Neen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:38 schreef Beach het volgende:
Heb je hem dan al jouw borsten getoond?
Niks mis mee hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op zijn 6e was hij geobsedeert (spelling onder voorbehoud) door borsten.
Auti's.
Hij neukt ook zijn knuffels.quote:
Hallo ze is 15.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:38 schreef Beach het volgende:
Heb je hem dan al jouw borsten getoond?
Idd, ik ga echt m'n borsten niet laten zien aan kindjes van 7.quote:
"Soms doe ik beertje beer rijden"quote:
Ligt er aan of ze al borsten heeft.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Daar heb jij nooit problemen mee anders.
Doen alle mannen toch?quote:
Maar meisjes van 7 hebben nog geen borsten. Dus wie moet het dan doen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Idd, ik ga echt m'n borsten niet laten zien aan kindjes van 7.
Hij wacht maar op de ware.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar meisjes van 7 hebben nog geen borsten. Dus wie moet het dan doen?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:42 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ligt er aan of ze al borsten heeft.
Misschien heeft hij wel een hele grote knuffelbeer en gaat 'ie op z'n rug zitten? Hoop ik. Anders is het een bizar ventje.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Soms doe ik beertje beer rijden"
Dat laatste.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een hele grote knuffelbeer en gaat 'ie op z'n rug zitten? Hoop ik. Anders is het een bizar ventje.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:44 schreef Boterbartje het volgende:
ik maak nooit perfecte vrouw met sims, alleen man en die moet dan vrouw vinden.
waarschijnlijk sterft hij eenzaam
http://dalando.nl/schoenen/quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:52 schreef Desunoto het volgende:
Schoenen bestellen via internet... hoe weet je dan of ze goed zitten? Ik weet welke maat ik heb maar sommige schoenen van die maat zitten nog steeds niet goed.![]()
En nee, ik heb geen rare voeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |