IJslandquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik hoop niet dat ze het hele seizoen in Ijsland blijven. Alles lijkt zo op mekaar daar.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:32 schreef themole het volgende:
[..]
Jawel hoor.spoiler is leeg...: 0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgende keer beter
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
haaaaiquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:32 schreef themole het volgende:
[..]
Jawel hoor.Je spoilergrapje wordt in de spoiler gespoilerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Zoals oma hem ook maakte met al die smaakstoffen en verdikkingsmiddel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:32 schreef borisz het volgende:
Authentieke vleesjus van Knorr. Moet echt verboden worden.
Sinds wanneer is dit.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Je spoilergrapje wordt in de spoiler gespoilerd.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:34 schreef franklop het volgende:
Kunnen we Art nog inwisselen als presentator?
Graag PJ of Karel ervoor terug.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:34 schreef franklop het volgende:
Nee, Ik vind het een fijne presentator.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:34 schreef franklop het volgende:
Nee, Art is leuk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:34 schreef franklop het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |