Euhm ik weet zeker dat ze bij lexmark dit doen, dan heb ik het over de inktpatronen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:49 schreef Estolan het volgende:
[..]
Complete onzin dit
-knip-
En een printer met een chip erin dat na een x-aantal prints hij stuk gaat??? NOG FF
wat dacht je van gewoon algemene slijtage ( stof, slecht gebruik ed. ) Op mn oude werk gebruikte we printers van Oki, die komen uit 1998, en doen het nog steeds, zonder ouderhoud
Nee. Voor 5.0.1 is hij wel al uit voor de 3GS en de A4-toestellen. Voor de A5-toestellen (de iPad 2 en iPhone 4S) zou hij deze week ergens uit moeten komen. Pod2g twitterde dat met een beetje geluk de release binnen een week zou zijn. Dat is nu acht dagen geleden..quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:57 schreef s4enohPi het volgende:
Komt er ooit nog een untethered jb uit voor 5.0?
Gewoon verwijderen uit je bibliotheek?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:38 schreef Nashje het volgende:
Hoe kan ik aangeschafte nummers voorgoed uit m'n iPhone gooien?
Uit m'n iTunes bibliotheek? Als ik daarna m'n iPhone weer synchroniseer komen ze er terug op.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:39 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Gewoon verwijderen uit je bibliotheek?
Dan moet je automatische downloads uitzetten. Of je vinkt "muziek en video's handmatig beheren" aan in je iTunes, en je verwijdert de nummers gewoon direct van je iPhone.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Uit m'n iTunes bibliotheek? Als ik daarna m'n iPhone weer synchroniseer komen ze er terug op.
Nieuwe lijkt een wifi probleem te hebben... *zucht* even goed controleren...quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:44 schreef Swetsenegger het volgende:
En ik heb mijn eerste vervangende iphone 4s binnen. Kostte me 3 tientjes voor de expres vervanging. Maar hij is nu wel goed. De vorige resoneerde bij trilstand, ding hoorde je gewoon als hij op stil stond
Ik hoorde van iemand die wifi problemen had, dat ie een nieuwe heeft gekregen. Die schijnt nu last te hebben van resonantie in de trilstand.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nieuwe lijkt een wifi probleem te hebben... *zucht* even goed controleren...
Ergens een tut?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee. Voor 5.0.1 is hij wel al uit voor de 3GS en de A4-toestellen. Voor de A5-toestellen (de iPad 2 en iPhone 4S) zou hij deze week ergens uit moeten komen. Pod2g twitterde dat met een beetje geluk de release binnen een week zou zijn. Dat is nu acht dagen geleden..
Nee doet et gewoon ..quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:03 schreef Joysa het volgende:
Meer mensen die at the moment niks kunnen downloaden uit the app store?
Instellingen ->quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:40 schreef Mss het volgende:
Ik ga binnenkort naar het buitenland, en ik vroeg me af hoe het dan zit met internet. Ik heb nu een internetbundel, maar ik wil in het buitenland geen verbinding maken met internet vanwege de hoge kosten. Ook wil ik niet dat automatisch mail, facebook, whatsapp ed aanstaat. Hoe kan ik dit uitzetten?
Ah top, en dan kan ik wel gewoon verbinding maken met wifi in het hotel?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:45 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Instellingen ->
Algemeen ->
Netwerk ->
Dataroaming <-- en dat moet je uitzetten
Als dat uit staat hoef je je geen zorgen te maken.
Ja, dat staat hier weer los van.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Ah top, en dan kan ik wel gewoon verbinding maken met wifi in het hotel?
Ok het wijzigen is gelukt maar moet nog de laatste stap doen en dat lukt dus niet..quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:32 schreef Probability het volgende:
Ik probeer nu dit te doen, om mijn volume terug te krijgen, heb cydia en iFile geïnstalleerd, maar waar kan ik de rest van de stappen uitvoeren? Weet iemand dat of zou iemand mij willen helpen?
ik zit nu in /var/mobile/Libary maar kan die file niet vinden..
http://meethapaan.blogspo(...)broken-software.html
Jij ook??quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:44 schreef Swetsenegger het volgende:
En ik heb mijn eerste vervangende iphone 4s binnen. Kostte me 3 tientjes voor de expres vervanging. Maar hij is nu wel goed. De vorige resoneerde bij trilstand, ding hoorde je gewoon als hij op stil stond
Je hebt hier al een topic voor aangemaakt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:21 schreef Pissie het volgende:
Ik heb sinds vorige week een Iphone4S, ben d'r errug blij mee. Kan morgen mijn Iphone 3gs verkopen, alleen heb een kleine uitdaging en hoop dat er iemand is die me kan helpen.
Heb m'n oude Iphone al terug gezet naar de fabrieksinstellingen, dacht dat dat voldoende zou zijn voor verkoop. Nu blijkt dat ik via: "Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Wis alle inhoud en instellingen" m'n Iphone eerst echt leeg had moeten maken, nu staan er hoogstwaarschijnlijk nog persoonlijke gegevens op m'n Iphone. (die ik er dus juist af wil hebben)
Maar goed... aangezien mijn simkaart kleiner is gemaakt en al in m'n Iphone4S zit heb ik nu een probleem, ik kom niet meer in m'n instellingen van m'n 3gs. Iemand ervaring hiermee en/of tips wat en hoe nu te handelen?
Ik hoor het graag!
Ik har niet door dat ik dat sbsystem in cydia kon downloaden, heb mij een ongeluk gezochtquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:37 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wat ? Respring ? Dat is gwn ff rebooten
Sbsettings.. Ja ..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:14 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik har niet door dat ik dat sbsystem in cydia kon downloaden, heb mij een ongeluk gezocht
Naar een ander toestel dan de iphone. Dus bv. muziek bestand sturen naar een nokia, sony ericsson, blackberry etc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |