Jep dat kan de mijne ook heel goed. En dan komt er ook nog zo'n heel stiekem lach geluidje bij.quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:29 schreef Susie het volgende:
Waar we het hadden over slaapperikelen en baby's die weten hoe ze papa en mama naar de slaapkamer kunnen krijgen om ze te trakteren op een big smile
Ik kreeg vanmorgen om 6:20 ook een heerlijke lachquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:29 schreef Susie het volgende:
Waar we het hadden over slaapperikelen en baby's die weten hoe ze papa en mama naar de slaapkamer kunnen krijgen om ze te trakteren op een big smile
quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:14 schreef wickie het volgende:
Ik denk dat we vandaag wel naar huis mogen. Gisteravond laat heeft ze 135cc op en na een goede nacht vanochtend 150cc
Ik denk dat we vandaag wel naar huis mogen. Gisteravond laat heeft ze 135cc op en na een goede nacht vanochtend 150cc
Eva doet dat nu sinds 2 dagen ook. Echt, de rillingen over mijn rug. Maar het wordt al minder. Dinsdag heeft ze het de hele dag door gedaan. Was blij dat ze bij papa was en ik op mijn werk. Toen ik thuiskwam werd ik er gelijk mee ontvangen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:15 schreef BertV het volgende:
Hebben jullie last van een kind dat tanden-knarst?
Mijn dochter, bijna 1, heeft tandenknarsen ontdekt.
Vreselijk geluid, je denkt dat je die tanden gewoon kapot hoort gaan.
Niks aan te doen want leg het meer 's uit.
Ik duw er een speen in. Dat is natuurlijk geen oplossing. Zachte bijtring zal ik 's proberen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:17 schreef DJMO het volgende:
afleiding, bijtring geven of iets om op te kauwen (soepstengel oid) wil er nog wel eens tegen helpen BertV
Bij ons heeft het weken geduurd..quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:20 schreef danic het volgende:
Over een paar dagen is het over als het goed is.
Laten we het hopen Wickie!quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:14 schreef wickie het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:25 schreef danic het volgende:
hahaha bitterendArm kind van jou, én kdv én universiteit.
Hier ook een rare droom, maar meer eng: Eva was bezeten en dat moest stoppen. Ze was helemaal verstijft en ik heb haar op zijn kop gehouden en met d'r hoofd op de grond gebonkt![]()
Toen kwam ik bij buren aan en die pakten haar aan en gooiden haar achteloos achter zich in de gang en toen was ze ineens mijn kat die heel zielig keek . Echt hé, dromen![]()
Oh echt?!quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij ons heeft het weken geduurd..
Haha heb ik hier ook hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:01 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik word soms 's nachts wakker dat ik ineens schrik en naast me kijk, want ik ben dan overtuigd dat Eva nog naast me ligt na een voeding. En dan moet ik echt goed terughalen in m'n geheugen dat ik haar wél al terug had gelegd in haar bedje. Zo stom...
Ze sliep, was weer wakker rond een uur of 13, had ook een volle luier. Die verschoont, toch nog even fles. Nu ben ik inmiddels weer een half uur bezig haar te laten slapen, ligt in bed en ga nu voor de 3de keer naar boven... de ogen gaan dicht, maar na nog geen 4 minuten weer open. En ze is moe hoor! Ben zelfs een liedje aan het zingen voor d'r! haha! Hoppa, we gaan weer!quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:18 schreef bitterend het volgende:
Fijn DF!
Lb hier precies andersom!
Susie slaapt ze inmiddels?
Toppie!quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:48 schreef danic het volgende:
Oh, enne......ze probeert steeds los te staan. Gaat natuurlijk nog niet, maar in sommige gevallen is het toch 10-20 seconden. Vind ik écht lang![]()
Verder is het fijn dat ze een luier aan heeft zeg maar
Huilen is het niet echt, maar speen eruit en die moet er weer in natuurlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:00 schreef bitterend het volgende:
![]()
gaat ze huilen dan Susie? als ze je haar in bed legt?
die van mij weigert de boxliever op mama slapen en spugen vandaag!
Goeie vraag. Het lijkt er eigenlijk op dat ze het opwekt. Ze heeft besloten haar vaste voedsel (behalve pap en rijstwafels) niet meer door te slikken. Er wordt wel op gekauwd, maar niet geslikt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:23 schreef Jipster het volgende:
Oh vanyel wat rot, enig idee hoe het komt? Door allergie of 'gewoon' niet lekker?
heeft ze geen keelontsteking?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Goeie vraag. Het lijkt er eigenlijk op dat ze het opwekt. Ze heeft besloten haar vaste voedsel (behalve pap en rijstwafels) niet meer door te slikken. Er wordt wel op gekauwd, maar niet geslikt.
Beduidend minder natte luiers, droge mond, huilen zonder tranen? Maar dat is slechts een gok van mij. Ik denk dat als er zonder tranen gehuild wordt het al erg ver is..quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:35 schreef Susie het volgende:
Misschien een stomme vraag en hier niet aan de orde, maar hoe zie/merk je dat een baby uitgedroogd zou zijn?
Ohhhh, dat is ook zoquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:55 schreef Vanyel het volgende:
Ja je denkt toch niet dat je voor je lol op fok zit he
uratenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:57 schreef Kleurdoos het volgende:
Evt urinaten in de luier, als je die vindt dan moet je snel handelen (ernstige uitdroging)
quote:
ik postte al voor je editquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]Die lijkt me niet echt relevant voor de recente ervaring van wickie waar ik (nu duidelijker) naar verwijs.
Klopt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb het idee dat dottir al een tijdje aan het aanmodderen is, Vanyel. Klopt dat?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:33 schreef mefke79 het volgende:
Zolang ze blijven plassen geen probleem, afvallen ook geen probleem, dat halen ze in no-time in als ze beter zijn. Succes, want leuk is het niet.
Nee gewone kunstvoeding (afgekolfde melk werd wel geopperd in het kunstvoedingstopic).quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:23 schreef bitterend het volgende:
TJ geef je afgekolfde melk? hier weigert de kleine ook de fles als ik er bij ben...als ik niet in de kamer ben neemt ze hem wel
Jeequote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:29 schreef Sannne het volgende:
Succes TJ.. Mijn dame van 6 mnd weigert nog steeds..
Wij zijn begonnen met de Calma van Medela, dat ging de eerste paar keer heel goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:34 schreef The_Tankgirl het volgende:
TJ: met afgekolfde melk pakte Larissa alleen de Tommee Tippee.
Nutrilon 1 wilde ze niet, sinds dat we op standaard nr 2 zitten gaat het prima, en drinkt ze ook prima uit andere flesjes.
Dus het kan idd zijn dat je moet afwachten, of misschien afgekolfde melk in een tommee tippee proberen?
De temperatuur van de melk kan het ook zijn trouwens, i.p.v. handwarm drinkt Larissa alleen als de melk een graadje warmer is (38 Graden dus).
Haha herkenbaar, ik heb hem net 5 minuten geleden in bed gelegd en ik hoor hem ook nog.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:01 schreef SummerBreeze het volgende:
Mijn meisje zat net (half uur geleden) flink te geeuwen bij mij op schoot. Ik heb haar dus op bed gelegd. ik zie nu echter via de babyfoon dat ze nog steeds wakker om zich heen ligt te kijken. Ik kijk het nog even 10 min aan en als ze dan nog wakker is haal ik haar uit bed. Of kan ik dat beter niet doen?
Dat is voor kunstvoeding. Een liter KV bestaat uit 900cc water en dan 30 schepjes poeder. En in die poeder zitten stoffen waar ze niet te veel per dag van mogen hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:06 schreef Jipster het volgende:
Ik zie steeds niet meer dan een liter staan, geldt dat voor kv, of ook voor afgekolfd per fles?
Niet dat we nu een liter halen, maar altijd handig om te weten..
Exact zoals jij het stelt hebben wij het ook begrepenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:11 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dat is voor kunstvoeding. Een liter KV bestaat uit 900cc water en dan 30 schepjes poeder. En in die poeder zitten stoffen waar ze niet te veel per dag van mogen hebben.
Staat ook op de verpakkingen dat je de hoeveelheid van 30 schepjes niet mag overschrijden. Als je, zoals wij twee dagen op doktersadvies hebben gedaan, de voeding verdunt (dus 35cc water per schepje voeding om uitdroging te voorkomen) geldt natuurlijk een grens van 1050 cc water ipv 900. Het gaat echt om die 30 schepjes.
dit is tenminste hoe ik het van de huisarts en de verpakking van de voeding heb begrepen. Als ik ernaast zit hoor ik dat graag, want dat geeft op sommige dagen iets meer ademruimte).
Bovendien gok ik eigenlijk dat Cleany bedoelt dat er in het flesje 210cc zit na het toevoegen van het poeder. Dat is dan dus 180+6 (wij houden hier thuis tenminste aan dat 1 schepje zorgt voor 5 cc extra flesinhoud)
Of vettere melk dan bij Elin destijdsquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:17 schreef Kleurdoos het volgende:
Lex slaapt al 3 nachten door..op BV
ik vind het zo raar.. Bij Elin moeten we er bijna dagelijks nog wel een keer uit om te roepen dat ze moet slapen.
(doorslapen is hier van 23:00 tot 6:00) dan een borst en dan maft ie zo tot 9:00 borst - 11:00 uurtje wakker.. etc. Sleepyhead
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:01 schreef SummerBreeze het volgende:
Mijn meisje zat net (half uur geleden) flink te geeuwen bij mij op schoot. Ik heb haar dus op bed gelegd. ik zie nu echter via de babyfoon dat ze nog steeds wakker om zich heen ligt te kijken. Ik kijk het nog even 10 min aan en als ze dan nog wakker is haal ik haar uit bed. Of kan ik dat beter niet doen?
De mijne liet zich dus horen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:05 schreef Aventura het volgende:
Zou het zelf niet doen, ze valt vanzelf wel in slaap, Zo niet en dat bevalt haar niet zal ze het denk ik wel laten horen
ik moet eerlijk bekennen dat ik een groot fan was van vlees.. mijn maal is nooit compleet zonder vlees.. Maar het staat me nu echt tegenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:39 schreef Jipster het volgende:
Oke, en ben je de ergste schrik weer te boven, Kd?
En gewoon uit nieuwsgierigheid, laat je nu kip staan of dat niet?
quote:
Ja het gaat om 30 schepjes inderdaad maar er wordt al niet meer aangeraden om flessen van 210 te geven maar het max op 180 per keer te houden. Tevens vind ik persoonlijk 5x 210 en dan nog fruit en groente er bij wel heel veel. Maar dat moet ieder uiteindelijk voor zich weten natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:11 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dat is voor kunstvoeding. Een liter KV bestaat uit 900cc water en dan 30 schepjes poeder. En in die poeder zitten stoffen waar ze niet te veel per dag van mogen hebben.
Staat ook op de verpakkingen dat je de hoeveelheid van 30 schepjes niet mag overschrijden. Als je, zoals wij twee dagen op doktersadvies hebben gedaan, de voeding verdunt (dus 35cc water per schepje voeding om uitdroging te voorkomen) geldt natuurlijk een grens van 1050 cc water ipv 900. Het gaat echt om die 30 schepjes.
dit is tenminste hoe ik het van de huisarts en de verpakking van de voeding heb begrepen. Als ik ernaast zit hoor ik dat graag, want dat geeft op sommige dagen iets meer ademruimte).
Bovendien gok ik eigenlijk dat Cleany bedoelt dat er in het flesje 210cc zit na het toevoegen van het poeder. Dat is dan dus 180+6 (wij houden hier thuis tenminste aan dat 1 schepje zorgt voor 5 cc extra flesinhoud)
210 cc totaal is dus de door jou genoemde (en algemeen geadviseerde) 180, maar dan met de 6 schepjes meegerekend.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja het gaat om 30 schepjes inderdaad maar er wordt al niet meer aangeraden om flessen van 210 te geven maar het max op 180 per keer te houden. Tevens vind ik persoonlijk 5x 210 en dan nog fruit en groente er bij wel heel veel. Maar dat moet ieder uiteindelijk voor zich weten natuurlijk.
Er zijn ook veel mensen die 210 + 7 schepjes geven hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:48 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
210 cc totaal is dus de door jou genoemde (en algemeen geadviseerde) 180, maar dan met de 6 schepjes meegerekend.
Ja dat weet ik natuurlijk niet maar over het algemeen noem je het aantal cc zonder de schepjes meegerekend als je het over de flessen hebt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:53 schreef SummerBreeze het volgende:
Ok, laat ik me dn even beter uitdrukken, ik bedoelde steeds 180+6 en ik denk dat Cleany dat ook doet.
Even reageren zonder de rest te lezen. Het komt mij heel bekend voor. Mijn geheugen is soms een zeef, ik maak fouten die ik voor die tijd niet maakte, en vind het lastig de juiste balans te vinden. Heeft mij voor de kerst een hoop rotvoelen en tranen opgeleverd. Ik ga er maar vanuit dat het ook 9 maanden ontzwangeren is, en dat ik nog even "mag". En ik ben bezig wat meer qualitytime voor mijzelf in te plannen(dus 2 keer in de week richting sportschool). Is voor mij goed, en voor mijn vriend ook, die is ook dolblij met de tijd die hij zo met Bartje doorbrengt..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:24 schreef Aventura het volgende:
Cute...zover is het nog niet, het is nog echt gillen hier. En dan juist weer heel zachtjes fluisterend 'bhabhabha'. Ik lees goede berichten van Summerbreeze, wat is een nacht slaap toch waardevol. Zelf slaap ik al een week niet meer dan drie uur per nacht, ik word wakker van zoontje die vervolgens zelf gewoon doorslaapt, ik lig over vanalles te piekeren...het is zelfs zo erg dat ik (zelf vind dat ik) minder functioneer op het werk. Voel me onzeker en een beetje labiel. Ben afgelopen week een (vooral voor mijzelf) belangrijke afspraak niet nagekomen, voel ik me nu zo rot onder. Herkend iemand dit? Zo lang na de bevalling (ik link het toch maar even aan het moederschap) je nog anders voelen?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:17 schreef Kleurdoos het volgende:
Lex slaapt al 3 nachten door..op BV
ik vind het zo raar.. Bij Elin moeten we er bijna dagelijks nog wel een keer uit om te roepen dat ze moet slapen.
(doorslapen is hier van 23:00 tot 6:00) dan een borst en dan maft ie zo tot 9:00 borst - 11:00 uurtje wakker.. etc. Sleepyhead
(hij moest mee naar t CB dus om (8:30 borst) kom net pas thuis (hij heeft al die tijd gemaft) weer een borst en nu ligt ie weer te tukken
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:35 schreef MamaPurk het volgende:
Lex slaapt door![]()
Verschillende klanken, woorden voor dinge herkenbaar, doet Sarah ook E-hum = eten bijvoorbeeld
Hier gaat het eigenlijk weer heel erg goed. even een crosspost uit het slapende kindjes topic.
[ afbeelding ]
Dit zegt erg veel over hoe ontspannen Sarah momenteel is! Dit zou haar voorheen nooit zijn gebeurt. Ze zat naast me ik zie haar in haar ogen wrijven (na het eten zou ze naar bed) en vervolgens legt ze haar hoofd neer en sluit haar ogen
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]![]()
ik heb
[ afbeelding ]
ff kijken of ie t leuk vond
Um nee, ik bedoel 210 + 7 en dat geven we dan 5 keer + fruit + groente (wat ie pas sinds kort echt wil, dus misschien geven we zometeen minder melk).quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:53 schreef SummerBreeze het volgende:
Ok, laat ik me dn even beter uitdrukken, ik bedoelde steeds 180+6 en ik denk dat Cleany dat ook doet.
Wij hebben de eerste periode constant 2 pipetjes gegeven (achteraf bleek de oorzaak heel anders natuurlijk) maar volgens de kinderarts mocht dat wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:26 schreef NotTheSame het volgende:
Even (misschien een domme) vraag... Hoe vaak mag je een dubbele dosis (2 pipetjes) Infacol geven? Op de verpakking staat alleen dat het niet te lang mag, maar wat is niet te lang?
Het gaat erom dat hij nu 7x5 is 35 schepjes voeding krijgt en maar 30 schepjes mag op een dag. Door stoffen die er in zitten moeten de niertjes harder werken heb ik me laten vertellen en als je dus meer schepjes geeft kan het zijn dat de nieren dat niet zo goed kunnen behappen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:18 schreef cleany het volgende:
[..]
Um nee, ik bedoel 210 + 7 en dat geven we dan 5 keer + fruit + groente (wat ie pas sinds kort echt wil, dus misschien geven we zometeen minder melk).
Evan mag dat best hebben, omdat hij onder het gemiddelde zit qua gewicht en een stuk boven het gemiddelde qua lengte. Daarnaast is hij heel erg beweeglijk, dus hij heeft het tegen de tijd dat hij de volgende fles krijgt al bijna "af gesport". Van het CB mochten we meer geven, omdat hij het echt nodig heeft.
haha die Lex!
En Sarah
Wat zij zegt......quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Je kan wel zeggen dat een kindje qua gewicht wat kan hebben maar als je er teveel achter elkaar in stopt rek je het maagje op en is er risico op overgewicht later. Dat is de reden waarom 210+7 ook niet meer geadviseerd wordt.
Ik zou als hij al groente en fruit eet er toch één fles afhalen.
Is ook pas nodig als jij over zou stappen dusquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:03 schreef bitterend het volgende:
ik snap niks van flessenvoedingal die scheppen enzo...
.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:03 schreef bitterend het volgende:
ik snap niks van flessenvoedingal die scheppen enzo...
hihih hopelijk hoeft het niet want ik vind het wel erg gecompliceerd!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Is ook pas nodig als jij over zou stappen dus
kiran wilde eerst niets van mijn zelfgemaakte hapjes, toen heeft hij 3 weken olvarit potjes gehad en opeens ging het goed en sindsdien maak ik alles weer zelf en hij eet echt alles wat ik maak nu; aardappels, rijst, pasta, witte bonen, bruine bonen, sperziebonen, krootjes, rode kool, corgette, zalm, doperwtjes, worteltjes. Alles gaat erin. Half gepureerd tegenwoordig, ik ga steeds minder pureren, hij moet aan de structuren wennen nu.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:08 schreef Aventura het volgende:
Eetupdate: wortelpuree werd ook afgekeurd! Hij vond het zó vies dat hij het uitspuugde, met nog een hele golf melk er achteraan...
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:02 schreef danic het volgende:
Heb je al geprobeerd om de aardappel te prakken met een klein beetje boter f_r? Dan wordt het wat smeuïger.
wat is de oorzaak van 't zoveel willen drinken? regelen? troost? in 't laatste geval, je meest lege borst aanbieden. Dan heeft ze wel de troost, maar niet de grote hoeveelheden melk zeg maar.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:30 schreef bitterend het volgende:
Vlindur trouwens hoe doe je dat met die verdikking van het BV?
mijn meisje wil de hele avond het liefst aan de borst...maar zo veel melk dat kan ze niet hebben want ze spuugt het met golven uit!! ZO zielig...en viesdacht misschien dat het hielp als ik het ging indikken?
Ik maak er hier een papje van 1 schepje poeder en 25 ml water. Het komt er dan uit te zien als behanglijm (ja echtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:30 schreef bitterend het volgende:
Vlindur trouwens hoe doe je dat met die verdikking van het BV?
mijn meisje wil de hele avond het liefst aan de borst...maar zo veel melk dat kan ze niet hebben want ze spuugt het met golven uit!! ZO zielig...en viesdacht misschien dat het hielp als ik het ging indikken?
haha cement? ok ben benieuwd!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik maak er hier een papje van 1 schepje poeder en 25 ml water. Het komt er dan uit te zien als behanglijm (ja echt) en dan geef je dat voor of na de bv. Ik deed de eerste keer met een lepetje, maar we hadden nog spuitjes en nu geef ik 1 spuitje (3.5 ml) en dat gaat perfect. Ik gaf zonet niet en hij spuugde gelijk weer
Ik vind het nog vrij duur trouwens en je gooit elke keer ook vrij veel weg, want wat overblijft mag je niet bewaren. (kan ook niet, want het wordt heel hard)
Ik ga ff een foto zoeken, heb het getwittert vanmiddag
Bij de jumbo is nutritron het goedkoopst. scheelt best wel wat met het kruidvat.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:42 schreef bitterend het volgende:
[..]
haha cement? ok ben benieuwd!
misschien ook proberen
pinken al geprobeerd? (je pink met je nagel op 't tongetje zeg maar, zodat je 't gehemelte niet kan beschadigen)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:38 schreef bitterend het volgende:
Ja regelen nee ze doet het elke avond...denk troost of clusteren...ze wil geen speen(probeer ik steeds)...ik geef haar altijd dezelfde borst in de avond...maar het helpt niet altijd tegen spuug
Waauw, wat scheelt dat een hoop zeg! We hebben hier ook een Jumbo, dus een volgende keer haal ik het daar. Dank je wel!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Bij de jumbo 4,75 dacht ik.
OOk de luuf is bij de plus/jumbo/c1000 goedkoper dan bij het kruidvat 4,49 bij p/j/c en bij het kruidvat 5,95
jazeker...soms wil ze en soms niet..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
pinken al geprobeerd? (je pink met je nagel op 't tongetje zeg maar, zodat je 't gehemelte niet kan beschadigen)
Dank!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Bij de jumbo 4,75 dacht ik.
OOk de luuf is bij de plus/jumbo/c1000 goedkoper dan bij het kruidvat 4,49 bij p/j/c en bij het kruidvat 5,95
Bibi en Difrax heb ik, morgen Avent proberen(schoonzus gaf dat als tip)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:49 schreef Vlindur het volgende:
Rienk pakte ook met 4 maanden pas de speen. Hij wilde (en heeft) de combispeen van Difrax. Jelte heeft nu een bibispeen (dental) die pakte hij eerst ook niet. Maar vanaf 3 weken ongeveer.
Niet elke drogist heeft ze. De meeste kans maak je bij BabyDump, BabyPark, Prenatal (de grote warenhuizen, anders van te voren even bellen naar een kleinere vestiging zodat je niet voor niks erheen gaat). Wij hebben een tijd Nûby flessen gebruikt en konden echt met heel veel moeite een vervangende speen vinden. Ik spreek dus uit ervaring dat Nûby lastig te krijgen is.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:01 schreef bitterend het volgende:
Ah die kende ik niet! thanks SB!! morgen ook naar kijken!
Ahum, ik was eerstquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:33 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Mag ik mijn dochter aan hem uithuwelijken dan? Wat is Jelte een droppie!
Susie, als je je ooit mocht bedenken....quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:45 schreef Vlindur het volgende:
Oh shit. Nu gelijk 2 in de rij
Susie was eerst hoor
Mja, Lex kwam hier ook al voorbij! Dat is ook een schatjequote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:46 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Susie, als je je ooit mocht bedenken....
Die was van mij *trots* ze is ook heel lief!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:43 schreef TimeJumper het volgende:
Wat een dropje die Jelte met dat lachje. En wat een heel leuk pakje op die laatste foto zeg!!!!
En van wie dat slapende kindje was, oops vergeten, maar wat een leuke vertederende foto
Puik plan om die twee te koppelenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:44 schreef wickie het volgende:
Puck![]()
Wies is een heeeeelllee leuke meid, misschien iets voor Puck?
lol, ik koos eigenlijk express een redelijk onflatteuze foto, maar gewoon grappig wasquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:44 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb nu al medelijden met de vrouw die later zijn troep op moet ruimen.
Uiteraard!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:43 schreef DJMO het volgende:
niet om 't een of andermaar ook Geert is nog vrij
![]()
[ afbeelding ]
(schaamteloze foto mogelijkheid post dit natuurlijk)
En zo is hetquote:Op zaterdag 14 januari 2012 07:12 schreef Kyara het volgende:
ik ben zo blij dat ik hier wel mag posten
Mag Midas in de OP? 11 januari 2012
Hoe gaat het met jullie?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 07:12 schreef Kyara het volgende:
Ga dan wegquote:Op zaterdag 14 januari 2012 06:19 schreef b4kl4p het volgende:
Ik ben zo blij dat ik hier nog niet hoef te posten.
Misschien heb ik het gemist maarre fotooooooquote:Op zaterdag 14 januari 2012 07:12 schreef Kyara het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 04:27 schreef Susie het volgende:
[..]
Uiteraard!
Wickie*schuift Roosvicee naar Wickie toe "komt wel goed schatje"*
Rowan mag ook Nog in de OP 5-11-2011quote:Op zaterdag 14 januari 2012 08:10 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jullie?
Daan mag ook nog in de OP.. 21-12-2011
+1quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:54 schreef The_Tankgirl het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn meiske is nog vrij en ik doe aan partner-planning
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:39 schreef Aventura het volgende:
Welkom Kyara!
Uithuwelijken doe ik niet aan, mijn knul bekijkt het lekker zelf maar. Homoseksualiteit is hier ook geen optie zo te zienJ/K
Hier inmiddels een ander mens, ik heb tot 10 uur geslapen (oke, ventje om 7.30 een flesje gegeven). Wat een verschil. Kan er weer helemaal tegenaan, wat een verschil maakt dat.
Vandaag gaan we om een reisbedje. Ben niet zo mobiel, dus denk dat ik naar het centrum wandel want daar zit een Prénatal. Ik ga ervan uit dat een huismerkexemplaar van rond de 40 euro wel zal voldoen. Of zijn er nog dingen waar ik goed op moet letten?
Kind was er nietquote:
Ik had allang de HAP gebeldquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:17 schreef NotTheSame het volgende:
Maandag ga ik dit aankaarten bij het CB, want dit is zo vreselijk zielig om te zien, en ik hou dit ook niet vol...
Zo zielig om zo'n mini te zien lijden hè?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:26 schreef NotTheSame het volgende:
Susie, ze drinkt verder gewoon goed, heeft geen koorts etc...
Danic en Laiveneertiekje, ook die technieken hebben we al geprobeerd, net als diagonaal voeden (dus dat haar lijfje een beetje naar beneden 'hangt' zeg maar, zodat ze niet zoveel lucht binnen krijgt), na het voeden een half uur rechtop zetten zodat ze goed kan boeren met haar buik op de arm dragen, helaas heeft het allemaal geen tot weinig effect. De draagdoek werkt hier ook wel, maar helaas kan ik haar niet langer dan 1,5/2 uur dragen omdat ik dan heel veel last krijg van m'n ks-litteken.
As we speak ligt ze 'al' 20 minuten bijop de borst met haar ogen dicht, ze kreunt en piept zich een ongeluk maar dat hoor ik liever als dat ze alles bij elkaar krijst.
Oh... en nou was het even het bombardement van Sarajevo in haar luier.
ach wat hij kijkt hij nu al flieft naar z'n mamaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:39 schreef Nirak het volgende:
Wat een lieverdsEn wat kan Geert lief lachen DJMO (maar wat eet hij in godsnaam en waar haal je die handige slabbertruien?)
Ons jochie boeit het nog niet zo met wie hij later gaat partnerren, vooralsnog wil hij waarschijnlijk met mij en Faithz trouwen
[ afbeelding ]
Owja, en met zn vingers, daar wil hij ook mee trouwen:
[ afbeelding ]
jeetje dat is echt schrikken! een hele dikkequote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:58 schreef danic het volgende:
Bij eva hielp het goed als ik haar op haar rug op mijn bovenbenen legde en dan met beide beentjes tegelijk rondjes ging draaien. Met de klok mee! Wie weet komt zo de lucht wat los.
Mijn zielepoot wad gisteren al een tand door lip gevallen, vanmiddag is ze bij papa can de bank gevallen. En onze vloer is van natuursteen. Zo op dr voorhoofd. Alles gaat nu weer goed, maar we hebben voor advies de hap gebeld en die gaf wel een wekadvies mee voor de komende nacht. Pffff, ik voel me echt even heel slecht zeg, als moeder.
En het was nou niet zo dat hij niet oplette, maar ze gooide zich zo over zijn arm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |