abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:19:28 #101
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_106753342
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:23 schreef bitterend het volgende:
TJ geef je afgekolfde melk? hier weigert de kleine ook de fles als ik er bij ben...als ik niet in de kamer ben neemt ze hem wel
Nee gewone kunstvoeding (afgekolfde melk werd wel geopperd in het kunstvoedingstopic).
Maar eerst dronk hij wel bij mijn vriend, en ook al ben ik nu niet in de kamer, hij duwt de speen gewoon weg en anders slaat hij hem wel met zijn handen weg ;)
Ook al 3 verschillende flessen geprobeerd, dacht dat het daar misschien aan lag.
Maar wat ik zeg, eerst dronk hij uitstekend.
Nou en van mij wil hij hem helemaal al niet.

Het CB zei dat ik me geen zorgen moet maken en dat het vanzelf komt. Gewoon blijven proberen.
Maar ja wilde in februari toch werken (nou ja willen :+ )
Dat zie ik nou nog niet gebeuren...
Maar ik ga maar moedig door met proberen ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_106753578
Succes TJ.. Mijn dame van 6 mnd weigert nog steeds.. :N
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:34:52 #103
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_106753712
TJ: met afgekolfde melk pakte Larissa alleen de Tommee Tippee.
Nutrilon 1 wilde ze niet, sinds dat we op standaard nr 2 zitten gaat het prima, en drinkt ze ook prima uit andere flesjes.

Dus het kan idd zijn dat je moet afwachten, of misschien afgekolfde melk in een tommee tippee proberen?

De temperatuur van de melk kan het ook zijn trouwens, i.p.v. handwarm drinkt Larissa alleen als de melk een graadje warmer is (38 Graden dus).
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:42:04 #104
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_106753922
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:29 schreef Sannne het volgende:
Succes TJ.. Mijn dame van 6 mnd weigert nog steeds.. :N
Jee :o en jij bent gewoon thuis? of werk je ook?
Mijn vriend zegt blijf maar gewoon thuis, maar ja, dan word het financieel een stuk minder.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:34 schreef The_Tankgirl het volgende:
TJ: met afgekolfde melk pakte Larissa alleen de Tommee Tippee.
Nutrilon 1 wilde ze niet, sinds dat we op standaard nr 2 zitten gaat het prima, en drinkt ze ook prima uit andere flesjes.

Dus het kan idd zijn dat je moet afwachten, of misschien afgekolfde melk in een tommee tippee proberen?

De temperatuur van de melk kan het ook zijn trouwens, i.p.v. handwarm drinkt Larissa alleen als de melk een graadje warmer is (38 Graden dus).
Wij zijn begonnen met de Calma van Medela, dat ging de eerste paar keer heel goed.
Ineens wilde hij niet meer, toen overgestapt op de Tommee Tippee, maar dit was ook geen succes :P
En ik zal eens een andere temperatuur geven dan.
Ik geef Nutrilon 1

Wickie wat fijn dat ze weer thuis is en dat het beter gaat *O*
Rayen 2½ jaar!
pi_106754887
Vervelend die flesweigeraars.. ik heb geen tips helaas.

Hier ventje toch een zetpil gegeven gisteravond laat, hij was zo huilerig en zat zo te kreunen en de koorts liep op, zo sneu :'( Een goede nacht gemaakt gelukkig, van 0.00-3.45 en toen van 4.30-8.45u :) dat heeft hem goed gedaan, hij kan weer lachen gelukkig en dat beetje verhoging zakt wel weer weg.
pi_106755419
Floris heeft gewoon van 21.00 tot 03.45 in zijn eigen ledikantje geslapen,op zijn eigen kamer *O* . De rest van de nacht heeft hij bij mij gedronken en daarna in zijn wiegje naast ons. Ik ben zo trots op mijn mannetje O+ O+

Fijn dat Wies weer thuis is *O*
Even een jompel voor de andere goede berichten *O* *O*
Aventura een dikke knuffel :*
pi_106755564
Let je wel op cleany? 5x 210cc is al over de liter ;)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_106755713
Zo, even tijd om hier weer te zijn.

Helaas geen tips van mij voor een fleswijgeraar, Cas valt de fles half aan wanneer hij hem ziet :') Wel schattig.

Meneer slaap heel goed 's avonds en een groot deel van de nacht, daarna is hij zijn speen af en toe kwijt dus mogen wij heen en weer lopen. En de slaap is rond half 6 al over. -O- Hopelijk gaat dat ritme nog wat veranderen ;)

Gisteren even heel veel bij H&M gekocht. Cas is voorzien in maat 74 :D

Hoe is het met je meisje, Wickie?
pi_106756170
Mijn meisje zat net (half uur geleden) flink te geeuwen bij mij op schoot. Ik heb haar dus op bed gelegd. ik zie nu echter via de babyfoon dat ze nog steeds wakker om zich heen ligt te kijken. Ik kijk het nog even 10 min aan en als ze dan nog wakker is haal ik haar uit bed. Of kan ik dat beter niet doen?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:05:45 #110
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_106756281
Zou het zelf niet doen, ze valt vanzelf wel in slaap, Zo niet en dat bevalt haar niet zal ze het denk ik wel laten horen :)
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:06:01 #111
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_106756289
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:01 schreef SummerBreeze het volgende:
Mijn meisje zat net (half uur geleden) flink te geeuwen bij mij op schoot. Ik heb haar dus op bed gelegd. ik zie nu echter via de babyfoon dat ze nog steeds wakker om zich heen ligt te kijken. Ik kijk het nog even 10 min aan en als ze dan nog wakker is haal ik haar uit bed. Of kan ik dat beter niet doen?
Haha herkenbaar, ik heb hem net 5 minuten geleden in bed gelegd en ik hoor hem ook nog.
Nu is 5 minuten nog wel heel kort he.

Maar als die langer ligt te pruttelen haal ik hem er soms uit en soms ook niet.
Vaak als ik hem eruit haal, omdat ik dan denk, goh toch geen slaap.
Ligt hij 5 a 10 minuten in de kamer en dan valt hij hier in slaap :{
Dan denk ik altijd achteraf, pff weer signalen verkeerd "gelezen".

Soms laat ik hem gerust 20 minuten pruttelen (niet huilen natuurlijk) en dan valt hij alsnog in slaap.
Rayen 2½ jaar!
pi_106756303
Ik zie steeds niet meer dan een liter staan, geldt dat voor kv, of ook voor afgekolfd per fles?
Niet dat we nu een liter halen, maar altijd handig om te weten..
pi_106756458
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:06 schreef Jipster het volgende:
Ik zie steeds niet meer dan een liter staan, geldt dat voor kv, of ook voor afgekolfd per fles?
Niet dat we nu een liter halen, maar altijd handig om te weten..
Dat is voor kunstvoeding. Een liter KV bestaat uit 900cc water en dan 30 schepjes poeder. En in die poeder zitten stoffen waar ze niet te veel per dag van mogen hebben.

Staat ook op de verpakkingen dat je de hoeveelheid van 30 schepjes niet mag overschrijden. Als je, zoals wij twee dagen op doktersadvies hebben gedaan, de voeding verdunt (dus 35cc water per schepje voeding om uitdroging te voorkomen) geldt natuurlijk een grens van 1050 cc water ipv 900. Het gaat echt om die 30 schepjes.

dit is tenminste hoe ik het van de huisarts en de verpakking van de voeding heb begrepen. Als ik ernaast zit hoor ik dat graag, want dat geeft op sommige dagen iets meer ademruimte).

Bovendien gok ik eigenlijk dat Cleany bedoelt dat er in het flesje 210cc zit na het toevoegen van het poeder. Dat is dan dus 180+6 (wij houden hier thuis tenminste aan dat 1 schepje zorgt voor 5 cc extra flesinhoud)
pi_106756618
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:11 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Dat is voor kunstvoeding. Een liter KV bestaat uit 900cc water en dan 30 schepjes poeder. En in die poeder zitten stoffen waar ze niet te veel per dag van mogen hebben.

Staat ook op de verpakkingen dat je de hoeveelheid van 30 schepjes niet mag overschrijden. Als je, zoals wij twee dagen op doktersadvies hebben gedaan, de voeding verdunt (dus 35cc water per schepje voeding om uitdroging te voorkomen) geldt natuurlijk een grens van 1050 cc water ipv 900. Het gaat echt om die 30 schepjes.

dit is tenminste hoe ik het van de huisarts en de verpakking van de voeding heb begrepen. Als ik ernaast zit hoor ik dat graag, want dat geeft op sommige dagen iets meer ademruimte).

Bovendien gok ik eigenlijk dat Cleany bedoelt dat er in het flesje 210cc zit na het toevoegen van het poeder. Dat is dan dus 180+6 (wij houden hier thuis tenminste aan dat 1 schepje zorgt voor 5 cc extra flesinhoud)
Exact zoals jij het stelt hebben wij het ook begrepen :Y
Daar D. niet altijd even verzadigd lijkt hanteren wij af en toe 190 of 200cc+6 om de maag wat meer te vullen (met uiteindelijk enkel meer water).
Boven de 30 schepjes zou uitkomen op teveel caloriën en dus overvoeding.
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_106756643
Lex slaapt al 3 nachten door.. :o op BV :o ik vind het zo raar.. Bij Elin moeten we er bijna dagelijks nog wel een keer uit om te roepen dat ze moet slapen.

(doorslapen is hier van 23:00 tot 6:00) dan een borst en dan maft ie zo tot 9:00 borst - 11:00 uurtje wakker.. etc. Sleepyhead

(hij moest mee naar t CB dus om (8:30 borst) kom net pas thuis (hij heeft al die tijd gemaft) weer een borst en nu ligt ie weer te tukken
pi_106756669
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:17 schreef Kleurdoos het volgende:
Lex slaapt al 3 nachten door.. :o op BV :o ik vind het zo raar.. Bij Elin moeten we er bijna dagelijks nog wel een keer uit om te roepen dat ze moet slapen.

(doorslapen is hier van 23:00 tot 6:00) dan een borst en dan maft ie zo tot 9:00 borst - 11:00 uurtje wakker.. etc. Sleepyhead
Of vettere melk dan bij Elin destijds
pi_106756728
Ik heb wel een betere productie dan bij Elin,maar het ligt ook aan het kind hoor. Elin was juist heel veel wakker :)
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:30:52 #118
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_106757017
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:01 schreef SummerBreeze het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:05 schreef Aventura het volgende:
Zou het zelf niet doen, ze valt vanzelf wel in slaap, Zo niet en dat bevalt haar niet zal ze het denk ik wel laten horen :)
De mijne liet zich dus horen.
Dacht ik nou dan doe ik hem in zijn badje. Maak ik zijn badje klaar , ga naar de kamer om hem te halen, ligt hij te maffen :Z :+
Rayen 2½ jaar!
pi_106757127
Bedankt Summerbreeze, helder! ^O^
pi_106757147
KaDee, hoe are you doing? Heeft het bacterie verhaalt nog een staartje of...?
pi_106757196
het valt mee ;) bacterie moet gewoon opzouten(binnen nu en 6-8mnd) en ik moet geen infectie oid krijgen :) want dan kunnen ze me moeilijker behandelen en kan een simpele infectie, een ernstige infectie worden.
pi_106757232
Vanyel, ik hoop dat ze eindelijk eens van dat gekwakkel afkomt! Het lijkt me erg lastig omdat je op een bepaald moment niet meer precies weet wat er nu aan de hand is waardoor ze niet wil drinken.

De taalontwikkelingen zijn heel herkenbaar! Ik merk dat ik er meer aan moet wennen dan bij Ivan indertijd. Ik vond het heel logisch dat hij al zoveel begreep, maar bij Lena kijk ik er telkens weer van op. Grappig is ook dat Ivan tegen vrijwel alles "die" zei; Lena zegt ook wel "die" maar veel spaarzamer en heeft meer verschillende labels.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_106757282
Oke, en ben je de ergste schrik weer te boven, Kd?
En gewoon uit nieuwsgierigheid, laat je nu kip staan of dat niet? :+
pi_106757309
En hoera voor het doorslapen voor Lex!
pi_106757361
KD, bubble girl.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')