijkt meer op het mislukte "viking" van die opdracht met de auto's.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik vond het wel een raar stukje.
Kwestie van wennen denk ik. Ik kende die Art alleen van naam, dus voor mij is ie een nieuwkomer, plus dat ik net voor het eerst kijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:35 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik mis Pieter Jan toch wel nu, nu ik dat andere seizoen heb teruggekeken.
Ik vind dat hij een beetje te mysterieus wil overkoken. Bij Pieter Jan zag je nog een lachje. Ik heb het gevoel dat Art nog niet helemaal zichzelf is.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:39 schreef Hendrikpostbez het volgende:
[..]
Kwestie van wennen denk ik. Ik kende die Art alleen van naam, dus voor mij is ie een nieuwkomer, plus dat ik net voor het eerst kijk natuurlijk.
http://www.wieisdemolgemist.nl/quote:Op zondag 15 januari 2012 11:04 schreef JustD1984 het volgende:
Waar kan ik de seizoenen terug vinden ipv bij www.bol.com?
Mexico heb ik iig niet gezien.
We zitten nog maar bij de tweede aflevering hè, laten we het niet te snel afschrijven. Persoonlijk vind ik dat er op basis van deze afleveringen (hoewel er wel enorm veel theorieeen zijn) nog erg weinig te zeggen valt, ook omdat er daarvoor nog teveel kandidaten zijn. Ik moet er zelf ook nog een beetje inkomen, dit seizoen heeft mij nog niet volledig in zijn greep.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:02 schreef Jabberwocky het volgende:
Dit gaat 'm niet worden nee, ik zei ook al dat het toch vooral in dit topic blijft steken, en dat theorieën topic dan, maar dat is het wel.
Enfin, het is uitgeprobeerd.
aflevering 2 en we zitten al op deel 16. Vorig jaar hadden we 36 topics voor de hele serie! Ik ben bang dat het te rustig blijft, maar het kan echt nog wel komen.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:02 schreef Jabberwocky het volgende:
Dit gaat 'm niet worden nee, ik zei ook al dat het toch vooral in dit topic blijft steken, en dat theorieën topic dan, maar dat is het wel.
Enfin, het is uitgeprobeerd.
Ik denk het ook niet, wel een grappig experiment misschien.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:13 schreef Tegan het volgende:
Dat zou nooit gebeuren. Heel het format weg.
In de zin van?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:52 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Misschien dat het dan toch een hint was, zoals iemand anders voorstelde?
Bij WIDM is dat misschien een te duur grapje, maar voor de mensen die het gezelschapsspel 'weerwolven' wel eens doen is die variant wel een aanrader. Vooral de discussies die dan ontstaan zijn soms briljant.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:12 schreef Gitank2 het volgende:
Wat als ze eens een WIDM organiseren zonder een mol?
Spelers vallen af dmv loting achter de schermen en ondertussen gaan ze toch met opzet mollen, trollen, om vrijstellingen strijden en elkaar verdenken.
Uiteindelijk iedereen stomverbaasd in de finale dat er geen mol was, maar dat door het placebo-effect wel een boel geld is misgelopen.
Wie gaat er dan 's nachts dood?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:05 schreef Operc het volgende:
[..]
Bij WIDM is dat misschien een te duur grapje, maar voor de mensen die het gezelschapsspel 'weerwolven' wel eens doen is die variant wel een aanrader. Vooral de discussies die dan ontstaan zijn soms briljant.
Geen idee wat ze dan proberen aan te duiden, maar wat die ander redeneerde en wat best logisch klonk was dacht ik als volgt:quote:
Ik zei het in één van de vorige topiques, en ik ben er nu van overtuigd. Dit is zo'n vreemde actie, dat het niet anders dan een hint kan zijn. Hoe en wat al sla je me dood, maar ik kan me niet voorstellen dat dit echt een 'eenmalig experiment' was...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:52 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Misschien dat het dan toch een hint was, zoals iemand anders voorstelde?
Iemand die door de spelleider wordt aangewezen.quote:
Het valt mij ook op. Echter wordt er op het WIDM forum ook nog niet super veel gepost.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Er wordt hier qua kwaliteit ook veel minder gepost, erg jammer.
Kijk, een medestanderquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:34 schreef Jane het volgende:
Ik was juist altijd blij dat op FOK! alles in 1 topic stond in FTR. Inderdaad, alles door elkaar, maar daardoor las ik ook alles en was ik meer geneigd op dingen te reageren. Maar ja... mensen wilden blijkbaar dit graag.
Op Widm.nl wordt niet veel gepost omdat de site er vaak uit ligt. widm.com is flink drukker.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:29 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Het valt mij ook op. Echter wordt er op het WIDM forum ook nog niet super veel gepost.
Ik denk eerder dat het aan de afleveringen ligt die nog niet echt lopen. Ik vind het zelf nog niet super maar hoop dat het wel nog gaat komen! Ik kan niet uitleggen waar het aan ligt, ben nog niet eens een ervaren mollenkijker
We konden het iig een keer proberen. Het werkt kennelijk niet goed genoeg en ik denk dat het oude topic beter werkte.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik roep niet graag 'Zie je nou wel!' maar wat mij betreft gaan we terug. We hebben het geprobeerd maar ik vind het niks.
Ohja het is goed dat het nu een keer geprobeerd is.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:56 schreef themole het volgende:
[..]
We konden het iig een keer proberen. Het werkt kennelijk niet goed genoeg en ik denk dat het oude topic beter werkte.
Wou ik net posten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Hadewych bij Baantjer! ZE IS DE MOL!!!!!!
Ik vind dat je het helemaal niet moet vergelijken met andere fora. Wieisdemol.com is actief als altijd, maar niet te vergelijken met FOK!. Ten eerste omdat het helemaal over 1 programma gaat, maar met name omdat het voor het grootste gedeelte volgepost wordt door een betrekkelijk klein groepje diehard fans. Niets op tegen, maar niet te vergelijken met een groot, algemeen forum als FOK!. Op FOK! werkt het beter als WIDM gewoon in FTR staat met 1 algemeen topic waarin iedereen post, diehard fan en beginner. In FTR kan iedereen het ook vinden, denk ik. Mensen die WIDM kijken zijn niet per se RLS-fans.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:58 schreef Steven184 het volgende:
andere,zelfstandige forums zijn nog niet bepaald drukker. Dus laten we maar even afwachten.
Als ik online kwam na een aflevering (want live post ik nooit mee) en ik zie dat er 5 topics volgeramd zijn ga ik dus echt niet alles lezen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:34 schreef Jane het volgende:
Ik was juist altijd blij dat op FOK! alles in 1 topic stond in FTR. Inderdaad, alles door elkaar, maar daardoor las ik ook alles en was ik meer geneigd op dingen te reageren. Maar ja... mensen wilden blijkbaar dit graag.
Dit, en daarnaast, kom op, we zijn nog niet eens op de helft. Omdat er nog zoveel kandidaten zijn is het nog niet heel spannend.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:25 schreef jcdragon het volgende:
Ik vind het juist goed gelukt hoor. Als ik bepaalde info zoek kan ik het in de betreffende topic vinden. Ik moet er niet aan denken hoe als die info verspreid over meerdere topics staan, ik alles moet doorlezen.
Ik denk dat je fout gaat bij "experiment dus een try-out". Als het een hint was geweest met die logica hadden ze dat woord wel gebruikt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Waar ik aan zat te denken opeens; vorige week op de woensdag was dus een preview. in musicalland hebben ze voor de premiere ook een week of 2 try-outs, dus previews.
Volgens de AVRO was dit een experiment, dus een try-out. Misschien dat ik te ver denk, misschien dat de mol dan 1 van de 2 musicalacteurs is..
Maar dat hoeft ook niet. Doe/deed ik ook niet hoor. De posts die tijdens de uitzending worden geplaatst zijn over het algemeen toch niet zo boeiend.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:14 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Als ik online kwam na een aflevering (want live post ik nooit mee) en ik zie dat er 5 topics volgeramd zijn ga ik dus echt niet alles lezen.
Te meer omdat er honderden " Viviënne", " Soundos
" en " OH NEE!
" posts tussen stonden.
Ik vind het wel handiger. Alleen moet het nog een beetje lopen en beter gemodereerd worden. Eigenlijk zou dit topic alleen voor de uitzendingen moeten zijn. En dan in het theorieentopic kan er gediscussieerd worden over hints.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:27 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar dat hoeft ook niet. Doe/deed ik ook niet hoor. De posts die tijdens de uitzending worden geplaatst zijn over het algemeen toch niet zo boeiend.
Ik bedoel meer gedurende de week, als de interessante posts geplaatst worden. Ik lees liever een rijtje posts in 1 topic, dan dat ik een zootje topics moet openen om een enkele losse post te lezen. Maar belangrijker nog is dat mensen in het eerste geval ook vaker op elkaar reageren en er meer een discussie ontstaat. Iets waar een forum ook voor is.
Verder FOK! ik persoonlijk vooral via MyAT, waardoor ik veel WIDM-topics - inclusief potentieel interessante posts - niet eens zie. Mensen die alleen, of voornamelijk, in 1 subforum komen zullen er minder moeite mee hebben, maar voor mensen die all over FOK! komen is MyAT toch echt het handigste.
-edit- Zijn het misschien vooral de lurkers die de huidige situatie beter vinden? Want dan schiet het z'n doel wel voorbij, vind ik.
Nouja, ik heb het WIDM topic hier altjd gemeden en wijk daarvoor uit naar andere fora. Jij leest alles, ik heb geen zin en vooral tijd om door al die onzin te ploegen. Dus dat het in 1 topic beter werkt ben ik absoluut niet met je eens.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind dat je het helemaal niet moet vergelijken met andere fora. Wieisdemol.com is actief als altijd, maar niet te vergelijken met FOK!. Ten eerste omdat het helemaal over 1 programma gaat, maar met name omdat het voor het grootste gedeelte volgepost wordt door een betrekkelijk klein groepje diehard fans. Niets op tegen, maar niet te vergelijken met een groot, algemeen forum als FOK!. Op FOK! werkt het beter als WIDM gewoon in FTR staat met 1 algemeen topic waarin iedereen post, diehard fan en beginner. In FTR kan iedereen het ook vinden, denk ik. Mensen die WIDM kijken zijn niet per se RLS-fans.
Oh ja, het ligt aan de mods! Natuurlijk!quote:Op woensdag 18 januari 2012 06:50 schreef June. het volgende:
Alleen moet het nog een beetje lopen en beter gemodereerd worden.
Als je denkt dat alle interessante posts nu bij elkaar in 1 topic komen, zodat je de andere topics kunt negeren, dan is dat een utopia. Ze zijn nu alleen verdeeld over ik-weet-niet-hoeveel verschillende topics.quote:Op woensdag 18 januari 2012 07:04 schreef Steven184 het volgende:
Nouja, ik heb het WIDM topic hier altjd gemeden en wijk daarvoor uit naar andere fora. Jij leest alles, ik heb geen zin en vooral tijd om door al die onzin te ploegen.
Dat zegt ze toch ook helemaal niet? Zoals ik het nu lees bedoelt ze het anders dan jij het verwoord. Hier op FOK! wordt er toch net zo goed iets van gezegd als je gaat slowchatten in een gewoon topic in plaats van de SC? Wat dat betreft heeft dit topic misschien wel de verkeerde naam (of er moet een apart topic voor komen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh ja, het ligt aan de mods! Natuurlijk!![]()
![]()
Mocht je trouwens een moderatie wensen zoals op wieisdemol.com, dan kun je dat sowieso wel vergeten. Met topics die alleen door mods mogen worden geopend en waar pas vanaf het begin van de uitzending gepost mag worden, waar een licht offtopic grapje tusssendoor je al op een reprimande kan komen te staan, waar mods posts verplaatsen naar topics waar ze in 'horen', enz. enz. Gaat hier nooit gebeuren en gelukkig ook maar. Zo gaat het gewoon niet op FOK!.
Oke, jij vind één topic fijn, maar Steven184 vind meerdere topics fijn. Ieder zijn eigen mening, maar volgens mij mag iedereen hier op FOK! nog altijd zijn eigen mening geven toch?quote:[..]
Als je denkt dat alle interessante posts nu bij elkaar in 1 topic komen, zodat je de andere topics kunt negeren, dan is dat een utopia. Ze zijn nu alleen verdeeld over ik-weet-niet-hoeveel verschillende topics.
Ik wil graag alle interessante posts lezen, ja, so sue me. Een beetje geoefende FOK!ker is ook gewend om snel door een lang topic te scrollen, de 'onzin' over te slaan en alleen de krenten uit de pap aandachtig te lezen. Dat moet je op FOK! namelijk heel vaak doen, met zo'n grote community en zo'n druk forum. De kans dat je alle interessante posts leest is bovendien groter als het in 1 topic staat, zelfs al ga je niet door het hele topic heen. Die interessante posts worden namelijk verderop in het topic altijd wel door mensen gequote, waardoor je zelden iets mist. Nu moet je al die verschillende topics openklikken, om er vervolgens achter te komen dat er in 9 van de 10 alsnog niks boeiends gepost is. Je kunt lullen wat je wilt, maar dát kost toch echt meer tijd (en ergernis) dan door een lang topic heen scrollen en de onzin overslaan.
Bovendien, en dat is m.i. het beste argument, blijkbaar weerhoudt deze opzet sommige mensen ervan om (interessante dingen) te posten.
he is dat vandaag????quote:
twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 18-01-2012 om 20:17:36Mollen? Kinderspel! http://t.co/z4VBLtji Morgen, 20:30 uur, Nederland 1. reageer retweet
Alle getallen wijzen op een of andere manier naar de datum waarop het verwekt is!quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:21 schreef Jabberwocky het volgende:
Ja en er zijn er ook die zelf al kinderen hebben.
De zwangerschap van Hadewych is wel een populaire hier voor hints.
Waarschijnlijk coördinaten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:43 schreef tochweerhenk het volgende:
Ook zie je nog het getal 759 geloof ik.
In de boot gaan ze dat vast doenquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:39 schreef tochweerhenk het volgende:
Als ze niet gaan pimpampetten vanavond is pimpampet een hinthinthint.
FOK!special week 1quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:09 schreef Ongedierte het volgende:
Iemand een linkje naar de Dio is een neger-theorie?
Key dan, thanks. Ik stond in week tweehee.quote:
Allebeiquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:13 schreef MrManiak het volgende:
Iedere nieuwe theorie is welkom, zowel hier als in het theorieentopic, als in mijn PM-box
http://live.xbox.com/nl-NL/profile/profile.aspx?pp=0&GamerTag=MrManiak007 , zijn ze allemaal te zienquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:16 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Allebei
Welke spellen speel je op Xbox btw?
Weet niet of je het las, maar Da_Sandman had het t eerst genoemd en ik vind het best plausibel: de aflevering een dag eerder uitzenden was een hint. Zie vorige pagina in dit topic voor mijn en zijn posts eroverquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:42 schreef MrManiak het volgende:
[..]
http://live.xbox.com/nl-NL/profile/profile.aspx?pp=0&GamerTag=MrManiak007 , zijn ze allemaal te zien
Afgelopen week trouwens weinig theorieen gezien, ik weet ook niet precies waar dit aan ligt. Misschien niet zo'n bijster interessante aflevering.
Ik neem het wel mee in de special, maar ik denk dat het een eenmalig iets was.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:51 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Weet niet of je het las, maar Da_Sandman had het t eerst genoemd en ik vind het best plausibel: de aflevering een dag eerder uitzenden was een hint. Zie vorige pagina in dit topic voor mijn en zijn posts eroverErgens in een eerder topic heeft hij het voor het eerst genoemd.
Nadeel: geen idee wat de hint dan precies is
Pim-Pam-Pet..quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:10 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Nieuwe tweet van de mol!twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 18-01-2012 om 20:17:36Mollen? Kinderspel! http://t.co/z4VBLtji Morgen, 20:30 uur, Nederland 1. reageer retweet
Goed plan.quote:
Stimmt genau.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:15 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Het begitn toch pas over een kwartier?
dacht ik ook aan, maar verwacht dat het een minder opvallende hint is. Vorige week sloeg het ook op n spel dat ze deden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:55 schreef EllaN het volgende:
[..]
Pim-Pam-Pet..
...De pet van William misschien? Die omgekeerde mol pet?
Klopt dat het over een kwartier begintquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:19 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ja een spelfout, maar dat van jou kan ik niet vertalen
Kijk eerst nog even Journaal.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:15 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Het begitn toch pas over een kwartier?
die muizen van proefdiervrij (quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:28 schreef Darkestrah het volgende:
Ratten kunnen helemaal niet surfen.
Nee, die van de AH zijn met de computer gemaakt natuurlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
die muizen van proefdiervrij () en die hamster van ah zijn dat nou neefjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liesbeth was toch?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:29 schreef Beaudelaire het volgende:
Oké, als Tim er vanavond uitgaat, dan is de afvallers-via-Twitter-theorie angstvallig waar.
Korte samenvatting van deze theorie?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:29 schreef Beaudelaire het volgende:
Oké, als Tim er vanavond uitgaat, dan is de afvallers-via-Twitter-theorie angstvallig waar.
Liesbeth was met die foto's.quote:
Iemand heeft op Twitter verzameld wanneer de kandidaten weer gingen twitteren. Naar aanleiding van data is er een ranglijst gemaakt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:30 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Korte samenvatting van deze theorie?
En die van proefdiervrij zijn echte proefdierenquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:29 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Nee, die van de AH zijn met de computer gemaakt natuurlijk.
Wauw, dat zou wel makkelijk zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:31 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Iemand heeft op Twitter verzameld wanneer de kandidaten weer gingen twitteren. Naar aanleiding van data is er een ranglijst gemaakt.
Alsof er nog proefdieren bestaan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En die van proefdiervrij zijn echte proefdieren
Inderdaad, dus hopen dat het niet klopt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:31 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wauw, dat zou wel makkelijk zijn.
Wij laten altijd de konijnen en ratjes onze spullen proevenquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:31 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Alsof er nog proefdieren bestaan.
Heeft tot nu toe wel voor alle geld in de pot gezorgd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk trouwens dat maarten het is, omdat wiskundige en toffe peer!
Zou wel jammer zijn. De mol is dan 'uitgelekt' via social media.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:31 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Iemand heeft op Twitter verzameld wanneer de kandidaten weer gingen twitteren. Naar aanleiding van data is er een ranglijst gemaakt.
Je boterhammetjes?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wij laten altijd de konijnen en ratjes onze spullen proeven
Praat hem een Fok!-account aan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:33 schreef franklop het volgende:
een vriend van me is verhuisd, doen nu hele seizoen via whatsapp communiceren tijdens de afleveringenmet anderen praten tijdens een uitzending
Niet dusquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:34 schreef franklop het volgende:
benieuwd of Liesbeth weer begint met de voiceover
quote:
de eerste voiceover is nog niet geweest jeffrey :")quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:35 schreef franklop het volgende:
[..]
de eerste voiceover is nog niet geweest jeffrey :")
Ja en andere eiwitrijke substanties.... (quote:
Is er geen meeloopdag bij jullie? Ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja en andere eiwitrijke substanties.... (nee niet dat)
ja kan best een keer gewoon langskomen hoor, de proefdieren zitten alleen in een ander gebouw....quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:36 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Is er geen meeloopdag bij jullie? Ben wel benieuwd.
Ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:37 schreef Darkestrah het volgende:
Zag ik daar een sixpack Heineken?
quote:
Idd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:37 schreef Mestras het volgende:
Tim kan niet kiezen of ie een meisje of een jongen wil zijn
of het jeugdjournaalquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie liesbeth niet kent. Heeft niet genoeg een vandaag gekeken
Spannond!quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja kan best een keer gewoon langskomen hoor, de proefdieren zitten alleen in een ander gebouw....
Ditquote:
je bent er!quote:
Wtf.quote:
Knight rider ken ik wel. Niks aan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Miami Vice, grootste Bazenserie op Knight Rider na.
quote:
Geen Toneelquote:
Ik weet hem niet meer.quote:
De mol is toch blindquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:43 schreef Kinga het volgende:
jaaa daaag, frits dat kunnen ze nooit lezen
om aan te geven dat het dr mouw is en niet een broekspijpquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
waarom staat er een M op anne-marie dr jas? (mouw
Goeiequote:Op donderdag 19 januari 2012 20:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hey, de laatste Bueno.quote:
Is de jas van het Metropersoneel in IJsland.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
dat zeg ik netquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:45 schreef E.T. het volgende:
Waarom staat er een 'm' op de mouw van Anne-Marie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |