Wat is er nu niet goed aan dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:59 schreef SosuaCafe het volgende:
Fipo
Wanneer komt er weer een ios die alles changed?
SPOILER: LET OP! GROTE PLAATJESOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vriendin haalt 2 dagen (ochtend dag 1 tot avond dag 2) met een volle batterij en doorsnee gebruik, dus volgens mij valt het allemaal wel mee met de batterij issuesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:37 schreef Treces het volgende:
Hoe zit het tegenwoordig met de batterij van de 4S? Is dat tegenwoordig een beetje opgelost?
Dat is die van jou vriendin.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:10 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Vriendin haalt 2 dagen (ochtend dag 1 tot avond dag 2) met een volle batterij en doorsnee gebruik, dus volgens mij valt het allemaal wel mee met de batterij issues
Heb jij de 16GB? Ik hoor dat die de meeste problemen heeft.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:44 schreef nelisb het volgende:
[..]
Dat is die van jou vriendin.
Mijn telefoon heeft bij geen gebruik, ligt dus op m'n bureau tijdens werk na 3 uur 35-40% van de batterij af.
Na 8 uur werken heb ik nog zo'n 5-15% over met een enkele keer bellen of sms'en.
Heb ik inderdaad.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:06 schreef Treces het volgende:
[..]
Heb jij de 16GB? Ik hoor dat die de meeste problemen heeft.
Ik heb de 4S 16g gig. Rond zeven uur vanochtend van de stroom gehaald, ongeveer een uur muziek mee geluisterd en redelijk whatsapp + twitter gebruikt. Heb nu nog 75% over.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:44 schreef nelisb het volgende:
[..]
Dat is die van jou vriendin.
Mijn telefoon heeft bij geen gebruik, ligt dus op m'n bureau tijdens werk na 3 uur 35-40% van de batterij af.
Na 8 uur werken heb ik nog zo'n 5-15% over met een enkele keer bellen of sms'en.
Vroeger was het beter om een accu helemaal leeg te laten lopen (denk aan Nokia 3310 tijd). Tegenwoordig kun je beter steeds opladen en maakt het niet veel meer uit. Ik dacht dat ik ooit gelezen had dat het juist slechter is om steeds helemaal leeg te laten lopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:36 schreef David Letterman het volgende:
Ik haal bijna 2 dagen op een volle batterij (4S, 16G), met een gebruik (o.a. whatsapp, twitter, wat internet, muziek, bellen) van 6-8 uur. Is gewoon goed.
Zit me alleen nog steeds af te vragen wanneer ik het beste mijn 4S kan opladen voor een optimaal gebruik van de batterij. Elke dag of em gewoon helemaal leeg maken en dan pas opladen. Iemand een goede raad?
Volgens mij gebeurt het nog steeds wel dat de accu van een iPhone minder wordt. Dat merkte ik bij de accu van m'n HTC Hero wel na een paar jaar gebruik. Dat is ook niet meer dan logisch, een accu heeft een x aantal oplaadcycli en het wordt langzaamaan minder.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:27 schreef Estolan het volgende:
Maakt met LI-Ion accu's geen drol meer uit, tussendoor opladen of leeg laten lopen is allebei prima
Leeg is bij Li-Ion immers niet compleet ( 0% ) leeg, zit altijd een safety marge in.
En je zal niet zo snel meemaken dat je accu ineens gaar is ( zoals bij de oudere accu's wel het geval was na 2jaar intensief gebruik )
Dat laatste is dus echt pure onzin. Er worden elke dag duizenden iPhones gekocht, hoe zorgt Apple ervoor dat deze precies na de release van een nieuwe iPhone minder worden? Ten tweede, waarom zou Apple dat doen? Ten derde, een accu wordt minder naarmate je deze gebruikt, dat is onafhankelijk van de tijd. Ten vierde, hoe doe je zoiets? Ten vijfde:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:33 schreef Slickk het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt het nog steeds wel dat de accu van een iPhone minder wordt. Dat merkte ik bij de accu van m'n HTC Hero wel na een paar jaar gebruik. Dat is ook niet meer dan logisch, een accu heeft een x aantal oplaadcycli en het wordt langzaamaan minder.
Ik heb ook wel een aantal theorieën gelezen / gezien op TV van mensen die zeggen dat Apple het afstemt op wanneer ze een nieuwe iPhone uitbrengen. Ook omdat je de accu zelf niet kunt vervangen, in ieder geval niet zo makkelijk vergeleken met andere toestellen.
Maar dat zeiden ze over de iPhone 4S ook, dat die een groter scherm zou krijgen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:00 schreef einzeinz het volgende:
De nieuwe iPhone komt in het najaar van 2012 (hoogstwaarschijnlijk oktober).
Die zal een 4" scherm hebben en zal verschillen van de iPhone 4S, dat is al bekend omdat een bron binnen Apple bevestigd heeft dat de iPhone er hardware matig anders zal gaan uitzien.
Voor de rest is het afwachten tot de keynote.
En hoe weet jij dat dat? Zit Tim Cook op Fok?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:00 schreef einzeinz het volgende:
De nieuwe iPhone komt in het najaar van 2012 (hoogstwaarschijnlijk oktober).
Die zal een 4" scherm hebben en zal verschillen van de iPhone 4S, dat is al bekend omdat een bron binnen Apple bevestigd heeft dat de iPhone er hardware matig anders zal gaan uitzien.
Voor de rest is het afwachten tot de keynote.
TimCookquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat dat? Zit Tim Cook op Fok?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat dat? Zit Tim Cook op Fok?
quote:
Als je weet dat een accu van een telefoon 2 jaar na dato een stuk minder is dan is het best slim om 2 jaar na releasedatum van de eerste, de volgende uit te brengen. Daarnaast zijn er genoeg manieren om het te manipuleren, wat dacht je van printers met een ingebouwde chip die na zoveel duizend afdrukken ook kapot gaan? Ik zeg niet dat ik er volledig in geloof, maar 'pure onzin' vind ik ook wel weer snel gezegd. Ik kan het niet meer terugvinden jammer genoeg, het was best interessant.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat laatste is dus echt pure onzin. Er worden elke dag duizenden iPhones gekocht, hoe zorgt Apple ervoor dat deze precies na de release van een nieuwe iPhone minder worden? Ten tweede, waarom zou Apple dat doen? Ten derde, een accu wordt minder naarmate je deze gebruikt, dat is onafhankelijk van de tijd. Ten vierde, hoe doe je zoiets? Ten vijfde:
Zo gaat het bij veel producenten, is ook geen groot geheim ofzo. Het grootste geheim is de chip kraken waarop je de gegevens kunt wijzigen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 02:44 schreef Slickk het volgende:
[..]
Als je weet dat een accu van een telefoon 2 jaar na dato een stuk minder is dan is het best slim om 2 jaar na releasedatum van de eerste, de volgende uit te brengen. Daarnaast zijn er genoeg manieren om het te manipuleren, wat dacht je van printers met een ingebouwde chip die na zoveel duizend afdrukken ook kapot gaan? Ik zeg niet dat ik er volledig in geloof, maar 'pure onzin' vind ik ook wel weer snel gezegd. Ik kan het niet meer terugvinden jammer genoeg, het was best interessant.
Waarom Apple het zou doen? Geld natuurlijk.
Ooit het verhaal gehoord van Batavus dat ze bijna failliet gingen omdat ze zo'n goede fiets hadden gemaakt dat die niet meer kapot ging en mensen daarom niet meer een nieuwe kochten? Nouja, dat dus. Het is sowieso een trend in de electronicawereld de laatste jaren. Waar je voorheen nog 10 jaar deed met een TV, is nu 5 jaar al heel lang. Ik zou niet weten waarom Apple hier ook niet aan mee zou doen. Misschien past dit beter in het Apple-topic, maar ach. Nogmaals, ik zeg niet dat ik er volledig van overtuigd ben dat ze het ook doen, ik zeg alleen dat ik het niet heel vreemd zou vinden als ze het wel zouden doen.
Complete onzin ditquote:Op woensdag 11 januari 2012 02:48 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Zo gaat het bij veel producenten, is ook geen groot geheim ofzo. Het grootste geheim is de chip kraken waarop je de gegevens kunt wijzigen.
Die codes komen pas vrij nadat een werknemer die de informatie in het bezit heeft ontslagen wordt en heel toevallig die informatie op het net gooit.
Ik denk dat Apple dat ook doet.
Het ging ook niet om de printers, maar om de cartridges, die aangaven dat ze leeg waren terwijl er nog meer dan genoeg inkt in zat.quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:49 schreef Estolan het volgende:En een printer met een chip erin dat na een x-aantal prints hij stuk gaat??? NOG FF
Laatste offtopic:quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het ging ook niet om de printers, maar om de cartridges, die aangaven dat ze leeg waren terwijl er nog meer dan genoeg inkt in zat.
Dat had niets met de geschatte waarde te maken; ze gaven aan dat hij leeg was, zelfs bij halfvolle cartridges. Sterker nog; zelfs volledig gevulde cartridges die een tijd niet gebruikt waren, gaven dankzij die chip aan dat ze leeg waren:quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:14 schreef Estolan het volgende:
[..]
Laatste offtopic:
Uhm de uitleg daarvan staat er vaak ook bij ( het is een geschatte waarde, niet de exacte )
nog nooit van gehoord of meegemaaktquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat had niets met de geschatte waarde te maken; ze gaven aan dat hij leeg was, zelfs bij halfvolle cartridges. Sterker nog; zelfs volledig gevulde cartridges die een tijd niet gebruikt waren, gaven dankzij die chip aan dat ze leeg waren.
Ze hebben het niet gered binnen een week..quote:MuscleNerd
props to @saurik for major contributions to the A5 version of @pod2g's untether yesterday! (still no ETA, but moving forward)
23 uur geleden
Euhm ik weet zeker dat ze bij lexmark dit doen, dan heb ik het over de inktpatronen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:49 schreef Estolan het volgende:
[..]
Complete onzin dit
-knip-
En een printer met een chip erin dat na een x-aantal prints hij stuk gaat??? NOG FF
wat dacht je van gewoon algemene slijtage ( stof, slecht gebruik ed. ) Op mn oude werk gebruikte we printers van Oki, die komen uit 1998, en doen het nog steeds, zonder ouderhoud
Nee. Voor 5.0.1 is hij wel al uit voor de 3GS en de A4-toestellen. Voor de A5-toestellen (de iPad 2 en iPhone 4S) zou hij deze week ergens uit moeten komen. Pod2g twitterde dat met een beetje geluk de release binnen een week zou zijn. Dat is nu acht dagen geleden..quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:57 schreef s4enohPi het volgende:
Komt er ooit nog een untethered jb uit voor 5.0?
Gewoon verwijderen uit je bibliotheek?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:38 schreef Nashje het volgende:
Hoe kan ik aangeschafte nummers voorgoed uit m'n iPhone gooien?
Uit m'n iTunes bibliotheek? Als ik daarna m'n iPhone weer synchroniseer komen ze er terug op.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:39 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Gewoon verwijderen uit je bibliotheek?
Dan moet je automatische downloads uitzetten. Of je vinkt "muziek en video's handmatig beheren" aan in je iTunes, en je verwijdert de nummers gewoon direct van je iPhone.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Uit m'n iTunes bibliotheek? Als ik daarna m'n iPhone weer synchroniseer komen ze er terug op.
Nieuwe lijkt een wifi probleem te hebben... *zucht* even goed controleren...quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:44 schreef Swetsenegger het volgende:
En ik heb mijn eerste vervangende iphone 4s binnen. Kostte me 3 tientjes voor de expres vervanging. Maar hij is nu wel goed. De vorige resoneerde bij trilstand, ding hoorde je gewoon als hij op stil stond
Ik hoorde van iemand die wifi problemen had, dat ie een nieuwe heeft gekregen. Die schijnt nu last te hebben van resonantie in de trilstand.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nieuwe lijkt een wifi probleem te hebben... *zucht* even goed controleren...
Ergens een tut?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee. Voor 5.0.1 is hij wel al uit voor de 3GS en de A4-toestellen. Voor de A5-toestellen (de iPad 2 en iPhone 4S) zou hij deze week ergens uit moeten komen. Pod2g twitterde dat met een beetje geluk de release binnen een week zou zijn. Dat is nu acht dagen geleden..
Nee doet et gewoon ..quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:03 schreef Joysa het volgende:
Meer mensen die at the moment niks kunnen downloaden uit the app store?
Instellingen ->quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:40 schreef Mss het volgende:
Ik ga binnenkort naar het buitenland, en ik vroeg me af hoe het dan zit met internet. Ik heb nu een internetbundel, maar ik wil in het buitenland geen verbinding maken met internet vanwege de hoge kosten. Ook wil ik niet dat automatisch mail, facebook, whatsapp ed aanstaat. Hoe kan ik dit uitzetten?
Ah top, en dan kan ik wel gewoon verbinding maken met wifi in het hotel?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:45 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Instellingen ->
Algemeen ->
Netwerk ->
Dataroaming <-- en dat moet je uitzetten
Als dat uit staat hoef je je geen zorgen te maken.
Ja, dat staat hier weer los van.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Ah top, en dan kan ik wel gewoon verbinding maken met wifi in het hotel?
Ok het wijzigen is gelukt maar moet nog de laatste stap doen en dat lukt dus niet..quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:32 schreef Probability het volgende:
Ik probeer nu dit te doen, om mijn volume terug te krijgen, heb cydia en iFile geïnstalleerd, maar waar kan ik de rest van de stappen uitvoeren? Weet iemand dat of zou iemand mij willen helpen?
ik zit nu in /var/mobile/Libary maar kan die file niet vinden..
http://meethapaan.blogspo(...)broken-software.html
Jij ook??quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:44 schreef Swetsenegger het volgende:
En ik heb mijn eerste vervangende iphone 4s binnen. Kostte me 3 tientjes voor de expres vervanging. Maar hij is nu wel goed. De vorige resoneerde bij trilstand, ding hoorde je gewoon als hij op stil stond
Je hebt hier al een topic voor aangemaakt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:21 schreef Pissie het volgende:
Ik heb sinds vorige week een Iphone4S, ben d'r errug blij mee. Kan morgen mijn Iphone 3gs verkopen, alleen heb een kleine uitdaging en hoop dat er iemand is die me kan helpen.
Heb m'n oude Iphone al terug gezet naar de fabrieksinstellingen, dacht dat dat voldoende zou zijn voor verkoop. Nu blijkt dat ik via: "Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Wis alle inhoud en instellingen" m'n Iphone eerst echt leeg had moeten maken, nu staan er hoogstwaarschijnlijk nog persoonlijke gegevens op m'n Iphone. (die ik er dus juist af wil hebben)
Maar goed... aangezien mijn simkaart kleiner is gemaakt en al in m'n Iphone4S zit heb ik nu een probleem, ik kom niet meer in m'n instellingen van m'n 3gs. Iemand ervaring hiermee en/of tips wat en hoe nu te handelen?
Ik hoor het graag!
Ik har niet door dat ik dat sbsystem in cydia kon downloaden, heb mij een ongeluk gezochtquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:37 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wat ? Respring ? Dat is gwn ff rebooten
Sbsettings.. Ja ..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:14 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik har niet door dat ik dat sbsystem in cydia kon downloaden, heb mij een ongeluk gezocht
Naar een ander toestel dan de iphone. Dus bv. muziek bestand sturen naar een nokia, sony ericsson, blackberry etc.quote:
Maakt geen hol uitquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:12 schreef glaba het volgende:
Wanneer kan je het beste je iPhone (4s) opladen om de levensduur van de batterij te verhogen? Gewoon helemaal laten leeglopen tot hij uitvalt of bij 1 procent?
Ahquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:26 schreef nelisb het volgende:
Wat wil je streamen?
AirPlay moet in de app zitten en is niet een app opzich.
Bv uitzending gemist, nba.tv en nog veel meer apps hebben AirPlay functie.
Dat heb ik nu niet....of komt dat pas erbij te staan als je verbonden bent met je appletv?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:33 schreef nelisb het volgende:
Bv uitzending gemist.
Je start een programma/uitzending. En dan tijdens afspelen zie je een vierkant met een driehoek erin (AirPlay logo).
Daar klik je op. Dan kan je kiezen waar je de uitzending wil afspelen.
iPhone of Apple tv.
Ah ok. En als ik nu filmpjes van mijn computer via de iphone op de appletv wil afspelen? Ja...misschien moet ik deze vragen stellen op het moment dat het allemaal aangesloten is, maar ik wil weten of het makkelijk isquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:39 schreef Skv het volgende:
Als het kan komt die optie automatisch er bij in de player van je iPhone dus!
Ik ben gewoon een beetje verward door hoe je iphone zich verbindt met die appletv, maar ik zal de app dingen zelf wel opzoeken inderdaad. En het gaat inderdaad over avi en zo wat je niet direct vanaf je mac kan streamen. Want als ik dan Airvideo gebruik naar mijn iiphone toe, komt er dan ook weer zo'n pictogra geintregeerd mmetje voor airplay? Want dat lijkt mij een beetje een dusdanig indirecte weg dat dat misschien niet zit geintegreerd in je iphone...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:42 schreef nelisb het volgende:
Je moet duidelijk zijn wat je wilt.
Wat voor filmpjes qua bestandsformaat? Misschien eerst inlezen en dan al je vragen ineens stellen?
Want alles wat je vraagt kan je makkelijk vinden.
Avi, Mkv kan je afspelen met airvideo.
Ik las je PM pas toen het al gelukt wasquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:42 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Sbsettings.. Ja ..hahahaha
Maar tis allemaal gelukt dus ?
Toch nuttig die link die k je gaf dan
Geen probleemquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik las je PM pas toen het al gelukt wasiig nog bedankt!!
Thx! Ik schrok al bijna dat 75% van de reden waarom ik die AppleTV heb aangeschaft niet zou werkenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
Jaja dat doe je via airplayaudio werkt perfect, video heb k nog niet getest
In itunes rechtsonder krijg je een airplay icoontje erbij alst goed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |