abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106802882
Heb je hem dan al jouw borsten getoond?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 14 januari 2012 @ 15:38:42 #202
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_106802894
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:38 schreef Beach het volgende:
Heb je hem dan al jouw borsten getoond?
Neen.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_106802896
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:36 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Op zijn 6e was hij geobsedeert (spelling onder voorbehoud) door borsten.

Auti's O+.
Niks mis mee hoor.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 15:39:31 #204
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_106802910
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:38 schreef Intronic het volgende:

[..]

Niks mis mee hoor.
Hij neukt ook zijn knuffels.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_106802934
geil hoor
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_106802941
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:38 schreef Beach het volgende:
Heb je hem dan al jouw borsten getoond?
Hallo ze is 15.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 15:41:07 #207
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_106802942
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:40 schreef Beach het volgende:
geil hoor
Jwt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_106802949
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:39 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Hij neukt ook zijn knuffels.
En jij weet dit, hoe?
pi_106802954
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:41 schreef Intronic het volgende:

[..]

Hallo ze is 15.
Daar heb jij nooit problemen mee anders.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 14 januari 2012 @ 15:41:33 #210
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_106802956
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:41 schreef Intronic het volgende:

[..]

Hallo ze is 15.
Idd, ik ga echt m'n borsten niet laten zien aan kindjes van 7.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  zaterdag 14 januari 2012 @ 15:41:56 #211
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_106802963
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:41 schreef Desunoto het volgende:

[..]

En jij weet dit, hoe?
"Soms doe ik beertje beer rijden"
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_106802966
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:41 schreef Beach het volgende:

[..]

Daar heb jij nooit problemen mee anders.
Ligt er aan of ze al borsten heeft.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 15:42:01 #213
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_106802967
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:41 schreef Desunoto het volgende:

[..]

En jij weet dit, hoe?
Doen alle mannen toch?
Zo niet dan snap ik niet waarom ze een knuffel hebben :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 15:42:33 #214
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_106802980
Tieteuh.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_106802983
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:41 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Idd, ik ga echt m'n borsten niet laten zien aan kindjes van 7.
Maar meisjes van 7 hebben nog geen borsten. Dus wie moet het dan doen? :D
  zaterdag 14 januari 2012 @ 15:42:50 #216
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_106802992
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:42 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Maar meisjes van 7 hebben nog geen borsten. Dus wie moet het dan doen? :D
Hij wacht maar op de ware.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_106802995
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:42 schreef Intronic het volgende:

[..]

Ligt er aan of ze al borsten heeft.
:')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_106803005
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:41 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

"Soms doe ik beertje beer rijden"
Misschien heeft hij wel een hele grote knuffelbeer en gaat 'ie op z'n rug zitten? Hoop ik. Anders is het een bizar ventje.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 15:44:03 #219
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_106803018
ik maak nooit perfecte vrouw met sims, alleen man en die moet dan vrouw vinden.

waarschijnlijk sterft hij eenzaam
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 15:44:10 #220
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_106803023
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:43 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Misschien heeft hij wel een hele grote knuffelbeer en gaat 'ie op z'n rug zitten? Hoop ik. Anders is het een bizar ventje.
Dat laatste.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_106803035
quote:
4s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:44 schreef Boterbartje het volgende:
ik maak nooit perfecte vrouw met sims, alleen man en die moet dan vrouw vinden.

waarschijnlijk sterft hij eenzaam
  zaterdag 14 januari 2012 @ 15:50:06 #222
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_106803157
Dalando mijn schoenen zijn nog niet binnen vuile oplichter ik ga de Kassa Belbus bellen.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_106803215
Schoenen bestellen via internet... hoe weet je dan of ze goed zitten? Ik weet welke maat ik heb maar sommige schoenen van die maat zitten nog steeds niet goed. :o

En nee, ik heb geen rare voeten. :(
pi_106803228
Kleren doe ik wel, maar schoenen nooit eigenlijk. Per merk scheelt het best wat inderdaad.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 15:52:44 #225
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_106803233
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:52 schreef Desunoto het volgende:
Schoenen bestellen via internet... hoe weet je dan of ze goed zitten? Ik weet welke maat ik heb maar sommige schoenen van die maat zitten nog steeds niet goed. :o

En nee, ik heb geen rare voeten. :(
http://dalando.nl/schoenen/
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  zaterdag 14 januari 2012 @ 15:53:36 #226
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_106803260
Ik bestel gewoon mijn maat en het past altijd.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_106803262
quote:
Kut, die echte winkel heet Zalando natuurlijk. _O-
  zaterdag 14 januari 2012 @ 15:55:23 #229
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_106803301
PON PON PON.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_106803337
Gladde mooiboys met vreemde dansjes op bliep bliep boem boem oh baby you're my baby muziek.
pi_106803367
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:56 schreef Desunoto het volgende:
Gladde mooiboys met vreemde dansjes op bliep bliep boem boem oh baby you're my baby muziek.
prachtig toch _O_
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 14 januari 2012 @ 15:58:08 #232
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_106803379
Mooiboys :'), lelijk volk.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_106803388
Het nieuwe album van Lacuna Coil is gelekt maar deze rip klinkt alsof het door een stofzuiger is gehaald zo slecht. En op basis hiervan kunnen mensen schijnbaar beoordelen of het een goed album is. Wat is er mis met mensen. Waar is het misgegaan.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 15:58:39 #234
298746 Dalando
18, niet meer gefrustreerd
pi_106803403
De schoenen worden bezorgt via PostNL. Dat verklaard misschien waarom ze te laat zijn bezorgd.
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
pi_106803418
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:57 schreef Beach het volgende:

[..]

prachtig toch _O_
Ben jij echt zo van de Koreaanse popmuziek? 2NE1 en zulks?
pi_106803431
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:59 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Ben jij echt zo van de Koreaanse popmuziek? 2NE1 en zulks?
jawohl
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 14 januari 2012 @ 15:59:35 #237
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_106803435
Iedereen is hier van de hardstyle en top40 en alles. Ik voel me anders.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_106803447
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:58 schreef Dalando het volgende:
De schoenen worden bezorgt via PostNL. Dat verklaard misschien waarom ze te laat zijn bezorgd.
Ik heb nooit problemen gehad met PostNL. Beetje de schuld naar een ander bedrijf toeschuiven, he? Ik weet wat je aan het doen bent. :(
pi_106803459
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
Iedereen is hier van de hardstyle en top40 en alles. Ik voel me anders.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_106803472
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:59 schreef Beach het volgende:

[..]

jawohl
Ken je Seo Taiji? Een van de weinige Koreaanse artiesten die ik kan waarderen. Vooral zijn album 8th Atomos.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 16:00:51 #241
298746 Dalando
18, niet meer gefrustreerd
pi_106803479
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
  zaterdag 14 januari 2012 @ 16:00:56 #242
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_106803486
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:00 schreef Beach het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat een gedrocht.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_106803497
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:00 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Ken je Seo Taiji? Een van de weinige Koreaanse artiesten die ik kan waarderen. Vooral zijn album 8th Atomos.
ken ik niet
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_106803512
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:00 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Wat een gedrocht.
KIJK IN DE SPIEGEL
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_106803513
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
Iedereen is hier van de hardstyle en top40 en alles. Ik voel me anders.
Rockmuziek. _O_
pi_106803516
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:00 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Wat een gedrocht.
Aziaten lelijk vinden :')_!
pi_106803549
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:01 schreef Beach het volgende:

[..]

ken ik niet

Nu wel.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 16:02:43 #249
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_106803558
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:01 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Rockmuziek. _O_
En metal.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  zaterdag 14 januari 2012 @ 16:03:15 #250
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_106803573
quote:
8s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 16:01 schreef Beach het volgende:

[..]

KIJK IN DE SPIEGEL
Done, en nu?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')