So true! Bij de ING app ook, ik heb nog nooit een ander onderdeel gebruikt dan rekening.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:55 schreef TC03 het volgende:
Ik vind de NS app beter dan Trein, maar Trein heeft wel als voordeel dat je METEEN de vertrektijden ziet als de app is opgestart. Snap niet dat de NS dat niet snapt.
Sowieso erger ik me soms aan het gebrek aan gebruiksvriendelijkheid. Zo ook de ING-app, ik moet eerst op 'rekening' tappen als ik de app open start, terwijl 99,99% van de mensen geld wil overmaken of hun saldo wil checken als ze die app starten, dus waarom niet meteen je rekening laten zien? Maar nee hoor...
Relevante informatie eerst!
iPhone aan en uit zetten wil weleens helpen bij dat soort problemen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:14 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb een probleem met mijn iphone. Heb hem gisteren terug gekregen van reparatiecenter en heb gisternacht reservekopie teruggezet. Alleen na het installeren van een aantal apps gaat er geen een niet meer verder. De rest staat nog steeds op ''wachten..'' Heb wel een paar apps gewoon kunnen updaten via app store maar de rest van de apps wilt hij niet installeren
Al 3 keer gedaan helpt ook nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
iPhone aan en uit zetten wil weleens helpen bij dat soort problemen.
Laat ze dat tegelijk invoeren met een adresboek. Dit is superkut natuurlijk, als je ergens op een papiertje alle rekeningnummer mee moet nemen. Hoe moeilijk is het nou om dat ff te integreren?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:20 schreef Q. het volgende:
[..]
So true! Bij de ING app ook, ik heb nog nooit een ander onderdeel gebruikt dan rekening.De Rabo snapt dat wel. Sterker nog, daar kan je instellen (als je wil) dat je evt zonder in te loggen je saldo ziet maar verder niets kan doen. Want 90% vd mensen wil toch alleen maar saldo checken.
Waarom is dit een kut bedrijf dan? wat voor slechte ervaringen had jij er mee dan? ze hebben namelijk net mijn iPhone verstuurdquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Verwacht trouwens geen hulp van Gigavolt, dat is een kut bedrijf waar je hem eigenlijk nooit had moeten halen.
EINDELIJK!quote:I know the wait was long, too much long, but it's about to end! You'd be able to free your iPhone in some hours.
Nou ja, papiertje, dat kan natuurlijk gewoon in Notes. Maar toch.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Laat ze dat tegelijk invoeren met een adresboek. Dit is superkut natuurlijk, als je ergens op een papiertje alle rekeningnummer mee moet nemen. Hoe moeilijk is het nou om dat ff te integreren?
De eerste keer was mislukt. Hun servers zijn natuurlijk overbelast.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:19 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hmmm alleen voor mac uit, zo is langs een maat van me met een macbook
Het desktop programma installeert een jailbreak applicatie op je iPhone. Via die applicatie moet je vervolgens Cydia installeren, maar ik krijg daarmee geen verbinding met de servers.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:21 schreef mitchelll0181 het volgende:
Verificatie of firmware patch gebeurt online .. ?
Hmmm, naja is het gewoon afwachten.. over paar uurtjes ff proberen.
Wel rustig hier hoor .. wtf iphone topic ..
Om SBSettings in beeld te krijgen, moet je bovenin van links naar rechts swipen ipv van boven naar beneden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:01 schreef mitchelll0181 het volgende:
He hoe werkt dat nu met sbsettings dan ?normaal krijg je toch die notification center ??
En safari fullscreen ? klinkt erg nuttig.. ook installen dalijk
IHacksRepoquote:
Ik kan het niet vinden hoor?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
Gewoon uit cydia, het staat bij mijn available downloads als ik inlog.
Nee, ik heb laatst 23 betaald voor een app ... Haha dat ist niet, maar ik ga niet betalen voor zon simpele hack ..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 06:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ah, jij bent er zo eentje die alleen maar jailbreakt om applicaties gratis te kunnen installeren
Heb ik dan het abonnement ook in meegenomen, want dat ben je uiteindelijk kwijt voor het gebruik ervan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:48 schreef Merkie het volgende:
¤1000 voor een iPhone? Het wordt steeds gekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |