De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fixed!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ts maakt zichzelf een naamtopicwil iemand het woordje 'niet' toevoegen aan de TT? dank
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
gewoon dat je er niet over na hebt gedacht
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat je hierover hebt nagedacht
Jij niet dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:11 schreef Teoman het volgende:
pimmetje2010, ik heb het gevoel dat je je nogal zelfverzekerd voelt vanuit je stoeltje.. IRL?
Firtuele kusjesquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geef OA eens een kusje op de wang van mij.
Zal ik doenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geef OA eens een kusje op de wang van mij.
ditquote:
nee ik ben bang in mijn stoeltjequote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:11 schreef Teoman het volgende:
pimmetje2010, ik heb het gevoel dat je je nogal zelfverzekerd voelt vanuit je stoeltje.. IRL?
hahaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:52 schreef Spouwerranger het volgende:
Oh, internet, u so silly
http://img505.imageshack.us/img505/2953/arrrgguy1cm2.swf (copy/paste deze link)
Holy shit. Hartaanval.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb je al geklikt in het scherm?
US? wat?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:57 schreef Nectar het volgende:
spouwerranger bestel je wel een US eten en drinken
Deze weet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Haha klikken, vasthouden, en dan ronddraaien
Nu snap ik de vraag nog niet. Bestel ik wel eens amerikaanse eten en drinken? Hoe bedoel je? Hamburgers en cola ofzoquote:
hamburger spareribs enzo.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Deze weet.
[..]
Nu snap ik de vraag nog niet. Bestel ik wel eens amerikaanse eten en drinken? Hoe bedoel je? Hamburgers en cola ofzo
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:05 schreef Boterbartje het volgende:
Jij woont tochin groningen dv hoezo ga je er naar toe? of woon jij op een boerderij met koeien?
Daarom, is maar 4 uur ofzo.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ga nu toch naar groningenkan ik net zo goed door treinen.
eten en drinken uit de US die je hier niet kunt verkrijgenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Deze weet.
[..]
Nu snap ik de vraag nog niet. Bestel ik wel eens amerikaanse eten en drinken? Hoe bedoel je? Hamburgers en cola ofzo
geen koeien?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Ik woon in een stad 25km ten oosten van groningen.
auto ophalen bij het kantoor om te gaan werkenquote:
Nee, dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:06 schreef Nectar het volgende:
[..]
eten en drinken uit de US die je hier niet kunt verkrijgen
Alleen jou zou het vleien Aightie, heb je maandag al een toets?quote:
hmm ja moet eigenlijk nog 2 weken werk zoeken om met m'n budget rond te komen voor m'n reis. dus moet ff vragen of ze na eind februari nog werk hebben tot eind maart gr grquote:
wat de bart is dat ?!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:57 schreef Dalando het volgende:
http://30.media.tumblr.com/tumblr_lxpkoouEse1r5qrimo1_500.gif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Moet? Zeg dat je andere plannen hebt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:16 schreef Dientje12 het volgende:
Ik zou vanavond uitgaan, Guess what me baas belde ik moet morgen zijn werk overnemen en dan maandag vrij
zo is datquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alleen jou zou het vleien Aightie, heb je maandag al een toets?
Dat gaat zomaar niet met mijn werk, als ik niet werk zitten er mensen zonder eten..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Moet? Zeg dat je andere plannen hebt.
Oh, nou das mooi klote dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat gaat zomaar niet met mijn werk, als ik niet werk zitten er mensen zonder eten..
Me baas zou morgen werk van me collega overnemen, want die is vrij en me baas kan niet dus moet ik het doen..
Wat doe je dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat gaat zomaar niet met mijn werk, als ik niet werk zitten er mensen zonder eten..
Me baas zou morgen werk van me collega overnemen, want die is vrij en me baas kan niet dus moet ik het doen..
bij de broodafdeling chocolate chip cookiesquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:19 schreef Nectar het volgende:
weet iemand nog iets lekkers van de albert heijn
de naam is chocolate chip cookies ?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
bij de broodafdeling chocolate chip cookies
jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:21 schreef Nectar het volgende:
[..]
de naam is chocolate chip cookies ?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:21 schreef Nectar het volgende:
[..]
de naam is chocolate chip cookies ?
Hahhahaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:26 schreef Dientje12 het volgende:
Gister keek ik op facebook, had ik iets van 4 berichten
Wat bleek, was me zusje hem vergeten uit te loggen
[ afbeelding ]
Omdat ik FOK!Full abo heb, mag ik 2000 / 2000 in/out in mijn PM box hebben.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:26 schreef Dientje12 het volgende:
Gister keek ik op facebook, had ik iets van 4 berichten
Wat bleek, was me zusje hem vergeten uit te loggen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:30 schreef Boterbartje het volgende:
ik vind dat hoofd erg veel op een aardappel lijken. just sayin
450x fantastisch.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:30 schreef Boterbartje het volgende:
ik vind dat hoofd erg veel op een aardappel lijken. just sayin
ROMANA HEEFT DATquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:31 schreef coban het volgende:
Mensen die geen aardappelhoofden hebben
jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:31 schreef aight1 het volgende:
laptop op 1 been leggen en dan balanceren
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:31 schreef coban het volgende:
Ik probeer soms mijn eigen hoofd te schillen
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Omdat ik FOK!Full abo heb, mag ik 2000 / 2000 in/out in mijn PM box hebben.
Ik stuur mezelf berichten om aan die 2000 / 2000 te komen.
[ afbeelding ]
Dat heet scalperenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:31 schreef coban het volgende:
Ik probeer soms mijn eigen hoofd te schillen
Zalando, kan ik 450 paar schoenen bij jou bestellen? Dat zou echt fantastisch zijn.quote:
Cobans worteltje in Romana ahahahahahah :$quote:
Ook herkenbaarquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:32 schreef monkyyy het volgende:
Ik hoor m'n telefoon trillen op m'n bureau, gauw kijken:
[ afbeelding ]
Batterij bijna leeg.
[ afbeelding ]
Huhh hoe dan :s :s :s :s :Squote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Cobans worteltje in Romana ahahahahahah :$
OH JIJ HEBT GEEN WORTELTJE AHAHAHAHHAHAquote:
Een mierikswortel ofzoiets.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:34 schreef coban het volgende:
Ik ben niet oranje hoe kan ik nou een wortel zijn
Ja daaromquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OH JIJ HEBT GEEN WORTELTJE AHAHAHAHHAHA
Jazeker, op http://dalando.nl/schoenenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zalando, kan ik 450 paar schoenen bij jou bestellen? Dat zou echt fantastisch zijn.
Haha, ga je wassen danquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:36 schreef aight1 het volgende:
in mijn vrije tijd gedraag ik me als een deurknop op zondag soms
Gastquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:36 schreef aight1 het volgende:
hallo dalalano,quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jazeker, op http://dalando.nl/schoenen
Leuke bezigheid wel. Ik ben een beetje jaloers.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:36 schreef aight1 het volgende:
Cuwl.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jazeker, op http://dalando.nl/schoenen
iew :Squote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:38 schreef coban het volgende:
Aight zit vol bacteriebeestjes van mensen die dingen hebben gedaan en niet hun handen hebben gewassen
Het is zaterdag.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:38 schreef aight1 het volgende:
nee op zondag draagt iedereen hier ontsmettingshandschoenen
Leuk weetje, aan iedere openbare deurknop zitten 10 verschillende soorten urine.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:36 schreef aight1 het volgende:
16quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:40 schreef Nectar het volgende:
7 dagen per week aight1 niet alleen op zondag dus
dus vhoeveel eruo krij ik nu
Gadverquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Leuk weetje, aan iedere openbare deurknop zitten 10 verschillende soorten urine.
ohik snap hem want als je 16 in het kwandraat doet krijg je 144 en dat betektn dat je teveel paling eet die guave hebbequote:
Broodje pindakaas.quote:
Openbare deurknoppen, gekkie.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:48 schreef Boterbartje het volgende:
monkyyy wij wonen met 4 mensen en kat in huis, kan dus max 5 verschillende urine aan deurknop zitten hoe kom jij aan 10 groetjes
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:46 schreef Nectar het volgende:
monkyy en ik zijn beste vlientjes voor altijdd
voor altijdd
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Oh.quote:
Wat is openbaar? ik heb op mijn zolder maar 1 deurknop ik snap niet wat je bedoelt ik raak in de war gr grquote:
Openbare ruimtes? Winkels, bioscopen, kroegen bibliotheek etc.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat is openbaar? ik heb op mijn zolder maar 1 deurknop ik snap niet wat je bedoelt ik raak in de war gr gr
Openbare wcquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Openbare ruimtes? Winkels, bioscopen, kroegen bibliotheek etc.
AH DOE NIET ZO ENG OMG DURF JIJ DAAN HEEN?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Openbare ruimtes? Winkels, bioscopen, kroegen bibliotheek etc.
Ja, wel onder begeleiding, alleen is een beetje eng.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
AH DOE NIET ZO ENG OMG DURF JIJ DAAN HEEN?
sims 3? hoe heet jou poppetje en welke carriere?quote:
spannend, ik zit met een tuigje vast aan de muur dus kan niet weg. gelukkig ook want heel engquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, wel onder begeleiding, alleen is een beetje eng.
sims 2, Business Tycoonquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
sims 3? hoe heet jou poppetje en welke carriere?
ofterwilj: sims 2 gaan het makenquote:
Tuurlijk. Zou jij niet een perfecte vrouw maken dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ga je dan ook je man kieskeurig uitzoeken enzo?
LOOOOOOOOOOOOOOOOOLOLOLOLOLOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Jawelquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zou jij niet een perfecte vrouw maken dan?
Proberen een kindje te maken.quote:
Dat mag jij helemaal niet!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Proberen een kindje te maken.
Mijn buurjongetje van 7 doet niets anders als hij de Sims speelt.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn buurjongetje van 7 doet niets anders als hij de Sims speelt.
Zet ie buiten een bed neer en dan hoppa.
Op zijn 6e was hij geobsedeert (spelling onder voorbehoud) door borsten.quote:
Neen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:38 schreef Beach het volgende:
Heb je hem dan al jouw borsten getoond?
Niks mis mee hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op zijn 6e was hij geobsedeert (spelling onder voorbehoud) door borsten.
Auti's.
Hij neukt ook zijn knuffels.quote:
Hallo ze is 15.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:38 schreef Beach het volgende:
Heb je hem dan al jouw borsten getoond?
Idd, ik ga echt m'n borsten niet laten zien aan kindjes van 7.quote:
"Soms doe ik beertje beer rijden"quote:
Ligt er aan of ze al borsten heeft.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Daar heb jij nooit problemen mee anders.
Doen alle mannen toch?quote:
Maar meisjes van 7 hebben nog geen borsten. Dus wie moet het dan doen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Idd, ik ga echt m'n borsten niet laten zien aan kindjes van 7.
Hij wacht maar op de ware.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar meisjes van 7 hebben nog geen borsten. Dus wie moet het dan doen?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:42 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ligt er aan of ze al borsten heeft.
Misschien heeft hij wel een hele grote knuffelbeer en gaat 'ie op z'n rug zitten? Hoop ik. Anders is het een bizar ventje.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Soms doe ik beertje beer rijden"
Dat laatste.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een hele grote knuffelbeer en gaat 'ie op z'n rug zitten? Hoop ik. Anders is het een bizar ventje.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:44 schreef Boterbartje het volgende:
ik maak nooit perfecte vrouw met sims, alleen man en die moet dan vrouw vinden.
waarschijnlijk sterft hij eenzaam
http://dalando.nl/schoenen/quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:52 schreef Desunoto het volgende:
Schoenen bestellen via internet... hoe weet je dan of ze goed zitten? Ik weet welke maat ik heb maar sommige schoenen van die maat zitten nog steeds niet goed.![]()
En nee, ik heb geen rare voeten.
prachtig tochquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:56 schreef Desunoto het volgende:
Gladde mooiboys met vreemde dansjes op bliep bliep boem boem oh baby you're my baby muziek.
jawohlquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ben jij echt zo van de Koreaanse popmuziek? 2NE1 en zulks?
Ik heb nooit problemen gehad met PostNL. Beetje de schuld naar een ander bedrijf toeschuiven, he? Ik weet wat je aan het doen bent.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:58 schreef Dalando het volgende:
De schoenen worden bezorgt via PostNL. Dat verklaard misschien waarom ze te laat zijn bezorgd.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
Iedereen is hier van de hardstyle en top40 en alles. Ik voel me anders.
Ken je Seo Taiji? Een van de weinige Koreaanse artiesten die ik kan waarderen. Vooral zijn album 8th Atomos.quote:
ken ik nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ken je Seo Taiji? Een van de weinige Koreaanse artiesten die ik kan waarderen. Vooral zijn album 8th Atomos.
Rockmuziek.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
Iedereen is hier van de hardstyle en top40 en alles. Ik voel me anders.
Bedankt.quote:
Eigenlijk luister ik gewoon van rock-pop tot death metal.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ook. Maar niet de Dimmurgibgorgir en Slipnot troep in elk geval.
Het enige dat in de buurt komt van death metal dat ik luister is Dir en grey denk ik. Enkele nummers.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eigenlijk luister ik gewoon van rock-pop tot death metal.
Powermetalquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het enige dat in de buurt komt van death metal dat ik luister is Dir en grey denk ik. Enkele nummers.
Voor de rest blijf ik uit de buurt van death/black metal en dat soort dingen. Maar heavy metal à la Iron Maiden is zeer welkom.
Inderdaad, beetje schreeuwen en op een gitaar rammen.quote:
quote:
Zit veel moois tussen hoor. Alleen mensen associëren het te snel met langharige bandshirt dragende WoW spelers die obscure bands luisteren die onverstaanbaar schreeuwen over draken en de dood terwijl ze heel snel op hun drums rammen en 3 akkoorden met veel distortion spelen op hun v-vormige gitaren.quote:
Ik heb vroeger veel naar metal geluisterd johquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[..]
Zit veel moois tussen hoor. Alleen mensen associëren het te snel met langharige bandshirt dragende WoW spelers die obscure bands luisteren die onverstaanbaar schreeuwen over draken en de dood terwijl ze heel snel op hun drums rammen en 3 akkoorden met veel distortion spelen op een v-vormige gitaren.
Dat wist ik toch niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb vroeger veel naar metal geluisterd joh
Nee.quote:
Je bent pas echt hardcore als je headbangt op Frederique Chopin.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:13 schreef Dientje12 het volgende:
Headbangen op bleuse, slechte combinatie?
Dit is in mijn ogen ook geen metal.quote:
Iron Maiden is zo'n beetje de definitie van metal.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit is in mijn ogen ook geen metal.
Moet je je ogen eens wassen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit is in mijn ogen ook geen metal.
rap kan soms wel nice zijnquote:
Nouja, laat ik het zo zeggen. Dat langharig tuig dat loopt te schreeuwen en te grunten en zo achterlijk op die gitaren lopen te raggen, is voor mij metal.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Iron Maiden is zo'n beetje de definitie van metal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |