Wat is er nu niet goed aan dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:59 schreef SosuaCafe het volgende:
Fipo
Wanneer komt er weer een ios die alles changed?
SPOILER: LET OP! GROTE PLAATJESOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vriendin haalt 2 dagen (ochtend dag 1 tot avond dag 2) met een volle batterij en doorsnee gebruik, dus volgens mij valt het allemaal wel mee met de batterij issuesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:37 schreef Treces het volgende:
Hoe zit het tegenwoordig met de batterij van de 4S? Is dat tegenwoordig een beetje opgelost?
Dat is die van jou vriendin.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:10 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Vriendin haalt 2 dagen (ochtend dag 1 tot avond dag 2) met een volle batterij en doorsnee gebruik, dus volgens mij valt het allemaal wel mee met de batterij issues
Heb jij de 16GB? Ik hoor dat die de meeste problemen heeft.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:44 schreef nelisb het volgende:
[..]
Dat is die van jou vriendin.
Mijn telefoon heeft bij geen gebruik, ligt dus op m'n bureau tijdens werk na 3 uur 35-40% van de batterij af.
Na 8 uur werken heb ik nog zo'n 5-15% over met een enkele keer bellen of sms'en.
Heb ik inderdaad.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:06 schreef Treces het volgende:
[..]
Heb jij de 16GB? Ik hoor dat die de meeste problemen heeft.
Ik heb de 4S 16g gig. Rond zeven uur vanochtend van de stroom gehaald, ongeveer een uur muziek mee geluisterd en redelijk whatsapp + twitter gebruikt. Heb nu nog 75% over.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:44 schreef nelisb het volgende:
[..]
Dat is die van jou vriendin.
Mijn telefoon heeft bij geen gebruik, ligt dus op m'n bureau tijdens werk na 3 uur 35-40% van de batterij af.
Na 8 uur werken heb ik nog zo'n 5-15% over met een enkele keer bellen of sms'en.
Vroeger was het beter om een accu helemaal leeg te laten lopen (denk aan Nokia 3310 tijd). Tegenwoordig kun je beter steeds opladen en maakt het niet veel meer uit. Ik dacht dat ik ooit gelezen had dat het juist slechter is om steeds helemaal leeg te laten lopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:36 schreef David Letterman het volgende:
Ik haal bijna 2 dagen op een volle batterij (4S, 16G), met een gebruik (o.a. whatsapp, twitter, wat internet, muziek, bellen) van 6-8 uur. Is gewoon goed.
Zit me alleen nog steeds af te vragen wanneer ik het beste mijn 4S kan opladen voor een optimaal gebruik van de batterij. Elke dag of em gewoon helemaal leeg maken en dan pas opladen. Iemand een goede raad?
Volgens mij gebeurt het nog steeds wel dat de accu van een iPhone minder wordt. Dat merkte ik bij de accu van m'n HTC Hero wel na een paar jaar gebruik. Dat is ook niet meer dan logisch, een accu heeft een x aantal oplaadcycli en het wordt langzaamaan minder.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:27 schreef Estolan het volgende:
Maakt met LI-Ion accu's geen drol meer uit, tussendoor opladen of leeg laten lopen is allebei prima
Leeg is bij Li-Ion immers niet compleet ( 0% ) leeg, zit altijd een safety marge in.
En je zal niet zo snel meemaken dat je accu ineens gaar is ( zoals bij de oudere accu's wel het geval was na 2jaar intensief gebruik )
Dat laatste is dus echt pure onzin. Er worden elke dag duizenden iPhones gekocht, hoe zorgt Apple ervoor dat deze precies na de release van een nieuwe iPhone minder worden? Ten tweede, waarom zou Apple dat doen? Ten derde, een accu wordt minder naarmate je deze gebruikt, dat is onafhankelijk van de tijd. Ten vierde, hoe doe je zoiets? Ten vijfde:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:33 schreef Slickk het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt het nog steeds wel dat de accu van een iPhone minder wordt. Dat merkte ik bij de accu van m'n HTC Hero wel na een paar jaar gebruik. Dat is ook niet meer dan logisch, een accu heeft een x aantal oplaadcycli en het wordt langzaamaan minder.
Ik heb ook wel een aantal theorieën gelezen / gezien op TV van mensen die zeggen dat Apple het afstemt op wanneer ze een nieuwe iPhone uitbrengen. Ook omdat je de accu zelf niet kunt vervangen, in ieder geval niet zo makkelijk vergeleken met andere toestellen.
Maar dat zeiden ze over de iPhone 4S ook, dat die een groter scherm zou krijgen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:00 schreef einzeinz het volgende:
De nieuwe iPhone komt in het najaar van 2012 (hoogstwaarschijnlijk oktober).
Die zal een 4" scherm hebben en zal verschillen van de iPhone 4S, dat is al bekend omdat een bron binnen Apple bevestigd heeft dat de iPhone er hardware matig anders zal gaan uitzien.
Voor de rest is het afwachten tot de keynote.
En hoe weet jij dat dat? Zit Tim Cook op Fok?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:00 schreef einzeinz het volgende:
De nieuwe iPhone komt in het najaar van 2012 (hoogstwaarschijnlijk oktober).
Die zal een 4" scherm hebben en zal verschillen van de iPhone 4S, dat is al bekend omdat een bron binnen Apple bevestigd heeft dat de iPhone er hardware matig anders zal gaan uitzien.
Voor de rest is het afwachten tot de keynote.
TimCookquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat dat? Zit Tim Cook op Fok?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat dat? Zit Tim Cook op Fok?
quote:
Als je weet dat een accu van een telefoon 2 jaar na dato een stuk minder is dan is het best slim om 2 jaar na releasedatum van de eerste, de volgende uit te brengen. Daarnaast zijn er genoeg manieren om het te manipuleren, wat dacht je van printers met een ingebouwde chip die na zoveel duizend afdrukken ook kapot gaan? Ik zeg niet dat ik er volledig in geloof, maar 'pure onzin' vind ik ook wel weer snel gezegd. Ik kan het niet meer terugvinden jammer genoeg, het was best interessant.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat laatste is dus echt pure onzin. Er worden elke dag duizenden iPhones gekocht, hoe zorgt Apple ervoor dat deze precies na de release van een nieuwe iPhone minder worden? Ten tweede, waarom zou Apple dat doen? Ten derde, een accu wordt minder naarmate je deze gebruikt, dat is onafhankelijk van de tijd. Ten vierde, hoe doe je zoiets? Ten vijfde:
Zo gaat het bij veel producenten, is ook geen groot geheim ofzo. Het grootste geheim is de chip kraken waarop je de gegevens kunt wijzigen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 02:44 schreef Slickk het volgende:
[..]
Als je weet dat een accu van een telefoon 2 jaar na dato een stuk minder is dan is het best slim om 2 jaar na releasedatum van de eerste, de volgende uit te brengen. Daarnaast zijn er genoeg manieren om het te manipuleren, wat dacht je van printers met een ingebouwde chip die na zoveel duizend afdrukken ook kapot gaan? Ik zeg niet dat ik er volledig in geloof, maar 'pure onzin' vind ik ook wel weer snel gezegd. Ik kan het niet meer terugvinden jammer genoeg, het was best interessant.
Waarom Apple het zou doen? Geld natuurlijk.
Ooit het verhaal gehoord van Batavus dat ze bijna failliet gingen omdat ze zo'n goede fiets hadden gemaakt dat die niet meer kapot ging en mensen daarom niet meer een nieuwe kochten? Nouja, dat dus. Het is sowieso een trend in de electronicawereld de laatste jaren. Waar je voorheen nog 10 jaar deed met een TV, is nu 5 jaar al heel lang. Ik zou niet weten waarom Apple hier ook niet aan mee zou doen. Misschien past dit beter in het Apple-topic, maar ach. Nogmaals, ik zeg niet dat ik er volledig van overtuigd ben dat ze het ook doen, ik zeg alleen dat ik het niet heel vreemd zou vinden als ze het wel zouden doen.
Complete onzin ditquote:Op woensdag 11 januari 2012 02:48 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Zo gaat het bij veel producenten, is ook geen groot geheim ofzo. Het grootste geheim is de chip kraken waarop je de gegevens kunt wijzigen.
Die codes komen pas vrij nadat een werknemer die de informatie in het bezit heeft ontslagen wordt en heel toevallig die informatie op het net gooit.
Ik denk dat Apple dat ook doet.
Het ging ook niet om de printers, maar om de cartridges, die aangaven dat ze leeg waren terwijl er nog meer dan genoeg inkt in zat.quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:49 schreef Estolan het volgende:En een printer met een chip erin dat na een x-aantal prints hij stuk gaat??? NOG FF
Laatste offtopic:quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het ging ook niet om de printers, maar om de cartridges, die aangaven dat ze leeg waren terwijl er nog meer dan genoeg inkt in zat.
Dat had niets met de geschatte waarde te maken; ze gaven aan dat hij leeg was, zelfs bij halfvolle cartridges. Sterker nog; zelfs volledig gevulde cartridges die een tijd niet gebruikt waren, gaven dankzij die chip aan dat ze leeg waren:quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:14 schreef Estolan het volgende:
[..]
Laatste offtopic:
Uhm de uitleg daarvan staat er vaak ook bij ( het is een geschatte waarde, niet de exacte )
nog nooit van gehoord of meegemaaktquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat had niets met de geschatte waarde te maken; ze gaven aan dat hij leeg was, zelfs bij halfvolle cartridges. Sterker nog; zelfs volledig gevulde cartridges die een tijd niet gebruikt waren, gaven dankzij die chip aan dat ze leeg waren.
Ze hebben het niet gered binnen een week..quote:MuscleNerd
props to @saurik for major contributions to the A5 version of @pod2g's untether yesterday! (still no ETA, but moving forward)
23 uur geleden
Euhm ik weet zeker dat ze bij lexmark dit doen, dan heb ik het over de inktpatronen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:49 schreef Estolan het volgende:
[..]
Complete onzin dit
-knip-
En een printer met een chip erin dat na een x-aantal prints hij stuk gaat??? NOG FF
wat dacht je van gewoon algemene slijtage ( stof, slecht gebruik ed. ) Op mn oude werk gebruikte we printers van Oki, die komen uit 1998, en doen het nog steeds, zonder ouderhoud
Nee. Voor 5.0.1 is hij wel al uit voor de 3GS en de A4-toestellen. Voor de A5-toestellen (de iPad 2 en iPhone 4S) zou hij deze week ergens uit moeten komen. Pod2g twitterde dat met een beetje geluk de release binnen een week zou zijn. Dat is nu acht dagen geleden..quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:57 schreef s4enohPi het volgende:
Komt er ooit nog een untethered jb uit voor 5.0?
Gewoon verwijderen uit je bibliotheek?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:38 schreef Nashje het volgende:
Hoe kan ik aangeschafte nummers voorgoed uit m'n iPhone gooien?
Uit m'n iTunes bibliotheek? Als ik daarna m'n iPhone weer synchroniseer komen ze er terug op.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:39 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Gewoon verwijderen uit je bibliotheek?
Dan moet je automatische downloads uitzetten. Of je vinkt "muziek en video's handmatig beheren" aan in je iTunes, en je verwijdert de nummers gewoon direct van je iPhone.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Uit m'n iTunes bibliotheek? Als ik daarna m'n iPhone weer synchroniseer komen ze er terug op.
Nieuwe lijkt een wifi probleem te hebben... *zucht* even goed controleren...quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:44 schreef Swetsenegger het volgende:
En ik heb mijn eerste vervangende iphone 4s binnen. Kostte me 3 tientjes voor de expres vervanging. Maar hij is nu wel goed. De vorige resoneerde bij trilstand, ding hoorde je gewoon als hij op stil stond
Ik hoorde van iemand die wifi problemen had, dat ie een nieuwe heeft gekregen. Die schijnt nu last te hebben van resonantie in de trilstand.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nieuwe lijkt een wifi probleem te hebben... *zucht* even goed controleren...
Ergens een tut?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee. Voor 5.0.1 is hij wel al uit voor de 3GS en de A4-toestellen. Voor de A5-toestellen (de iPad 2 en iPhone 4S) zou hij deze week ergens uit moeten komen. Pod2g twitterde dat met een beetje geluk de release binnen een week zou zijn. Dat is nu acht dagen geleden..
Nee doet et gewoon ..quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:03 schreef Joysa het volgende:
Meer mensen die at the moment niks kunnen downloaden uit the app store?
Instellingen ->quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:40 schreef Mss het volgende:
Ik ga binnenkort naar het buitenland, en ik vroeg me af hoe het dan zit met internet. Ik heb nu een internetbundel, maar ik wil in het buitenland geen verbinding maken met internet vanwege de hoge kosten. Ook wil ik niet dat automatisch mail, facebook, whatsapp ed aanstaat. Hoe kan ik dit uitzetten?
Ah top, en dan kan ik wel gewoon verbinding maken met wifi in het hotel?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:45 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Instellingen ->
Algemeen ->
Netwerk ->
Dataroaming <-- en dat moet je uitzetten
Als dat uit staat hoef je je geen zorgen te maken.
Ja, dat staat hier weer los van.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Ah top, en dan kan ik wel gewoon verbinding maken met wifi in het hotel?
Ok het wijzigen is gelukt maar moet nog de laatste stap doen en dat lukt dus niet..quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:32 schreef Probability het volgende:
Ik probeer nu dit te doen, om mijn volume terug te krijgen, heb cydia en iFile geïnstalleerd, maar waar kan ik de rest van de stappen uitvoeren? Weet iemand dat of zou iemand mij willen helpen?
ik zit nu in /var/mobile/Libary maar kan die file niet vinden..
http://meethapaan.blogspo(...)broken-software.html
Jij ook??quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:44 schreef Swetsenegger het volgende:
En ik heb mijn eerste vervangende iphone 4s binnen. Kostte me 3 tientjes voor de expres vervanging. Maar hij is nu wel goed. De vorige resoneerde bij trilstand, ding hoorde je gewoon als hij op stil stond
Je hebt hier al een topic voor aangemaakt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:21 schreef Pissie het volgende:
Ik heb sinds vorige week een Iphone4S, ben d'r errug blij mee. Kan morgen mijn Iphone 3gs verkopen, alleen heb een kleine uitdaging en hoop dat er iemand is die me kan helpen.
Heb m'n oude Iphone al terug gezet naar de fabrieksinstellingen, dacht dat dat voldoende zou zijn voor verkoop. Nu blijkt dat ik via: "Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Wis alle inhoud en instellingen" m'n Iphone eerst echt leeg had moeten maken, nu staan er hoogstwaarschijnlijk nog persoonlijke gegevens op m'n Iphone. (die ik er dus juist af wil hebben)
Maar goed... aangezien mijn simkaart kleiner is gemaakt en al in m'n Iphone4S zit heb ik nu een probleem, ik kom niet meer in m'n instellingen van m'n 3gs. Iemand ervaring hiermee en/of tips wat en hoe nu te handelen?
Ik hoor het graag!
Ik har niet door dat ik dat sbsystem in cydia kon downloaden, heb mij een ongeluk gezochtquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:37 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wat ? Respring ? Dat is gwn ff rebooten
Sbsettings.. Ja ..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:14 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik har niet door dat ik dat sbsystem in cydia kon downloaden, heb mij een ongeluk gezocht
Naar een ander toestel dan de iphone. Dus bv. muziek bestand sturen naar een nokia, sony ericsson, blackberry etc.quote:
Maakt geen hol uitquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:12 schreef glaba het volgende:
Wanneer kan je het beste je iPhone (4s) opladen om de levensduur van de batterij te verhogen? Gewoon helemaal laten leeglopen tot hij uitvalt of bij 1 procent?
Ahquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:26 schreef nelisb het volgende:
Wat wil je streamen?
AirPlay moet in de app zitten en is niet een app opzich.
Bv uitzending gemist, nba.tv en nog veel meer apps hebben AirPlay functie.
Dat heb ik nu niet....of komt dat pas erbij te staan als je verbonden bent met je appletv?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:33 schreef nelisb het volgende:
Bv uitzending gemist.
Je start een programma/uitzending. En dan tijdens afspelen zie je een vierkant met een driehoek erin (AirPlay logo).
Daar klik je op. Dan kan je kiezen waar je de uitzending wil afspelen.
iPhone of Apple tv.
Ah ok. En als ik nu filmpjes van mijn computer via de iphone op de appletv wil afspelen? Ja...misschien moet ik deze vragen stellen op het moment dat het allemaal aangesloten is, maar ik wil weten of het makkelijk isquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:39 schreef Skv het volgende:
Als het kan komt die optie automatisch er bij in de player van je iPhone dus!
Ik ben gewoon een beetje verward door hoe je iphone zich verbindt met die appletv, maar ik zal de app dingen zelf wel opzoeken inderdaad. En het gaat inderdaad over avi en zo wat je niet direct vanaf je mac kan streamen. Want als ik dan Airvideo gebruik naar mijn iiphone toe, komt er dan ook weer zo'n pictogra geintregeerd mmetje voor airplay? Want dat lijkt mij een beetje een dusdanig indirecte weg dat dat misschien niet zit geintegreerd in je iphone...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:42 schreef nelisb het volgende:
Je moet duidelijk zijn wat je wilt.
Wat voor filmpjes qua bestandsformaat? Misschien eerst inlezen en dan al je vragen ineens stellen?
Want alles wat je vraagt kan je makkelijk vinden.
Avi, Mkv kan je afspelen met airvideo.
Ik las je PM pas toen het al gelukt wasquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:42 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Sbsettings.. Ja ..hahahaha
Maar tis allemaal gelukt dus ?
Toch nuttig die link die k je gaf dan
Geen probleemquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik las je PM pas toen het al gelukt wasiig nog bedankt!!
Thx! Ik schrok al bijna dat 75% van de reden waarom ik die AppleTV heb aangeschaft niet zou werkenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
Jaja dat doe je via airplayaudio werkt perfect, video heb k nog niet getest
In itunes rechtsonder krijg je een airplay icoontje erbij alst goed is
Waarom denk je dat ik al die vragen heb gesteld? om 100% zeker te zijn. Ik wist ook wel dat het kon, maar ik begon net (vanmiddag) toch wel even te schrikken. Ik heb wel vaker een beetje zo'n fout gemaakt omdat ik andere dingen verwachtte.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:00 schreef nelisb het volgende:
Iets kopen voordat je weet hoe het werkt en wat je er precies mee kan :-(
Ja leuk, maar dan moet je het toch echt zelf streamen :pquote:Op zondag 15 januari 2012 01:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Plex vind ik dan weer net een tikkeltje beter..
Volgens mij maakt tele2 gebruik van het kpn netwerk. Dat is iig prima dus.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:47 schreef Suc het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Tele2 i.c.m. een iPhone 4 of iPhone 4S? Hoe is bijvoorbeeld de connectie met het internet, bellen, etc.
In vergelijking met T-Mobile is Tele2 toch wel stukken goedkoper. Scheelt ruim 250 euro
Ik heb het even onderzocht, maar blijkt dus dat ze in het verleden gebruik maakten van het KPN netwerk. Maar sinds 2009 maken ze gebruik van het T-Mobile netwerk.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Volgens mij maakt tele2 gebruik van het kpn netwerk. Dat is iig prima dus.
Denken dat je voordeel kan halen als je 'vaste klant' bent bij een multinational. Hoe naïefquote:Op zondag 15 januari 2012 16:05 schreef Suc het volgende:
Wel grappig. T-Mobile biedt de iPhone 4S voor 230 euro (excl. 30 euro activatiekosten) aan i.c.m. een iSmart 200 abonnement. Als ik de optie kies om te verlengen, hoef ik geen activatiekosten te betalen, echter schiet mijn toestelprijs wel met 30 euro omhoog naar 260 euro
Zo behandelen ze dus trouwe (8 jaar lange) klanten.
Inderdaad.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:54 schreef Agiath het volgende:
[..]
Denken dat je voordeel kan halen als je 'vaste klant' bent bij een multinational. Hoe naïef
Inderdaad, denk gewoon eens even logisch na.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:54 schreef Agiath het volgende:
[..]
Denken dat je voordeel kan halen als je 'vaste klant' bent bij een multinational. Hoe naïef
Want hetgeen er precies mis mee is, is...?quote:Op zondag 15 januari 2012 18:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Sowieso, mensen die korting vragen omdat ze vaste klant zijn, zo zielig.
Gelet op het feit dat dezelfde multinationals jaarlijks MILJOENEN besteden om klanten te werven, is het vooral aan hun kant naïef om te denken dat je de klanten die je al HEBT kan besodemieteren.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:54 schreef Agiath het volgende:
[..]
Komop man. Het is een gebruiksartikel.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:10 schreef Fiorellino het volgende:
Mijn iPhone 4S is vandaag gevallen (van 40 cm hoogte ongeveer) maar zat gelukkig in een case. Wel is een klein stukje van de zilveren zijkant beschadigd, niet opvallend maar het stoort me op de een of andere manier wel. Kan ik dit laten vervangen of lekker laten zitten? Mocht het wel te vervangen zijn, hoe hoog zullen de kosten dan worden?
[ afbeelding ]
pfff wat?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:10 schreef Fiorellino het volgende:
Mijn iPhone 4S is vandaag gevallen (van 40 cm hoogte ongeveer) maar zat gelukkig in een case. Wel is een klein stukje van de zilveren zijkant beschadigd, niet opvallend maar het stoort me op de een of andere manier wel. Kan ik dit laten vervangen of lekker laten zitten? Mocht het wel te vervangen zijn, hoe hoog zullen de kosten dan worden?
[ afbeelding ]
Kan je niet laten vervangen. Leer er van.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:15 schreef Fiorellino het volgende:
Ik snap dat het een gebruiksartikel is, maar ik heb hem pas sinds 3 dagen en baal daarom juist.
Je kan het altijd bijschuren. Als je schuurpapier met een hele fijne korrel gebruikt, zie je er niets meer vanquote:Op zondag 15 januari 2012 20:15 schreef Fiorellino het volgende:
Ik snap dat het een gebruiksartikel is, maar ik heb hem pas sinds 3 dagen en baal daarom juist.
ditquote:Op zondag 15 januari 2012 21:45 schreef TimCook het volgende:
Zo'n bumper is lelijker dan een miniscuul krasje
Welke handige nieuwe onmisbare features zitten er in dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:30 schreef DenS het volgende:
Waarom is de Beta niet gewoon voor iedereen te downloadenIk wil hem!
Logisch, er worden nog steeds iPhones verkocht. Aangezien een iPhone makkelijk twee jaar meegaat, zijn er gewoon letterlijk steeds meer mensen met een iPhone. Simpeler kan het niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:26 schreef Skv het volgende:
Waarom stappen de laatste tijd zoveel mensen over op de iPhone? Vier jaar geleden liep je als iPhonebezitter echt rond met iets nieuws, tegenwoordig heeft iedereen er een. Terwijl de prijzen alleen maar zijn gestegen!
Dat is pas mooi bij de iPad. Je verkoopt mensen met de apps, je houdt mensen met het gemak. Uiteindelijk gaat het er gewoon om dat op de bank surfen met je iPad oneindig veel relaxter is dan achter een laptop.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:32 schreef mitchelll0181 het volgende:
Omdat het DE beste telefoon is ...
Meer mensen hebben hem, meer mensen zien/spelen er even mee .. Tadaaaa
Paar collega's op werk ook ... Apple kut apple troep apple mag niks blablabla maar als je dan ff je apple tv showt in een filmpje .. Oooooohw ja ... Das wel mooi ... Enne die apps blabla ..
Hahaha
Ik heb nu een Android, ben ook een Android Developer. En ik vind het er maar steeds lelijker uit gaan zien. Daarnaast heb ik ook even mogen spelen met Windows Phone, ook niks voor mij. En aan Blackberry begin ik niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:26 schreef Skv het volgende:
Waarom stappen de laatste tijd zoveel mensen over op de iPhone? Vier jaar geleden liep je als iPhonebezitter echt rond met iets nieuws, tegenwoordig heeft iedereen er een. Terwijl de prijzen alleen maar zijn gestegen!
Dit inderdaad.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:32 schreef mitchelll0181 het volgende:
Omdat het DE beste telefoon is ...
Meer mensen hebben hem, meer mensen zien/spelen er even mee .. Tadaaaa
Paar collega's op werk ook ... Apple kut apple troep apple mag niks blablabla maar als je dan ff je apple tv showt in een filmpje .. Oooooohw ja ... Das wel mooi ... Enne die apps blabla ..
Hahaha
3G/EDGE schakelaar is weer terug, betere batterijduur, enz.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Welke handige nieuwe onmisbare features zitten er in dan?
Geweldig altijd, hahaquote:Op maandag 16 januari 2012 22:36 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Ken ook iemand die echt 100% zeker geen smartphone wilde en perse iets met toetsen wilde en geen touchscreen etc etc.. Uiteindelijk heeft die persoon nu een iPhone
IK merk juist iedereen om mij heen aan de Samsung Galaxy gaan, ondanks dat ze al een iPhone hebben gehad. En dat de "nieuwe" smartphone gebruikers aan de iPhone gaan...Op hypes meeliften ofzo, Iedereen om mij heen zegt dat de Samsung zoveel beter is en ze vinden iTunes kut en zo etc...waardoor het in ieder geval hier minder een hype is en diegenen die nooit een iPhone wilde omdat het 'hip" was nu ineens wel willenquote:Op maandag 16 januari 2012 22:36 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Ken ook iemand die echt 100% zeker geen smartphone wilde en perse iets met toetsen wilde en geen touchscreen etc etc.. Uiteindelijk heeft die persoon nu een iPhone
Kan inderdaad aan je omgeving liggen want mijn vrienden zijn bijna allemaal HTC gebruiker, waarvan er zeker 3 een HTC Desire Z hebbenquote:Op maandag 16 januari 2012 23:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
IK merk juist iedereen om mij heen aan de Samsung Galaxy gaan, ondanks dat ze al een iPhone hebben gehad. En dat de "nieuwe" smartphone gebruikers aan de iPhone gaan...Op hypes meeliften ofzo, Iedereen om mij heen zegt dat de Samsung zoveel beter is en ze vinden iTunes kut en zo etc...waardoor het in ieder geval hier minder een hype is en diegenen die nooit een iPhone wilde omdat het 'hip" was nu ineens wel willen
Het is een beetje een trieste cirkel
Maar goed, misschien ligt het aan mijn omgeving...
Maar zo ken ik er ook een paar die android namen omdat itunes kut zou zijn en vervolgens spijt hebben.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
IK merk juist iedereen om mij heen aan de Samsung Galaxy gaan, ondanks dat ze al een iPhone hebben gehad. En dat de "nieuwe" smartphone gebruikers aan de iPhone gaan...Op hypes meeliften ofzo, Iedereen om mij heen zegt dat de Samsung zoveel beter is en ze vinden iTunes kut en zo etc...waardoor het in ieder geval hier minder een hype is en diegenen die nooit een iPhone wilde omdat het 'hip" was nu ineens wel willen
Same here, Samsung Kiesquote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar zo ken ik er ook een paar die android namen omdat itunes kut zou zijn en vervolgens spijt hebben.
iOS kan je tegenwoordig prima OTA updaten, hoef je iTunes nooit meer aan te raken. Mijn nieuwe privé-4S en werk-4 hebben nog nooit iTunes gezien.quote:
Ik snap dit echt niet..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:35 schreef Q. het volgende:
[..]
iOS kan je tegenwoordig prima OTA updaten, hoef je iTunes nooit meer aan te raken. Mijn nieuwe privé-4S en werk-4 hebben nog nooit iTunes gezien.
met 5.0 op het toestel (of hoger, 5.0.1) kan je het toestel gelijk out-of-the-box gebruiken.. zonder eerst aan te sluiten op itunes..quote:
Ik neem aan dat hij de prive en werk iphone niet begrijpt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:09 schreef xSoDx het volgende:
[..]
met 5.0 op het toestel (of hoger, 5.0.1) kan je het toestel gelijk out-of-the-box gebruiken.. zonder eerst aan te sluiten op itunes..
Klopt. Maar om het meeste uit je iPhone te halen en de volledige functionaliteit te gebruiken, ontkom je er niet aan om iTunes te gebruiken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:09 schreef xSoDx het volgende:
[..]
met 5.0 op het toestel (of hoger, 5.0.1) kan je het toestel gelijk out-of-the-box gebruiken.. zonder eerst aan te sluiten op itunes..
Ik heb er twee. Werk. En privé.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij de prive en werk iphone niet begrijpt.
Onzin. Waar heb ik iTunes nog voor nodig? Alleen om muziek te syncen maar daar heb ik een 16 gig iPod Nano voor. En daarbij, met iTunes Match hoeft dat ook niet meer.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt. Maar om het meeste uit je iPhone te halen en de volledige functionaliteit te gebruiken, ontkom je er niet aan om iTunes te gebruiken.
Wat voor functionaliteit?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt. Maar om het meeste uit je iPhone te halen en de volledige functionaliteit te gebruiken, ontkom je er niet aan om iTunes te gebruiken.
Fantastischquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:20 schreef Q. het volgende:
Trouwens opvallend dat sinds Whatsapp niet meer in de App Store staat één of andere vage crappy chinese app genaamd 'WhatSMSApp' nu hoog in de betaalde top zoveel staat. Mensen lezen echt niet. En gaan dan ook nog slechte reviews geven. No kidding.![]()
Mongolen.
Ik zag het ook al jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:20 schreef Q. het volgende:
Trouwens opvallend dat sinds Whatsapp niet meer in de App Store staat één of andere vage crappy chinese app genaamd 'WhatSMSApp' nu hoog in de betaalde top zoveel staat. Mensen lezen echt niet. En gaan dan ook nog slechte reviews geven. No kidding.![]()
Mongolen.
Vandaag een SGP (quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:04 schreef Floxcie het volgende:
Weet iemand waar ik mooie iPhone cases kan bestellen?
Welke provider?quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:11 schreef StarGazer het volgende:
Dat slechte bereik en "geen services" is trouwens wel klote irritant zeg.
quote:Zelfhelend iPhonehoesje van Nissan
Een glanzend krasvrij hoesje voor je iPhone blijft vaak niet lang mooi. Voor je het weet zitten de eerste krasjes erop. Nissan heeft de oplossing: een glanzende iPhone case met een laagje verf die krasjes zelf herstelt.
De Scratch Shield iPhone case van de Japanse autofabrikant is gemaakt van ABS plastic dat ook veelgebruikt wordt in de auto-industrie. De toplaag bestaat uit Nissan’s Scratch Shield verf die ook gebruikt wordt op de Nissan Murano, 370Z en X-Trail. Deze verf kan binnen een paar uur kleine krasjes op het oppervlak verwijderen. De chemische structuur van de verf zorgt ervoor dat het reageert op kleine oneffenheden en de scheurtjes opvult.
Naast de mogelijkheid kleine krasjes te repareren, is de Scratch Shield verf ook meer kraswerend dan gewone verf. Bovendien is de verf iets ruwer waardoor het een betere grip biedt.
Nissan heeft een aantal prototypes van de Scratch Shield iPhone case geproduceerd en voor testdoeleinden uitgedeeld aan een aantal journalisten en klanten. Bij voldoende vraag naar de hoesjes zullen deze later op dit jaar op de markt verschijnen.
mijn iphone is nu 2 jaar en 2 maand ofzo, ik wil er nog de 3 jaar mee volmaken. De achterkant is inmiddels spuuglelijk, bovenaan is er een hoekje af, maar hij doet het nog! Wat jij zegt idd, het is een gebruiksvoorwerp. Hij hoeft echt niet netjes te blijven, als ie het maar blijft doenquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:29 schreef Slickk het volgende:
Er zitten ook wat krasjes op de achterkant van mijn iPhone, die je alleen ziet als je hem scheef in het licht houdt. Wat maakt dat nou uit, het is toch een gebruiksvoorwerp...
Mensen en hun hoesjesAlsof je een mooie auto bedekt met hard plastic zodat die er mooi uit blijft zien maar zelf zie je nooit het uiterlijk. Als je er gewoon mee omgaat, gebeurt er niks mee.
Een vriend van me heeft een dikke verzekering er op zitten, maar die weet van zichzelf dat hij er niet normaal mee om kan gaan. Heeft nu z'n 4e iPhone ook al, verzekering geeft wel netjes een nieuwe.
Krijg ook altijd de vraag of ik geen hoesje om m'n iPhone wil. Waarom ooit? Voor die ene keer dat ik hem kan laten vallen? Dat is bij m'n telefoons de afgelopen 4 jaar nog nooit gebeurd.
Duw ik je toch gewoon terug naar de pricewatch. Kies welke kleur en welk formaat je wilt. Bekijk op je rekening hoeveel je de afgelopen 3 maand hebt gebeld, gesmst en geinternet. Vul dit in met een bepaalde marge en je krijg enkele abo's voorgeschoteld. Klaar!quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:36 schreef KNAK het volgende:
Kom me ook maar eens melden dan.
Wegens remigratie naar NL ook aan het kijken naar een nieuwe phone icm abonnement. Waarom dit keer geen Apple, heb alle bekende merken op deze na gehad dus maar even proberen dan...
Probleem is echter wel wat nou voordelig is. Je wordt namelijk doodgegooid met bundels e.d. Zie door de bomen het bos niet meer...
Iphone 4 (geen S, niet nodig) met een matig tot gemiddeld bel/sms gedrag en (het liefst) onbeperkt internet of 1gig.
Pricewatch laat mij teveel opties zien. misschien dat iemand hier zo ineens mij de juiste richting op kan duwen
Telfort sim-only en los toestel kopen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:36 schreef KNAK het volgende:
Kom me ook maar eens melden dan.
Wegens remigratie naar NL ook aan het kijken naar een nieuwe phone icm abonnement. Waarom dit keer geen Apple, heb alle bekende merken op deze na gehad dus maar even proberen dan...
Probleem is echter wel wat nou voordelig is. Je wordt namelijk doodgegooid met bundels e.d. Zie door de bomen het bos niet meer...
Iphone 4 (geen S, niet nodig) met een matig tot gemiddeld bel/sms gedrag en (het liefst) onbeperkt internet of 1gig.
Pricewatch laat mij teveel opties zien. misschien dat iemand hier zo ineens mij de juiste richting op kan duwen
oh nee zo bedoelde ik het niet. Maar een krasje lijkt wel het ergste dat er is. En een hoesje dat geen krassen krijgt, tsja dat vind ik ook wel wat onzinnig.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
Als je 750 euro uitgeeft aan een toestel, wat is er dan mis mee dat je er een beetje zuinig op bent?
Ik snap niet waarom mensen met afgetrapte toestellen neer moeten kijken op mensen die hun toestel wel willen beschermen.
a 500 eur per stukquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Telfort sim-only en los toestel kopen.
Ik zeg toch ook nergens dat ik er niet zuinig mee ben? Juist omdat ik er zuinig mee ben hoef ik er geen hoesje om heen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
Als je 750 euro uitgeeft aan een toestel, wat is er dan mis mee dat je er een beetje zuinig op bent?
Ik snap niet waarom mensen met afgetrapte toestellen neer moeten kijken op mensen die hun toestel wel willen beschermen.
Ik heb me hier helemaal gek gelachen; http://www.thegerar.com/quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:04 schreef Floxcie het volgende:
Weet iemand waar ik mooie iPhone cases kan bestellen?
Tegenwoordig doet het korrelige scherm bijna pijn aan je ogen. En dat in slechts vier jaarquote:The iPhone’s display is excellent. Yes, it’s big and bright, but its most impressive trait is its high resolution: It’s 160 dpi, more than twice the traditional Mac screen resolution. Jamming that many pixels together in such a small space means that everything on screen looks smooth, not pixelated. Digital photos and videos look gorgeous, and even the colorful icons on the iPhone’s home screen are so bright and clear that sometimes it’s hard to believe that you’re looking at a computer screen and not something physical, like a sticker. On-screen text looks sharp, more like printed text in a book or magazine than drawn with pixels on the screen.
Vijf jaar. De originele iPhone is al meer dan 5 jaar geleden onthuld.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik kom net een oude review van de iPhone tegen:
[..]
Tegenwoordig doet het korrelige scherm bijna pijn aan je ogen. En dat in slechts vier jaar
Binnenkort komen er waarschijnlijk hoesjes voor hoesjes als mensen zich al drukken maken over krasjes op hun cover.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Binnenkort komen er waarschijnlijk hoesjes voor hoesjes als mensen zich al drukken maken over krasjes op hun cover.
Klopt. Ik moet er nog even aan wennen dat het alweer 2012 isquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Vijf jaar. De originele iPhone is al meer dan 5 jaar geleden onthuld.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik kom net een oude review van de iPhone tegen:
[..]
Tegenwoordig doet het korrelige scherm bijna pijn aan je ogen. En dat in slechts vier jaar
Het is inderdaad zo dat Samsung heel erg populair is momenteel. Ga eens in de trein zitten, ontzettend veel mensen met een Samsung Galaxy S (II).quote:Op maandag 16 januari 2012 23:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
De Galaxy S2 is dan ook een heel erg fijn toestel. Jammer van de bouwkwaliteit en het formaat alleen, maar wat Android-toestellen betreft, is dat toch wel een van mijn favorieten. En als je per se geen iPhone wil, is dat waarschijnlijk de beste optie.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is inderdaad zo dat Samsung heel erg populair is momenteel. Ga eens in de trein zitten, ontzettend veel mensen met een Samsung Galaxy S (II).
quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Binnenkort komen er waarschijnlijk hoesjes voor hoesjes als mensen zich al drukken maken over krasjes op hun cover.
Nee, helaas niet. Ik had lang geleden wel een jailbreak-tweak waarmee hyperscrolling mogelijk werd (je kreeg dan een scrollbar in beeld die je naar beneden kon slepen). Misschien is er een alternatieve browser in de AppStore die dat heeft?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:39 schreef Estolan het volgende:
Misschien rare vraag
Maar kan je op een manier nou ook compleet scroll-down down? Zoals scroll-up wel gaat als je bovenaan klikt?
Het kan mbv een stukje javascript in een bookmark, eens even googlen....quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Ik had lang geleden wel een jailbreak-tweak waarmee hyperscrolling mogelijk werd (je kreeg dan een scrollbar in beeld die je naar beneden kon slepen). Misschien is er een alternatieve browser in de AppStore die dat heeft?
Al een soft reset gedaan? Even home en power tegelijk indrukken en ingedrukt houden tot je de appel ziet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:08 schreef Adelante het volgende:
Iemand een idee: whatsapp is fucked up op m'n iPhone!
hij blijft staan op 'wachten' en er gebeurt niets... al in iTunes verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar hij blijft gewoon staan. Kan de app niet verwijderen van m'n telefoon, hij reageert gewoon niet, nada, nakkes, niks grrrrr....
Enige oplossing een volledige rectoren van m'n phone en back-up terugzetten??? Of iemand nog tips/trucs?
Gisteren al.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:55 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Was er niet een update vandaag? probeer is!
App afgesloten in de multitasking bar?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:13 schreef Adelante het volgende:
Done, en het ding staat er nog steeds
1)quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
jij bent zeker een gemeente ambtenaar op een bureaustoel. Anders komen er altijd gebruikssporen op als ie los in je zak zit.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:20 schreef very het volgende:
[..]
1)
als je 750 euro uitgeeft aan een toestel, waarom verstop je hem dan in een lelijk hoesje van een 10tje?
2)
waarom zouden mensen zonder hoesje gelijk een afgetrapte telefoon moeten hebben?
Mijn oude 3Gs heeft nog nooit in een hoesje gezeten en kan bijna nog als nieuw verkocht worden.
Mijn huidige 4s hetzelfde verhaal. Zit gewoon altijd in mijn broekzak, soms samen met sleutels...niks aan de hand.
Als je telefoon op de grond pleurt, dan gaat een hoesje je echt niet helpen.
Sleutels, tafels etc. maken ook geen krassen op je behoorlijk krasvrije iphone, dus waar bescherm je hem precies tegen?
De enige reden die ik kan bedenken voor het gebruiken van een hoesje is wanneer je je telefoon in een broekzak vol met ruwe steentjes hebt zitten en jezelf op straat voortbeweegt als een slang.
Ja, iPhone backup explorer werkt prima. Moet je ff via een torrent of usenet binnen halen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:14 schreef Baghdaddy het volgende:
Heeft iemand ervaring met het 'uitpakken' van een back-up?
Ik heb een back-up waarvan ik graag foto's en contacten van wil hebben.
Bedankt, is zojuist gelukt met iPhone Backup Extractor!quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja, iPhone backup explorer werkt prima. Moet je ff via een torrent of usenet binnen halen.
Wie zegt dat iedereen die bescherming voor zijn iPhone gebruikt dat doet? Beschermhoesjes/cases voor de iPhone lopen uiteen van 2 euro tot 200 euro, en van lelijke rubberen hoesjes tot designer bumpers. Wie zegt dat mensen niet een case kunnen kopen die ze mooi vinden?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:20 schreef very het volgende:
als je 750 euro uitgeeft aan een toestel, waarom verstop je hem dan in een lelijk hoesje van een 10tje?
Waarom voel je je dan aangesproken, en vind je dat je je moet verdedigen? Waarom kun je niet het topic doorlezen, en zien dat ik het over mensen als deze persoon had:quote:2)
waarom zouden mensen zonder hoesje gelijk een afgetrapte telefoon moeten hebben?
Mijn oude 3Gs heeft nog nooit in een hoesje gezeten en kan bijna nog als nieuw verkocht worden.
Mijn huidige 4s hetzelfde verhaal. Zit gewoon altijd in mijn broekzak, soms samen met sleutels...niks aan de hand.
Echt, mensen en hun onzekerheden..quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:34 schreef sbientje het volgende:
[..]
mijn iphone is nu 2 jaar en 2 maand ofzo, ik wil er nog de 3 jaar mee volmaken. De achterkant is inmiddels spuuglelijk, bovenaan is er een hoekje af, maar hij doet het nog! Wat jij zegt idd, het is een gebruiksvoorwerp. Hij hoeft echt niet netjes te blijven, als ie het maar blijft doen
Sommige hoesjes helpen in zo'n geval wel degelijk.quote:Als je telefoon op de grond pleurt, dan gaat een hoesje je echt niet helpen.
Waar heb ik gezegd dat ik een case gebruik? Mijn iPhone is helemaal kaal.quote:Sleutels, tafels etc. maken ook geen krassen op je behoorlijk krasvrije iphone, dus waar bescherm je hem precies tegen?
Dat ben jij. Ik kan nog tig redenen verzinnen waarom mensen enige vorm van bescherming op hun iPhone zouden willen. Zeker wanneer het om een duur, maar klein stuk elektronica gaat, dat dagelijks gebruikt wordt.quote:De enige reden die ik kan bedenken voor het gebruiken van een hoesje is wanneer je je telefoon in een broekzak vol met ruwe steentjes hebt zitten en jezelf op straat voortbeweegt als een slang.
Dat verschilt van persoon tot persoon. Sommige mensen weten van zichzelf dat ze hun toestel zouden kunnen laten vallen, en willen hierop voorbereid zijn, zelfs als het niet gebeurt. Bovendien zijn er ook factoren waar je niet altijd controle over hebt, maar waar je toch rekening mee wil houden. Sommige mensen hebben kleine kinderen, die wel eens wat omver gooien, bijvoorbeeld. De reden waarom iemand een bescherming voor zijn toestel wil, zou er niet toe moeten doen. Waarom zou je diegene veroordelen op het feit dat hij zijn toestel wil beschermen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:31 schreef TimCook het volgende:
Als je je iPhone zonder hoesje niet mooi kan houden, ben je dan niet juist minder zuinig op je spullen dan mensen die dat wel kunnen?
Verwacht trouwens geen hulp van Gigavolt, dat is een kut bedrijf waar je hem eigenlijk nooit had moeten halen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:04 schreef MrVarta het volgende:
Zo vanavond na lang denken toch een iPhone 4 gekocht. bij Gigavolt.nl
Ik had mijn HTC Desire verkocht voor 150 euro dus ben ik uiteindelijk 324 euro kwijt. ik ga er niet heel veel op vooruit. maar persoonlijk lag android me niet. ik heb zelf al 3 jaar een iPod touch 32gb en hier heb ik best veel gekochte apps opstaan.
Die ik best vaak gebruik dus ik zou deze ook graag op mijn telefoon willen gebruiken. maar bijv unblock me free. is gekocht op mn iPod en niet op mn Android. moet ik nog is appart voor dokken. dat is logish maar het is voor mij een extra reden om over te stappen. en het is niet alleen om die app.
dat is nog maar 1 reden waarom ik even wat anders wil.
ik vind het vaak tergend dat ik apps moet killen op mn desire gewoon omdat die niet goed zijn maakt voor een specifiek model. wat bij de iPhone wel beter werkt tevens bij de iPod touch.
Tevens had ik niet zo veel ram er op zitten 512 ofzo. waar ik bij de sense rom maar 140 over had voor apps en andere rotzooi. ziek weinig. ook al had ik een 4gb sd kaartje kon ik als nog niet veel apps installeren. zonder mijn desire te rooten en een ander rom er op te zetten. plus moest ik nog even een ext3 of ext 4 partitie maken. wat een gedoe. (heb CM en MIUI er op gedraaid die laatste werkt perfect maar wat ik eerder zei ik ben het zat.)
ik ben zelf een ICT student dus ik hou van alles wat iets met techniek computers etc te maken heeft. maar ik wil graag dat mijn mobiel heel simpel alles doet wat hij moet doen en geen onzinnige bijzaken nodig heeft. (wat natuurlijk wel leuk kan zijn als je van die dingen houd maar...ik niet meer)
het mooie is dat ik heel heel heel graag die 4S wel wou hebben. maar mn broertje nog wel had me om gepraat. die zei heel slim wat ga je nou echt doen met je mobiel?... ik zei internet beetje gamen. twitter, whatsapp. smsen.
Nou oke moet je daar nou een dual core, 8 mega pixel en die siri voor hebben? voor die extra 150 euro. nah niet echt. tuurlijk het is niet veel geld maar als je die prijs los ziet 650 euro bij Gigavolt bijv. of 599 bij Apple zelf. Vind ik dat best ziek veel geld. Mja dat is de 4 zelf ook 474 euro mooie aanbieding dat wel maar het blijft een dure telefoon. ik hoop dat ik er lang plezier mee ga hebben.
Dat is mijn mening er over.
Het is inderdaad een mooie telefoon, waar je waarschijnlijk veel plezier van gaat hebben. Toch vind ik niet dat je broertje gelijk heeft. Het prijsverschil is geen 150 euro, maar net iets meer dan 100 euro. Voor die prijs heb je een toestel dat niet alleen significant sneller is en een veel betere camera heeft (al is die in de iPhone 4 al behoorlijk knap), maar ook twee keer zoveel intern geheugen en minstens een jaar langer support voor firmware updates.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:04 schreef MrVarta het volgende:
Zo vanavond na lang denken toch een iPhone 4 gekocht. bij Gigavolt.nl
Ik had mijn HTC Desire verkocht voor 150 euro dus ben ik uiteindelijk 324 euro kwijt. ik ga er niet heel veel op vooruit. maar persoonlijk lag android me niet. ik heb zelf al 3 jaar een iPod touch 32gb en hier heb ik best veel gekochte apps opstaan.
Die ik best vaak gebruik dus ik zou deze ook graag op mijn telefoon willen gebruiken. maar bijv unblock me free. is gekocht op mn iPod en niet op mn Android. moet ik nog is appart voor dokken. dat is logish maar het is voor mij een extra reden om over te stappen. en het is niet alleen om die app.
dat is nog maar 1 reden waarom ik even wat anders wil.
ik vind het vaak tergend dat ik apps moet killen op mn desire gewoon omdat die niet goed zijn maakt voor een specifiek model. wat bij de iPhone wel beter werkt tevens bij de iPod touch.
Tevens had ik niet zo veel ram er op zitten 512 ofzo. waar ik bij de sense rom maar 140 over had voor apps en andere rotzooi. ziek weinig. ook al had ik een 4gb sd kaartje kon ik als nog niet veel apps installeren. zonder mijn desire te rooten en een ander rom er op te zetten. plus moest ik nog even een ext3 of ext 4 partitie maken. wat een gedoe. (heb CM en MIUI er op gedraaid die laatste werkt perfect maar wat ik eerder zei ik ben het zat.)
ik ben zelf een ICT student dus ik hou van alles wat iets met techniek computers etc te maken heeft. maar ik wil graag dat mijn mobiel heel simpel alles doet wat hij moet doen en geen onzinnige bijzaken nodig heeft. (wat natuurlijk wel leuk kan zijn als je van die dingen houd maar...ik niet meer)
het mooie is dat ik heel heel heel graag die 4S wel wou hebben. maar mn broertje nog wel had me om gepraat. die zei heel slim wat ga je nou echt doen met je mobiel?... ik zei internet beetje gamen. twitter, whatsapp. smsen.
Nou oke moet je daar nou een dual core, 8 mega pixel en die siri voor hebben? voor die extra 150 euro. nah niet echt. tuurlijk het is niet veel geld maar als je die prijs los ziet 650 euro bij Gigavolt bijv. of 599 bij Apple zelf. Vind ik dat best ziek veel geld. Mja dat is de 4 zelf ook 474 euro mooie aanbieding dat wel maar het blijft een dure telefoon. ik hoop dat ik er lang plezier mee ga hebben.
Dat is mijn mening er over.
Is er een update van de app geweest?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:22 schreef remlof het volgende:
Bij mij blijft de NS Reisplanner Xtra crashen meteen na het opstarten, hebben meer mensen hier last van?
Ik heb een iPhone 4, 16Gb, iOS 5.0.1.
Volgens mij niet nadat ik 'm de laatste keer normaal gebruikt heb.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is er een update van de app geweest?
En verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Dat wil bij mij ook nog wel eens helpen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij niet nadat ik 'm de laatste keer normaal gebruikt heb.
Heb de iPhone ook al opnieuw gestart, dat helpt ook niet
Gebruik Trein, veel beter. Dat NS ding is gammele troep.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:22 schreef remlof het volgende:
Bij mij blijft de NS Reisplanner Xtra crashen meteen na het opstarten, hebben meer mensen hier last van?
Ik heb een iPhone 4, 16Gb, iOS 5.0.1.
GMTAquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Dat wil bij mij ook nog wel eens helpen.
Net gedaan en inderdaad dat hielpquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Dat wil bij mij ook nog wel eens helpen.
Trein is beter.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Net gedaan en inderdaad dat hielp
Thanks
Die NS Reisplanner app is voor mij als bijna dagelijkse treinreiziger nou net één van de onmisbare apps.
De NS app is na de laatste updates behoorlijk verbeterd. En ik vind 'm fijn werken, dus waarom zou ik 'm inruilen voor iets andersquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:03 schreef Q. het volgende:
Hij is een heel stuk duidelijker en handiger. Er is een reden dat Trein 4,5 sterren krijgt en dat NS ding wel 2.
Ik heb ze allebei, maar gebruik eigenlijk altijd de Trein app om vertrektijden te bekijken aangezien die daarmee opstart..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:42 schreef remlof het volgende:
[..]
De NS app is na de laatste updates behoorlijk verbeterd. En ik vind 'm fijn werken, dus waarom zou ik 'm inruilen voor iets anders
So true! Bij de ING app ook, ik heb nog nooit een ander onderdeel gebruikt dan rekening.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:55 schreef TC03 het volgende:
Ik vind de NS app beter dan Trein, maar Trein heeft wel als voordeel dat je METEEN de vertrektijden ziet als de app is opgestart. Snap niet dat de NS dat niet snapt.
Sowieso erger ik me soms aan het gebrek aan gebruiksvriendelijkheid. Zo ook de ING-app, ik moet eerst op 'rekening' tappen als ik de app open start, terwijl 99,99% van de mensen geld wil overmaken of hun saldo wil checken als ze die app starten, dus waarom niet meteen je rekening laten zien? Maar nee hoor...
Relevante informatie eerst!
iPhone aan en uit zetten wil weleens helpen bij dat soort problemen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:14 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb een probleem met mijn iphone. Heb hem gisteren terug gekregen van reparatiecenter en heb gisternacht reservekopie teruggezet. Alleen na het installeren van een aantal apps gaat er geen een niet meer verder. De rest staat nog steeds op ''wachten..'' Heb wel een paar apps gewoon kunnen updaten via app store maar de rest van de apps wilt hij niet installeren
Al 3 keer gedaan helpt ook nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
iPhone aan en uit zetten wil weleens helpen bij dat soort problemen.
Laat ze dat tegelijk invoeren met een adresboek. Dit is superkut natuurlijk, als je ergens op een papiertje alle rekeningnummer mee moet nemen. Hoe moeilijk is het nou om dat ff te integreren?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:20 schreef Q. het volgende:
[..]
So true! Bij de ING app ook, ik heb nog nooit een ander onderdeel gebruikt dan rekening.De Rabo snapt dat wel. Sterker nog, daar kan je instellen (als je wil) dat je evt zonder in te loggen je saldo ziet maar verder niets kan doen. Want 90% vd mensen wil toch alleen maar saldo checken.
Waarom is dit een kut bedrijf dan? wat voor slechte ervaringen had jij er mee dan? ze hebben namelijk net mijn iPhone verstuurdquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Verwacht trouwens geen hulp van Gigavolt, dat is een kut bedrijf waar je hem eigenlijk nooit had moeten halen.
EINDELIJK!quote:I know the wait was long, too much long, but it's about to end! You'd be able to free your iPhone in some hours.
Nou ja, papiertje, dat kan natuurlijk gewoon in Notes. Maar toch.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Laat ze dat tegelijk invoeren met een adresboek. Dit is superkut natuurlijk, als je ergens op een papiertje alle rekeningnummer mee moet nemen. Hoe moeilijk is het nou om dat ff te integreren?
De eerste keer was mislukt. Hun servers zijn natuurlijk overbelast.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:19 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hmmm alleen voor mac uit, zo is langs een maat van me met een macbook
Het desktop programma installeert een jailbreak applicatie op je iPhone. Via die applicatie moet je vervolgens Cydia installeren, maar ik krijg daarmee geen verbinding met de servers.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:21 schreef mitchelll0181 het volgende:
Verificatie of firmware patch gebeurt online .. ?
Hmmm, naja is het gewoon afwachten.. over paar uurtjes ff proberen.
Wel rustig hier hoor .. wtf iphone topic ..
Om SBSettings in beeld te krijgen, moet je bovenin van links naar rechts swipen ipv van boven naar beneden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:01 schreef mitchelll0181 het volgende:
He hoe werkt dat nu met sbsettings dan ?normaal krijg je toch die notification center ??
En safari fullscreen ? klinkt erg nuttig.. ook installen dalijk
IHacksRepoquote:
Ik kan het niet vinden hoor?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
Gewoon uit cydia, het staat bij mijn available downloads als ik inlog.
Nee, ik heb laatst 23 betaald voor een app ... Haha dat ist niet, maar ik ga niet betalen voor zon simpele hack ..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 06:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ah, jij bent er zo eentje die alleen maar jailbreakt om applicaties gratis te kunnen installeren
Heb ik dan het abonnement ook in meegenomen, want dat ben je uiteindelijk kwijt voor het gebruik ervan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:48 schreef Merkie het volgende:
¤1000 voor een iPhone? Het wordt steeds gekker.
Bij instellingen => AppStore uitloggen met je oude ID en inloggen met de nieuwe.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:50 schreef Mss het volgende:
Ik heb mijn emailadres veranderd, en ik heb op mijn pc dus ook mijn apple id veranderd. Als ik een app wil downloaden dan staat er nog mijn oude adres. Hoe kan ik dit veranderen want apps downloaden gaat nu dus ook niet.
Gast, betaal gewoon voor je apps.quote:
Dat spul moet ook allemaal maar gemaakt worden. En als je kijkt naar wat dat ding kan is het het geld echt wel waard hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:08 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Nee, ik heb laatst 23 betaald voor een app ... Haha dat ist niet, maar ik ga niet betalen voor zon simpele hack ..
Voor enkel de berichten kan je geen wachtwoord instellen, alleen voor het unlocken van je lockscreen kan dat. Met jailbreak kan het waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:49 schreef zakpatat90 het volgende:
Vraagje: Hoe kan ik een wachtwoord instellen om berichtjes te lezen?
Zoals hier staat beschreven: Iphoneclub lukt het niet op mijn telefoon (Iphone 4)
Nou...ik kan het niet vinden hoor! Maar ik heb het gevoel dat alle apple gadgets mij tegenwoordig willen fuckenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gewoon zoeken op Safari Fullscreen. Hij staat in de bigboss repo.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:42 schreef mitchelll0181 het volgende:
True,
Hey heb wat problemen met winterboard.. Kan geen enkel thema instellen.. Meer mensen hier
?
BiteSMS kan dat. Dat is inderdaad een jailbreak applicatie. Misschien dat MunchSMS het ook kan, die staat in de AppStore.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:53 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Voor enkel de berichten kan je geen wachtwoord instellen, alleen voor het unlocken van je lockscreen kan dat. Met jailbreak kan het waarschijnlijk wel.
Heb je de BigBoss repo wel? (waarschijnlijk wel, want die is standaard in Cydia). Ik ben hem nu weer opnieuw aan het jailbreaken. Ik moest m'n iPhone herstellen omdat GTA 3 bleef crashen door een cheat die ik wilde installeren. Als ik weer Cydia heb, zal ik eens kijken waar Safari Fullscreen staat.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou...ik kan het niet vinden hoor! Maar ik heb het gevoel dat alle apple gadgets mij tegenwoordig willen fucken
Hahaha he heb je mn vorige berichtje gelezen ? Volgende week zondagquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Indeed, over mij fucken gesproken...gelukkig ben ik niet de enige
Je kan het ook zo instellen dat je de buttons in de notifications center krijgt, is beter!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Om SBSettings in beeld te krijgen, moet je bovenin van links naar rechts swipen ipv van boven naar beneden.
En Safari Fullscreen is heerlijk. Je hebt niet alleen echte fullscreen, maar ook gestures.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat extra functionaliteit is een feit:
En iemand vroeg ook nog of er een manier was om direct naar de onderkant van de pagina te scrollen. Dat kan ook:![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik kan hem gewoon vinden, hoor:
[ afbeelding ]
En installeren:
[ afbeelding ]Je links doen het niet! En ik heb gewoon Big Boss repo maar kan het niet vinden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat extra functionaliteit is een feit:
[ afbeelding ]
En iemand vroeg ook nog of er een manier was om direct naar de onderkant van de pagina te scrollen. Dat kan ook:
[ afbeelding ]nee dan zal ik jammer genoeg niet kunnen verwacht ik. Maar dank voor het aanbod. ik hoop het tegen die tijd toch een keer gefixed te hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:22 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Hahaha he heb je mn vorige berichtje gelezen ? Volgende week zondagMaar wat je uberhaupt van plan te proberen wat ik niet zelf kan?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Je kan het ook zo instellen dat je de buttons in de notifications center krijgt, is beter!
Yep en kan het nu wel vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |