Naar een ander toestel dan de iphone. Dus bv. muziek bestand sturen naar een nokia, sony ericsson, blackberry etc.quote:
Maakt geen hol uitquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:12 schreef glaba het volgende:
Wanneer kan je het beste je iPhone (4s) opladen om de levensduur van de batterij te verhogen? Gewoon helemaal laten leeglopen tot hij uitvalt of bij 1 procent?
Ahquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:26 schreef nelisb het volgende:
Wat wil je streamen?
AirPlay moet in de app zitten en is niet een app opzich.
Bv uitzending gemist, nba.tv en nog veel meer apps hebben AirPlay functie.
Dat heb ik nu niet....of komt dat pas erbij te staan als je verbonden bent met je appletv?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:33 schreef nelisb het volgende:
Bv uitzending gemist.
Je start een programma/uitzending. En dan tijdens afspelen zie je een vierkant met een driehoek erin (AirPlay logo).
Daar klik je op. Dan kan je kiezen waar je de uitzending wil afspelen.
iPhone of Apple tv.
Ah ok. En als ik nu filmpjes van mijn computer via de iphone op de appletv wil afspelen? Ja...misschien moet ik deze vragen stellen op het moment dat het allemaal aangesloten is, maar ik wil weten of het makkelijk isquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:39 schreef Skv het volgende:
Als het kan komt die optie automatisch er bij in de player van je iPhone dus!
Ik ben gewoon een beetje verward door hoe je iphone zich verbindt met die appletv, maar ik zal de app dingen zelf wel opzoeken inderdaad. En het gaat inderdaad over avi en zo wat je niet direct vanaf je mac kan streamen. Want als ik dan Airvideo gebruik naar mijn iiphone toe, komt er dan ook weer zo'n pictogra geintregeerd mmetje voor airplay? Want dat lijkt mij een beetje een dusdanig indirecte weg dat dat misschien niet zit geintegreerd in je iphone...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:42 schreef nelisb het volgende:
Je moet duidelijk zijn wat je wilt.
Wat voor filmpjes qua bestandsformaat? Misschien eerst inlezen en dan al je vragen ineens stellen?
Want alles wat je vraagt kan je makkelijk vinden.
Avi, Mkv kan je afspelen met airvideo.
Ik las je PM pas toen het al gelukt wasquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:42 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Sbsettings.. Ja ..hahahaha
Maar tis allemaal gelukt dus ?
Toch nuttig die link die k je gaf dan
Geen probleemquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik las je PM pas toen het al gelukt wasiig nog bedankt!!
Thx! Ik schrok al bijna dat 75% van de reden waarom ik die AppleTV heb aangeschaft niet zou werkenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
Jaja dat doe je via airplayaudio werkt perfect, video heb k nog niet getest
In itunes rechtsonder krijg je een airplay icoontje erbij alst goed is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |