ohik snap hem want als je 16 in het kwandraat doet krijg je 144 en dat betektn dat je teveel paling eet die guave hebbequote:
Broodje pindakaas.quote:
Openbare deurknoppen, gekkie.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:48 schreef Boterbartje het volgende:
monkyyy wij wonen met 4 mensen en kat in huis, kan dus max 5 verschillende urine aan deurknop zitten hoe kom jij aan 10 groetjes
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:46 schreef Nectar het volgende:
monkyy en ik zijn beste vlientjes voor altijdd
voor altijdd
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Oh.quote:
Wat is openbaar? ik heb op mijn zolder maar 1 deurknop ik snap niet wat je bedoelt ik raak in de war gr grquote:
Openbare ruimtes? Winkels, bioscopen, kroegen bibliotheek etc.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat is openbaar? ik heb op mijn zolder maar 1 deurknop ik snap niet wat je bedoelt ik raak in de war gr gr
Openbare wcquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Openbare ruimtes? Winkels, bioscopen, kroegen bibliotheek etc.
AH DOE NIET ZO ENG OMG DURF JIJ DAAN HEEN?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Openbare ruimtes? Winkels, bioscopen, kroegen bibliotheek etc.
Ja, wel onder begeleiding, alleen is een beetje eng.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
AH DOE NIET ZO ENG OMG DURF JIJ DAAN HEEN?
sims 3? hoe heet jou poppetje en welke carriere?quote:
spannend, ik zit met een tuigje vast aan de muur dus kan niet weg. gelukkig ook want heel engquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, wel onder begeleiding, alleen is een beetje eng.
sims 2, Business Tycoonquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
sims 3? hoe heet jou poppetje en welke carriere?
ofterwilj: sims 2 gaan het makenquote:
Tuurlijk. Zou jij niet een perfecte vrouw maken dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ga je dan ook je man kieskeurig uitzoeken enzo?
LOOOOOOOOOOOOOOOOOLOLOLOLOLOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Jawelquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zou jij niet een perfecte vrouw maken dan?
Proberen een kindje te maken.quote:
Dat mag jij helemaal niet!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Proberen een kindje te maken.
Mijn buurjongetje van 7 doet niets anders als hij de Sims speelt.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn buurjongetje van 7 doet niets anders als hij de Sims speelt.
Zet ie buiten een bed neer en dan hoppa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |