De eerste keer was mislukt. Hun servers zijn natuurlijk overbelast.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:19 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hmmm alleen voor mac uit, zo is langs een maat van me met een macbook
Het desktop programma installeert een jailbreak applicatie op je iPhone. Via die applicatie moet je vervolgens Cydia installeren, maar ik krijg daarmee geen verbinding met de servers.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:21 schreef mitchelll0181 het volgende:
Verificatie of firmware patch gebeurt online .. ?
Hmmm, naja is het gewoon afwachten.. over paar uurtjes ff proberen.
Wel rustig hier hoor .. wtf iphone topic ..
Om SBSettings in beeld te krijgen, moet je bovenin van links naar rechts swipen ipv van boven naar beneden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:01 schreef mitchelll0181 het volgende:
He hoe werkt dat nu met sbsettings dan ?normaal krijg je toch die notification center ??
En safari fullscreen ? klinkt erg nuttig.. ook installen dalijk
IHacksRepoquote:
Ik kan het niet vinden hoor?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
Gewoon uit cydia, het staat bij mijn available downloads als ik inlog.
Nee, ik heb laatst 23 betaald voor een app ... Haha dat ist niet, maar ik ga niet betalen voor zon simpele hack ..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 06:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ah, jij bent er zo eentje die alleen maar jailbreakt om applicaties gratis te kunnen installeren
Heb ik dan het abonnement ook in meegenomen, want dat ben je uiteindelijk kwijt voor het gebruik ervan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:48 schreef Merkie het volgende:
¤1000 voor een iPhone? Het wordt steeds gekker.
Bij instellingen => AppStore uitloggen met je oude ID en inloggen met de nieuwe.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:50 schreef Mss het volgende:
Ik heb mijn emailadres veranderd, en ik heb op mijn pc dus ook mijn apple id veranderd. Als ik een app wil downloaden dan staat er nog mijn oude adres. Hoe kan ik dit veranderen want apps downloaden gaat nu dus ook niet.
Gast, betaal gewoon voor je apps.quote:
Dat spul moet ook allemaal maar gemaakt worden. En als je kijkt naar wat dat ding kan is het het geld echt wel waard hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:08 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Nee, ik heb laatst 23 betaald voor een app ... Haha dat ist niet, maar ik ga niet betalen voor zon simpele hack ..
Voor enkel de berichten kan je geen wachtwoord instellen, alleen voor het unlocken van je lockscreen kan dat. Met jailbreak kan het waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:49 schreef zakpatat90 het volgende:
Vraagje: Hoe kan ik een wachtwoord instellen om berichtjes te lezen?
Zoals hier staat beschreven: Iphoneclub lukt het niet op mijn telefoon (Iphone 4)
Nou...ik kan het niet vinden hoor! Maar ik heb het gevoel dat alle apple gadgets mij tegenwoordig willen fuckenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gewoon zoeken op Safari Fullscreen. Hij staat in de bigboss repo.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:42 schreef mitchelll0181 het volgende:
True,
Hey heb wat problemen met winterboard.. Kan geen enkel thema instellen.. Meer mensen hier
?
BiteSMS kan dat. Dat is inderdaad een jailbreak applicatie. Misschien dat MunchSMS het ook kan, die staat in de AppStore.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:53 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Voor enkel de berichten kan je geen wachtwoord instellen, alleen voor het unlocken van je lockscreen kan dat. Met jailbreak kan het waarschijnlijk wel.
Heb je de BigBoss repo wel? (waarschijnlijk wel, want die is standaard in Cydia). Ik ben hem nu weer opnieuw aan het jailbreaken. Ik moest m'n iPhone herstellen omdat GTA 3 bleef crashen door een cheat die ik wilde installeren. Als ik weer Cydia heb, zal ik eens kijken waar Safari Fullscreen staat.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou...ik kan het niet vinden hoor! Maar ik heb het gevoel dat alle apple gadgets mij tegenwoordig willen fucken
Hahaha he heb je mn vorige berichtje gelezen ? Volgende week zondagquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Indeed, over mij fucken gesproken...gelukkig ben ik niet de enige
Je kan het ook zo instellen dat je de buttons in de notifications center krijgt, is beter!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Om SBSettings in beeld te krijgen, moet je bovenin van links naar rechts swipen ipv van boven naar beneden.
En Safari Fullscreen is heerlijk. Je hebt niet alleen echte fullscreen, maar ook gestures.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat extra functionaliteit is een feit:
En iemand vroeg ook nog of er een manier was om direct naar de onderkant van de pagina te scrollen. Dat kan ook:![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik kan hem gewoon vinden, hoor:
[ afbeelding ]
En installeren:
[ afbeelding ]Je links doen het niet! En ik heb gewoon Big Boss repo maar kan het niet vinden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat extra functionaliteit is een feit:
[ afbeelding ]
En iemand vroeg ook nog of er een manier was om direct naar de onderkant van de pagina te scrollen. Dat kan ook:
[ afbeelding ]nee dan zal ik jammer genoeg niet kunnen verwacht ik. Maar dank voor het aanbod. ik hoop het tegen die tijd toch een keer gefixed te hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:22 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Hahaha he heb je mn vorige berichtje gelezen ? Volgende week zondagMaar wat je uberhaupt van plan te proberen wat ik niet zelf kan?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Je kan het ook zo instellen dat je de buttons in de notifications center krijgt, is beter!
Yep en kan het nu wel vindenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |