SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: Wie is de Mol? - Aflevering 1
Anne-Marie
Dio
Frits
Hadewych
Liesbeth
Maarten
Marit
Tim
William
Tussenstand:
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet.
[ Bericht 1% gewijzigd door Tha_Erik op 12-01-2012 20:00:25 ]Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
Bart?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:42 schreef Lindgren. het volgende:
Ik verdenk toch nog steeds Bart.. Hij viel niet op in de eerste aflevering, daar schuilt meer achter denk ik.
Bart heb ik ook in het vizier, hoewel ik Ruud toch ook niet helemaal vertrouw. En dan is er Christien nog.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:42 schreef Lindgren. het volgende:
Ik verdenk toch nog steeds Bart.. Hij viel niet op in de eerste aflevering, daar schuilt meer achter denk ik.
Ik denk dat ze het over de mol in DGK of BB1-1001 hebbenquote:
Dat kan ook gespeeld zijn, hoewel het er dan wel dik bovenop ligt!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:50 schreef tochweerhenk het volgende:
Bij Christien denk ik wel eens dat ze niet helemaal 100% is.
Nu snap ik er nog minder vanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:52 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het over de mol in DGK of BB1-1001 hebben
Ruggegraat. Deze man heeft het.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:51 schreef tochweerhenk het volgende:
En ik ga pas donderdag kijken.
Hoop ik.
Ja, tot de executie.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:41 schreef Zocalo het volgende:
Heb ik iets gemist, kan je morgen al online kijken?
Ik ook, want gezellig met mijn vriendin EN in HD.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:51 schreef tochweerhenk het volgende:
En ik ga pas donderdag kijken.
Hoop ik.
Mja, ik denk dat iedereen die woensdag kijkt ook donderdag gaat kijkenquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk trouwens dat de reden is dat ze het aantal kijkers via de site een beetje willen spreiden zodat de site niet weer down is. Alleen of dit de oplossing is vraag ik mij af.
Precies, de ruggengraat van de serie is in mijn ogen dat alle mensen tegelijkertijd de hints voor hun kiezen krijgen. Nu versplintert het, want fora worden gemeden en na de uitzending zijn er mensen die in een dag tijd alles wel hebben doorgenomen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 06:00 schreef N00dles het volgende:
Ik vind het wel raar. Het killt de essentie van WIDM een beetje, gezamenlijk achter de buis op een vast tijdstip. Nu krijg je, als je donderdag kijkt, het idee dat je al achterloopt. Ondertussen zijn de theorieën op internet dan al losgebarsten en zit je niet meer 'in' het moment.
:\
Oh ja, goedemorgenquote:
Ah kom op zegquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:37 schreef roos85 het volgende:
Voor degene die vanavond online kijken:
[WIDM] Het woensdag topic
quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee gewoon op donderdagavond. En als ik een keer niet kan kijken op donderdag dan kijk ik op uitzendinggemist terug!
Lijkt me prima, weet je hoe vaak iemand een spoiler vergeetquote:
twitter:WilliamSpaaij twitterde op woensdag 11-01-2012 om 14:01:45Ik hoop dat de Avro het voortijdig online zien van Wie is de mol? bij een eenmalig iets houdt! #WIDM is de magie van de donderdagavond! RT reageer retweet
twitter:mvdweijden twitterde op woensdag 11-01-2012 om 15:01:05Avro zet #widm afl. twee vanavond al op internet. Zullen we ons allemaal beheersen en morgen pas gaan kijken. Veel leuker! reageer retweet
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:14 schreef jcdragon het volgende:
William en Maarten vinden dat het ook op donderdagavond uitgezonden moet worden
twitter:WilliamSpaaij twitterde op woensdag 11-01-2012 om 14:01:45Ik hoop dat de Avro het voortijdig online zien van Wie is de mol? bij een eenmalig iets houdt! #WIDM is de magie van de donderdagavond! RT reageer retweet
twitter:mvdweijden twitterde op woensdag 11-01-2012 om 15:01:05Avro zet #widm afl. twee vanavond al op internet. Zullen we ons allemaal beheersen en morgen pas gaan kijken. Veel leuker! reageer retweet
Eens.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:10 schreef Bakakame het volgende:
Ik kijk ook pas morgen. Veel leuker om lekker voor de TV te zitten met m'n huisgenoten en het tegelijk met z'n allen te zien
Dankjequote:Op woensdag 11 januari 2012 14:29 schreef Re het volgende:
[..]
Lijkt me prima, weet je hoe vaak iemand een spoiler vergeet
Goed ideequote:Op woensdag 11 januari 2012 11:37 schreef roos85 het volgende:
Voor degene die vanavond online kijken:
[WIDM] Het woensdag topic
[WIDM] Het woensdag topicquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop wel dat de mods dan sterk controleren op spoileren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |