ken ik nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ken je Seo Taiji? Een van de weinige Koreaanse artiesten die ik kan waarderen. Vooral zijn album 8th Atomos.
Rockmuziek.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
Iedereen is hier van de hardstyle en top40 en alles. Ik voel me anders.
Bedankt.quote:
Eigenlijk luister ik gewoon van rock-pop tot death metal.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ook. Maar niet de Dimmurgibgorgir en Slipnot troep in elk geval.
Het enige dat in de buurt komt van death metal dat ik luister is Dir en grey denk ik. Enkele nummers.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eigenlijk luister ik gewoon van rock-pop tot death metal.
Powermetalquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het enige dat in de buurt komt van death metal dat ik luister is Dir en grey denk ik. Enkele nummers.
Voor de rest blijf ik uit de buurt van death/black metal en dat soort dingen. Maar heavy metal à la Iron Maiden is zeer welkom.
Inderdaad, beetje schreeuwen en op een gitaar rammen.quote:
quote:
Zit veel moois tussen hoor. Alleen mensen associëren het te snel met langharige bandshirt dragende WoW spelers die obscure bands luisteren die onverstaanbaar schreeuwen over draken en de dood terwijl ze heel snel op hun drums rammen en 3 akkoorden met veel distortion spelen op hun v-vormige gitaren.quote:
Ik heb vroeger veel naar metal geluisterd johquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[..]
Zit veel moois tussen hoor. Alleen mensen associëren het te snel met langharige bandshirt dragende WoW spelers die obscure bands luisteren die onverstaanbaar schreeuwen over draken en de dood terwijl ze heel snel op hun drums rammen en 3 akkoorden met veel distortion spelen op een v-vormige gitaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |