Vertel! ohnee, doe maar nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:47 schreef themole het volgende:
Heb gisteren gekeken en kijk vanavond weer. Leuke aflevering tot de executie.
inderdaad, nou ga ik dus dit topic maar niet lezen, want ik ga vanavond pas kijken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:35 schreef MrManiak het volgende:
Mh...Zeer vreemde keuze van de AVRO om de aflevering een dag eerder online te streamen tot de executie...
Ik wilde net zeggen: Petje af voor de posters hier dat er geen enkele spoiler voorbij is gekomenquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:37 schreef okiokinl het volgende:
[..]
inderdaad, nou ga ik dus dit topic maar niet lezen, want ik ga vanavond pas kijken.
Hopelijk gaat dit niet gebeuren in de volgende topics, aangezien niet iedereen op spoilers zit te wachtenquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Vertel! ohnee, doe maar niet
AVROquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:39 schreef Beaudelaire het volgende:
Echte fans kijken vanavond pas. Word.
Georgequote:
Tot nu toe hou ik alles in het Woensdagtopic, alleen in het theorieeentopic heb ik iets vertelt uit aflevering 2. Wel met een spoiler waar duidelijk bij staat dat het info uit aflevering 2 bevat.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:37 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen: Petje af voor de posters hier dat er geen enkele spoiler voorbij is gekomen
Jantien.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:44 schreef MrManiak het volgende:
[..]
George
[WIDM] Mol-associatiespel. Leuk idee voor een nieuw topic...
Denk het niet.quote:
het is iig een van de meest interactieve programma's die er bestaat geloof ik. En wij FOK!kers zijn natuurlijk de experts in kijken en posten tegelijkertijd, dat doen we al sinds BB1quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:25 schreef Jane het volgende:
Ik heb wel al naar afl. 2 gekeken, en ik moet zeggen dat ik vind dat het best een dimensie toevoegt.Namelijk dat je wel de opdrachten en gebeurtenissen tot je door hebt kunnen laten dringen, zonder al te weten wie er afvalt. Ik vind het wel wat.
Sommige mensen overdrijven ook wel heel erg in hun afkeur van het eerder online plaatsen, vind ik. Lijkt me meer een gevalletje van niet zo goed tegen veranderingen kunnen. Op wieisdemol.com maken ze het helemaal bont. Daar is de helft van de topics tijdelijk gesloten. Dan moet je je toch echt gaan afvragen wat de zin van een forum nog is. Beter is het denk ik om je gewoon aan de situatie aan te passen.
En over dat het vervelend is als niet iedereen tegelijk naar hetzelfde zit te kijken... Eerlijk gezegd snap ik toch niet zo goed hoe je naar WIDM kunt kijken en tegelijk op een forum kunt posten. Dan mis je de helft van de uitzending. M.i. begint de lol van het uitpluizen van de aanwijzingen toch pas na afloop van de uitzending.
I know.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:39 schreef Re het volgende:
[..]
het is iig een van de meest interactieve programma's die er bestaat geloof ik. En wij FOK!kers zijn natuurlijk de experts in kijken en posten tegelijkertijd, dat doen we al sinds BB1
Tja, wat is een spoiler? Volgens mij is de definitie iets van "informatie waardoor het niet zoveel zin meer heeft (of het veel minder leuk maakt) om de uitzending te bekijken/het boek te lezen/enz. enz."quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar ook van wie zit er in welk team etv.
Die de OP.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ook..
Is er een namen lijst ik weet niet wie wie is.
quote:Hoe goed ken ik mezelf? Zie me in een wiskundige reeks die een stijgende lijn inzet. #widm Ned 1: 20:30 uur
Dat slaat op vanavond neem ik aan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:08 schreef Bakakame het volgende:
Heeft iemand de nieuwste tweet van de Mol al gelezen?
Of de Mol is érg doorzichtig, óf de Mol probeert ons op 'n dwaalspoor te krijgen.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Tha_Erik op 12-01-2012 19:24:43 ]Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:20 schreef Jane het volgende:
SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed
Het geëmmer begint dus nu al...quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat slaat op vanavond neem ik aan?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Jane, ik heb dat in een spoiler gezet, aangezien het over de nog niet uitgezonden aflevering gaat.
Denk het wel, het was toen ik het postte 10 uur geleden gepost, dus kan weinig anders zijnquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat slaat op vanavond neem ik aan?
SPOILER: mogelijke spoiler voor executieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou jammer zijn, denk het niet. Zal wel een boete op staan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:21 schreef DaMart het volgende:
Geeft een van de kandidaten nou een spoiler op Twitter?SPOILER: mogelijke spoiler voor executieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snel, je prono nog snel veranderen!quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:21 schreef DaMart het volgende:
Geeft een van de kandidaten nou een spoiler op Twitter?SPOILER: mogelijke spoiler voor executieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh, zo flauw ben ik niet en dit zal wel een grap zijn van hemquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:22 schreef Steve het volgende:
[..]
Snel, je prono nog snel veranderen!
Ik hoor 't 'm zo als onhandige grap zeggen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neuh, zo flauw ben ik niet en dit zal wel een grap zijn van hem.
Don't trust nobodyquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Dio: Trust nobody...zichzelf verdacht maken
Nog erger.quote:
Dat is hipquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom moet dat eigenlijk in het engels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg dat Annemarie afvaltIk hoop voor haar een stuk of 60SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed
In dit topic zijn geen spoilerquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:30 schreef egeltje1985 het volgende:
Kan ik nou wel in dit topic komen als ik nog niet online gekeken heb of zijn er spoilers?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:30 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar een stuk of 60
Jawel hoor.quote:
Niet altijd serieus
Nog niet neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |