hmm ja moet eigenlijk nog 2 weken werk zoeken om met m'n budget rond te komen voor m'n reis. dus moet ff vragen of ze na eind februari nog werk hebben tot eind maart gr grquote:
wat de bart is dat ?!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:57 schreef Dalando het volgende:
http://30.media.tumblr.com/tumblr_lxpkoouEse1r5qrimo1_500.gif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Moet? Zeg dat je andere plannen hebt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:16 schreef Dientje12 het volgende:
Ik zou vanavond uitgaan, Guess what me baas belde ik moet morgen zijn werk overnemen en dan maandag vrij
zo is datquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alleen jou zou het vleien Aightie, heb je maandag al een toets?
Dat gaat zomaar niet met mijn werk, als ik niet werk zitten er mensen zonder eten..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Moet? Zeg dat je andere plannen hebt.
Oh, nou das mooi klote dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat gaat zomaar niet met mijn werk, als ik niet werk zitten er mensen zonder eten..
Me baas zou morgen werk van me collega overnemen, want die is vrij en me baas kan niet dus moet ik het doen..
Wat doe je dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat gaat zomaar niet met mijn werk, als ik niet werk zitten er mensen zonder eten..
Me baas zou morgen werk van me collega overnemen, want die is vrij en me baas kan niet dus moet ik het doen..
bij de broodafdeling chocolate chip cookiesquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:19 schreef Nectar het volgende:
weet iemand nog iets lekkers van de albert heijn
de naam is chocolate chip cookies ?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
bij de broodafdeling chocolate chip cookies
jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:21 schreef Nectar het volgende:
[..]
de naam is chocolate chip cookies ?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:21 schreef Nectar het volgende:
[..]
de naam is chocolate chip cookies ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |