Ben heeft toen de hele tijd bovenaan gestaan. Het was toen wel een race wie tussen Kim en Leonie wie er 2de en 3de zou worden...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:15 schreef UltraR het volgende:
Doet'ie netjes, maar het zegt weinig. Vorig jaar had Leonie de meeste downloads en zij vloog er in de finale als eerste uit.
Wees blij kan hij straks wel eigen albums uitbrengenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:06 schreef Ferdii het volgende:
Erwin
Chris
Iris
Paul
Hoop ik, maar Ben bang dat dit hem niet word...
Waarom?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:02 schreef iBenny het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat Iris gaat winnen...
Gewoon omdat ze steeds dichter bij Chris komt, ik het idee heb dat ze meer aandacht krijgt en dat daar stiekem toch nog naar gewerkt wordtquote:
Natuurlijk wel Erwin, uniek,authentiek en heeft een goede strot. Af en toe beetje onhandig op tv maar hij is wel zichzelfquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:56 schreef UltraR het volgende:
Ach ja, ik zie er geen een die echt wat kan worden puur op stem en uitstraling.
Dan heb je alleen Iris die je als uniek kunt neerzetten met haar harp, maar zo'n Chris... dat lijkt me nou echt gegarandeerd zo'n figuur die binnen enkele maanden volledig vergeten is.
chris en iris zijn beide totaal afhankelijk van een goede marketing campagne en jonge stemmers. Nadat de volgende nobody is opgestaan zijn zij weer vergeten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:48 schreef Peter het volgende:
Je moet vooral sympathiek zijn en een goede stem hebben. Erwin heeft dat niet, Chris en Iris wel..
Volkomen terecht en verstandig antwoord op zo'n asociaal persoonlijke vraag.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:58 schreef Ferdii het volgende:
[..]
chris en iris zijn beide totaal afhankelijk van een goede marketing campagne en jonge stemmers. Nadat de volgende nobody is opgestaan zijn zij weer vergeten.
Erwin heeft daarin tegen een echte stijl, sympatieke gast en is zichzelf, ookal is dat een beetje vreemdDaarbij maakt hij gewoon de beste muziek in plaats van de simpele pophitjes van tegenwoordig....
Ik heb toevallig afgelopen week Iris bij koffietijd gezien, totaal geen persoonlijkheid, enkel wat de mensen achter de schermen haar toe fluisteren. Vanochtend was ze op de radio bij q music, kreeg ze een vraag of ze nog maagd wasDirect een ingestudeerd antwoord "daar wil ik geen antwoord op geven, ik wil mij alleen bezig houden met vragen over muziek" reactie sidekick: "shit ze heeft media training gehad"
r Zit totaal geen spontaniteit in dus
quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:58 schreef Ferdii het volgende:
[..]
chris en iris zijn beide totaal afhankelijk van een goede marketing campagne en jonge stemmers. Nadat de volgende nobody is opgestaan zijn zij weer vergeten.
Erwin heeft daarin tegen een echte stijl, sympatieke gast en is zichzelf, ookal is dat een beetje vreemdDaarbij maakt hij gewoon de beste muziek in plaats van de simpele pophitjes van tegenwoordig....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb toevallig afgelopen week Iris bij koffietijd gezien, totaal geen persoonlijkheid, enkel wat de mensen achter de schermen haar toe fluisteren. Vanochtend was ze op de radio bij q music, kreeg ze een vraag of ze nog maagd wasDirect een ingestudeerd antwoord "daar wil ik geen antwoord op geven, ik wil mij alleen bezig houden met vragen over muziek" reactie sidekick: "shit ze heeft media training gehad"
r Zit totaal geen spontaniteit in dus
Ah ok, daar kunnen ze niet mee sjoemelen toch?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:29 schreef iBenny het volgende:
Morgen wordt rond 12 uur 's middags de singlechart gepubliseerd, dan hebben we een eerste tussenstand
Jeroen van der Boom haalde ooit goud in de eerste week door weetikveelhoeveel singles op te laten kopen.. Maar kijkend naar de iTunes top 200 zal Chris bovenaan staan, Iris 3e/4de, Erwin daarachter en dan Paul ergens..quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ok, daar kunnen ze niet mee sjoemelen toch?
Alhoewel je maar nooit weet...
Volgende week dus de winnaar op #1quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:32 schreef ranja het volgende:
De nieuwste Top 40:
18 Time after time - Chris Hordijk
29 I can't make you love me - Iris Kroes
35 Nights in white satin - Erwin Nyhoff
37 Don't stop me now - Paul Turner
Oh als Paul wint is dat misschien wel een nieuw recordquote:
Hoezoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh als Paul wint is dat misschien wel een nieuw record
record is nu van 36 op 1 van ene M. Borsato (van laagst op 1, nieuw binnen op 1 niet meegeteld)quote:
Ah, op die manier...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:02 schreef ranja het volgende:
[..]
record is nu van 36 op 1 van ene M. Borsato (van laagst op 1, nieuw binnen op 1 niet meegeteld)
Misschien weten ze iets wat wij niet weten? Geen harp vanavond?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:55 schreef iBenny het volgende:
Volgens Unibet(wedkantoor) wint Chris. Voor elke ingezette euro krijg je 1,50 als hij wint.
[ afbeelding ]
Geen idee waarom Iris zo laag scoort trouwens
Ik dacht dat de noteringen mede afhankelijk waren van de inzetten?quote:"Opvallend is het dan wel dat 22% van onze gokkers heeft ingezet op Iris Kroes als winnaar van The Voice en slechts 7% op Erwin Nyhoff. Het belooft hoe dan ook een spannende finale te worden.
http://www.tienfan.nl/Blog/?p=20735
Paul laatstequote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:57 schreef iBenny het volgende:
Als ik het goed begrijp is dit de uitslag van de singlecharts deze week...:
1. Chris Hordijk - Time After Time
2. Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego!
3. Iris Kroes - I Can’t Make You Love Me
4. Chris Hordijk - The A Team
5. Erwin Nyhoff - Nights In White Satin’
6. Gotye feat. Kimbra - Somebody That I Used To Know
7. Paul Turner - Don’t Stop Me Now
Paparazzi staat ook in de top 10... en alle 5 zijn nummers uit The Voice staan in de top 100quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:59 schreef ranja het volgende:
Jammer dat die van The A Team niet meetellen voro Chris
dat zou een stunt zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:41 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Weten jullie het nog niet dan? Paul gaat vanavond winnen! Hierdoor komt er zoveel publiciteit, het zal zelfs in het buitenland bekendheid krijgen. Voor John is dit marketing die zijn weerga niet kent. Paul is anders, grappig, leuk. Dat hij niet echt kan zingen doet er niet toe, het is al vanaf het begin Paul geweest. Iris vliegt er als eerste uit en daarna Chris. Let maar op....
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:20 schreef Gmak het volgende:
De charts nu:
9 I Follow Rivers (The Magician Remix) - Lykke Li
Waar heb je het over? Dat publiek dat zat er dus een paar dagen geleden ook maar alvast?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:51 schreef bushwackerish het volgende:
Chris Hordijk wint nipt van Iris Kroes en dat heeft hij eigenlijk te danken aan het optreden met zijn zus Lisa.
(opnames waren al een paar dagen geleden gemaakt)
Dit is live-live. Niet opgenomenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:51 schreef bushwackerish het volgende:
Chris Hordijk wint nipt van Iris Kroes en dat heeft hij eigenlijk te danken aan het optreden met zijn zus Lisa.
Is er niet omdat het op een commerciele zender wordt uitgezonden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:09 schreef waaromniet1988 het volgende:
Heeft iemand een link waar je live kan kijken naar de voice op mijn laptop?
Goede opnames dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:51 schreef bushwackerish het volgende:
Juist jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:02 schreef iBenny het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat Iris gaat winnen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |