abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106777920
Nee dat is ook zo. Ik merk dat ik zelf vaak te ongeduldig ben. Ze doet ook al alsof ze zo groot is door haar snelle ontwikkeling. Ik moet echt regelmatig tegen mezelf en vriendlief zeggen dat ze nog maar 8 maanden is.
pi_106778004
Vergeleken met Eva is ean een hopeloos geval qua ontwikkeling
pi_106778161
hahahaha, je moet Ean ook niet met Eva vergelijken. Mijn neefje is dan net zo'n hopeloos geval. Die is nu 5,5 maand en doet nog niets. Terwijl Eva toen al door de kamer begon te tijgeren. Joh, die van mij spoort niet 8)7 Maar toch is het zo genieten als ik haar bezig zie O+
pi_106778390
Vanavond was het hier:

Gebakken aardappeltjes nom nom nom
Schnitzel nom nom nom
Snijbonen bah die moet je snel uitspugen :D

Hij heeft ook voor het eerst een bekertje sojamelk op. Dat ging er ook zo in.

En hij schopte op de commode zo het net nieuwe flesje vitamine D uit mijn hand. Wat een plakzooi zeg :X

Oh Vanyel, Puck is het eens met Dot. Het ingevroren fruit van de AH is maar bah! Vers is goed!
Ik vond dan ook de zaadjes van de kiwi rechtstreeks terug in zijn luier :D

Danic, wij geven zo vet mogelijke yoghurt. Een emmer Turkse yoghurt met 8% vet hebben we op het moment staan. Goed voor de hersenen en het loopt niet zo van de lepel af wat het makkelijker geven maakt.

Groot succes is hier trouwens lasagna. Daar kan je heel veel groenten in proppen zonder dat ze het merken :Y)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_106778560
ohhhhhh de turkse yoghurt van de AH is ZOOOOOOO lekker :9~
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 21:28:18 #181
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_106778645
*snif snif* Ja maar, mijn kleintje kan sinds woensdag omrollen :P
Eerst gilde en schreeuwde ze de hele boel bij elkaar en deed ze alles om maar niet op haar buik terecht te komen. Nu kan ik Larissa nog geen eens normaal verschonen zonder dat ze gaat omrollen op de commode :')

Vandaag heeft ze reepjes paprika gegeten als voorgerecht, en gepureerde pompoen als hoofdgerecht :9

yoghurt moet ik nog uitproberen, ben benieuwd :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_106778660
Ze wil heel graag gaan zitten maar het lukt haar maar niet.
pi_106778781
Vlindur trouwens hoe doe je dat met die verdikking van het BV?
mijn meisje wil de hele avond het liefst aan de borst...maar zo veel melk dat kan ze niet hebben want ze spuugt het met golven uit!! ZO zielig...en vies -O- dacht misschien dat het hielp als ik het ging indikken?
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 13 januari 2012 @ 21:33:05 #184
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106778942
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:30 schreef bitterend het volgende:
mijn meisje wil de hele avond het liefst aan de borst...maar zo veel melk dat kan ze niet hebben want ze spuugt het met golven uit!! ZO zielig...en vies -O- dacht misschien dat het hielp als ik het ging indikken?
wat is de oorzaak van 't zoveel willen drinken? regelen? troost? in 't laatste geval, je meest lege borst aanbieden. Dan heeft ze wel de troost, maar niet de grote hoeveelheden melk zeg maar.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_106779248
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:30 schreef bitterend het volgende:
Ik maak er hier een papje van 1 schepje poeder en 25 ml water. Het komt er dan uit te zien als behanglijm (ja echt :') ) en dan geef je dat voor of na de bv. Ik deed de eerste keer met een lepetje, maar we hadden nog spuitjes en nu geef ik 1 spuitje (3.5 ml) en dat gaat perfect. Ik gaf zonet niet en hij spuugde gelijk weer :)

Ik vind het nog vrij duur trouwens en je gooit elke keer ook vrij veel weg, want wat overblijft mag je niet bewaren. (kan ook niet, want het wordt heel hard)

Ik ga ff een foto zoeken, heb het getwittert vanmiddag
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_106779293
Ja regelen nee ze doet het elke avond...denk troost of clusteren...ze wil geen speen(probeer ik steeds)...ik geef haar altijd dezelfde borst in de avond...maar het helpt niet altijd tegen spuug
pi_106779526
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:38 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik maak er hier een papje van 1 schepje poeder en 25 ml water. Het komt er dan uit te zien als behanglijm (ja echt :') ) en dan geef je dat voor of na de bv. Ik deed de eerste keer met een lepetje, maar we hadden nog spuitjes en nu geef ik 1 spuitje (3.5 ml) en dat gaat perfect. Ik gaf zonet niet en hij spuugde gelijk weer :)

Ik vind het nog vrij duur trouwens en je gooit elke keer ook vrij veel weg, want wat overblijft mag je niet bewaren. (kan ook niet, want het wordt heel hard)

Ik ga ff een foto zoeken, heb het getwittert vanmiddag
haha cement? ok ben benieuwd!
misschien ook proberen
pi_106779551
Behanglijm:

En dit vond Jelte er van :)

En hij kan zo heerlijk lachen O+ O+

pi_106779718
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:42 schreef bitterend het volgende:

[..]

haha cement? ok ben benieuwd!
misschien ook proberen
Bij de jumbo is nutritron het goedkoopst. scheelt best wel wat met het kruidvat.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 13 januari 2012 @ 21:47:20 #190
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106779843
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:38 schreef bitterend het volgende:
Ja regelen nee ze doet het elke avond...denk troost of clusteren...ze wil geen speen(probeer ik steeds)...ik geef haar altijd dezelfde borst in de avond...maar het helpt niet altijd tegen spuug
pinken al geprobeerd? (je pink met je nagel op 't tongetje zeg maar, zodat je 't gehemelte niet kan beschadigen)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_106779883
Ik heb het idd bij de Kruidvat gehaald. 5.40 was het geloof ik. En als het pak open is mag je het 'maar'4 weken bewaren. Ik red het vast niet in 4 weken. Ik wil het niet altijd geven, want ik hoorde dat het niet bewezen is of het met bv wel handig is omdat je hier mee de vraag-aanbod verstoort (geloof ik) dus ik kijk het eerst even aan. Maar zie nu zelf iig al wel verschil :Y
pi_106780018
Bij de jumbo 4,75 dacht ik.
OOk de luuf is bij de plus/jumbo/c1000 goedkoper dan bij het kruidvat 4,49 bij p/j/c en bij het kruidvat 5,95
pi_106780028
Rienk pakte ook met 4 maanden pas de speen. Hij wilde (en heeft) de combispeen van Difrax. Jelte heeft nu een bibispeen (dental) die pakte hij eerst ook niet. Maar vanaf 3 weken ongeveer.
pi_106780101
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:49 schreef ferrari_rood het volgende:
OOk de luuf is bij de plus/jumbo/c1000 goedkoper dan bij het kruidvat 4,49 bij p/j/c en bij het kruidvat 5,95
Waauw, wat scheelt dat een hoop zeg! We hebben hier ook een Jumbo, dus een volgende keer haal ik het daar. Dank je wel!
pi_106780147
quote:
12s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:47 schreef DJMO het volgende:

[..]

pinken al geprobeerd? (je pink met je nagel op 't tongetje zeg maar, zodat je 't gehemelte niet kan beschadigen)
jazeker...soms wil ze en soms niet..
pi_106780170
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Dank!!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 21:52:48 #197
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_106780218
@Bitterend, laat je haar ook goed boeren telkens en een beetje overeind zitten?

@Danic, ik geef haar volle yoghurt of biogarde stand, en gewone melk aangelengd met water of geitenmelk. De melk is voor haar bordje pap 's ochtends en de yoghurt krijgt ze 's avonds een paar eetlepels van nahaar warm eten.

Ze krijgt, snijboon, zuurkool, aardappel, courgette, couscous, rijst, wortel, pompoen, bloemkool, broccoli, soms kip/vis/pasta.
En ook banaan, appel, peer, framboos, mango, avocado.
En bio volkorenbrood, rijstwafel en soms roomboter door het eten of op de boterham.

Voorlopig ga ik het nog niet uitbreiden aangezien ze net 7 maanden is.
Ze eet goed pap en yoghurt, een kwart boterham of 3 korstjes, warm eten is wisselend per dag en fruit ook, soms maar een hap of 10 (das minder dan de helft) en soms bijna alles op.
pi_106780231
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:49 schreef Vlindur het volgende:
Rienk pakte ook met 4 maanden pas de speen. Hij wilde (en heeft) de combispeen van Difrax. Jelte heeft nu een bibispeen (dental) die pakte hij eerst ook niet. Maar vanaf 3 weken ongeveer.
Bibi en Difrax heb ik, morgen Avent proberen(schoonzus gaf dat als tip)
pi_106780268
Juud ja dat doen we...ze spuugt echt veel uit ook tijdens het boeren
pi_106780444
Ik hoop dat je gauw iets vind voor je meissie Bitterend!

Zeker met een eerste is het maar verrekte onzeker allemaal :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')