Bedankt.quote:
Eigenlijk luister ik gewoon van rock-pop tot death metal.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ook. Maar niet de Dimmurgibgorgir en Slipnot troep in elk geval.
Het enige dat in de buurt komt van death metal dat ik luister is Dir en grey denk ik. Enkele nummers.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eigenlijk luister ik gewoon van rock-pop tot death metal.
Powermetalquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het enige dat in de buurt komt van death metal dat ik luister is Dir en grey denk ik. Enkele nummers.
Voor de rest blijf ik uit de buurt van death/black metal en dat soort dingen. Maar heavy metal à la Iron Maiden is zeer welkom.
Inderdaad, beetje schreeuwen en op een gitaar rammen.quote:
quote:
Zit veel moois tussen hoor. Alleen mensen associëren het te snel met langharige bandshirt dragende WoW spelers die obscure bands luisteren die onverstaanbaar schreeuwen over draken en de dood terwijl ze heel snel op hun drums rammen en 3 akkoorden met veel distortion spelen op hun v-vormige gitaren.quote:
Ik heb vroeger veel naar metal geluisterd johquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[..]
Zit veel moois tussen hoor. Alleen mensen associëren het te snel met langharige bandshirt dragende WoW spelers die obscure bands luisteren die onverstaanbaar schreeuwen over draken en de dood terwijl ze heel snel op hun drums rammen en 3 akkoorden met veel distortion spelen op een v-vormige gitaren.
Dat wist ik toch niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb vroeger veel naar metal geluisterd joh
Nee.quote:
Je bent pas echt hardcore als je headbangt op Frederique Chopin.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:13 schreef Dientje12 het volgende:
Headbangen op bleuse, slechte combinatie?
Dit is in mijn ogen ook geen metal.quote:
Iron Maiden is zo'n beetje de definitie van metal.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit is in mijn ogen ook geen metal.
Moet je je ogen eens wassen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit is in mijn ogen ook geen metal.
rap kan soms wel nice zijnquote:
Nouja, laat ik het zo zeggen. Dat langharig tuig dat loopt te schreeuwen en te grunten en zo achterlijk op die gitaren lopen te raggen, is voor mij metal.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Iron Maiden is zo'n beetje de definitie van metal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |