Rowan mag ook Nog in de OP 5-11-2011quote:Op zaterdag 14 januari 2012 08:10 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jullie?
Daan mag ook nog in de OP.. 21-12-2011

zo sneu.
 zo sneu.

+1quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:54 schreef The_Tankgirl het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn meiske is nog vrij en ik doe aan partner-planning

En wat kan Geert lief lachen DJMO (maar wat eet hij in godsnaam en waar haal je die handige slabbertruien?)
 En wat kan Geert lief lachen DJMO (maar wat eet hij in godsnaam en waar haal je die handige slabbertruien?)

J/K
 J/K 

quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:39 schreef Aventura het volgende:
Welkom Kyara!
Uithuwelijken doe ik niet aan, mijn knul bekijkt het lekker zelf maar. Homoseksualiteit is hier ook geen optie zo te zienJ/K
Hier inmiddels een ander mens, ik heb tot 10 uur geslapen (oke, ventje om 7.30 een flesje gegeven). Wat een verschil. Kan er weer helemaal tegenaan, wat een verschil maakt dat.
Vandaag gaan we om een reisbedje. Ben niet zo mobiel, dus denk dat ik naar het centrum wandel want daar zit een Prénatal. Ik ga ervan uit dat een huismerkexemplaar van rond de 40 euro wel zal voldoen. Of zijn er nog dingen waar ik goed op moet letten?

Was dus weer eens een ouderwets kwaliteitsavondje met zijn tweetjes.
 Was dus weer eens een ouderwets kwaliteitsavondje met zijn tweetjes.  

)
 ) )
 ) 

whaahaa
 whaahaa 

Hij ligt nu wat te pruttelen in bed... Hopelijk gaat ie nog wel wat slapen. Vanavond maar even lekker in bad
  Hij ligt nu wat te pruttelen in bed... Hopelijk gaat ie nog wel wat slapen. Vanavond maar even lekker in bad   

Stuk voor stuk lieverds en knapperds!
  Stuk voor stuk lieverds en knapperds!

Kind was er nietquote:

...
 ...  thuis dus die neemt het zo nu en dan van me over
  thuis dus die neemt het zo nu en dan van me over 

Ik had allang de HAP gebeldquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:17 schreef NotTheSame het volgende:
Maandag ga ik dit aankaarten bij het CB, want dit is zo vreselijk zielig om te zien, en ik hou dit ook niet vol...

op de borst met haar ogen dicht, ze kreunt en piept zich een ongeluk maar dat hoor ik liever als dat ze alles bij elkaar krijst.
 op de borst met haar ogen dicht, ze kreunt en piept zich een ongeluk maar dat hoor ik liever als dat ze alles bij elkaar krijst. .
.

Zo zielig om zo'n mini te zien lijden hè?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:26 schreef NotTheSame het volgende:
Susie, ze drinkt verder gewoon goed, heeft geen koorts etc...
Danic en Laiveneertiekje, ook die technieken hebben we al geprobeerd, net als diagonaal voeden (dus dat haar lijfje een beetje naar beneden 'hangt' zeg maar, zodat ze niet zoveel lucht binnen krijgt), na het voeden een half uur rechtop zetten zodat ze goed kan boeren met haar buik op de arm dragen, helaas heeft het allemaal geen tot weinig effect. De draagdoek werkt hier ook wel, maar helaas kan ik haar niet langer dan 1,5/2 uur dragen omdat ik dan heel veel last krijg van m'n ks-litteken.
As we speak ligt ze 'al' 20 minuten bijop de borst met haar ogen dicht, ze kreunt en piept zich een ongeluk maar dat hoor ik liever als dat ze alles bij elkaar krijst.
Oh... en nou was het even het bombardement van Sarajevo in haar luier.
 Hier ook weer een krampjeskind helaas. Het enige wat een beetje helpt is op de pink laten zuigen (speentje pakt ze niet). Erg vermoeiend ja.
  Hier ook weer een krampjeskind helaas. Het enige wat een beetje helpt is op de pink laten zuigen (speentje pakt ze niet). Erg vermoeiend ja. 

En vooral relaxed blijven, want spanning voelt ze ook (denk ik
  En vooral relaxed blijven, want spanning voelt ze ook (denk ik  )
)

)
 ) 

ach wat hij kijkt hij nu al flieft naar z'n mamaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:39 schreef Nirak het volgende:
Wat een lieverdsEn wat kan Geert lief lachen DJMO (maar wat eet hij in godsnaam en waar haal je die handige slabbertruien?)
Ons jochie boeit het nog niet zo met wie hij later gaat partnerren, vooralsnog wil hij waarschijnlijk met mij en Faithz trouwen
[ afbeelding ]
Owja, en met zn vingers, daar wil hij ook mee trouwen:
[ afbeelding ]

lekker buikje masseren ook en idd met beentjes fietsen!
 lekker buikje masseren ook en idd met beentjes fietsen! 
  verder slapen bij papa in de draagdoek! weer lachen en spelen
 verder slapen bij papa in de draagdoek! weer lachen en spelen   op de terug weg weer in de auto geslapen!
 op de terug weg weer in de auto geslapen!   

jeetje dat is echt schrikken! een hele dikkequote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:58 schreef danic het volgende:
Bij eva hielp het goed als ik haar op haar rug op mijn bovenbenen legde en dan met beide beentjes tegelijk rondjes ging draaien. Met de klok mee! Wie weet komt zo de lucht wat los.
Mijn zielepoot wad gisteren al een tand door lip gevallen, vanmiddag is ze bij papa can de bank gevallen. En onze vloer is van natuursteen. Zo op dr voorhoofd. Alles gaat nu weer goed, maar we hebben voor advies de hap gebeld en die gaf wel een wekadvies mee voor de komende nacht. Pffff, ik voel me echt even heel slecht zeg, als moeder.
En het was nou niet zo dat hij niet oplette, maar ze gooide zich zo over zijn arm.

voor alle zieke en gevallen kindjes en voor de geschrokken mama's.
  voor alle zieke en gevallen kindjes en voor de geschrokken mama's.   

maar het helpt niet.
  maar het helpt niet. 

. Het krijsende geluid gaat echt door merg en been, maar je kunt er zo weinig aan doen...
 . Het krijsende geluid gaat echt door merg en been, maar je kunt er zo weinig aan doen... 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |