SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: Wie is de Mol? - Aflevering 1
Anne-Marie
Dio
Frits
Hadewych
Liesbeth
Maarten
Marit
Tim
William
Tussenstand:
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet.
[ Bericht 1% gewijzigd door Tha_Erik op 12-01-2012 20:00:25 ]Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
Bart?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:42 schreef Lindgren. het volgende:
Ik verdenk toch nog steeds Bart.. Hij viel niet op in de eerste aflevering, daar schuilt meer achter denk ik.
Bart heb ik ook in het vizier, hoewel ik Ruud toch ook niet helemaal vertrouw. En dan is er Christien nog.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:42 schreef Lindgren. het volgende:
Ik verdenk toch nog steeds Bart.. Hij viel niet op in de eerste aflevering, daar schuilt meer achter denk ik.
Ik denk dat ze het over de mol in DGK of BB1-1001 hebbenquote:
Dat kan ook gespeeld zijn, hoewel het er dan wel dik bovenop ligt!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:50 schreef tochweerhenk het volgende:
Bij Christien denk ik wel eens dat ze niet helemaal 100% is.
Nu snap ik er nog minder vanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:52 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het over de mol in DGK of BB1-1001 hebben
Ruggegraat. Deze man heeft het.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:51 schreef tochweerhenk het volgende:
En ik ga pas donderdag kijken.
Hoop ik.
Ja, tot de executie.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:41 schreef Zocalo het volgende:
Heb ik iets gemist, kan je morgen al online kijken?
Ik ook, want gezellig met mijn vriendin EN in HD.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:51 schreef tochweerhenk het volgende:
En ik ga pas donderdag kijken.
Hoop ik.
Mja, ik denk dat iedereen die woensdag kijkt ook donderdag gaat kijkenquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk trouwens dat de reden is dat ze het aantal kijkers via de site een beetje willen spreiden zodat de site niet weer down is. Alleen of dit de oplossing is vraag ik mij af.
Precies, de ruggengraat van de serie is in mijn ogen dat alle mensen tegelijkertijd de hints voor hun kiezen krijgen. Nu versplintert het, want fora worden gemeden en na de uitzending zijn er mensen die in een dag tijd alles wel hebben doorgenomen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 06:00 schreef N00dles het volgende:
Ik vind het wel raar. Het killt de essentie van WIDM een beetje, gezamenlijk achter de buis op een vast tijdstip. Nu krijg je, als je donderdag kijkt, het idee dat je al achterloopt. Ondertussen zijn de theorieën op internet dan al losgebarsten en zit je niet meer 'in' het moment.
:\
Oh ja, goedemorgenquote:
Ah kom op zegquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:37 schreef roos85 het volgende:
Voor degene die vanavond online kijken:
[WIDM] Het woensdag topic
quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee gewoon op donderdagavond. En als ik een keer niet kan kijken op donderdag dan kijk ik op uitzendinggemist terug!
Lijkt me prima, weet je hoe vaak iemand een spoiler vergeetquote:
twitter:WilliamSpaaij twitterde op woensdag 11-01-2012 om 14:01:45Ik hoop dat de Avro het voortijdig online zien van Wie is de mol? bij een eenmalig iets houdt! #WIDM is de magie van de donderdagavond! RT reageer retweet
twitter:mvdweijden twitterde op woensdag 11-01-2012 om 15:01:05Avro zet #widm afl. twee vanavond al op internet. Zullen we ons allemaal beheersen en morgen pas gaan kijken. Veel leuker! reageer retweet
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:14 schreef jcdragon het volgende:
William en Maarten vinden dat het ook op donderdagavond uitgezonden moet worden
twitter:WilliamSpaaij twitterde op woensdag 11-01-2012 om 14:01:45Ik hoop dat de Avro het voortijdig online zien van Wie is de mol? bij een eenmalig iets houdt! #WIDM is de magie van de donderdagavond! RT reageer retweet
twitter:mvdweijden twitterde op woensdag 11-01-2012 om 15:01:05Avro zet #widm afl. twee vanavond al op internet. Zullen we ons allemaal beheersen en morgen pas gaan kijken. Veel leuker! reageer retweet
Eens.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:10 schreef Bakakame het volgende:
Ik kijk ook pas morgen. Veel leuker om lekker voor de TV te zitten met m'n huisgenoten en het tegelijk met z'n allen te zien
Dankjequote:Op woensdag 11 januari 2012 14:29 schreef Re het volgende:
[..]
Lijkt me prima, weet je hoe vaak iemand een spoiler vergeet
Goed ideequote:Op woensdag 11 januari 2012 11:37 schreef roos85 het volgende:
Voor degene die vanavond online kijken:
[WIDM] Het woensdag topic
[WIDM] Het woensdag topicquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop wel dat de mods dan sterk controleren op spoileren
Goed zo Borizzz ! ik kijk morgen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:27 schreef Borizzz het volgende:
Echte fans kijken morgen!
En lezen daarna het bericht op FOK!
Als straf moet je vanavond nog een keer kijken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:38 schreef Gnieperd het volgende:
Ik heb gezondigd en tóch al gekeken
quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als straf moet je vanavond nog een keer kijken.
Ben benieuwd!quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:47 schreef themole het volgende:
Heb gisteren gekeken en kijk vanavond weer. Leuke aflevering tot de executie.
Vertel! ohnee, doe maar nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:47 schreef themole het volgende:
Heb gisteren gekeken en kijk vanavond weer. Leuke aflevering tot de executie.
inderdaad, nou ga ik dus dit topic maar niet lezen, want ik ga vanavond pas kijken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:35 schreef MrManiak het volgende:
Mh...Zeer vreemde keuze van de AVRO om de aflevering een dag eerder online te streamen tot de executie...
Ik wilde net zeggen: Petje af voor de posters hier dat er geen enkele spoiler voorbij is gekomenquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:37 schreef okiokinl het volgende:
[..]
inderdaad, nou ga ik dus dit topic maar niet lezen, want ik ga vanavond pas kijken.
Hopelijk gaat dit niet gebeuren in de volgende topics, aangezien niet iedereen op spoilers zit te wachtenquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Vertel! ohnee, doe maar niet
AVROquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:39 schreef Beaudelaire het volgende:
Echte fans kijken vanavond pas. Word.
Georgequote:
Tot nu toe hou ik alles in het Woensdagtopic, alleen in het theorieeentopic heb ik iets vertelt uit aflevering 2. Wel met een spoiler waar duidelijk bij staat dat het info uit aflevering 2 bevat.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:37 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen: Petje af voor de posters hier dat er geen enkele spoiler voorbij is gekomen
Jantien.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:44 schreef MrManiak het volgende:
[..]
George
[WIDM] Mol-associatiespel. Leuk idee voor een nieuw topic...
Denk het niet.quote:
het is iig een van de meest interactieve programma's die er bestaat geloof ik. En wij FOK!kers zijn natuurlijk de experts in kijken en posten tegelijkertijd, dat doen we al sinds BB1quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:25 schreef Jane het volgende:
Ik heb wel al naar afl. 2 gekeken, en ik moet zeggen dat ik vind dat het best een dimensie toevoegt.Namelijk dat je wel de opdrachten en gebeurtenissen tot je door hebt kunnen laten dringen, zonder al te weten wie er afvalt. Ik vind het wel wat.
Sommige mensen overdrijven ook wel heel erg in hun afkeur van het eerder online plaatsen, vind ik. Lijkt me meer een gevalletje van niet zo goed tegen veranderingen kunnen. Op wieisdemol.com maken ze het helemaal bont. Daar is de helft van de topics tijdelijk gesloten. Dan moet je je toch echt gaan afvragen wat de zin van een forum nog is. Beter is het denk ik om je gewoon aan de situatie aan te passen.
En over dat het vervelend is als niet iedereen tegelijk naar hetzelfde zit te kijken... Eerlijk gezegd snap ik toch niet zo goed hoe je naar WIDM kunt kijken en tegelijk op een forum kunt posten. Dan mis je de helft van de uitzending. M.i. begint de lol van het uitpluizen van de aanwijzingen toch pas na afloop van de uitzending.
I know.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:39 schreef Re het volgende:
[..]
het is iig een van de meest interactieve programma's die er bestaat geloof ik. En wij FOK!kers zijn natuurlijk de experts in kijken en posten tegelijkertijd, dat doen we al sinds BB1
Tja, wat is een spoiler? Volgens mij is de definitie iets van "informatie waardoor het niet zoveel zin meer heeft (of het veel minder leuk maakt) om de uitzending te bekijken/het boek te lezen/enz. enz."quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar ook van wie zit er in welk team etv.
Die de OP.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ook..
Is er een namen lijst ik weet niet wie wie is.
quote:Hoe goed ken ik mezelf? Zie me in een wiskundige reeks die een stijgende lijn inzet. #widm Ned 1: 20:30 uur
Dat slaat op vanavond neem ik aan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:08 schreef Bakakame het volgende:
Heeft iemand de nieuwste tweet van de Mol al gelezen?
Of de Mol is érg doorzichtig, óf de Mol probeert ons op 'n dwaalspoor te krijgen.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Tha_Erik op 12-01-2012 19:24:43 ]Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:20 schreef Jane het volgende:
SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed
Het geëmmer begint dus nu al...quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat slaat op vanavond neem ik aan?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Jane, ik heb dat in een spoiler gezet, aangezien het over de nog niet uitgezonden aflevering gaat.
Denk het wel, het was toen ik het postte 10 uur geleden gepost, dus kan weinig anders zijnquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat slaat op vanavond neem ik aan?
SPOILER: mogelijke spoiler voor executieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou jammer zijn, denk het niet. Zal wel een boete op staan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:21 schreef DaMart het volgende:
Geeft een van de kandidaten nou een spoiler op Twitter?SPOILER: mogelijke spoiler voor executieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snel, je prono nog snel veranderen!quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:21 schreef DaMart het volgende:
Geeft een van de kandidaten nou een spoiler op Twitter?SPOILER: mogelijke spoiler voor executieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh, zo flauw ben ik niet en dit zal wel een grap zijn van hemquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:22 schreef Steve het volgende:
[..]
Snel, je prono nog snel veranderen!
Ik hoor 't 'm zo als onhandige grap zeggen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neuh, zo flauw ben ik niet en dit zal wel een grap zijn van hem.
Don't trust nobodyquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Dio: Trust nobody...zichzelf verdacht maken
Nog erger.quote:
Dat is hipquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom moet dat eigenlijk in het engels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg dat Annemarie afvaltIk hoop voor haar een stuk of 60SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed
In dit topic zijn geen spoilerquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:30 schreef egeltje1985 het volgende:
Kan ik nou wel in dit topic komen als ik nog niet online gekeken heb of zijn er spoilers?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:30 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar een stuk of 60
Jawel hoor.quote:
Niet altijd serieus
Nog niet neequote:
IJslandquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik hoop niet dat ze het hele seizoen in Ijsland blijven. Alles lijkt zo op mekaar daar.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:32 schreef themole het volgende:
[..]
Jawel hoor.spoiler is leeg...: 0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgende keer beter
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
haaaaiquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:32 schreef themole het volgende:
[..]
Jawel hoor.Je spoilergrapje wordt in de spoiler gespoilerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Zoals oma hem ook maakte met al die smaakstoffen en verdikkingsmiddel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:32 schreef borisz het volgende:
Authentieke vleesjus van Knorr. Moet echt verboden worden.
Sinds wanneer is dit.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Je spoilergrapje wordt in de spoiler gespoilerd.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:34 schreef franklop het volgende:
Kunnen we Art nog inwisselen als presentator?
Graag PJ of Karel ervoor terug.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:34 schreef franklop het volgende:
Nee, Ik vind het een fijne presentator.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:34 schreef franklop het volgende:
Nee, Art is leuk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:34 schreef franklop het volgende:
Ik vind het hem wel aardig doenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:34 schreef franklop het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Art is opzich een leuke knul, maar ik vind het niet passen als presentator voor de mol... er moet mysterie om de presentator heen hangen
geen MyAt ofzo?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:36 schreef muzas het volgende:
Zoek me de tiefus naar dit topic, staat ie in RLS![]()
Big Mol,
De gouden Mol,
Secret Mol,
PARRA BRADDA!
Daar zorgt IJsland wel voor.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Art is opzich een leuke knul, maar ik vind het niet passen als presentator voor de mol... er moet mysterie om de presentator heen hangen
dat komt vast goedquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:37 schreef Darkestrah het volgende:
Misschien wel mijn 10.000e post in dit topic. Nog 24 te gaan.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:37 schreef wieksel het volgende:
tweet had ook te maken met wiskunde, maar zou te obvious zijn
He? Onthoud je al de topics die je volgt ofzo dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:36 schreef muzas het volgende:
[..]
Te laat aan gedacht, gebruik da nooit
Mol neus.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:37 schreef muzas het volgende:
Nou ga ik dus, nu ik het weet, de hele tijd op die scheve neus zitten letten
NOU NOU NOU.. hij is wel lievvvquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:38 schreef iBenny het volgende:
Ik wil hem kapot maken... raar mannetje
Nee, ik heb geloof ik gewoon niet zo'n drang om alles bij te houdenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
He? Onthoud je al de topics die je volgt ofzo dan?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:37 schreef Darkestrah het volgende:
Misschien wel mijn 10.000e post in dit topic. Nog 24 te gaan.
Te vrolijk, net als al dat musicalgrut.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:38 schreef iBenny het volgende:
Ik wil hem kapot maken... raar mannetje
Het ziet er allemaal mooi uitquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die waterval echt zo mooi.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind IJsland sowieso mooi eruitzien.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Focking lelijk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, nu heeft ze wel weer lippenstift
Vast in haar tepelquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil weten waar ze die piercings heeft
Ik vind dat ook iets teveel soms.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:40 schreef RedFever007 het volgende:
dit vind ik zo fucking irritant![]()
die tussenstukjes
Ditquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:37 schreef muzas het volgende:
Nou ga ik dus, nu ik het weet, de hele tijd op die scheve neus zitten letten
Ik zou d'r doen. Gewoon, prestigefuck. Net als irene moors.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, nu heeft ze wel weer lippenstift
Ze voelde aan dr oren dus misschien allemaal daar dan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil weten waar ze die piercings heeft
Of verkeerd de letters uit je naam tellenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja gewoon liegen over je piercings...
Of liegen over elke vraag.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of verkeerd de letters uit je naam tellen
Tenzij ze nu al fout zitten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Dio blijft achter... een mol zou toch een plek in het spel willen hebben die invloed heeft en dus niet zo snel achterblijven? Even kijken of de achterblijvers nog iets moeten.
niet over nagedachtquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom niet iemand achterlaten over wie al een vraag is geweest?
Reddingdiploma.quote:
IK zou iemand achter laten over wie al een vraag is gesteld.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Dio blijft achter... een mol zou toch een plek in het spel willen hebben die invloed heeft en dus niet zo snel achterblijven? Even kijken of de achterblijvers nog iets moeten.
Werd hier ook al geopperd, dat is het slimst natuurlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef Ambrosius het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef rhubarbje het volgende:
Frits telde al verkeerd volgens mij
bij godfried deed ie god in 2 vingers en toen vinger drie was de f
of niet?
Irene Moors is dan ook logischquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik zou d'r doen. Gewoon, prestigefuck. Net als irene moors.
2
Ja, dat vind ik ook stom dat ze dat niet doen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef Ambrosius het volgende:
Ah ja!quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:43 schreef themole het volgende:
[..]
ABC
Zwemvaardigheid 1,2,3
Snorkelbrevet 1,2,3
Reddend zwemmen
Nogal lastig deelbaar.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef themole het volgende:
[..]
Volgens zijn site is Maarten 203 centimeter hoog.
eens!quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef Ambrosius het volgende:
2?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:43 schreef Wrijfhout het volgende:
204/4
als william de mol is zou hij iets anders zeggen? Als het 5 was kan 204 niet gedeeld worden
Door welk getal kan 204 gedeeld worden zodat er een heel getal overblijft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |