abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106995777
Lijkt me wel een handige nieuwe optie :) zeker in Fok
pi_106996367
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 16:42 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Nee, helaas niet. Ik had lang geleden wel een jailbreak-tweak waarmee hyperscrolling mogelijk werd (je kreeg dan een scrollbar in beeld die je naar beneden kon slepen). Misschien is er een alternatieve browser in de AppStore die dat heeft?
Het kan mbv een stukje javascript in een bookmark, eens even googlen....

http://www.firozansari.co(...)-bottom-bookmarklet/
For great justice!
  donderdag 19 januari 2012 @ 19:08:12 #203
3185 Adelante
To let it go now
pi_107000038
Iemand een idee: whatsapp is fucked up op m'n iPhone! :(

hij blijft staan op 'wachten' en er gebeurt niets... al in iTunes verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar hij blijft gewoon staan. Kan de app niet verwijderen van m'n telefoon, hij reageert gewoon niet, nada, nakkes, niks grrrrr....

Enige oplossing een volledige rectoren van m'n phone en back-up terugzetten??? Of iemand nog tips/trucs?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_107000166
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:08 schreef Adelante het volgende:
Iemand een idee: whatsapp is fucked up op m'n iPhone! :(

hij blijft staan op 'wachten' en er gebeurt niets... al in iTunes verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar hij blijft gewoon staan. Kan de app niet verwijderen van m'n telefoon, hij reageert gewoon niet, nada, nakkes, niks grrrrr....

Enige oplossing een volledige rectoren van m'n phone en back-up terugzetten??? Of iemand nog tips/trucs?
Al een soft reset gedaan? Even home en power tegelijk indrukken en ingedrukt houden tot je de appel ziet.
  donderdag 19 januari 2012 @ 19:13:46 #205
3185 Adelante
To let it go now
pi_107000218
Done, en het ding staat er nog steeds :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_107002029
Was er niet een update vandaag? probeer is!
pi_107003705
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:55 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Was er niet een update vandaag? probeer is!
Gisteren al.
sig verwijderd door FA
  donderdag 19 januari 2012 @ 20:40:15 #208
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107004247
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:13 schreef Adelante het volgende:
Done, en het ding staat er nog steeds :')
App afgesloten in de multitasking bar?
2000 light years from home
pi_107008640
Oh je moet niet met je gejailbreakte iPhone iBooks updaten, dan doet hij het niet meer :')
pi_107008892
Heeft iemand ervaring met het 'uitpakken' van een back-up?

Ik heb een back-up waarvan ik graag foto's en contacten van wil hebben.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_107009183
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 13:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
Als je 750 euro uitgeeft aan een toestel, wat is er dan mis mee dat je er een beetje zuinig op bent?

Ik snap niet waarom mensen met afgetrapte toestellen neer moeten kijken op mensen die hun toestel wel willen beschermen.
1)
als je 750 euro uitgeeft aan een toestel, waarom verstop je hem dan in een lelijk hoesje van een 10tje?

2)
waarom zouden mensen zonder hoesje gelijk een afgetrapte telefoon moeten hebben?
Mijn oude 3Gs heeft nog nooit in een hoesje gezeten en kan bijna nog als nieuw verkocht worden.
Mijn huidige 4s hetzelfde verhaal. Zit gewoon altijd in mijn broekzak, soms samen met sleutels...niks aan de hand.

Als je telefoon op de grond pleurt, dan gaat een hoesje je echt niet helpen.
Sleutels, tafels etc. maken ook geen krassen op je behoorlijk krasvrije iphone, dus waar bescherm je hem precies tegen?

De enige reden die ik kan bedenken voor het gebruiken van een hoesje is wanneer je je telefoon in een broekzak vol met ruwe steentjes hebt zitten en jezelf op straat voortbeweegt als een slang.
People assume too much.
  donderdag 19 januari 2012 @ 22:25:22 #212
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_107009428
Terug naar fabrieksinstellingen.

Of itunes iets laten synchroniseren wat nog niet eerder was gedaan. Dat wist bij mij vaak random dingen.
:Y
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  donderdag 19 januari 2012 @ 22:28:19 #213
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_107009586
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:20 schreef very het volgende:

[..]

1)
als je 750 euro uitgeeft aan een toestel, waarom verstop je hem dan in een lelijk hoesje van een 10tje?

2)
waarom zouden mensen zonder hoesje gelijk een afgetrapte telefoon moeten hebben?
Mijn oude 3Gs heeft nog nooit in een hoesje gezeten en kan bijna nog als nieuw verkocht worden.
Mijn huidige 4s hetzelfde verhaal. Zit gewoon altijd in mijn broekzak, soms samen met sleutels...niks aan de hand.

Sleutels, tafels etc. maken ook geen krassen op je behoorlijk krasvrije iphone, dus waar bescherm je hem precies tegen?

De enige reden die ik kan bedenken voor het gebruiken van een hoesje is wanneer je je telefoon in een broekzak vol met ruwe steentjes hebt zitten en jezelf op straat voortbeweegt als een slang.
jij bent zeker een gemeente ambtenaar op een bureaustoel. Anders komen er altijd gebruikssporen op als ie los in je zak zit.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_107009869
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:14 schreef Baghdaddy het volgende:
Heeft iemand ervaring met het 'uitpakken' van een back-up?

Ik heb een back-up waarvan ik graag foto's en contacten van wil hebben.
Ja, iPhone backup explorer werkt prima. Moet je ff via een torrent of usenet binnen halen.
pi_107010293
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:33 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ja, iPhone backup explorer werkt prima. Moet je ff via een torrent of usenet binnen halen.
Bedankt, is zojuist gelukt met iPhone Backup Extractor!
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_107011454
Zo vanavond na lang denken toch een iPhone 4 gekocht. bij Gigavolt.nl

Ik had mijn HTC Desire verkocht voor 150 euro dus ben ik uiteindelijk 324 euro kwijt. ik ga er niet heel veel op vooruit. maar persoonlijk lag android me niet. ik heb zelf al 3 jaar een iPod touch 32gb en hier heb ik best veel gekochte apps opstaan.

Die ik best vaak gebruik dus ik zou deze ook graag op mijn telefoon willen gebruiken. maar bijv unblock me free. is gekocht op mn iPod en niet op mn Android. moet ik nog is appart voor dokken. dat is logish maar het is voor mij een extra reden om over te stappen. en het is niet alleen om die app.

dat is nog maar 1 reden waarom ik even wat anders wil.

ik vind het vaak tergend dat ik apps moet killen op mn desire gewoon omdat die niet goed zijn maakt voor een specifiek model. wat bij de iPhone wel beter werkt tevens bij de iPod touch.

Tevens had ik niet zo veel ram er op zitten 512 ofzo. waar ik bij de sense rom maar 140 over had voor apps en andere rotzooi. ziek weinig. ook al had ik een 4gb sd kaartje kon ik als nog niet veel apps installeren. zonder mijn desire te rooten en een ander rom er op te zetten. plus moest ik nog even een ext3 of ext 4 partitie maken. wat een gedoe. (heb CM en MIUI er op gedraaid die laatste werkt perfect maar wat ik eerder zei ik ben het zat.)

ik ben zelf een ICT student dus ik hou van alles wat iets met techniek computers etc te maken heeft. maar ik wil graag dat mijn mobiel heel simpel alles doet wat hij moet doen en geen onzinnige bijzaken nodig heeft. (wat natuurlijk wel leuk kan zijn als je van die dingen houd maar...ik niet meer)

het mooie is dat ik heel heel heel graag die 4S wel wou hebben. maar mn broertje nog wel had me om gepraat. die zei heel slim wat ga je nou echt doen met je mobiel?... ik zei internet beetje gamen. twitter, whatsapp. smsen.

Nou oke moet je daar nou een dual core, 8 mega pixel en die siri voor hebben? voor die extra 150 euro. nah niet echt. tuurlijk het is niet veel geld maar als je die prijs los ziet 650 euro bij Gigavolt bijv. of 599 bij Apple zelf. Vind ik dat best ziek veel geld. Mja dat is de 4 zelf ook 474 euro mooie aanbieding dat wel maar het blijft een dure telefoon. ik hoop dat ik er lang plezier mee ga hebben.

Dat is mijn mening er over. ;)
pi_107012473
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:20 schreef very het volgende:
Wie zegt dat iedereen die bescherming voor zijn iPhone gebruikt dat doet? Beschermhoesjes/cases voor de iPhone lopen uiteen van 2 euro tot 200 euro, en van lelijke rubberen hoesjes tot designer bumpers. Wie zegt dat mensen niet een case kunnen kopen die ze mooi vinden?
quote:
2)
Waarom voel je je dan aangesproken, en vind je dat je je moet verdedigen? Waarom kun je niet het topic doorlezen, en zien dat ik het over mensen als deze persoon had:
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 13:34 schreef sbientje het volgende:

[..]

mijn iphone is nu 2 jaar en 2 maand ofzo, ik wil er nog de 3 jaar mee volmaken. De achterkant is inmiddels spuuglelijk, bovenaan is er een hoekje af, maar hij doet het nog! Wat jij zegt idd, het is een gebruiksvoorwerp. Hij hoeft echt niet netjes te blijven, als ie het maar blijft doen :)
Echt, mensen en hun onzekerheden..
quote:
Sommige hoesjes helpen in zo'n geval wel degelijk.
quote:
Waar heb ik gezegd dat ik een case gebruik? Mijn iPhone is helemaal kaal.
quote:
Dat ben jij. Ik kan nog tig redenen verzinnen waarom mensen enige vorm van bescherming op hun iPhone zouden willen. Zeker wanneer het om een duur, maar klein stuk elektronica gaat, dat dagelijks gebruikt wordt.

Wat ik niet kan begrijpen, zijn mensen die zich keer op keer geroepen voelen om op deze mensen neer te kijken, onder het mom van 'het is maar een gebruiksvoorwerp'. Sommige mensen zijn wat zuiniger op hun spullen dan anderen, en willen liever wel de kleine meerprijs betalen om hem netjes te houden. Wat is daar zo erg aan?
  donderdag 19 januari 2012 @ 23:31:22 #218
360345 TimCook
CEO, Apple Inc.
pi_107012725
Als je je iPhone zonder hoesje niet mooi kan houden, ben je dan niet juist minder zuinig op je spullen dan mensen die dat wel kunnen?
pi_107012926
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:31 schreef TimCook het volgende:
Als je je iPhone zonder hoesje niet mooi kan houden, ben je dan niet juist minder zuinig op je spullen dan mensen die dat wel kunnen?
Dat verschilt van persoon tot persoon. Sommige mensen weten van zichzelf dat ze hun toestel zouden kunnen laten vallen, en willen hierop voorbereid zijn, zelfs als het niet gebeurt. Bovendien zijn er ook factoren waar je niet altijd controle over hebt, maar waar je toch rekening mee wil houden. Sommige mensen hebben kleine kinderen, die wel eens wat omver gooien, bijvoorbeeld. De reden waarom iemand een bescherming voor zijn toestel wil, zou er niet toe moeten doen. Waarom zou je diegene veroordelen op het feit dat hij zijn toestel wil beschermen?

Bovendien zijn de mensen die geen bescherming lang niet altijd degenen met de meest nette iPhone. Ik zie vaak genoeg mensen die met een iPhone rondlopen waarvan de muteknop mist, of die een barst in het scherm hebben. Maar "hij doet het nog", en dat is het belangrijkste. Zoveel mensen, zoveel wensen. Het zou je sieren als je dat kunt respecteren.
pi_107013178
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:04 schreef MrVarta het volgende:

Ik had mijn HTC Desire verkocht voor 150 euro dus ben ik uiteindelijk 324 euro kwijt. ik ga er niet heel veel op vooruit. maar persoonlijk lag android me niet. ik heb zelf al 3 jaar een iPod touch 32gb en hier heb ik best veel gekochte apps opstaan.

Die ik best vaak gebruik dus ik zou deze ook graag op mijn telefoon willen gebruiken. maar bijv unblock me free. is gekocht op mn iPod en niet op mn Android. moet ik nog is appart voor dokken. dat is logish maar het is voor mij een extra reden om over te stappen. en het is niet alleen om die app.

ik vind het vaak tergend dat ik apps moet killen op mn desire gewoon omdat die niet goed zijn maakt voor een specifiek model. wat bij de iPhone wel beter werkt tevens bij de iPod touch.

Tevens had ik niet zo veel ram er op zitten 512 ofzo. waar ik bij de sense rom maar 140 over had voor apps en andere rotzooi. ziek weinig. ook al had ik een 4gb sd kaartje kon ik als nog niet veel apps installeren. zonder mijn desire te rooten en een ander rom er op te zetten. plus moest ik nog even een ext3 of ext 4 partitie maken. wat een gedoe. (heb CM en MIUI er op gedraaid die laatste werkt perfect maar wat ik eerder zei ik ben het zat.)

ik ben zelf een ICT student dus ik hou van alles wat iets met techniek computers etc te maken heeft. maar ik wil graag dat mijn mobiel heel simpel alles doet wat hij moet doen en geen onzinnige bijzaken nodig heeft. (wat natuurlijk wel leuk kan zijn als je van die dingen houd maar...ik niet meer)

het mooie is dat ik heel heel heel graag die 4S wel wou hebben. maar mn broertje nog wel had me om gepraat. die zei heel slim wat ga je nou echt doen met je mobiel?... ik zei internet beetje gamen. twitter, whatsapp. smsen.

Nou oke moet je daar nou een dual core, 8 mega pixel en die siri voor hebben? voor die extra 150 euro. nah niet echt. tuurlijk het is niet veel geld maar als je die prijs los ziet 650 euro bij Gigavolt bijv. of 599 bij Apple zelf. Vind ik dat best ziek veel geld. Mja dat is de 4 zelf ook 474 euro mooie aanbieding dat wel maar het blijft een dure telefoon. ik hoop dat ik er lang plezier mee ga hebben.

Verwacht trouwens geen hulp van Gigavolt, dat is een kut bedrijf waar je hem eigenlijk nooit had moeten halen.
pi_107013575
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:04 schreef MrVarta het volgende:

Het is inderdaad een mooie telefoon, waar je waarschijnlijk veel plezier van gaat hebben. Toch vind ik niet dat je broertje gelijk heeft. Het prijsverschil is geen 150 euro, maar net iets meer dan 100 euro. Voor die prijs heb je een toestel dat niet alleen significant sneller is en een veel betere camera heeft (al is die in de iPhone 4 al behoorlijk knap), maar ook twee keer zoveel intern geheugen en minstens een jaar langer support voor firmware updates.

Bovendien, voor dat 'beetje' gamen is de snellere processor en verbeterde gpu wel degelijk de meerprijs waard. En 8GB zit, met slechts 6,5GB aan bruikbare ruimte wel heel erg snel vol. Wat je zelf waarschijnlijk ook wel weet, aangezien je een 32GB iPod Touch hebt. Als je die ook houdt, kun je dat nog een beetje compenseren door die voor je multimedia te gebruiken, en de iPhone voor applicaties die je het meest gebruikt :)
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:22:40 #222
104871 remlof
Europees federalist
pi_107022598
Bij mij blijft de NS Reisplanner Xtra crashen meteen na het opstarten, hebben meer mensen hier last van?

Ik heb een iPhone 4, 16Gb, iOS 5.0.1.
Yankee go home!
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:25:35 #223
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_107022684
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:22 schreef remlof het volgende:
Bij mij blijft de NS Reisplanner Xtra crashen meteen na het opstarten, hebben meer mensen hier last van?

Ik heb een iPhone 4, 16Gb, iOS 5.0.1.
Is er een update van de app geweest?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:29:21 #224
104871 remlof
Europees federalist
pi_107022838
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:25 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Is er een update van de app geweest?
Volgens mij niet nadat ik 'm de laatste keer normaal gebruikt heb.

Heb de iPhone ook al opnieuw gestart, dat helpt ook niet :{
Yankee go home!
pi_107022911
App al handmatig gekillt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')