http://www.wieisdemolgemist.nl/quote:Op zondag 15 januari 2012 11:04 schreef JustD1984 het volgende:
Waar kan ik de seizoenen terug vinden ipv bij www.bol.com?
Mexico heb ik iig niet gezien.
We zitten nog maar bij de tweede aflevering hè, laten we het niet te snel afschrijven. Persoonlijk vind ik dat er op basis van deze afleveringen (hoewel er wel enorm veel theorieeen zijn) nog erg weinig te zeggen valt, ook omdat er daarvoor nog teveel kandidaten zijn. Ik moet er zelf ook nog een beetje inkomen, dit seizoen heeft mij nog niet volledig in zijn greep.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:02 schreef Jabberwocky het volgende:
Dit gaat 'm niet worden nee, ik zei ook al dat het toch vooral in dit topic blijft steken, en dat theorieën topic dan, maar dat is het wel.
Enfin, het is uitgeprobeerd.
aflevering 2 en we zitten al op deel 16. Vorig jaar hadden we 36 topics voor de hele serie! Ik ben bang dat het te rustig blijft, maar het kan echt nog wel komen.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:02 schreef Jabberwocky het volgende:
Dit gaat 'm niet worden nee, ik zei ook al dat het toch vooral in dit topic blijft steken, en dat theorieën topic dan, maar dat is het wel.
Enfin, het is uitgeprobeerd.
Ik denk het ook niet, wel een grappig experiment misschien.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:13 schreef Tegan het volgende:
Dat zou nooit gebeuren. Heel het format weg.
In de zin van?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:52 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Misschien dat het dan toch een hint was, zoals iemand anders voorstelde?
Bij WIDM is dat misschien een te duur grapje, maar voor de mensen die het gezelschapsspel 'weerwolven' wel eens doen is die variant wel een aanrader. Vooral de discussies die dan ontstaan zijn soms briljant.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:12 schreef Gitank2 het volgende:
Wat als ze eens een WIDM organiseren zonder een mol?
Spelers vallen af dmv loting achter de schermen en ondertussen gaan ze toch met opzet mollen, trollen, om vrijstellingen strijden en elkaar verdenken.
Uiteindelijk iedereen stomverbaasd in de finale dat er geen mol was, maar dat door het placebo-effect wel een boel geld is misgelopen.
Wie gaat er dan 's nachts dood?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:05 schreef Operc het volgende:
[..]
Bij WIDM is dat misschien een te duur grapje, maar voor de mensen die het gezelschapsspel 'weerwolven' wel eens doen is die variant wel een aanrader. Vooral de discussies die dan ontstaan zijn soms briljant.
Geen idee wat ze dan proberen aan te duiden, maar wat die ander redeneerde en wat best logisch klonk was dacht ik als volgt:quote:
Ik zei het in één van de vorige topiques, en ik ben er nu van overtuigd. Dit is zo'n vreemde actie, dat het niet anders dan een hint kan zijn. Hoe en wat al sla je me dood, maar ik kan me niet voorstellen dat dit echt een 'eenmalig experiment' was...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:52 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Misschien dat het dan toch een hint was, zoals iemand anders voorstelde?
Iemand die door de spelleider wordt aangewezen.quote:
Het valt mij ook op. Echter wordt er op het WIDM forum ook nog niet super veel gepost.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Er wordt hier qua kwaliteit ook veel minder gepost, erg jammer.
Kijk, een medestanderquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:34 schreef Jane het volgende:
Ik was juist altijd blij dat op FOK! alles in 1 topic stond in FTR. Inderdaad, alles door elkaar, maar daardoor las ik ook alles en was ik meer geneigd op dingen te reageren. Maar ja... mensen wilden blijkbaar dit graag.
Op Widm.nl wordt niet veel gepost omdat de site er vaak uit ligt. widm.com is flink drukker.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:29 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Het valt mij ook op. Echter wordt er op het WIDM forum ook nog niet super veel gepost.
Ik denk eerder dat het aan de afleveringen ligt die nog niet echt lopen. Ik vind het zelf nog niet super maar hoop dat het wel nog gaat komen! Ik kan niet uitleggen waar het aan ligt, ben nog niet eens een ervaren mollenkijker
We konden het iig een keer proberen. Het werkt kennelijk niet goed genoeg en ik denk dat het oude topic beter werkte.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik roep niet graag 'Zie je nou wel!' maar wat mij betreft gaan we terug. We hebben het geprobeerd maar ik vind het niks.
Ohja het is goed dat het nu een keer geprobeerd is.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:56 schreef themole het volgende:
[..]
We konden het iig een keer proberen. Het werkt kennelijk niet goed genoeg en ik denk dat het oude topic beter werkte.
Wou ik net posten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Hadewych bij Baantjer! ZE IS DE MOL!!!!!!
Ik vind dat je het helemaal niet moet vergelijken met andere fora. Wieisdemol.com is actief als altijd, maar niet te vergelijken met FOK!. Ten eerste omdat het helemaal over 1 programma gaat, maar met name omdat het voor het grootste gedeelte volgepost wordt door een betrekkelijk klein groepje diehard fans. Niets op tegen, maar niet te vergelijken met een groot, algemeen forum als FOK!. Op FOK! werkt het beter als WIDM gewoon in FTR staat met 1 algemeen topic waarin iedereen post, diehard fan en beginner. In FTR kan iedereen het ook vinden, denk ik. Mensen die WIDM kijken zijn niet per se RLS-fans.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:58 schreef Steven184 het volgende:
andere,zelfstandige forums zijn nog niet bepaald drukker. Dus laten we maar even afwachten.
Als ik online kwam na een aflevering (want live post ik nooit mee) en ik zie dat er 5 topics volgeramd zijn ga ik dus echt niet alles lezen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:34 schreef Jane het volgende:
Ik was juist altijd blij dat op FOK! alles in 1 topic stond in FTR. Inderdaad, alles door elkaar, maar daardoor las ik ook alles en was ik meer geneigd op dingen te reageren. Maar ja... mensen wilden blijkbaar dit graag.
Dit, en daarnaast, kom op, we zijn nog niet eens op de helft. Omdat er nog zoveel kandidaten zijn is het nog niet heel spannend.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:25 schreef jcdragon het volgende:
Ik vind het juist goed gelukt hoor. Als ik bepaalde info zoek kan ik het in de betreffende topic vinden. Ik moet er niet aan denken hoe als die info verspreid over meerdere topics staan, ik alles moet doorlezen.
Ik denk dat je fout gaat bij "experiment dus een try-out". Als het een hint was geweest met die logica hadden ze dat woord wel gebruikt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Waar ik aan zat te denken opeens; vorige week op de woensdag was dus een preview. in musicalland hebben ze voor de premiere ook een week of 2 try-outs, dus previews.
Volgens de AVRO was dit een experiment, dus een try-out. Misschien dat ik te ver denk, misschien dat de mol dan 1 van de 2 musicalacteurs is..
Maar dat hoeft ook niet. Doe/deed ik ook niet hoor. De posts die tijdens de uitzending worden geplaatst zijn over het algemeen toch niet zo boeiend.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:14 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Als ik online kwam na een aflevering (want live post ik nooit mee) en ik zie dat er 5 topics volgeramd zijn ga ik dus echt niet alles lezen.
Te meer omdat er honderden " Viviënne", " Soundos
" en " OH NEE!
" posts tussen stonden.
Ik vind het wel handiger. Alleen moet het nog een beetje lopen en beter gemodereerd worden. Eigenlijk zou dit topic alleen voor de uitzendingen moeten zijn. En dan in het theorieentopic kan er gediscussieerd worden over hints.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:27 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar dat hoeft ook niet. Doe/deed ik ook niet hoor. De posts die tijdens de uitzending worden geplaatst zijn over het algemeen toch niet zo boeiend.
Ik bedoel meer gedurende de week, als de interessante posts geplaatst worden. Ik lees liever een rijtje posts in 1 topic, dan dat ik een zootje topics moet openen om een enkele losse post te lezen. Maar belangrijker nog is dat mensen in het eerste geval ook vaker op elkaar reageren en er meer een discussie ontstaat. Iets waar een forum ook voor is.
Verder FOK! ik persoonlijk vooral via MyAT, waardoor ik veel WIDM-topics - inclusief potentieel interessante posts - niet eens zie. Mensen die alleen, of voornamelijk, in 1 subforum komen zullen er minder moeite mee hebben, maar voor mensen die all over FOK! komen is MyAT toch echt het handigste.
-edit- Zijn het misschien vooral de lurkers die de huidige situatie beter vinden? Want dan schiet het z'n doel wel voorbij, vind ik.
Nouja, ik heb het WIDM topic hier altjd gemeden en wijk daarvoor uit naar andere fora. Jij leest alles, ik heb geen zin en vooral tijd om door al die onzin te ploegen. Dus dat het in 1 topic beter werkt ben ik absoluut niet met je eens.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind dat je het helemaal niet moet vergelijken met andere fora. Wieisdemol.com is actief als altijd, maar niet te vergelijken met FOK!. Ten eerste omdat het helemaal over 1 programma gaat, maar met name omdat het voor het grootste gedeelte volgepost wordt door een betrekkelijk klein groepje diehard fans. Niets op tegen, maar niet te vergelijken met een groot, algemeen forum als FOK!. Op FOK! werkt het beter als WIDM gewoon in FTR staat met 1 algemeen topic waarin iedereen post, diehard fan en beginner. In FTR kan iedereen het ook vinden, denk ik. Mensen die WIDM kijken zijn niet per se RLS-fans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |