quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:05 schreef Boterbartje het volgende:
Jij woont tochin groningen dv hoezo ga je er naar toe? of woon jij op een boerderij met koeien?
Daarom, is maar 4 uur ofzo.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ga nu toch naar groningenkan ik net zo goed door treinen.
eten en drinken uit de US die je hier niet kunt verkrijgenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Deze weet.
[..]
Nu snap ik de vraag nog niet. Bestel ik wel eens amerikaanse eten en drinken? Hoe bedoel je? Hamburgers en cola ofzo
geen koeien?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Ik woon in een stad 25km ten oosten van groningen.
auto ophalen bij het kantoor om te gaan werkenquote:
Nee, dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:06 schreef Nectar het volgende:
[..]
eten en drinken uit de US die je hier niet kunt verkrijgen
Alleen jou zou het vleien Aightie, heb je maandag al een toets?quote:
hmm ja moet eigenlijk nog 2 weken werk zoeken om met m'n budget rond te komen voor m'n reis. dus moet ff vragen of ze na eind februari nog werk hebben tot eind maart gr grquote:
wat de bart is dat ?!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:57 schreef Dalando het volgende:
http://30.media.tumblr.com/tumblr_lxpkoouEse1r5qrimo1_500.gif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Moet? Zeg dat je andere plannen hebt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:16 schreef Dientje12 het volgende:
Ik zou vanavond uitgaan, Guess what me baas belde ik moet morgen zijn werk overnemen en dan maandag vrij
zo is datquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alleen jou zou het vleien Aightie, heb je maandag al een toets?
Dat gaat zomaar niet met mijn werk, als ik niet werk zitten er mensen zonder eten..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Moet? Zeg dat je andere plannen hebt.
Oh, nou das mooi klote dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat gaat zomaar niet met mijn werk, als ik niet werk zitten er mensen zonder eten..
Me baas zou morgen werk van me collega overnemen, want die is vrij en me baas kan niet dus moet ik het doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |