heeft ze geen keelontsteking?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Goeie vraag. Het lijkt er eigenlijk op dat ze het opwekt. Ze heeft besloten haar vaste voedsel (behalve pap en rijstwafels) niet meer door te slikken. Er wordt wel op gekauwd, maar niet geslikt.
Beduidend minder natte luiers, droge mond, huilen zonder tranen? Maar dat is slechts een gok van mij. Ik denk dat als er zonder tranen gehuild wordt het al erg ver is..quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:35 schreef Susie het volgende:
Misschien een stomme vraag en hier niet aan de orde, maar hoe zie/merk je dat een baby uitgedroogd zou zijn?
Ohhhh, dat is ook zoquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:55 schreef Vanyel het volgende:
Ja je denkt toch niet dat je voor je lol op fok zit he
uratenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:57 schreef Kleurdoos het volgende:
Evt urinaten in de luier, als je die vindt dan moet je snel handelen (ernstige uitdroging)
quote:
ik postte al voor je editquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]Die lijkt me niet echt relevant voor de recente ervaring van wickie waar ik (nu duidelijker) naar verwijs.
Klopt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb het idee dat dottir al een tijdje aan het aanmodderen is, Vanyel. Klopt dat?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:33 schreef mefke79 het volgende:
Zolang ze blijven plassen geen probleem, afvallen ook geen probleem, dat halen ze in no-time in als ze beter zijn. Succes, want leuk is het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |