abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106795253
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 08:10 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Hoe gaat het met jullie?

Daan mag ook nog in de OP.. 21-12-2011 ;)
Rowan mag ook Nog in de OP 5-11-2011
  zaterdag 14 januari 2012 @ 10:27:23 #252
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_106795520
Hij heeft gisteren om 18 uur 60mg paracetamol gehad, vannacht om 2 ook en vanochtend om 8. En toen heb ik hem op bed gelegd.........en ging snel vast intbijten want elke keer werd ie na een uurtje beetje wakker...... En nu is t 10.30 en knullie slaapt nog. En manlief ook na nachtdienst dus ik ben beetje stilletjes wat dingen in huis aan t doen.
Maar mag niet klagen, fijn dat hij ffies bijslaapt. Op KDV had hij ook al slecht geslapen, dus hij had echt megawallen :( zo sneu.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_106795563
snot, slijm, huilen. Dat was mijn nacht. Gelukkig zonder koorts, maar pff. O en zonder helm, want die is ineens te klein?! Maandag controle van de helm, maar het verschil is na 4 weken echt al groot.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 14 januari 2012 @ 10:54:29 #254
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_106795946

Mijn meiske is nog vrij en ik doe aan partner-planning :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zaterdag 14 januari 2012 @ 11:27:25 #255
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_106796443
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 10:54 schreef The_Tankgirl het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn meiske is nog vrij en ik doe aan partner-planning :P
+1

Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_106796668
Wat een lieverds :D En wat kan Geert lief lachen DJMO (maar wat eet hij in godsnaam en waar haal je die handige slabbertruien?)

Ons jochie boeit het nog niet zo met wie hij later gaat partnerren, vooralsnog wil hij waarschijnlijk met mij en Faithz trouwen ;)

Owja, en met zn vingers, daar wil hij ook mee trouwen:
  zaterdag 14 januari 2012 @ 11:39:25 #257
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_106796678
Welkom Kyara!
Uithuwelijken doe ik niet aan, mijn knul bekijkt het lekker zelf maar. Homoseksualiteit is hier ook geen optie zo te zien ;) J/K
Hier inmiddels een ander mens, ik heb tot 10 uur geslapen (oke, ventje om 7.30 een flesje gegeven). Wat een verschil. Kan er weer helemaal tegenaan, wat een verschil maakt dat.

Vandaag gaan we om een reisbedje. Ben niet zo mobiel, dus denk dat ik naar het centrum wandel want daar zit een Prénatal. Ik ga ervan uit dat een huismerkexemplaar van rond de 40 euro wel zal voldoen. Of zijn er nog dingen waar ik goed op moet letten?
pi_106796783
Het gemak waarmee je het in elkaar kan zetten vond ik belangrijk. En wij hebben geen dicht doek maar een soort van gaasdoek aan de zijkanten want dan ligt hij niet in zo'n dichte doos... Maar allemaal persoonlijk natuurlijk.

Zou er wel een matrasje bij doen, anders ligt je beebje op zo'n plank..
  zaterdag 14 januari 2012 @ 11:46:02 #259
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_106796826
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 11:39 schreef Aventura het volgende:
Welkom Kyara!
Uithuwelijken doe ik niet aan, mijn knul bekijkt het lekker zelf maar. Homoseksualiteit is hier ook geen optie zo te zien ;) J/K
Hier inmiddels een ander mens, ik heb tot 10 uur geslapen (oke, ventje om 7.30 een flesje gegeven). Wat een verschil. Kan er weer helemaal tegenaan, wat een verschil maakt dat.

Vandaag gaan we om een reisbedje. Ben niet zo mobiel, dus denk dat ik naar het centrum wandel want daar zit een Prénatal. Ik ga ervan uit dat een huismerkexemplaar van rond de 40 euro wel zal voldoen. Of zijn er nog dingen waar ik goed op moet letten?
:Y

Ik weet niet of je een babydump in de buurt hebt zitten maar daar hebben ze net wat meer keus. En wat Nirak zegt, aangevuld met of je, je kindje ook wat hoger kunt leggen, dwz verstelbaar of een klik systeem zodat je kindje nog niet helemaal op de bodem ligt. Maar volgens mij is de jouwe daar al te oud voor :)

Zet hem vooral zelf een keer in elkaar en uit elkaar in de winkel. De duurste en de goedkoopste.
Trotse mamma :)
pi_106796843
Oh Isis en TT, wat een heerlijke moppies :Y

Hier een wereldnacht gehad. We hadden gisteravond visite en dus weigerde mevrouw te gaan slapen. het was veel te gezellig beneden. Toen de visite rond negenen weg was sliep mevrouw (die ik een flesje aan het geven was) binnen 5 minuten. En ze heeft tot 5 uur doorgeslapen *O* Was dus weer eens een ouderwets kwaliteitsavondje met zijn tweetjes.
Om 5 uur een fles van 150+5 gegeven die schoon opging en een vreselijk volle poepbroek verschoond en na een half uurtje in slaap wiegen (mevrouw wilde alleen maar spelen) heeft ze van 6 tot half 11 geslapen. En meteen weer lachen en spelen hè!

Straks lekker een dagje met vriendlief op pad, mijn ouders passen op Marieke. Even iets anders dan pappa en mamma zijn. Daar zijn we echt aan toe. Nu nog bedenken wat we gaan doen...
  zaterdag 14 januari 2012 @ 11:49:53 #261
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_106796908
Ik zit er aan te denken om het voedingspatroon te veranderen, wat denken jullie?

Hoe het nu is:

3:00 - borst
6/7:00- borst
9:30 - fruithapje
10:00 - fles
13:00 - broodkost/soepstengel/halve boterham met appelstroop (of wat ze op krijgt ;) )
14:00 - fles
18:00 - groentehap + beetje water
19:15 - borst
19:30 - slapen
22:00 - papfles

Ik zie in dat dit teveel is voor haar leeftijd (8 maanden), dus ik ga i.p.v. de borst, de papfles geven om half 8, in de hoop dat ze dan niet om 3:00 wakker wordt.

Dus dan wordt het hopelijk zo:

9:30 - fruithapje
10:00 - fles
13:00 - broodkost/soepstengel/halve boterham met appelstroop (of wat ze op krijgt ;) )
19:30 - papfles
20:00 - slapen

Als jullie tips/ervaringen hebben dan hoor ik het graag :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zaterdag 14 januari 2012 @ 12:08:12 #262
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_106797222
ik ga de mijne koppelen aan 1 van de dreumessen of peuters denk ik ;) whaahaa

:)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_106797864
bj tienus is ook nog vrij he ;-)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 14 januari 2012 @ 13:15:52 #264
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_106799027
Oeeee Mef dat is gezellig!! Deal haha
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_106800553
Hier een prutnacht achter de rug.. Cas is verkouden, ongelooflijke snottebel is constant te zien en die mag je niet wegvegen natuurlijk _O- Hij ligt nu wat te pruttelen in bed... Hopelijk gaat ie nog wel wat slapen. Vanavond maar even lekker in bad O+

Als iedereen gaat showen dan mag ik niet achterblijven natuurlijk! *;

Wat hebben we toch allemaal leuke kindjes! O+
  zaterdag 14 januari 2012 @ 14:42:29 #266
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106801392
Kiek die kleintjes nou! O+ Stuk voor stuk lieverds en knapperds!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_106801634
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 11:46 schreef SummerBreeze het volgende:
Hier een wereldnacht gehad.
Kind was er niet :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 14 januari 2012 @ 15:42:56 #268
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_106802994
Wat een mooierds allemaal! En wat ziet Cas er anders (als in goed) uit op deze foto!
Eetupdate: we hebben een Rapleykind denk ik! Ik gaf ventje, na een zoveelste onsuccesvolle poging met bananenpuree, een korst brood. Hij vond het geweldig! Het ging meteen naar het mondje. Hij maakte er een heel sabbel-, kauw- en kwijlfeest van, heerlijk! Dat hou ik erin. Heb ook nog een heel zachter peer liggen, eens kijken wat hij daarmee doet morgen. Hij is heel erg van 'zelf doen'. Heeft meer interesse in het bakje waar ik z'n hapjes in serveer (dat pakt hij en brengt het in zn geheel naar zijn mondje), dan in de lepel met het hapje. Tenzij hij die lepel zelf in zijn mond kan doen waarschijnlijk - maar dat lukt nog niet.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 17:19:47 #269
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_106806080
@Tankgirl, ik zou het zo doen. Volgens mij ga je in jouw schema over naar 1 keer borstvoeding per dag, dan is het volgens mij snel bekeken met de BV. Mocht je dat willen dan kan het natuurlijk prima. Wel of geen papfles 's avonds maakt waarschijnlijk niet veel uit voor het doorslapen.

9:30 - bordje pap
10:00 - fruit
13:00 - broodkost/soepstengel/halve boterham met appelstroop (of wat ze op krijgt )
19:30 - borst
20:00 - slapen

evt nachtvoeding
  zaterdag 14 januari 2012 @ 17:24:21 #270
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_106806278
@Aventura, ik moest een klein beetje lachen, het gaat de hele week al over banaan, in verschillende substanties.... :D

En nu eet ie brood! Geweldig, fijn dat je iets hebt gevonden, ik zou hem ook eens een stukje fruit geven idd, of groente, of een rijstwafel doormidden.
Wellicht vind ie pap ook lekker, dat is hier een grote hit.

Ik merk dat Lientje ook steeds meer zelf wil doen, brood en rijswafels, maar gisteravond ook de yoghurt, ik iedere keer wat yoghurt aan de lepel en zij hem pakken en aflikken en heel boos worden als ik hem afpakte om er weer wat aan te doen.

Dus vanavond ook maar het warm eten zelf laten eten, kijken hoe dat gaat.tot nu toe zat ze me dan aan te kijken van 'wat moet ik hiermee', maar ik denk dat het nu wel wil.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 18:17:34 #271
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_106808194
Hoe raak je zo snel mogelijk je zwangerschapskilo's kwijt? Als je kind al 36uur non stop zo'n flinke darmkrampjes heeft dat je elke 10 minuten aan d'r bedje staat om haar te troosten, speen te geven, even met haar rond te lopen etc... Ze gilt het echt uit en loopt af en toe gewoon blauw aan van het 'drukken'...
Zelfs mijn oma (en die is toch nog echt van de oude stempel) zei gisteravond dat ik maar met haar naar de HAP moest gaan want ze huilde toch echt wel veel ...
Zelfs een dubbele dosis Infacol lijkt niks uit te halen ;( ...
Gelukkig is (8> thuis dus die neemt het zo nu en dan van me over

Maandag ga ik dit aankaarten bij het CB, want dit is zo vreselijk zielig om te zien, en ik hou dit ook niet vol...
  zaterdag 14 januari 2012 @ 18:40:03 #272
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106808935
Wat naar NTS. :*
Drinkt ze verder wel goed?
pi_106809529
Bij eva hielp het goed als ik haar op haar rug op mijn bovenbenen legde en dan met beide beentjes tegelijk rondjes ging draaien. Met de klok mee! Wie weet komt zo de lucht wat los.

Mijn zielepoot wad gisteren al een tand door lip gevallen, vanmiddag is ze bij papa can de bank gevallen. En onze vloer is van natuursteen. Zo op dr voorhoofd. Alles gaat nu weer goed, maar we hebben voor advies de hap gebeld en die gaf wel een wekadvies mee voor de komende nacht. Pffff, ik voel me echt even heel slecht zeg, als moeder.
En het was nou niet zo dat hij niet oplette, maar ze gooide zich zo over zijn arm.
pi_106810015
NTS, dat is wel erg heftig..

Wat wij wel deden is de beentjes kruisen en dan richting de buik drukken, en dat dan afwisselen(dus eerst ene beentje boven, dan de ander). En ook zo rondjes draaien met de klok mee... En in de draagdoek, dat scheelde hier heel veel..

Maar sterkte, zo erg als jij het nu omschrijft hebben wij het nooit gehad..
  zaterdag 14 januari 2012 @ 19:22:31 #275
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_106810274
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 18:17 schreef NotTheSame het volgende:
Maandag ga ik dit aankaarten bij het CB, want dit is zo vreselijk zielig om te zien, en ik hou dit ook niet vol...
Ik had allang de HAP gebeld :@
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zaterdag 14 januari 2012 @ 19:26:34 #276
348178 NotTheSame
pi_106810429
Susie, ze drinkt verder gewoon goed, heeft geen koorts etc...
Danic en Laiveneertiekje, ook die technieken hebben we al geprobeerd, net als diagonaal voeden (dus dat haar lijfje een beetje naar beneden 'hangt' zeg maar, zodat ze niet zoveel lucht binnen krijgt), na het voeden een half uur rechtop zetten zodat ze goed kan boeren met haar buik op de arm dragen, helaas heeft het allemaal geen tot weinig effect. De draagdoek werkt hier ook wel, maar helaas kan ik haar niet langer dan 1,5/2 uur dragen omdat ik dan heel veel last krijg van m'n ks-litteken.
As we speak ligt ze 'al' 20 minuten bij (8> op de borst met haar ogen dicht, ze kreunt en piept zich een ongeluk maar dat hoor ik liever als dat ze alles bij elkaar krijst.
Oh... en nou was het even het bombardement van Sarajevo in haar luier :X.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 19:40:17 #277
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106810828
Het kan er maar uit zijn NTS! :D
Hoop dat dat het dan ook was wat er zo enorm dwars zat!
  zaterdag 14 januari 2012 @ 19:41:00 #278
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106810849
Oh en Danic, niet slecht voelen! Kan gebeuren :*
pi_106811122
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 19:26 schreef NotTheSame het volgende:
Susie, ze drinkt verder gewoon goed, heeft geen koorts etc...
Danic en Laiveneertiekje, ook die technieken hebben we al geprobeerd, net als diagonaal voeden (dus dat haar lijfje een beetje naar beneden 'hangt' zeg maar, zodat ze niet zoveel lucht binnen krijgt), na het voeden een half uur rechtop zetten zodat ze goed kan boeren met haar buik op de arm dragen, helaas heeft het allemaal geen tot weinig effect. De draagdoek werkt hier ook wel, maar helaas kan ik haar niet langer dan 1,5/2 uur dragen omdat ik dan heel veel last krijg van m'n ks-litteken.
As we speak ligt ze 'al' 20 minuten bij (8> op de borst met haar ogen dicht, ze kreunt en piept zich een ongeluk maar dat hoor ik liever als dat ze alles bij elkaar krijst.
Oh... en nou was het even het bombardement van Sarajevo in haar luier :X.
Zo zielig om zo'n mini te zien lijden hè? ;( Hier ook weer een krampjeskind helaas. Het enige wat een beetje helpt is op de pink laten zuigen (speentje pakt ze niet). Erg vermoeiend ja.
En echt zorgen dat ze een boertje laat na de voeding (ook VOOR de voeding hier). Ik houd me vast aan de gedachte dat het echt over gaat. Hannah was nl. ook een krampjeskind en dat is met ongeveer 3-4 maanden gestopt. Infacol en cinababy hielpen helemaal niets trouwens.

Danic, dat soort dingen kan je gewoon niet altijd voorkomen. Niet schuldig voelen hoor :*
pi_106812106
Ja, maar toch hè. pffff :'(

Ik voel me af en toe trouwens net een MJ, bijna iedere dag is er wel wat te melden, positief of negatief. Ben echt geneigd een foto te gaan maken bij een stopcontact haha. Het is dat sommigen mij al van een meet kennen, maar anders. De dingen die Eva doet/overkomt en de snelheid ermee zijn gewoon bijna niet geloofwaardig denk ik soms :')
pi_106812348
Heeft er iemand trouwens nog tips? We moeten Eva vannacht iedere 2 uur wakker maken, maar ik ben een beetje bang dat we haar dan niet meer in slaap krijgen. En zijn er dingen waar we goed op moeten letten?
  zaterdag 14 januari 2012 @ 20:27:56 #282
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_106812512
Juist wakker in bed leggen helpt hier goed (i.p.v. slapend, want dan wordt Larissa boos wakker). Ik zou mij er dus niet zo'n zorgen om maken Danic :* En vooral relaxed blijven, want spanning voelt ze ook (denk ik :P)
pi_106812604
Ik zag een foto van Puck O+ O+ O+
Wat is hij leuk DML en al groot!
pi_106812623
Ik ben vannacht heul relaxed, want vriendlief neemt de taak op zich. Zo lief. Hij zegt nog: joh, jij gaat morgen naar Blijdorp (als het goed gaat met tuttie), dan heb je je nachtrust nodig. Ik keuvel wel wat'. Zo lief (oh dat heb ik al gezegd :@ )

Maareh....ging jij nog mee morgen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 14 januari 2012 @ 20:31:07 #285
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106812640
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 11:39 schreef Nirak het volgende:
Wat een lieverds :D En wat kan Geert lief lachen DJMO (maar wat eet hij in godsnaam en waar haal je die handige slabbertruien?)

Ons jochie boeit het nog niet zo met wie hij later gaat partnerren, vooralsnog wil hij waarschijnlijk met mij en Faithz trouwen ;)

[ afbeelding ]

Owja, en met zn vingers, daar wil hij ook mee trouwen:
[ afbeelding ]
ach wat hij kijkt hij nu al flieft naar z'n mama O+

(hij at biet, slabbies komen bij ikea vandaan) ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_106812735
Schrikken hè danic,bij mij viel Jelle gisteren van de commode
Sterkte voor vannacht,ik heb net zo'n nacht er op zitten,al melde hij zich ongeveer om de 2 uur uit zichzelf
pi_106812808
Zeker schrikken! Van de commode zelfs, jeetje das helemaal hoog! Gaat het goed met Jelle?
Ging hij makkelijk weer slapen als je hem wakker maakte? En heb je ergens nog specifiek op gelet? Helderheid bij reageren, stand van de ogen ofzo? Lijkt me zo moeilijk, ze is pas 8 maanden. Maar waarschijnlijk merken we het direct als ze anders reageert of doet.
pi_106813301
Ja dat was best hoog :(
We lagen pas laat in bed vannacht, hij kwam zelf 2 of 3 keer net voor ik de wekker had staan. Doordat hij zelf kwam, huilde, in bed stond en goed bewoog vond ik dat zelf een goed teken. Hij viel snel weer in slaap want was ook vreselijk moe, 1x op schoot in slaap gevallen na weer spugen 's nachts, andere keren gewoon in bed.
Vanmorgen was hij weer vrolijk en actief, wel weer spugen (toen voor het laatst) en daarna best lang geslapen
pi_106813331
NTS cinababy? infacol? :* :* lekker buikje masseren ook en idd met beentjes fietsen!

ahh die ukkies!! heerlijk die foto's!! O+

Vandaag eerste keer echt weg met ukkie..andere half uur in de auto naar opa en oma! ze sliep heerlijk...daarna lekker wakker, lachen naar iedereen O+ verder slapen bij papa in de draagdoek! weer lachen en spelen O+ op de terug weg weer in de auto geslapen! :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_106813375
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 18:58 schreef danic het volgende:
Bij eva hielp het goed als ik haar op haar rug op mijn bovenbenen legde en dan met beide beentjes tegelijk rondjes ging draaien. Met de klok mee! Wie weet komt zo de lucht wat los.

Mijn zielepoot wad gisteren al een tand door lip gevallen, vanmiddag is ze bij papa can de bank gevallen. En onze vloer is van natuursteen. Zo op dr voorhoofd. Alles gaat nu weer goed, maar we hebben voor advies de hap gebeld en die gaf wel een wekadvies mee voor de komende nacht. Pffff, ik voel me echt even heel slecht zeg, als moeder.
En het was nou niet zo dat hij niet oplette, maar ze gooide zich zo over zijn arm.
jeetje dat is echt schrikken! een hele dikke :* :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 14 januari 2012 @ 21:17:49 #291
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106813975
bah Danic en Mrien .. dat is flink schrikken .. Mrien: ik weet niet hoe hij viel, maar mijn dochter is bij haar vader ooit een keer van de commode gevallen, en die bleek later een scheurtje in dr dijbeen gehad te hebben van die val (ja klinkt onlogisch, maar zo werd 't me verteld door bjz destijds).
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_106814275
om even terug te komen op "flessengate". We gaven inderdaad een aantal keren 5 flessen van 210cc op advies van het CB. Inmiddels zijn we er mee gestopt, omdat hij nu hele porties groente eet (voorheen kreeg je er niet eens meer dan 2 lepeltjes in en at hij een kleine portie fruit en moest hij echt wat gewicht extra hebben, dus vandaar het advies. Ze vertelden ons dat die 1000cc echt geen harde richtlijn is en dat je er dus best wat overheen mag gaan in sommige gevallen (dus niet al met bestaand overgewicht)).

Nu geven we 4 flessen van 210cc (excl. poeder) + fruit met biscuit + groenteportie.
..............
Arme NTS...
bah Danic en Mrien!
pi_106814555
Venkelwater is hier de uitkomst voor krampjes en harde ontlasting.
Een theelepeltje bij elke fles. Ik kon het hier moeilijk krijgen dus kook ik het maar zelf.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 21:46:03 #294
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_106814855
Mijn vriendin deed beetje rooibosthee in de melk, scheen ook te helpen.

Hier om 18 uur had hij echt last, echt ziekies alleen maar hangen. Dus ik hem in zijn pyama en slaapzak en een zetpil erin.
Geef ik m nog ff de fles, was vulde hij even de hele luier met lekker dunne zooi..... Ongeveer 20 minuten (max) na geven zetpil.

Ff met mn mams gebeld (die is verzorgende in bejaardenhuis) en ff luier bekken, vermoedlijk al aardig deel opgenomen door zn lichaam.
En anders dan geef ik hem er vannacht nog eentje als hij last heeft.
Mn arme knullie, is eerste keer dat ie ziek is :(
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zaterdag 14 januari 2012 @ 22:07:50 #295
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_106815599
Een :* voor alle zieke en gevallen kindjes en voor de geschrokken mama's. ;)

Mijn dame eet gewoon zelf, tot nu toe wou ze dat niet echt, behalve met brood en rijstwafel. Maar de afgelopen dagen was ze erg aan het mopperen tijdens het eten en gisteren greep ze naar de lepel en wou ze zelf haar toetje eten. Dus er ging een belletje rinkelen. :P

Dus vanavond stukjes wortel, aardappel en broccoli gemaakt en ze knabbelde zo alles op. :o
In het handje, stuk afknagen, kauwen en doorslikken, en behoorlijk veel ook nog, hoppa!
Mijn knappe kleine. O+
Zal morgen eens foto's maken, vandaag nog niet gedaan want ik vind dat dan teveel afleiden.
De dingen die ze zo zelf kan eten ga ik dus niet meer kleiner maken of mengen maar gewoon zo geven, zoals wortel, broccoli, courgette, farfalle, pompoen, boontjes e.d.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 22:12:08 #296
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_106815762
Danic, ik heb je een pm gestuurd ;)
Juud: ik geef Larissa elke keer stukjes groente in haar handje, maar het enige wat ze ermee doet is op de grond gooien of op de tafel smeren :P

Rauwe paprika gaat wel erg goed, net zoals brood en komkommer. Ik blijf het proberen, heb het zelfs voorgedaan :P maar het helpt niet.
Ach, dan maar 50/50 voorlopig, de helft in stukjes geven en de andere helft gepureerd als ze de stukjes niet wil eten.
pi_106815960
Zo doe ik het ook hoor Tankgirl, ik wil toch dat ze wat binnen krijgt, dus soms ook gepureerd (al dan niet grof) en de rest stukjes. Hoewel dat laatste steeds beter geaccepteerd wordt.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 22:21:33 #298
348178 NotTheSame
pi_106816090
Bitterend, Cinababy werkt niet bij haar, en Infacol hebben geven we nu in dubbele dosis, maar ook dat lijkt amper te werken.

Helaas was de 'rust' van korte duur, nog geen 5 minuten na m'n vorige post was het weer krijsen. Inmiddels heb ik haar in bad gedaan, iets wat ze normaal als zalig ervaart, maar zelfs in bad krijste ze alles bij elkaar.
Nu loopt manlief weer rondjes door het huis met haar. Zolang ze wat rechter op zit (bijv. in de kinderstoel/MC/op de arm, lijkt het allemaal beter te gaan, maar slapen lukt niet.

Octopussy, wat vervelend dat Hannah en Mia ook krampjesbaby's zijn ;( . Het krijsende geluid gaat echt door merg en been, maar je kunt er zo weinig aan doen...
Ik hoop echt dat Draakje toch nog een keertje 'omvalt' vanavond of vannacht, al is het maar voor een uurtje. Dan kan moeders ook even een powernap gaan doen.
pi_106816379
En als he haar met haar buik over je arm legt? Dus kontje in de holte van je elleboog en benen ieder aan een kant van je arm. En dan desnoods lopen?
Bijna alle baby's hebben last van kramp NTS, de darmpjes zijn nou eenmaal nog geen voedsel gewend en reageren dus heftig als er nu iets binnenkomt.

Maar zo heftig als jouw mup reageert ken ik niet. Weet je zeker dat het krampen zijn en niet iets anders? Ik roep maar wat hè.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 14 januari 2012 @ 22:31:14 #300
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106816426
waarom ga je niet even naar de HAP dan NTS ? je kunt maar beter alles uitgesloten hebben ... sterkte :*

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')