Kan je niet laten vervangen. Leer er van.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:15 schreef Fiorellino het volgende:
Ik snap dat het een gebruiksartikel is, maar ik heb hem pas sinds 3 dagen en baal daarom juist.
Je kan het altijd bijschuren. Als je schuurpapier met een hele fijne korrel gebruikt, zie je er niets meer vanquote:Op zondag 15 januari 2012 20:15 schreef Fiorellino het volgende:
Ik snap dat het een gebruiksartikel is, maar ik heb hem pas sinds 3 dagen en baal daarom juist.
ditquote:Op zondag 15 januari 2012 21:45 schreef TimCook het volgende:
Zo'n bumper is lelijker dan een miniscuul krasje
Welke handige nieuwe onmisbare features zitten er in dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:30 schreef DenS het volgende:
Waarom is de Beta niet gewoon voor iedereen te downloadenIk wil hem!
Logisch, er worden nog steeds iPhones verkocht. Aangezien een iPhone makkelijk twee jaar meegaat, zijn er gewoon letterlijk steeds meer mensen met een iPhone. Simpeler kan het niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:26 schreef Skv het volgende:
Waarom stappen de laatste tijd zoveel mensen over op de iPhone? Vier jaar geleden liep je als iPhonebezitter echt rond met iets nieuws, tegenwoordig heeft iedereen er een. Terwijl de prijzen alleen maar zijn gestegen!
Dat is pas mooi bij de iPad. Je verkoopt mensen met de apps, je houdt mensen met het gemak. Uiteindelijk gaat het er gewoon om dat op de bank surfen met je iPad oneindig veel relaxter is dan achter een laptop.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:32 schreef mitchelll0181 het volgende:
Omdat het DE beste telefoon is ...
Meer mensen hebben hem, meer mensen zien/spelen er even mee .. Tadaaaa
Paar collega's op werk ook ... Apple kut apple troep apple mag niks blablabla maar als je dan ff je apple tv showt in een filmpje .. Oooooohw ja ... Das wel mooi ... Enne die apps blabla ..
Hahaha
Ik heb nu een Android, ben ook een Android Developer. En ik vind het er maar steeds lelijker uit gaan zien. Daarnaast heb ik ook even mogen spelen met Windows Phone, ook niks voor mij. En aan Blackberry begin ik niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:26 schreef Skv het volgende:
Waarom stappen de laatste tijd zoveel mensen over op de iPhone? Vier jaar geleden liep je als iPhonebezitter echt rond met iets nieuws, tegenwoordig heeft iedereen er een. Terwijl de prijzen alleen maar zijn gestegen!
Dit inderdaad.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:32 schreef mitchelll0181 het volgende:
Omdat het DE beste telefoon is ...
Meer mensen hebben hem, meer mensen zien/spelen er even mee .. Tadaaaa
Paar collega's op werk ook ... Apple kut apple troep apple mag niks blablabla maar als je dan ff je apple tv showt in een filmpje .. Oooooohw ja ... Das wel mooi ... Enne die apps blabla ..
Hahaha
3G/EDGE schakelaar is weer terug, betere batterijduur, enz.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Welke handige nieuwe onmisbare features zitten er in dan?
Geweldig altijd, hahaquote:Op maandag 16 januari 2012 22:36 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Ken ook iemand die echt 100% zeker geen smartphone wilde en perse iets met toetsen wilde en geen touchscreen etc etc.. Uiteindelijk heeft die persoon nu een iPhone
IK merk juist iedereen om mij heen aan de Samsung Galaxy gaan, ondanks dat ze al een iPhone hebben gehad. En dat de "nieuwe" smartphone gebruikers aan de iPhone gaan...Op hypes meeliften ofzo, Iedereen om mij heen zegt dat de Samsung zoveel beter is en ze vinden iTunes kut en zo etc...waardoor het in ieder geval hier minder een hype is en diegenen die nooit een iPhone wilde omdat het 'hip" was nu ineens wel willenquote:Op maandag 16 januari 2012 22:36 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Ken ook iemand die echt 100% zeker geen smartphone wilde en perse iets met toetsen wilde en geen touchscreen etc etc.. Uiteindelijk heeft die persoon nu een iPhone
Kan inderdaad aan je omgeving liggen want mijn vrienden zijn bijna allemaal HTC gebruiker, waarvan er zeker 3 een HTC Desire Z hebbenquote:Op maandag 16 januari 2012 23:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
IK merk juist iedereen om mij heen aan de Samsung Galaxy gaan, ondanks dat ze al een iPhone hebben gehad. En dat de "nieuwe" smartphone gebruikers aan de iPhone gaan...Op hypes meeliften ofzo, Iedereen om mij heen zegt dat de Samsung zoveel beter is en ze vinden iTunes kut en zo etc...waardoor het in ieder geval hier minder een hype is en diegenen die nooit een iPhone wilde omdat het 'hip" was nu ineens wel willen
Het is een beetje een trieste cirkel
Maar goed, misschien ligt het aan mijn omgeving...
Maar zo ken ik er ook een paar die android namen omdat itunes kut zou zijn en vervolgens spijt hebben.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
IK merk juist iedereen om mij heen aan de Samsung Galaxy gaan, ondanks dat ze al een iPhone hebben gehad. En dat de "nieuwe" smartphone gebruikers aan de iPhone gaan...Op hypes meeliften ofzo, Iedereen om mij heen zegt dat de Samsung zoveel beter is en ze vinden iTunes kut en zo etc...waardoor het in ieder geval hier minder een hype is en diegenen die nooit een iPhone wilde omdat het 'hip" was nu ineens wel willen
Het is een beetje een trieste cirkel
Maar goed, misschien ligt het aan mijn omgeving...
Same here, Samsung Kiesquote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar zo ken ik er ook een paar die android namen omdat itunes kut zou zijn en vervolgens spijt hebben.
iOS kan je tegenwoordig prima OTA updaten, hoef je iTunes nooit meer aan te raken. Mijn nieuwe privé-4S en werk-4 hebben nog nooit iTunes gezien.quote:
Ik snap dit echt niet..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:35 schreef Q. het volgende:
[..]
iOS kan je tegenwoordig prima OTA updaten, hoef je iTunes nooit meer aan te raken. Mijn nieuwe privé-4S en werk-4 hebben nog nooit iTunes gezien.
met 5.0 op het toestel (of hoger, 5.0.1) kan je het toestel gelijk out-of-the-box gebruiken.. zonder eerst aan te sluiten op itunes..quote:
Ik neem aan dat hij de prive en werk iphone niet begrijpt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:09 schreef xSoDx het volgende:
[..]
met 5.0 op het toestel (of hoger, 5.0.1) kan je het toestel gelijk out-of-the-box gebruiken.. zonder eerst aan te sluiten op itunes..
Klopt. Maar om het meeste uit je iPhone te halen en de volledige functionaliteit te gebruiken, ontkom je er niet aan om iTunes te gebruiken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:09 schreef xSoDx het volgende:
[..]
met 5.0 op het toestel (of hoger, 5.0.1) kan je het toestel gelijk out-of-the-box gebruiken.. zonder eerst aan te sluiten op itunes..
Ik heb er twee. Werk. En privé.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij de prive en werk iphone niet begrijpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |