Neen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:38 schreef Beach het volgende:
Heb je hem dan al jouw borsten getoond?
Niks mis mee hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op zijn 6e was hij geobsedeert (spelling onder voorbehoud) door borsten.
Auti's.
Hij neukt ook zijn knuffels.quote:
Hallo ze is 15.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:38 schreef Beach het volgende:
Heb je hem dan al jouw borsten getoond?
Idd, ik ga echt m'n borsten niet laten zien aan kindjes van 7.quote:
"Soms doe ik beertje beer rijden"quote:
Ligt er aan of ze al borsten heeft.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Daar heb jij nooit problemen mee anders.
Doen alle mannen toch?quote:
Maar meisjes van 7 hebben nog geen borsten. Dus wie moet het dan doen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Idd, ik ga echt m'n borsten niet laten zien aan kindjes van 7.
Hij wacht maar op de ware.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar meisjes van 7 hebben nog geen borsten. Dus wie moet het dan doen?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:42 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ligt er aan of ze al borsten heeft.
Misschien heeft hij wel een hele grote knuffelbeer en gaat 'ie op z'n rug zitten? Hoop ik. Anders is het een bizar ventje.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Soms doe ik beertje beer rijden"
Dat laatste.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een hele grote knuffelbeer en gaat 'ie op z'n rug zitten? Hoop ik. Anders is het een bizar ventje.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:44 schreef Boterbartje het volgende:
ik maak nooit perfecte vrouw met sims, alleen man en die moet dan vrouw vinden.
waarschijnlijk sterft hij eenzaam
http://dalando.nl/schoenen/quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:52 schreef Desunoto het volgende:
Schoenen bestellen via internet... hoe weet je dan of ze goed zitten? Ik weet welke maat ik heb maar sommige schoenen van die maat zitten nog steeds niet goed.![]()
En nee, ik heb geen rare voeten.
prachtig tochquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:56 schreef Desunoto het volgende:
Gladde mooiboys met vreemde dansjes op bliep bliep boem boem oh baby you're my baby muziek.
jawohlquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ben jij echt zo van de Koreaanse popmuziek? 2NE1 en zulks?
Ik heb nooit problemen gehad met PostNL. Beetje de schuld naar een ander bedrijf toeschuiven, he? Ik weet wat je aan het doen bent.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:58 schreef Dalando het volgende:
De schoenen worden bezorgt via PostNL. Dat verklaard misschien waarom ze te laat zijn bezorgd.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
Iedereen is hier van de hardstyle en top40 en alles. Ik voel me anders.
Ken je Seo Taiji? Een van de weinige Koreaanse artiesten die ik kan waarderen. Vooral zijn album 8th Atomos.quote:
ken ik nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ken je Seo Taiji? Een van de weinige Koreaanse artiesten die ik kan waarderen. Vooral zijn album 8th Atomos.
Rockmuziek.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
Iedereen is hier van de hardstyle en top40 en alles. Ik voel me anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |