Even kijken wat ik onthouden heb, want Aventura, ook hier is mijn geheugen anders. Mijn collega's kunnen het niet laten om bij anderen aan te geven dat ik 'nog in moedermodus' sta. Iets wat me behoorlijk begint te irriteren, niet alles komt daardoor en ja, ik ben misschien veranderd. so be it!
@ CLeany, als Evan nog 5 flesjes wil kan dat wel, maar dan zou ik 5 x 180/6 geven. Dat is de max van wat hij op een dag wil hebben. Maar hij mag al met minder flessen op een dag. Vanaf 8 maanden hoeft hij er nog maar 3, dus ik zou toch kijken of je een fles kan afbouwen en dan tussendoor water/thee/diksap geven.
@ MamaPurk, die foto!

En d'r pakje

Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet als Eva hem past. Ik heb hem in maat 74 gekocht, maar volgens mij blijft ze haar leven lang in 68 hangen. Ze is te druk om te groeien
@Aventura, vaak duurt het een paar dagen voordat ze iets lekker vinden. Het heeft Eva 4 of 5 dagen geduurd voordat ze worteltjes lustte. Gewoon een paar dagen achter elkaar blijven aanbieden, ineens gaat het goed. Het is ook wennen voor ze, ineens andere structuren en smaken.
Hier is mijn sneutje vanavond een tand door haar lip gevallen. Ze stond aan de salontafel en dacht wel even los te gaan staan. Ze viel, maar haar armpje kon het niet opvangen en werd het dus nog een stempel op de grond. Zo zielig, het bloedde ook flink
Mijn mup begint ineens van alles te eten. Broccoli met aardappel is

en vanavond ook druifjes gegeven en ook die gingen zo naar binnen. Fijn, want ik was al bang dat ze het moest gaan doen op peer, wortel en bruine bonen en rijst. pfiew komt het toch nog goed.