Jep dat kan de mijne ook heel goed. En dan komt er ook nog zo'n heel stiekem lach geluidje bij.quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:29 schreef Susie het volgende:
Waar we het hadden over slaapperikelen en baby's die weten hoe ze papa en mama naar de slaapkamer kunnen krijgen om ze te trakteren op een big smile
Ik kreeg vanmorgen om 6:20 ook een heerlijke lachquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:29 schreef Susie het volgende:
Waar we het hadden over slaapperikelen en baby's die weten hoe ze papa en mama naar de slaapkamer kunnen krijgen om ze te trakteren op een big smile
quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:14 schreef wickie het volgende:
Ik denk dat we vandaag wel naar huis mogen. Gisteravond laat heeft ze 135cc op en na een goede nacht vanochtend 150cc
Ik denk dat we vandaag wel naar huis mogen. Gisteravond laat heeft ze 135cc op en na een goede nacht vanochtend 150cc
Eva doet dat nu sinds 2 dagen ook. Echt, de rillingen over mijn rug. Maar het wordt al minder. Dinsdag heeft ze het de hele dag door gedaan. Was blij dat ze bij papa was en ik op mijn werk. Toen ik thuiskwam werd ik er gelijk mee ontvangen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:15 schreef BertV het volgende:
Hebben jullie last van een kind dat tanden-knarst?
Mijn dochter, bijna 1, heeft tandenknarsen ontdekt.
Vreselijk geluid, je denkt dat je die tanden gewoon kapot hoort gaan.
Niks aan te doen want leg het meer 's uit.
Ik duw er een speen in. Dat is natuurlijk geen oplossing. Zachte bijtring zal ik 's proberen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:17 schreef DJMO het volgende:
afleiding, bijtring geven of iets om op te kauwen (soepstengel oid) wil er nog wel eens tegen helpen BertV
Bij ons heeft het weken geduurd..quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:20 schreef danic het volgende:
Over een paar dagen is het over als het goed is.
Laten we het hopen Wickie!quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:14 schreef wickie het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:25 schreef danic het volgende:
hahaha bitterendArm kind van jou, én kdv én universiteit.
Hier ook een rare droom, maar meer eng: Eva was bezeten en dat moest stoppen. Ze was helemaal verstijft en ik heb haar op zijn kop gehouden en met d'r hoofd op de grond gebonkt![]()
Toen kwam ik bij buren aan en die pakten haar aan en gooiden haar achteloos achter zich in de gang en toen was ze ineens mijn kat die heel zielig keek . Echt hé, dromen![]()
Oh echt?!quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij ons heeft het weken geduurd..
Haha heb ik hier ook hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:01 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik word soms 's nachts wakker dat ik ineens schrik en naast me kijk, want ik ben dan overtuigd dat Eva nog naast me ligt na een voeding. En dan moet ik echt goed terughalen in m'n geheugen dat ik haar wél al terug had gelegd in haar bedje. Zo stom...
Ze sliep, was weer wakker rond een uur of 13, had ook een volle luier. Die verschoont, toch nog even fles. Nu ben ik inmiddels weer een half uur bezig haar te laten slapen, ligt in bed en ga nu voor de 3de keer naar boven... de ogen gaan dicht, maar na nog geen 4 minuten weer open. En ze is moe hoor! Ben zelfs een liedje aan het zingen voor d'r! haha! Hoppa, we gaan weer!quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:18 schreef bitterend het volgende:
Fijn DF!
Lb hier precies andersom!
Susie slaapt ze inmiddels?
Toppie!quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:48 schreef danic het volgende:
Oh, enne......ze probeert steeds los te staan. Gaat natuurlijk nog niet, maar in sommige gevallen is het toch 10-20 seconden. Vind ik écht lang![]()
Verder is het fijn dat ze een luier aan heeft zeg maar
Huilen is het niet echt, maar speen eruit en die moet er weer in natuurlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:00 schreef bitterend het volgende:
![]()
gaat ze huilen dan Susie? als ze je haar in bed legt?
die van mij weigert de boxliever op mama slapen en spugen vandaag!
Goeie vraag. Het lijkt er eigenlijk op dat ze het opwekt. Ze heeft besloten haar vaste voedsel (behalve pap en rijstwafels) niet meer door te slikken. Er wordt wel op gekauwd, maar niet geslikt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:23 schreef Jipster het volgende:
Oh vanyel wat rot, enig idee hoe het komt? Door allergie of 'gewoon' niet lekker?
heeft ze geen keelontsteking?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Goeie vraag. Het lijkt er eigenlijk op dat ze het opwekt. Ze heeft besloten haar vaste voedsel (behalve pap en rijstwafels) niet meer door te slikken. Er wordt wel op gekauwd, maar niet geslikt.
Beduidend minder natte luiers, droge mond, huilen zonder tranen? Maar dat is slechts een gok van mij. Ik denk dat als er zonder tranen gehuild wordt het al erg ver is..quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:35 schreef Susie het volgende:
Misschien een stomme vraag en hier niet aan de orde, maar hoe zie/merk je dat een baby uitgedroogd zou zijn?
Ohhhh, dat is ook zoquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:55 schreef Vanyel het volgende:
Ja je denkt toch niet dat je voor je lol op fok zit he
uratenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:57 schreef Kleurdoos het volgende:
Evt urinaten in de luier, als je die vindt dan moet je snel handelen (ernstige uitdroging)
quote:
ik postte al voor je editquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]Die lijkt me niet echt relevant voor de recente ervaring van wickie waar ik (nu duidelijker) naar verwijs.
Klopt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb het idee dat dottir al een tijdje aan het aanmodderen is, Vanyel. Klopt dat?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:33 schreef mefke79 het volgende:
Zolang ze blijven plassen geen probleem, afvallen ook geen probleem, dat halen ze in no-time in als ze beter zijn. Succes, want leuk is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |