Precies, de ruggengraat van de serie is in mijn ogen dat alle mensen tegelijkertijd de hints voor hun kiezen krijgen. Nu versplintert het, want fora worden gemeden en na de uitzending zijn er mensen die in een dag tijd alles wel hebben doorgenomen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 06:00 schreef N00dles het volgende:
Ik vind het wel raar. Het killt de essentie van WIDM een beetje, gezamenlijk achter de buis op een vast tijdstip. Nu krijg je, als je donderdag kijkt, het idee dat je al achterloopt. Ondertussen zijn de theorieën op internet dan al losgebarsten en zit je niet meer 'in' het moment.
:\
Oh ja, goedemorgenquote:
Ah kom op zegquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:37 schreef roos85 het volgende:
Voor degene die vanavond online kijken:
[WIDM] Het woensdag topic
quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee gewoon op donderdagavond. En als ik een keer niet kan kijken op donderdag dan kijk ik op uitzendinggemist terug!
Lijkt me prima, weet je hoe vaak iemand een spoiler vergeetquote:
twitter:WilliamSpaaij twitterde op woensdag 11-01-2012 om 14:01:45Ik hoop dat de Avro het voortijdig online zien van Wie is de mol? bij een eenmalig iets houdt! #WIDM is de magie van de donderdagavond! RT reageer retweet
twitter:mvdweijden twitterde op woensdag 11-01-2012 om 15:01:05Avro zet #widm afl. twee vanavond al op internet. Zullen we ons allemaal beheersen en morgen pas gaan kijken. Veel leuker! reageer retweet
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:14 schreef jcdragon het volgende:
William en Maarten vinden dat het ook op donderdagavond uitgezonden moet worden
twitter:WilliamSpaaij twitterde op woensdag 11-01-2012 om 14:01:45Ik hoop dat de Avro het voortijdig online zien van Wie is de mol? bij een eenmalig iets houdt! #WIDM is de magie van de donderdagavond! RT reageer retweet
twitter:mvdweijden twitterde op woensdag 11-01-2012 om 15:01:05Avro zet #widm afl. twee vanavond al op internet. Zullen we ons allemaal beheersen en morgen pas gaan kijken. Veel leuker! reageer retweet
Eens.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:10 schreef Bakakame het volgende:
Ik kijk ook pas morgen. Veel leuker om lekker voor de TV te zitten met m'n huisgenoten en het tegelijk met z'n allen te zien
Dankjequote:Op woensdag 11 januari 2012 14:29 schreef Re het volgende:
[..]
Lijkt me prima, weet je hoe vaak iemand een spoiler vergeet
Goed ideequote:Op woensdag 11 januari 2012 11:37 schreef roos85 het volgende:
Voor degene die vanavond online kijken:
[WIDM] Het woensdag topic
[WIDM] Het woensdag topicquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop wel dat de mods dan sterk controleren op spoileren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |